begin Lewis
Spoko auto je¼dzi³o jakieÅ› 2min wiÄ™c problemu ze stopieniem t³oków nie
bÄ™dzie a i tak zaleci³em wymianÄ™ na odpowiedni.
No i s³usznie. Jak zwiÄ™kszasz Å›rednicÄ™ obudowy to spada prÄ™dkoæ
przep³ywajÄ…cego powietrza przy danym wolumenie wiÄ™c czujnik wska¿e mniej
ni¿ powinien.
A dlaczego je¼dzi lepiej przy mniejszych obciÄ…¿eniach? Jak mówi³em, nie
znam VAG-a, ale mo¿e być np. tak, ¿e ECU zauwa¿a, ¿e jest coÅ› nie tak i
dla bezpieczeÅ„stwa przy niskich obciÄ…¿eniach dolewa za du¿o paliwa, z
kolei na wy¿sze w ogóle nie pozwala.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
7 |
Data: Listopad 13 2011 19:51:23 |
Temat: Re: Przep³ywomierz do VAG-a |
Autor: venioo |
W dniu 2011-11-13 19:11, Lewis pisze:
Czo³em.
Mam szybkie pytanie do obeznanych w temacie VAG-a.
Jest sobie silnik ASZ (1.9 TDi PD 130KM) i w nim przep³ywomierz o
numerze BOSCH 0 281 002 461.
Czy w miejsce tego przep³ywomierza mo¿na w³o¿yæ przep³ywomierz o numerze
0 281 002 216?
Wiem ¿e maj± inne obudowy i ten drugi jest cieñszy ale chodzi mi o
zamianê samego wk³adu/czujnika, który pasuje do obu obudów i ma takie
samo z³±cze.
Nr czujnika z przep³ywki 0 281 002 461 jest taki:
FOOC 2G2 056 289 01 3B
PBT GF 30 027 291
Jesli chodzi o VAG to nie wiem, ale duzo czytalem o przeplywkach gdy szukalem do Alfy 156 (przeplywka BOSCH vs. chinski zamiennik wsadzony przez poprzedniego wlasciciela) i raczej jak wkladka ma inny numer, to bedzie miala inna charakterystyke, wiec nie pasuje.
--
venioo
GG:198909
|