Rejestracja w klubie cytrynki
1 | Data: Czerwiec 28 2010 13:30:28 |
Temat: Rejestracja w klubie cytrynki | |
Autor: Piotr Klimek | Hej, 2 |
Data: Czerwiec 28 2010 06:58:57 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: vitesse | On 28 Cze, 15:30, Piotr Klimek wrote: Hej, Napisz w tym wątku: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=52469&forum=46 podaj swój login, którego użyłeś przy próbie rejestracji i opisz problem, administrator reaguje dość sprawnie na takie problemy i podaje, co należy zrobić dalej, aby sie zarejestrować. 3 |
Data: Czerwiec 28 2010 20:00:31 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: ToMasz | vitesse pisze: On 28 Cze, 15:30, Piotr Klimek wrote:czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego? 4 |
Data: Czerwiec 28 2010 22:55:19 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | W dniu 2010-06-28 20:00, ToMasz pisze: Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji".czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?-- FAP-a może mieć lub nie - to zależy od wersji wyposażenia i przeznaczenia na konkretny rynek. -- Wojciech Smagowicz 5 |
Data: Czerwiec 28 2010 23:37:14 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Waldek Godel | Dnia Mon, 28 Jun 2010 22:55:19 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a): Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji". a właśnie, że nie, bo DW10 TD występował w C5, a on nie ma intercoolera. (wersja nie tylko dla orłów - 90-konny. 110-konny zawsze miał intercooler) -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 6 |
Data: Czerwiec 29 2010 20:04:06 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | W dniu 2010-06-29 00:37, Waldek Godel pisze: Dnia Mon, 28 Jun 2010 22:55:19 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):OOOps - zgadza się RHY on board... - to toczy się pod górkę, czy trzeba pchać? Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS - 107 koni - co to? -- Wojciech Smagowicz 7 |
Data: Czerwiec 29 2010 19:19:58 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 29 Jun 2010 20:04:06 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a): Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS Nie mam zielonego pojęcia. Oficjalnie DW10 ATED ma 107 PS albo 106 KM Później już był DW10 BTED4 który miał 136 PS albo inaczej 134 KM aaa.. chyba mam. RHZ to normalny DW10 ATED RHS to jest DW10 ATED4 czyli to co powyżej + FAP -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 8 |
Data: Czerwiec 29 2010 22:53:17 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | W dniu 2010-06-29 20:19, Waldek Godel pisze: Dnia Tue, 29 Jun 2010 20:04:06 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand Vitarze. wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM. Francuskie zamiłowanie do lekkiego bałaganu się kłania ... -- Wojciech Smagowicz 9 |
Data: Czerwiec 29 2010 22:06:39 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a): DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD. DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała FAP tu masz ładną tabelkę: http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-gasket/1114167g00.html -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 10 |
Data: Czerwiec 29 2010 23:31:15 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze: Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):Autoświat prawda... W biuletynach (jak chcesz to na priva) Citroena jest to troszkę inaczej rozpisane - a 4 oznacza ilość zaworów... Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy... -- Wojciech Smagowicz 11 |
Data: Czerwiec 04 2016 00:35:43 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: | W dniu wtorek, 29 czerwca 2010 23:31:15 UTC+2 użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał: W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze: Małe sprostowanie w Eurovanach ( montowana eksperymentalnie od 2001 r do 2002 ) wystÄpował RHW ( czyli wersja RHZ tylko z 16 zaworowa a nie 8 zaworowa - jest tam też modyfikacja układu recyrkulacji spalin dodane sÄ klapy gaszÄ ce , jest też inna trubina dodana z innym zaworem EGR ) Silnik ten jeździł również w Eurovanie II czyli w C8 i 807 przez 2 lata był montowany do 2004r. Dłużej zachowano go w dostawczakach na bazie eurovana I czyli scudo, jumpy i expert w budzie po lifcie od 2004-2007 ( dlatego Wojtku czÄsto można znaleć dużo nowsze czÄĹci zamienne na szrocie do tego silnika właĹnie z tych dostawczaków ;) 12 |
Data: Czerwiec 28 2010 22:18:56 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 28 Jun 2010 20:00:31 +0200) ktos podajacy sie za ToMasz Hej, Intercooler jest, FAPa cale szczescie nie posiada. Ale sa tez wersje z FAPem. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Citroen C5 2.0HDI `02 13 |
Data: Czerwiec 28 2010 06:59:02 | Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki | Autor: Neevor | On Jun 28, 9:30 am, Piotr Klimek wrote: Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracjaJestem tam adminem. Pisz do mnie na Wcześniej wywal odspamiacze. |