Dnia Sun, 28 Dec 2008 22:51:35 +0000 (UTC), Unknown napisał(a):
1. nagrzewnica grzeje ok, parownik jest wpięty równolegle z nią ale węże 
przy nim zimne, zamarza dalej.
Nic dziwnego. 
Z czego te objawy wynikają? Źle odpowietrzyłem układ? W takim razie jak 
zrobić to dobrze? Samochód to Megane 1,4 '97
Przede wszystkim - jesli samochód nie ma regulacji temperatury zaworem w
obwodzie nagrzewnicy (a raczej niema), tylko za pomocą przesłon
powietrznych, to wepnij parownik szeregowo z nagrzewnicą. 
Zamarza pewnie dlatego, że w parowniku masz powietrze, a ponieważ obieg
jest otwarty przez nagrzewnicę, to korek powietrzny nie zostanie wypchnięty
z parownika. 
--  
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów 
http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
| 4 | 
Data: Grudzien 29 2008 08:56:24 | 
| Temat: Re: Renault Megane parownik zamarza | 
| Autor: Daro  | 
Przede wszystkim - jesli samochód nie ma regulacji temperatury zaworem w 
obwodzie nagrzewnicy (a raczej niema), tylko za pomocą przesłon 
powietrznych, to wepnij parownik szeregowo z nagrzewnicą. 
 
No tak to będę musiał zrobić - dlaczego gazownicy tak montują parowniki (równolegle) a nie szeregowo? 
Ehh robota, i to teraz, jak na zewnątrz  -15... Pozdr 
--  
D.
  |