W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze:
Pomysłowi:
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania.
-- 
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.
| 4 | 
Data: Luty 16 2010 10:20:15 | 
| Temat: Re: ["piątek"] Rosjanie | 
| Autor: Jackare  | 
Użytkownik "odk"  napisał w wiadomości  
 W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze: 
Pomysłowi: 
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/ 
 
 
 
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania. 
 
 
Myślę że prosto. Nie przyglądałem się szczegółom, ale ja bym skręcanie załatwił sprzęgłami wyłączanymi za pomocą skrętu kierownicą samochodu - kołami lub innym elementem zawieszenia. 
--  
Jackare
 | 5 | 
Data: Luty 16 2010 10:39:51 |  | Temat: Re: ["piątek"] Rosjanie |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
Użytkownik "odk"  napisał w wiadomości 
 
 W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze: 
Pomysłowi: 
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/ 
 
 
 
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania. 
 
Podłączenie do kolumny kierowniczej i sterowanie nią układem hamulcowym bądz 
sprzęgła 
IMO żaden problem.
 
--  
Pozdrawiam Kuba (aka cita) 
Omega X25XE 
Dwa ogony Irma i Myszka
 | 6 | 
Data: Luty 16 2010 10:39:15 |  | Temat: Re: ["piątek"] Rosjanie |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
Użytkownik "odk"  napisał w wiadomości  
 W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze: 
Pomysłowi: 
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/ 
 
 
 
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania. 
 
Podłączenie do kolumny kierowniczej i sterowanie nią układem hamulcowym bądz sprzęgła 
IMO żaden problem.
 
--  
Pozdrawiam Kuba (aka cita) 
Omega X25XE 
Dwa ogony Irma i Myszka
  |  |  |