Grupy dyskusyjne   »   Przerost formy nad treścią

Przerost formy nad treścią



1 Data: Kwiecien 19 2012 01:31:15
Temat: Przerost formy nad treścią
Autor: Staszek Sosenko 

Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w punkcie wyjścia.

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>

Pozdro!

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '95 Nissan 100NX 2.0 GTI - DO SPRZEDANIA   #
# 2 kółka: '93 Suzuki GS 500                          #
# staszek <tumabyćmałpa> sosenko <tumabyćkropka> pl   #



2 Data: Kwiecien 19 2012 07:59:53
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2012-04-19 01:31,  *Staszek Sosenko* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y
[...]
Widać wyraźnie, że to EVO jedzie jak łajza. Daleko od optymalnej linii i hamowania z czapy

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

To pierwsze :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

3 Data: Kwiecien 19 2012 08:41:00
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Przemysław Czaja 


Użytkownik "Staszek Sosenko" <

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>

LOL! napisałeś to chyba złosliwie :) z kilometra widać, że ten kierownik nie ma pojęcia o zakrętach, no bo kto przy zdrowych zmysłach wchodzi w zakręt po ciasnej?

4 Data: Kwiecien 19 2012 09:06:34
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: LEPEK 

W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Zdecydowanie to pierwsze. Poznać choćby po włÄ…czaniu świateł stop po środku zakrętu ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE   sedan  '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan  '01

5 Data: Kwiecien 19 2012 09:19:42
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:31:15 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y
Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na
zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz
daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą
stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w
punkcie wyjścia.
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

A nagroda jaka byla ?
Moze kierowca d*, moze nie ma wyscigowych ambicji, moze klocki oszczedza.
Ale odejscie jednak ma, warto bylo wydac pieniadze ;-)

Nie bardzo widze - czy on sobie spokojnie zwalnia przed zakretami, czy
predkosc maksymalna tego z tylu jednak wieksza ?

A warunki nie sa takie zeby wyzszosc AWD pokazac. Obaj jada rowno i
oponaami nie piszcza ;-) Za to jesli dobrze widze to w niektorych zakretach
nie byl zbyt stabilny.

J.

6 Data: Kwiecien 19 2012 10:39:52
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Przemysław Czaja 


Użytkownik "J.F." <


A nagroda jaka byla ?

Sraka

7 Data: Kwiecien 19 2012 10:43:59
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: yabba 

Użytkownik "Staszek Sosenko"  napisał w wiadomości

Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w punkcie wyjścia.

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;) </flejm mode>



Czy ten z Evo wiedział, że bierze udział w wyścigu?

--
Pozdrawiam,

yabba

8 Data: Kwiecien 19 2012 10:57:01
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Tomasz Pyra 

On Thu, 19 Apr 2012 10:43:59 +0200, yabba wrote:


Czy ten z Evo wiedział, że bierze udział w wyścigu?

Mi to nie wygląda na wyścig, a jakiś trackday grze zdarzają się bardzo
różne rzeczy - zwłaszcza że to jakiś Tuning Show, a fani tuningu zazwyczaj
czas spędzają w sklepach i warsztatach, a nie trenując za kierownicą :)

Inna sprawa że na torze jest i tak sporo jeszcze wolniejszych pojadów.

9 Data: Kwiecien 19 2012 13:59:51
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:

<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest zbędne.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

10 Data: Kwiecien 19 2012 14:06:04
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-19 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Tak powinno się jechać :-)

Mhmm E30 :-)
http://www.youtube.com/watch?v=ucfXQikfPcI&feature=related

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak jechać po torze.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

11 Data: Kwiecien 20 2012 08:28:19
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: LEPEK 

W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak
jechać po torze.

Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają. Albo wszystko na raz.
Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE   sedan  '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan  '01

12 Data: Kwiecien 20 2012 10:48:38
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: kamil 

On 20/04/2012 07:28, LEPEK wrote:

W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

M3
http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=related

Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak
jechać po torze.

Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają.
Albo wszystko na raz.
Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;)

Raczej jak każdy track-day, ten w zasadach ma wyraźnie napisane "żadnych wyścigów, albo będzie zakaz wstepu", więc puszczają jadących szybciej.





--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

13 Data: Kwiecien 19 2012 13:11:37
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: kamil 

On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.



--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

14 Data: Kwiecien 19 2012 12:16:20
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: to 

begin kamil

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłÄ…czy ABS, to można
zahamować na 4 metrach na śniegu.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

15 Data: Kwiecien 19 2012 13:27:15
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: kamil 

On 19/04/2012 13:16, to wrote:

begin kamil

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można
zahamować na 4 metrach na śniegu.


Ale tylko na slickach z węża ogrodowego!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

16 Data: Kwiecien 19 2012 18:08:35
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:

On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd na jedną oś wystarczy.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

17 Data: Kwiecien 19 2012 18:21:53
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
na jedną oś wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

18 Data: Kwiecien 20 2012 10:50:20
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: kamil 

On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o
RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
na jedną oś wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na
Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

19 Data: Kwiecien 20 2012 14:44:54
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-20 11:50, kamil wrote:

On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:
On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD
góruje? ;)
</flejm mode>

Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
zbędne.

Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
niebardzo.

No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o
RWD.

PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
na jedną oś wystarczy.

Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na
Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300, 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

20 Data: Kwiecien 20 2012 14:03:36
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: kamil 

On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.


Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.


--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

21 Data: Kwiecien 20 2012 21:39:25
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:

On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście
Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.

Przy mocach wolnnossącej integry i tych warunkach, spokojnie napęd na jedną oś (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napęd na jedną oś (WŁAŚCIWĄ OŚ) wystarczy dla znacznie, znacznie większych mocy.

Jak już przy mocach jesteśmy, to wyjaśnij mi proszę skąd w wolnossącej integrze 360KM o których piszesz ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

22 Data: Kwiecien 20 2012 15:11:39
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Przemysław Czaja 


Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari, Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300, 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na odłaczenie przodu.

23 Data: Kwiecien 20 2012 21:42:13
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2012-04-20 15:11, Przemysław Czaja wrote:


Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę
w takich warunkach.

Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności
posiadania AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

Zgadza się, AWD może się prowadzić znacznie gorzej niż auto pozbawione
tego wynalazku, dlatego co bardziej przemyślane konstrukcje pozwalają na
odłaczenie przodu.

Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd na tył ?

Subaru ogólnie, Lancery, Quattro w Audi ZTCW mają stały,

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

24 Data: Kwiecien 21 2012 17:04:09
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: Przemysław Czaja 


Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd na tył ?

nie pamietam modelu auta, ale to chyba było jakieś ferrari a może lambo...chwila googlowania wyrzuciła zaskakujące wyniki


R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
GT-R - 1989-2003
Nissan Stagea
A31 Cefiro
Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
Infiniti M
Infiniti FX
Infiniti EX35

ponoć te modele mają odłączany przedni napęd

25 Data: Kwiecien 21 2012 22:28:33
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: kamil 

On 21/04/2012 16:04, Przemysław Czaja wrote:


Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

Z ciekawości, które (o nadwoziu sedana/coupe) pozwalają zostawić napęd
na tył ?

nie pamietam modelu auta, ale to chyba było jakieś ferrari a może
lambo...chwila googlowania wyrzuciła zaskakujące wyniki


R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
GT-R - 1989-2003
Nissan Stagea
A31 Cefiro
Infiniti G35x/Nissan Skyline (V35 & V36)
Infiniti M
Infiniti FX
Infiniti EX35

ponoć te modele mają odłączany przedni napęd

Pomylił ci się sterowany komputerem centralny dyferencjał z odłączaniem napędu. ;)




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

26 Data: Kwiecien 20 2012 09:07:45
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: ArekM 



<flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
</flejm mode>


A to jest jakis wyścig, czy kolesie tak po prostu sobie kręca kółka po torze? :)

--
Pzdr! E90

27 Data: Kwiecien 25 2012 02:58:31
Temat: Re: Przerost formy nad treścią
Autor: anacron 

W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:

Hej.

Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na
zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz
daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą
stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w
punkcie wyjścia.

To moja babcia się wozi tym evo, wybacz jej jeszcze boi się zakrętów
trochę. :) A poważniej już, ja takich magików widuje na polskich
drogach, jadę sobie kulturalnie 100-120 i co i jakiś matoł w BWM mija
mnie jakbym stał w miejscu, a za chwile na zakręcie, ja muszę zwalniać,
bo ta pipa prawie się tam zatrzymuje i przepycha to BMW.

Re: Przerost formy nad treścią



Grupy dyskusyjne