Dnia Mon, 19 Oct 2009 14:13:28 -0700 (PDT), August napisał(a):
Dzięki za wskazówki,
Maszpunto. To masz problem.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów
http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
3 |
Data: Pa?dziernik 20 2009 07:42:19 |
Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 |
Autor: Michał Gut |
Maszpunto. To masz problem.
ma rowniez samochod
4 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 01:08:19 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: Adam Płaszczyca |
Dnia Tue, 20 Oct 2009 07:42:19 +0200, Michał Gut napisał(a):
Maszpunto. To masz problem.
ma rowniez samochod
A tego to nie napisał.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
5 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 09:12:40 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: CeSaR |
Maszpunto. To masz problem.
Chciał kupić Granadę albo Sierrę ale wszystkie już były popakowane w torebki z napisem "Gillette".
C
7 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 12:15:35 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: mateusx6 |
Wspomaganie kierownicy to typowe widzialem juz dwa Punto takie szukajac
dla siebie ale kupilem cos innego ... jedz do serwisu
pojawily sie zapewne 'zimne luty' przy silniku od wspomagania - to czesty
objaw.. ale nie koniecznie musi byc to :) W gorszej opcji.. pare stowek z
portfela mniej :( W moim poki co dziala wszystko bez problemow od 8 latek
:]
8 |
Data: Pa?dziernik 20 2009 00:46:25 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: Michał Gut |
dwa problemy męczą pacjenta wymienionego w temacie:
- sporadycznie, zwykle w pierwszych minutach po rozruchu silnika (wg
relacji użytkownika), następuje wyłączenie wspomagania i zapalenie
odpowiedniej kontrolki ostrzegawczej (czerwona symbol kierownicy), po
zgaszeniu i ponownym włączeniu odzyskuje sprawność i w danej sesji
jazdy problem juz nie wystepuje. Czy to jakiś typowy problem trafiący
tego fiacika;
czujnik wspomagania moze u ciebie padac - ogolnei dupna sprawa bo ponoc
niewymienne
- po sezonie letnim, opony _tylne_ od ok. połowy szerokości do
wewnątrz zostały pozbawione kompletnie bieżnika. Przód też wykazuje
asyterię zużycia, ale nie tak dużą. Ustawienie zbiezności przodu coś
pomoże czy to zupełnie inaczej należy diagnozować ? Auto robiło latem
w dniu robocze ok 60 km dziennie po autostradzie z jednym pasażerem.
wymien wahacze tylne:) albo wstaw zestaw naprawczy:)
9 |
Data: Pa?dziernik 20 2009 08:26:15 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: mateusx6 |
dwa problemy męczą pacjenta wymienionego w temacie:
- sporadycznie, zwykle w pierwszych minutach po rozruchu silnika (wg
relacji użytkownika), następuje wyłączenie wspomagania i zapalenie
odpowiedniej kontrolki ostrzegawczej (czerwona symbol kierownicy), po
zgaszeniu i ponownym włączeniu odzyskuje sprawność i w danej sesji
jazdy problem juz nie wystepuje. Czy to jakiś typowy problem trafiący
tego fiacika;
pojawily sie zapewne 'zimne luty' przy silniku od wspomagania - to czesty
objaw.. rozbierz i sprawdz, a jak nie to do elektryka :) Mam nadzieje, ze
to bedzie to, bo jak nie to mozesz przygotowac sie na wydatek paru stowek.
10 |
Data: Pa?dziernik 20 2009 09:15:44 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: adamo |
Witam,
dwa problemy męczą pacjenta wymienionego w temacie:
- sporadycznie, zwykle w pierwszych minutach po rozruchu silnika (wg
relacji użytkownika), następuje wyłączenie wspomagania i zapalenie
odpowiedniej kontrolki ostrzegawczej (czerwona symbol kierownicy), po
zgaszeniu i ponownym włączeniu odzyskuje sprawność i w danej sesji
jazdy problem juz nie wystepuje. Czy to jakiś typowy problem trafiący
tego fiacika;
dopuki działa nie ruszaj, uklad jest niestety awaryjny.
- po sezonie letnim, opony _tylne_ od ok. połowy szerokości do
wewnątrz zostały pozbawione kompletnie bieżnika. Przód też wykazuje
asyterię zużycia, ale nie tak dużą. Ustawienie zbiezności przodu coś
pomoże czy to zupełnie inaczej należy diagnozować ? Auto robiło latem
w dniu robocze ok 60 km dziennie po autostradzie z jednym pasażerem.
z tylu jest belka, bez regulacji pochylenia kola oraz zbieznosci, jedz do
profesjonalnego zakladu gdzie zrobia pomiary geometrii >kol przod oraz tyl
i dowiesz sie jakie wyniki sa poza wartosciami dopuszczalnymi. wtedy bedzie
mozna wiecej powiedziec, ale >na chwile obecna imho jest cos nie tak z
katem pochylenia kola, byla szkoda w pojezdzie ?
Dzięki za wskazówki,
--
pozdrav,
August
12 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 08:01:21 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: August |
On 20 Paź, 09:15, "adamo" wrote:
>z tylu jest belka, bez regulacji pochylenia kola oraz zbieznosci, jedz do
>profesjonalnego zakladu gdzie zrobia pomiary geometrii >kol przod oraz tyl
>i dowiesz sie jakie wyniki sa poza wartosciami dopuszczalnymi. wtedy bedzie
>mozna wiecej powiedziec, ale >na chwile obecna imho jest cos nie tak z
>katem pochylenia kola, byla szkoda w pojezdzie ?
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, przekaze zainteresowanej.
Czy stacje kontroli pojazdow za te ~100 zl obowiazkowego przegladu
moge zagonic do takiej roboty (samo sprawdzenie), czy jest to poza
mozliwosciami obowiazkowego przegladu i wyposazeniem przecietnej
stacji kontroli. Która stacja we Wrocławiu ma taki sprzęt?
--
pozdrav,
August
13 |
Data: Pa?dziernik 23 2009 13:18:02 | Temat: Re: Problem z Punto II 1.2 2004 | Autor: Danny |
Dnia Thu, 22 Oct 2009 08:01:21 -0700 (PDT), August napisał(a):
On 20 Paź, 09:15, "adamo" wrote:
z tylu jest belka, bez regulacji pochylenia kola oraz zbieznosci, jedz do
profesjonalnego zakladu gdzie zrobia pomiary geometrii >kol przod oraz tyl
i dowiesz sie jakie wyniki sa poza wartosciami dopuszczalnymi. wtedy bedzie
mozna wiecej powiedziec, ale >na chwile obecna imho jest cos nie tak z
katem pochylenia kola, byla szkoda w pojezdzie ?
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, przekaze zainteresowanej.
Czy stacje kontroli pojazdow za te ~100 zl obowiazkowego przegladu
moge zagonic do takiej roboty (samo sprawdzenie),
w tej kwocie nie możesz
czy jest to poza
mozliwosciami obowiazkowego przegladu i wyposazeniem przecietnej
stacji kontroli. Która stacja we Wrocławiu ma taki sprzęt?
Na pewno w KIA na Żmigrodzkiej, Halfords koło Korony ma sprzęt do geometrii
i pewnie sporo innych
--
Pozdrawiam
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
"Nie używaj kierunkowskazów - po co wróg ma znać twoje zamiary"
| | | | | | | | |