może jeszcze Grand Vitara, nowa bardzo ładna :)
Odpada z takiego samego powodu jak Jeep. Mialem okazje na poczatku tylko
nia sie przejechac - wersja benzynowa , niby kole 150KM ale na trasie auto
to zachowuje sie jak traktor, Kamaz.
Porazka, nie dla mnie. Z tego co wiem to super autko w teren, sztywny naped
4x4 , reduktor jednak w trasie nie umywa sie do Ravki. A mnie autko z 4x4
potrzebne jest wyjatkowo w takie dni jak dzisiaj
5 |
Data: Styczen 26 2007 10:24:11 |
Temat: Re: Rav4 a Honda CRV |
Autor: |
CR-V jest przede wszystkim większy, więcej miejsca w środku, głównie z tyłu. Dla
rodziny wygodniej. RAV-ka wystepuje (przynajmniej występowała) w wersji z
lepszym napędem (możliwość ręcznego załączania). W ogóle system Toyoty jest
sprawniejszy nawet automatyczny. Załącza tył szybciej. W CR-V trzeba większej
różnicy prędkości kół przednich wzgledem tylnych aby napęd na tył został dołączony.
Od niemal czterech lat (prawie 200kkm) jeżdżę CR-V i bardzo podoba mi się
wnętrze (schowki, podstawki, stolik w bagazniku itd.) Jeśli nie wybierasz się w
teren myślę, że tylko wielkość wnętrza będzie dla Ciebie decydująca. Chociaż i
CR-V radzi sobie w terenie niewiele gorzej niz standardowy Nissan
Pick-Up/Navarra (bez blokad dyferencjałów), do nich mam porównanie.
I jeszcze jedno, bardzo ważne. CR-V ten, którym jeżdżę (2003), jest potwornie
podsterowny. Ten model tak ma. Niektórym przeszkadza też nagła nadsterownośc
pojawiająca się w momencie włączenia tyłu. Taki kapryśny charakter sterowności.
Jeśli jest się tego świadomym pozostałe zalety autka przeważaja nad tą ogromną
wadą. RAV-ka jest znacznie bardziej neutralna.
Pozdrawiam.
Sebastian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
|