Grupy dyskusyjne   »   Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się



1 Data: Wrzesien 23 2011 13:44:42
Temat: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: juhass 

Witam,
tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania w garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się kawałek.
Pojemnoć- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?
Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie z tym, chętnie jakiś anglik ale tutaj to raczej całkiem nie te pieniądze.
A... byłbym zapomniał... ma pełnić funkcję drugiego moto, jednak dawać choćby cień nadziei na bezawaryjnoć jak się już wszystko wyremontuje, więc junak i podobne odpadają. ;)
Ma być klasyczne i ładne. "Ładnoć" dla mnie to taki Norton Commando, W650, SR500 (choć wole twiny).
Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia



2 Data: Wrzesien 23 2011 13:48:50
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

juhass napisał(a):

Pojemnoć- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

3 Data: Wrzesien 23 2011 13:56:39
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-23 13:48, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

Kurde, śliczna jest- właśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie będzie problem z budżetem...

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

4 Data: Wrzesien 23 2011 05:29:43
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: amos 

On 23 Wrz, 13:56, juhass  wrote:

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
> motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

Kurde, śliczna jest- właśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie
będzie problem z budżetem...

Wybaczcie to porownanie ale podobnie klasyczna do CZ350 ;)

Takich w swoim budzecie kupisz po jednej na kazdy miesiac w roku!
Tylko, ze to dwusow.

--
amos

5 Data: Wrzesien 23 2011 14:21:05
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Jacot 

juhass  wrote:

Macie jakieś pomysły w tym budżecie?

W tym budzecie to Ty prawdziwego weterana raczej nie chapniesz,
pozatem czy to Junak czy BMW czy a zwlaszcza angliczanin, weteran w
kategorii bezawaryjnosci zaden sie nie miesci.
Skladaj na W800;)


--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

6 Data: Wrzesien 23 2011 14:27:48
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Yogi(n) 

Użytkownik "juhass"  napisał w wiadomości

Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
http://allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.html

--
Yogi(n)

7 Data: Wrzesien 23 2011 14:42:38
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Yogi(n) napisał(a):

http://allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.html

ze co? ;-)


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

8 Data: Wrzesien 23 2011 08:29:55
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Tytus 

Siemka

***juhass
 tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w
 stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania
w
 garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania
się
 kawałek.

Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
ode mnie.
W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

T

9 Data: Wrzesien 23 2011 20:26:11
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-23 17:29, Tytus pisze:

Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
ode mnie.
W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

T

Dobra, zakładamy chwilowy wzrost budżetu do 10tys, coś to zmienia w tej kwestii??
Chciałbym się _bardzo_ w tych 6tys zmieścić z zakupem ale powiedzmy, że jak się zakocham to i 10 wyszarpię.

Dlaczego te moto, jak i choppery i wszelkie armatury są takie drogie?? Szlifierki i turyści tanieją, enduraki też a aramtury trzymają fason cenowy- co w tym jest?
Zrobi sie temat troche jak ten z AT ale co tam ;)


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice

10 Data: Wrzesien 23 2011 22:34:28
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Tytus z domQ 

Siemka
 "juhass"
Dobra, zakładamy chwilowy wzrost budżetu do 10tys, coś to
 zmienia w tej kwestii??

Niestety nie zmienia, to kolego jest prawie połwieczne kawasaki. Userzy wspolczesnych maja problem z utrzymaniem w ruchu 5-8 letnich wiec naklad pracy etc...sam rozumiesz.


--
         Tytus
żółta motorynka
malagutek RWD

11 Data: Wrzesien 23 2011 21:02:04
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Gr4N4c1K 

Dnia 23-09-2011 o 13:44:42 juhass  napisał(a):

Witam,
tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w  stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania w  garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się  kawałek.
Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik  dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?

proszszsz:

http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


klasyk, oryginał jedyny w swoim stylu, wdzięczny i łatwy w obsłudze... a i  prosty w naprawach... trzeba go polubić to odwdzięczy się wieloma  bezproblemowo przebytymi kilometrami... a jakby dorwać euro w wersji  650... to dopiero rarytas... był kiedyś taki ładny pomarańczowy na aledrogo

pozdrawiam

12 Data: Wrzesien 24 2011 23:09:19
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Jackare 

Użytkownik "Gr4N4c1K"  napisał w wiadomości http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom

13 Data: Wrzesien 26 2011 14:58:26
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:

Użytkownik "Gr4N4c1K"  napisał w
wiadomości http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom


Przekonaliście mnie,
kiedyś marzyłem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj może się uda mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla mnie potworek.


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

14 Data: Wrzesien 26 2011 06:30:55
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Błażej Zagozda 

On 26 Wrz, 14:58, juhass  wrote:

W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:

> Użytkownik "Gr4N4c1K"  napisał w
>

>http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

>http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html

> Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom

Przekonaliście mnie,
kiedyś marzyłem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj może się uda
mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla
mnie potworek.

bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowcą...
customów jak ulęgałek a sportów w ładnym stanie dużo nie ma... sport
650 to prawdziwa perełka... wiem co mówie bo miałem cztery modele CXa
a każdy model naprawiałem bądź obsługiwałem

pozdrawiam

15 Data: Wrzesien 28 2011 10:39:29
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-26 15:30, Błażej Zagozda pisze:

bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowcą...
customów jak ulęgałek a sportów w ładnym stanie dużo nie ma... sport
650 to prawdziwa perełka... wiem co mówie bo miałem cztery modele CXa
a każdy model naprawiałem bądź obsługiwałem


Tylko ja nie potrzebuje lepszego podwozia, ani lepszej pozycji- bo jeździć będzie toto niewiele, a z plecakiem to już całkiem.
To ma głównie wyglądać, cieszyć oko, dawać się polerować i wypinać ładnie cylindry.
Na codzień vfr- ka spełnia wszystkie moje przyziemne potrzeby motocyklowe i chyba będzie miała dożywocie, o ile ktoś nie wpadnie na pomysł rewitalizacji klasy sport- turysta tak 800-1000cm z dziwnym silnikiem, monowahaczem i kilkoma fajnymi fiuczerami. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

16 Data: Wrzesien 24 2011 22:11:29
Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
Autor: Sta$ 

Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie

Cierpliwosci kolego. Tacie wyrwalem SR 500 '80 za 3600pln w stanie
niezmęczonym, cena jest sprawa drugorzedna w porownaniu do nakladow jakie
poniesiesz na tymczasowe naprawy i przywrocenie do stanu jak z fabryki. A
jak juz bedziesz mial SR, polubisz single to pewnie tak jak ja przyjdzie Ci
do glowy glupi pomysl zeby LS 650 kupic i ztuningowac na cafe ;P


--
Pozdrawiam
Sta$
GPZ500Sysunia na sprzedaż
Tatowa SR500
DR 350

Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się



Grupy dyskusyjne