Panowie, a teraz poważnie! Mam przeczucie, że nakaz jazdy na światłach jest na tyle idiotyczny, że spotka się w pół drogi z poziomem umysłowym Prezydenta i zostanie podpisany. Należy się ratować. Mam ci ja w samochodzie bardzo rzadko używane, żółte reflektory przeciwmgielne. Użyłem ich raz czy dwa... generalnie niepotrzebne. Czy można je przerobić tak, by świeciły prosto w słońce a jednocześnie nie powodowały przygasania kontrolek kokpitu? W dzień, przy zapalonych przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli. Jak tam było z tymi światłami? Muszą być pół metra nad ziemią i dwa i pół metra od siebie czy jakoś tak? Można wypirzyć te żółte lampki i wsadzić tam trochę białych diodek?
camel[OT]
--
-Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.
2 |
Data: Marzec 03 2007 08:25:28 |
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych |
Autor: Desoft |
Użytkownik "camel" napisał w wiadomości A może są oryginalne światła dzienne? Opcja skandynawska...
--
Desoft
http://217.96.144.226/desoft
3 |
Data: Marzec 03 2007 09:25:00 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgiel nych | Autor: Marcin |
Dnia Sat, 03 Mar 2007 03:19:17 +0100, camel napisał:
Czy można je przerobić tak, by świeciły prosto w słońce a jednocześnie nie powodowały przygasania kontrolek kokpitu? W dzień, przy zapalonych przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli.
Mysle ze gdzies masz regulacje jasnosci swiecenia podswietlenia, i teraz jest ustawione na minimum ;)
4 |
Data: Marzec 03 2007 10:03:50 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: cpt. Nemo |
Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości
Dnia Sat, 03 Mar 2007 03:19:17 +0100, camel
> W dzień, przy zapalonych
> przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy
> sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli.
Mysle ze gdzies masz regulacje jasnosci swiecenia podswietlenia, i
teraz
jest ustawione na minimum ;)
Widzisz to roznie bywa :(
Mi oswietlenie deski radia i pozostalych bajerow zmniejsza sie o jeden
stopien przy wlaczeniu swiatel. Kiedys Pan Konstruktor wymysli ze
swiatla wlacza sie tylko w nocy a nie przy sloncu, zatem pelna jasnosc
podswietlania jest tylko przy wylaczonych swiatlach, zeby w sloncu bylo
widac. Wlaczasz swiatla i automagicznie masz sciemnienie do mniejszego
nieco poziomu zeby to wewnetrzne oswietlenie nie oslepialo kierowcy.
Galka moge juz tylko sciemnic jeszcze bardziej :(
Vectra B
pozdrawiam, leszek
5 |
Data: Marzec 03 2007 10:27:55 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Gryngol |
Widzisz to roznie bywa :(
Mi oswietlenie deski radia i pozostalych bajerow zmniejsza sie o jeden
stopien przy wlaczeniu swiatel. Kiedys Pan Konstruktor wymysli ze
swiatla wlacza sie tylko w nocy a nie przy sloncu, zatem pelna jasnosc
podswietlania jest tylko przy wylaczonych swiatlach, zeby w sloncu bylo
widac. Wlaczasz swiatla i automagicznie masz sciemnienie do mniejszego
nieco poziomu zeby to wewnetrzne oswietlenie nie oslepialo kierowcy.
Galka moge juz tylko sciemnic jeszcze bardziej :(
Vectra B
pozdrawiam
Jest tak jak piszesz, ale na szczęście w Vectrze B mimo że sie ściemni to
wszystko widać wyraźnie, przynajmniej u mnie:)
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/index.php zapraszam kolege na forum:)
--
Pozdrawiam
GRYNGOL
Vectra B 2.0 16v
www.vectra-unlimited.pl
6 |
Data: Marzec 03 2007 13:23:29 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Axel |
"Gryngol" wrote in message
Jest tak jak piszesz, ale na szczęście w Vectrze B mimo że sie ściemni to
wszystko widać wyraźnie, przynajmniej u mnie:)
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/index.php zapraszam kolege na
forum:)
Bzdura, nie widac w sloneczny dzien - mowie oczywiscie o wyswietlaczu
radia/komputera. Z modulem skandynawskim zdecydowanie lepiej.
--
Axel
7 |
Data: Marzec 03 2007 13:26:55 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Axel |
"cpt. Nemo" wrote in message
Mi oswietlenie deski radia i pozostalych bajerow zmniejsza sie o jeden
stopien przy wlaczeniu swiatel. Kiedys Pan Konstruktor wymysli ze
swiatla wlacza sie tylko w nocy a nie przy sloncu, zatem pelna jasnosc
podswietlania jest tylko przy wylaczonych swiatlach, zeby w sloncu bylo
widac. Wlaczasz swiatla i automagicznie masz sciemnienie do mniejszego
nieco poziomu zeby to wewnetrzne oswietlenie nie oslepialo kierowcy.
Galka moge juz tylko sciemnic jeszcze bardziej :(
Vectra B
Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) - okolo 70 PLN
za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika - mijania,
bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.
--
Axel
Vectra B po lifcie
8 |
Data: Marzec 03 2007 14:46:42 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Witold Romaniak |
Axel wrote:
Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) - okolo
70 PLN za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika -
mijania, bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.
Skad wziac taki modul do Astry2?
WR
9 |
Data: Marzec 04 2007 01:17:41 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Axel |
"Witold Romaniak" wrote in message
Axel wrote:
Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) - okolo
70 PLN za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika -
mijania, bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.
Skad wziac taki modul do Astry2?
Jesli w Warszawie, to sie dowiem, czy bedzie.
--
Axel
10 |
Data: Marzec 04 2007 02:01:10 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Witold Romaniak |
Axel wrote:
Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) -
okolo 70 PLN za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika -
mijania, bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.
Skad wziac taki modul do Astry2?
Jesli w Warszawie, to sie dowiem, czy bedzie.
tak, dc, dziekuje i polecam sie.
p.
11 |
Data: Marzec 04 2007 18:42:38 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: blackbird |
Skad wziac taki modul do Astry2?
W ASO jest promocja. Na Karkonoskiej we Wroclawiu wolaja 180 zl wraz z
montarzem.
12 |
Data: Marzec 04 2007 18:44:33 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: blackbird |
W ASO jest promocja. Na Karkonoskiej we Wroclawiu wolaja 180 zl wraz z
montarzem.
Ale nie jestem przekonany czy jest to dokladnie to samo o co chodzi. Warto
jednak zapytac, bo cena w sumie rozsadna dla kogos kto sam tego sobie nie
zamontuje.
13 |
Data: Marzec 05 2007 10:26:28 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Axel |
"blackbird" wrote in message
W ASO jest promocja. Na Karkonoskiej we Wroclawiu wolaja 180 zl wraz z
montarzem.
Ale nie jestem przekonany czy jest to dokladnie to samo o co chodzi.
Warto jednak zapytac, bo cena w sumie rozsadna dla kogos kto sam tego
sobie nie zamontuje.
Na 90% to samo. Oryginalny modul po prostu jest dosyc drogi. ZTCW to
zalozenie modulu w wiekszosci modeli nie powinno zajac wiecej, niz 15
minut - oczywiscie dla osoby, ktora wie, gdzie w poszczegolnych modelach
jest zlacze do modulu (u mnie jest za tablica z bezpiecznikami).
--
Axel
14 |
Data: Marzec 03 2007 15:14:34 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Tomasz Nowicki |
Marcin powiada w dniu 2007-03-03 09:25:
Dnia Sat, 03 Mar 2007 03:19:17 +0100, camel napisał:
Czy można je przerobić tak, by świeciły prosto w słońce a jednocześnie nie powodowały przygasania kontrolek kokpitu? W dzień, przy zapalonych przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli.
Mysle ze gdzies masz regulacje jasnosci swiecenia podswietlenia, i teraz jest ustawione na minimum ;)
No niestety, w Megance I jest tak właśnie, jak pisze przedpiśca - włączasz światła, decha przygasa i g... widać w słońcu.
W Toyocie też jest regulacja i też przygasa, ale widać wszystko jak należy.
T.
15 |
Data: Marzec 03 2007 09:36:02 | Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych | Autor: Boombastic |
sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli. Jak tam
było z tymi światłami? Muszą być pół metra nad ziemią i dwa i pół metra od
siebie czy jakoś tak? Można wypirzyć te żółte lampki i wsadzić tam trochę
białych diodek?
A czym ty jeździsz? Autobusem lotniskowym, że masz szerokość ponad dwa i pół
metra?
| | | | | | | | | | | | | |