W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
Roomster 1.4 16V75KM
A nie przypadkiem 1.4 16 v 85 KM ?
--
P. Jankisz
O rowerach:
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na Ĺwiecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
3 |
Data: Listopad 24 2010 15:09:54 |
Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM |
Autor: szymo |
PeJot pisze:
W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
Roomster 1.4 16V75KM
A nie przypadkiem 1.4 16 v 85 KM ?
sÄ
dwie wersje 75 i 85 KM ja mam możliwoć kupienia auta z 75KM.
4 |
Data: Listopad 24 2010 10:08:17 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: to |
begin szymo
Roomster 1.4 16V75KM
Czy ktoĹ z szanownych kolegów wie coĹ na temat silnika użytego w tej
skodzie ? (...) nadaje siÄ na przerobienie na sekwencjÄ (w sensie czy
nie problematyczny) ten silnik to VW czy skody ?
WolnossÄ
ce 75 KM przerobione na gaz w aucie o masie 1200-1300 kg? To
bÄdzie MEGA MUĹ.
--
ignorance is bliss
5 |
Data: Listopad 24 2010 02:49:20 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: Artur Kaszak |
On Nov 24, 11:08 am, to wrote:
Wolnossące 75 KM przerobione na gaz w aucie o masie 1200-1300 kg? To
będzie MEGA MUŁ.
Przy dobrej sekwencji, będzie taki sam muł jak na benzynie.
Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może być krótko, przy
budzie o tej aerodynamice.
A.
6 |
Data: Listopad 24 2010 13:50:06 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: to |
begin Artur Kaszak
Przy dobrej sekwencji, bÄdzie taki sam muł jak na benzynie.
CoĹ zawsze ubÄdzie, a jak siÄ z czasem trochÄ rozreguluje... Może to nie
ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...
Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może byÄ krótko, przy
budzie o tej aerodynamice.
BÄdzie tragicznie, chyba, że ktoĹ lubi jeździÄ w konwojach z ciÄżarówkami.
--
ignorance is bliss
7 |
Data: Listopad 24 2010 15:08:40 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: szymo |
to pisze:
begin Artur Kaszak
Przy dobrej sekwencji, bÄdzie taki sam muł jak na benzynie.
CoĹ zawsze ubÄdzie, a jak siÄ z czasem trochÄ rozreguluje... Może to nie ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...
Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może byÄ krótko, przy
budzie o tej aerodynamice.
BÄdzie tragicznie, chyba, że ktoĹ lubi jeździÄ w konwojach z ciÄżarówkami.
Nie chcÄ siÄ koledzy ĹcigaÄ na torze wyĹcigowym a tylko spokojnie dojechaÄ do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy bÄdÄ mógł do 100km/h rozpÄdziÄ siÄ w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.
Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzieĹ. Czy ten silnik z waszego doĹwiadczenia jest jednostkÄ
"bezawaryjnÄ
"
8 |
Data: Listopad 24 2010 15:10:39 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: krzysiek82 |
W dniu 2010-11-24 15:08, szymo pisze:
Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzieĹ. Czy ten silnik z
waszego doĹwiadczenia jest jednostkÄ
"bezawaryjnÄ
"
jeĹli to jest ten sam silnik co w golfie 4 to bez rewelacji poza tym odma siÄ zapycha trzeba kontrolowaÄ zwłaszcza w zimÄ.
--
krzysiek82
9 |
Data: Listopad 24 2010 09:17:53 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: hamberg |
Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z
waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"
no to pytanie czy na pewno chcesz gazowac je...
10 |
Data: Listopad 24 2010 22:51:00 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: to |
begin szymo
Nie chcÄ siÄ koledzy ĹcigaÄ na torze wyĹcigowym a tylko spokojnie
dojechaÄ do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy
bÄdÄ mógł do 100km/h rozpÄdziÄ siÄ w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.
Nikt tu nie mówi o Ĺciganiu, tylko o normalnej, w miarÄ sprawnej jeździe.
75 KM + LPG w takim aucie bÄdzie mega mułem i to raczej niezbyt trwałym,
bo ciÄ
głe duże obciÄ
żenie (bo jest za słaby do tego auta) + LPG to nie sÄ
dobre warunki pracy silnika.
--
ignorance is bliss
11 |
Data: Listopad 25 2010 14:40:42 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: krzysn |
Mam taki silnik w fabii kombi. Jada bez kompleksów, wiÄkszoć szoferów nie potrafi tak sprawnie ruszyÄ spod Ĺwiateł :-).
Na trasie do 140-150 licznikowych doć sprawnie siÄ rozpÄdza, ale jest już sporo hałasu.
pozdr, krzysn
12 |
Data: Listopad 24 2010 13:11:17 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: Marek P. |
Przeszukaj grupę. Wydaje mi się że nie dalej niż 2 tygodnie temu był podobny
wątek.
13 |
Data: Listopad 25 2010 08:49:02 | Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM | Autor: DingDong |
W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
Roomster 1.4 16V75KM
Czy ktoś z szanownych kolegów wie coś na temat silnika użytego w tej
skodzie ? Co można o nim powiedzieć jeśli chodzi o sprawy techniczne.
np.
jak z olejem - lubi wziąść czy nie za bardzo ?
ile w nim elektroniki która się sypie ?
jakieś nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona z kablami
zapłonowymi ?
nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy nie problematyczny)
ten silnik to VW czy skody ?
Powoli przymierzam sie do kupna nie chcę silnika na ON a w miarę prosty
w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych względów
FAPY, TURBO i inne skądinąd fajne wynalazki ale drogie )
Wdzięczny będę za wasze opinie bo nigdy jeszcze źle mi nie doradziliście
:) to taki mały PR :)
Witam,
mam taki silnik w Fabi I Combi. W moim egzemplarzu praktycznie nie zauwazam spalania oleju. Samochod ma prawie piec lat i 99 0000 km przebiegu.
Zepsul mi sie w nim czujnik polozenia walu oraz napinacz paska wielorowkowego.
Ogolnie troche za slaby i troszke glosny przy wyzszych obrotach, ale to bedzie zalezalo od wyciszenia kabiny. W trasie pali 6.5-7 l/100km w miescie w korkach nie ma limitu (spokojnie mozna zrobic 10-12 l/100km, ale takze 7.5....), ale srednie spalanie z kilku tys. km (wg komputera) to 7.8-8l/100km.
Wlaczenie klimy wyraznie go oslabia.
Pozdrawiam,
DD
| | | | | | | | | | |