Witam,
potrzebuÄ "zaprowadziÄ porzÄ
dek" z maglownicÄ
- sÄ
wyraźne luzy, zaczyna niszczyÄ opony (muszÄ kupic nowe gumy, wiec nie chcÄ ich zniszczyÄ). Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrÄtu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależnoĹci co trzeba robiÄ od 800 do 1400
No i mam dylemat: lepiej regenerowaÄ czy brac nowÄ
TRW (o ASO zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
A jeĹli regenerowaÄ - zna ktoĹ warsztat w Warszawie lub bliskiej okolicy, gzie to zrobiÄ
dobrze i dadzÄ
gwarancjÄ na swojÄ
robotÄ?
Z gory dziÄki za info..
Rafał
2 |
Data: Maj 19 2011 22:42:44 |
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie? |
Autor: DoQ |
W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400
Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i brał nową.
Pozdrawiam
Paweł
3 |
Data: Maj 19 2011 22:45:11 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie? | Autor: Rafal |
W dniu 2011-05-19 22:42, DoQ pisze:
W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400
Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
brał nową.
Pozdrawiam
Paweł
Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo przekłada?
4 |
Data: Maj 20 2011 00:13:00 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie? | Autor: DoQ |
W dniu 19-05-2011 22:45, Rafal pisze:
Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
brał nową.
Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
Do mnie nowa (ZF) 5750PLN :)
Generalnie maglownice do samochodów z którymi miałem do czynienia kosztowały majątek...
A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo
przekłada?
Przekłada się nieciekawie.
Ja bym ponegocjował w ASO - będziesz miał dokładnie to co powinno być + gwarancja wykonania usługi. Jak się okaże że coś nie pasuje, to u "Zdzisia" zapłacisz za kolejny montaz/demontaz + reklamacje, wymiany itp. - imho szkoda zachodu.
Pozdrawiam
Paweł
5 |
Data: Maj 20 2011 10:18:05 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie? | Autor: tadek |
On 19 Maj, 22:37, Rafal wrote:
Witam,
potrzebuę "zaprowadzić porządek" z maglownicą - są wyraźne luzy, zaczyna
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400
No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nową TRW (o ASO
zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej
okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
Z gory dzięki za info..
Rafał
ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno
przekroczyłem koszt nowej /wtedy kosztowała w ASO 25 mln- stare
pieniądze/. Po ostatniej regeneracji wytrzymała 1 rok /była gwarancja
na rok. wykonawca zameldował że dokona "naprawy" w ramach gwarancji
ale za montaż i demontaż muszę zapłacić circo 600 czy 700 zł/ O
ustawieniu zbieżności po ww operacji mogłem zapomnieć bo oni tak
dobrze robią że nie potrzeba. Ja niedowiarek pojechałem na ustawienie
zbieżności i musieli dobrze kręcić kluczami aby ją ustawić. Wszystko
to było w Łodzi na ul Przędzalnianej teraz przenieśli się chyba do
Andrzejowa. Łubinowa jak wyżej
6 |
Data: Maj 21 2011 15:14:09 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie? | Autor: Jarek Andrzejewski |
On Fri, 20 May 2011 10:18:05 -0700 (PDT), tadek
wrote:
ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno
w 306-tce miałem nówkę za chyba 300 zł, a wymieniałem po 8 latach
ekploatacji auta. Za to nakręcić się trzeba było, bo wersja bez
wspomagania.
| | | | |