No wlasnie, ostatnio zauwazylem ze cos dziwnego dzieje sie z plynem
chlodniczym w moim kadeciku. otoz znika on.
A teraz po kolei jak sytuacja wyglada.
Wlewam do zbiorniczka plyn borygo, uruchamiam silnik i powolo acz sukcesywnie
poziom plynu opada, plyn krazy w obiegu bo widac jak z gornej rurki plyn
wyplywa, jednak nie w rownej predkosci jak widac bo szybciej jest zasysany niz
oddawany, az calkowicie znika z pojemnika.
Sprawdzam przewody wychodzace z silnika do chlodnicy i sa one bardzo twarde (
jak wszystko jest ok, to moge je scisnac, jak pracuje silnik to nie mam takiej
mozliwosci)
Jak wylacze silnik i odkrece korek wlewu to zaczyn bablowac i poziom plynu sie
wyrownuje, jednak poziom jest mniejszy od wlanego wczesniej.
Patrzylem pod silnik i nie widze zadnego wycieku plynu, pompa wody byla
wymieniana okolo rok temu.
moze mi ktos pomoc rozwiklac ta zagadke ?
Pozdrawiam
Wiktor Czarodziej
===============================================
Srebrny Opel Kadett 1.4 LS 1990 + gaz
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
2 |
Data: Lipiec 03 2007 14:13:51 |
Temat: Re: Problemy z przeplywem plynu chlodniczego. |
Autor: Funaki |
No wlasnie, ostatnio zauwazylem ze cos dziwnego dzieje sie z plynem
chlodniczym w moim kadeciku. otoz znika on.
A teraz po kolei jak sytuacja wyglada.
Wlewam do zbiorniczka plyn borygo, uruchamiam silnik i powolo acz sukcesywnie
poziom plynu opada, plyn krazy w obiegu bo widac jak z gornej rurki plyn
wyplywa, jednak nie w rownej predkosci jak widac bo szybciej jest zasysany niz
oddawany, az calkowicie znika z pojemnika.
Sprawdzam przewody wychodzace z silnika do chlodnicy i sa one bardzo twarde (
jak wszystko jest ok, to moge je scisnac, jak pracuje silnik to nie mam takiej
mozliwosci)
Jak wylacze silnik i odkrece korek wlewu to zaczyn bablowac i poziom plynu sie
wyrownuje, jednak poziom jest mniejszy od wlanego wczesniej.
Patrzylem pod silnik i nie widze zadnego wycieku plynu, pompa wody byla
wymieniana okolo rok temu.
moze mi ktos pomoc rozwiklac ta zagadke ?
Prawdopodobnie nieszczelna uszczelka pod głowicą/pęknięty blok robi z silnika benzynowego silnik parowy ;-)
--
3M
Felicia 1.9D GLX Break + mobil, y2k.
|