Bateryjki są tu:
http://www.powerstream.com/LL.htm
Capacity 200 AH
Voltage 3.6 Nominal Voltage Range 2.8 - 4.20 V
Cycle Life 500 cycles
Best Charging Current 60 Amps
Maximum Charging Current 200 Amps
Discharge Current for Rated Capacity 60 Amps
Continuous Discharge Current 60 Amps
Size 295 x 71 x 182
Weight 5.5 Kg
Case Material Polypropylene
Operating Temperature Range -25 °C to +75 °C
96 takich bateryjek to 345V z prądem 60A, prawie 21kW ciągłej mocy.
te 367KM to niszczenie akumulatorów, szkoda mi za takie podejście.
Kolejne problemy w niskich temperaturach, jak to będzie?
No i ktoś policzył ile tego litu mamy, podobno na uzbrojenie 2 mln autek 
(rocznie czy w ogóle)?
Z 2001 roku wydobycie litu to 4 tys. ton rocznie.
| 2 | Data: Wrzesien 23 2009 11:48:50 | 
| Temat: Re: Porsche na bateryjki. | 
| Autor: Massai | 
Friend wrote:
 
 No i ktoś policzył ile tego litu mamy, podobno na uzbrojenie 2 mln
 autek (rocznie czy w ogóle)?  Z 2001 roku wydobycie litu to 4 tys.
 ton rocznie.
 
 
hehe: 
"Medium Current Rechargeable Lithium Batteries Due to limited resources 
we cannot accept new customers for these cells, sorry."
 
A chińczyk zrobi każdą ilość, od ręki... 
--   
Pozdro 
Massai
 | 3 | Data: Wrzesien 23 2009 14:05:09 |  | Temat: Re: Porsche na bateryjki. |  | Autor: J.F. |  Użytkownik "Friend"  napisał w wiadomości 
 Capacity 200 AHVoltage 3.6 Nominal Voltage Range 2.8 - 4.20 V
 Cycle Life 500 cycles
 Continuous Discharge Current 60 Amps
 Size 295 x 71 x 182
 Weight 5.5 Kg
 
 96 takich bateryjek to 345V z prądem 60A, prawie 21kW ciągłej mocy.
 
 
I niestety pol tony w bateriach, tudziez 400 litrow trzeba wygospodarowac. 
W zamian byloby 60kWh .. no, mogloby starczyc na 400km.
 No i ktoś policzył ile tego litu mamy, podobno na uzbrojenie 2 mln autek
 
Jest chyba dosc popularny, co nie znaczy ze latwy do przemyslowego wydobycia. 
Ale podlegalby recyklingowi .. corocznemu ?
 
J
 | 4 | Data: Wrzesien 23 2009 15:28:16 |  | Temat: Re: Porsche na bateryjki. |  | Autor: gosmo |  Użytkownik "Friend"  napisał w wiadomości 
 
 Bateryjki są tu:http://www.powerstream.com/LL.htm
 Capacity 200 AH
 Voltage 3.6 Nominal Voltage Range 2.8 - 4.20 V
 Cycle Life 500 cycles
 Best Charging Current 60 Amps
 Maximum Charging Current 200 Amps
 Discharge Current for Rated Capacity 60 Amps
 Continuous Discharge Current 60 Amps
 Size 295 x 71 x 182
 Weight 5.5 Kg
 Case Material Polypropylene
 Operating Temperature Range -25 °C to +75 °C
 96 takich bateryjek to 345V z prądem 60A, prawie 21kW ciągłej mocy.
 te 367KM to niszczenie akumulatorów, szkoda mi za takie podejście.
 Kolejne problemy w niskich temperaturach, jak to będzie?
 No i ktoś policzył ile tego litu mamy, podobno na uzbrojenie 2 mln autek
 (rocznie czy w ogóle)?
 Z 2001 roku wydobycie litu to 4 tys. ton rocznie.
 
 
Niektórzy sobie radzą: www.teslamotors.com , tam też chyba litowe, tylko coś  
ponad 6tyś bateryjek, ponoć starczaja na 5lat.
 | 5 | Data: Wrzesien 23 2009 19:27:57 |  | Temat: Re: Porsche na bateryjki. |  | Autor: Przemek |  Użytkownik "gosmo"  napisał w wiadomości
 
 
 Niektórzy sobie radzą: www.teslamotors.com, tam też chyba litowe, tylko
 coś ponad 6tyś bateryjek, ponoć starczaja na 5lat.
 ciekawe jakie sa zabezpieczenia takich akumulatorow w autach  bo o tym na
 razie cicho  - w razie wypadku kiedy auto dostanie np w aku i zrobi sie
 zwarcie takie
 
 
akumulatory lion potrafia niezle wybuchnac , zaryzykowalbym stwierdzenie ze  
eksploduja gwaltowniej niz zbiornik z benzyna 
a w dodatku takiego palacego sie akumulatora nie mozna gasic woda 
pzdr
 |  |  |  |