Grupy dyskusyjne   »   Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?

Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?



1 Data: Maj 19 2011 22:37:00
Temat: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regenera cja - gdzie?
Autor: Rafal 

Witam,

potrzebuę "zaprowadzić porządek" z maglownicą - są wyraźne luzy, zaczyna niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć). Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450

Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba robić od 800 do 1400

No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nową TRW (o ASO zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
Z gory dzięki za info..
Rafał



2 Data: Maj 19 2011 22:42:44
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Autor: DoQ 

W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
  niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).

Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400


Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i brał nową.


Pozdrawiam
Paweł

3 Data: Maj 19 2011 22:45:11
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Autor: Rafal 

W dniu 2011-05-19 22:42, DoQ pisze:

W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400


Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
brał nową.


Pozdrawiam
Paweł


Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo przekłada?

4 Data: Maj 20 2011 00:13:00
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Autor: DoQ 

W dniu 19-05-2011 22:45, Rafal pisze:

Kurde, jak nową chcą Ci zrobić za 1700-2100 to bym się nie zastanawiał i
brał nową.
Hmm - to piszesz ze to jest tanio?

Do mnie nowa (ZF) 5750PLN :)
Generalnie maglownice do samochodów z którymi miałem do czynienia kosztowały majątek...

A jesli nowa - co z tym czujnikiem - brać z nim, czy to się łatwo
przekłada?

Przekłada się nieciekawie.
Ja bym ponegocjował w ASO - będziesz miał dokładnie to co powinno być + gwarancja wykonania usługi. Jak się okaże że coś nie pasuje, to u "Zdzisia" zapłacisz za kolejny montaz/demontaz + reklamacje, wymiany itp. - imho szkoda zachodu.


Pozdrawiam
Paweł

5 Data: Maj 20 2011 10:18:05
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Autor: tadek 

On 19 Maj, 22:37, Rafal  wrote:

Witam,

potrzebuę "zaprowadzić porządek" z maglownicą - są wyraźne luzy, zaczyna
niszczyć opony (muszę kupic nowe gumy, wiec nie chcę ich zniszczyć).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie że chodzi o czujnik skrętu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450

Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zależności co trzeba
robić od 800 do 1400

No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nową TRW (o ASO
zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przekładalny?
A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej
okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
Z gory dzięki za info..
Rafał

ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno
przekroczyłem koszt nowej /wtedy kosztowała w ASO 25 mln- stare
pieniądze/. Po ostatniej regeneracji wytrzymała 1 rok /była gwarancja
na rok. wykonawca zameldował że dokona "naprawy" w ramach gwarancji
ale za montaż i demontaż muszę zapłacić circo 600 czy 700 zł/ O
ustawieniu zbieżności po ww operacji mogłem zapomnieć bo oni tak
dobrze robią że nie potrzeba. Ja niedowiarek pojechałem na ustawienie
zbieżności i musieli dobrze kręcić kluczami aby ją ustawić. Wszystko
to było w Łodzi na ul Przędzalnianej teraz przenieśli się chyba do
Andrzejowa. Łubinowa jak wyżej

6 Data: Maj 21 2011 15:14:09
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?
Autor: Jarek Andrzejewski 

On Fri, 20 May 2011 10:18:05 -0700 (PDT), tadek
 wrote:

ja w Volvo 940 pochytrzyłem i zamiast kupić nową zregenerowałem. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 zł. Już dawno

w 306-tce miałem nówkę za chyba 300 zł, a wymieniałem po 8 latach
ekploatacji auta. Za to nakręcić się trzeba było, bo wersja bez
wspomagania.

Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Jeśli regeneracja - gdzie?



Grupy dyskusyjne