Reparaturki?
1 | Data: Grudzien 23 2009 00:40:02 |
Temat: Reparaturki? | |
Autor: Sosin | Cześć, 2 |
Data: Grudzien 23 2009 01:02:07 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Bartek74 | Cześć, 3 |
Data: Grudzien 23 2009 12:44:13 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Sosin |
Jeśli mogę Ci radzić to nie baw się w sztukowanie progów, kup całe Cześć! zadam pytanie godne dyletanta: a dlaczego tak? Czy reparaturka kanału grzewczego (np. http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/images/k-re-1299.jpg) zawiera w sobie ten element, który mi skorodował (tzw. próg dolny)? To bedzie moja pierwsza interwencja blacharska, stąd może prostackie pytania. Proszę więc o dalsze wyjaśnienia. Pozdrawiam, Sosin -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 4 |
Data: Grudzien 23 2009 07:01:37 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Bartek74 | Cały kanał dlatego, że nie musisz spawać i sztukować w progu jedynie 5 |
Data: Grudzien 23 2009 12:25:15 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Stach | On 23 Gru, 16:01, Bartek74 wrote: Cały kanał dlatego, że nie musisz spawać i sztukować w progu jedynie JEdynie?????????????????Co ty gadasz? Wymiana kanałów gzrewczych to jedna z najpoważniejszych napraw blacharskich garba. Trzeba zrobić t o tak, by auto nie straciło swoich wymiarów, a to nie jest takie proste. Wiem,ze Atys dobrze to robiz a ciężka kasę.Poza tym - góewniane brazylijskie czy duńskie reperatur i z pewnoscią nie dorównają jakością oryginalnej niemieckiej blasze, jeśli nie jest jeszcze zgnita. Jesli wystarcza łatki- zdecydowałbym się własnie na nie, to zabieg dużo łatwiejszy, a i szkoda wywalać zdrowe niemieckie kanały na zrecz brazylijskiego gówna. Meksykańskei kanaly są lepsze, ale aktualnie chyba nie ma ich w sprzedaży. 6 |
Data: Grudzien 23 2009 12:25:34 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Stach | On 23 Gru, 16:01, Bartek74 wrote: Cały kanał dlatego, że nie musisz spawać i sztukować w progu jedynie JEdynie?????????????????Co ty gadasz? Wymiana kanałów gzrewczych to jedna z najpoważniejszych napraw blacharskich garba. Trzeba zrobić t o tak, by auto nie straciło swoich wymiarów, a to nie jest takie proste. Wiem,ze Atys dobrze to robiz a ciężka kasę.Poza tym - góewniane brazylijskie czy duńskie reperatur i z pewnoscią nie dorównają jakością oryginalnej niemieckiej blasze, jeśli nie jest jeszcze zgnita. Jesli wystarcza łatki- zdecydowałbym się własnie na nie, to zabieg dużo łatwiejszy, a i szkoda wywalać zdrowe niemieckie kanały na zrecz brazylijskiego gówna. Meksykańskei kanaly są lepsze, ale aktualnie chyba nie ma ich w sprzedaży. 7 |
Data: Grudzien 23 2009 13:45:34 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Bartek74 | No to musisz sam zdecydować. Jak zawsze bywa gdzie dwóch Polaków tam 8 |
Data: Grudzien 24 2009 00:12:55 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Sosin | No to musisz sam zdecydować. Jak zawsze bywa gdzie dwóch Polaków tam Co za życie - wcięło mi post, który kleciłem godzinę i jeszcze pokłóciłem się z żoną o to, że zamiast walczyć z karpiem "znowu oglądam garbusy". Normalka...problem polega na tym, że moja wiedza w materii reparatur i napraw okolic progów w garbusie jest żałosna i trudno mi samemu zdecydować. Muszę chyba zadziałać tak, żeby ktoś "kumaty w temacie" obejrzał problem na własne oczy. Według mnie, coś już przy progach było działane - próg, który widzi się po otwarciu drzwi został najprawdopodobniej wymieniony z obu stron (pod biteksem była czerwonawa farba podkładowa zamiast oryginalnego lakieru). Czy to oznacza, że również kanały musiały być zmienione, czy też kanały to oddzielna część, a wierzchni próg to zgoła co innego, dostępnego jako oddzielna reparaturka? Jak możliwie najdokładniej ocenić stan kanałów? Bo narazie wiem, że garb mocno grzeje i śrubokręt nigdzie nie wpada. Jak bardzo pomoże mi odkręcenie stopni zewnętrznych? Sorki, w temacie jestem kompletnym laikiem. Pozdro Sosin -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 9 |
Data: Grudzien 24 2009 11:03:10 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Stach | Jedź do FAlco, niech ci obluka te kanały. Moze są zdrowe,mocne i 10 |
Data: Grudzien 24 2009 12:10:35 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Bartek74 | http://moto.allegro.pl/item849636997_lakiernictwo_blacharstwo_volkswagen_garbus_klub.html#gallery 11 |
Data: Grudzien 24 2009 13:15:01 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Stach | On 24 Gru, 21:10, Bartek74 wrote: http://moto.allegro.pl/item849636997_lakiernictwo_blacharstwo_volkswa... Aktualnie remontuję auto- meksykańskie , nie niemieckie. I siłą rzeczy- nie ma ono zbyt wielu niemieckich blach ;-) W sporej mierze robię to sam. Podwozie jest już prawie gotowe po wspawaniu blachy samolotu, napoleon i łataniu głowicy , tunelu oraz płatów -zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć na vintage volkswagen przedstawiających kolejne etapy remontu. Jeśli się dobrze przyjrzysz, to na letniej fotce /a.d. 2009/ zauważysz stojącego na podwórku fioletowego garbusa - co prawda bez paru części, jednakże nijak nie można o nim powiedzieć, żeby był pocięty, wiec proszę nie wyciągać zbyt daleko idących wniosków. Nota bene- fioletowa 1303ka to auto kolegi i on decyduje, co z nią zrobić - kurnik,czy też kwietnik.. Może chcesz odkupić kastę i odremontować? W innym rejonie podwórka stoi mój niemiecik garb i 1300, którego też jakoś nie mogę pociąć od 11 lat. Proszę wiec, byś nie pisał głupot. A progi też będę naparwial - korzystam jednakże z porad doświadczonych garbusiarzy i zaden z nic hnie stwierdził,ze t o błacha i łatwa dla wprawnego blacharza operacja. RAd bym był obejrzeć , jak zostały one wspawane w twoim aucie-zachęcam d o przedstawienia galerii zdjęć. 12 |
Data: Grudzien 23 2009 10:54:01 | Temat: Re: Reparaturki? | Autor: Bartosz Malec - szczurek szczurek@garbusowy.pl | Sosin zapraszam na maila służbowego to pogadamy na temat reparaturek |