Seat vs. Honda
1 | Data: Listopad 22 2008 11:08:20 |
Temat: Seat vs. Honda | |
Autor: Mariusz | Panowie , 2 |
Data: Listopad 22 2008 11:20:06 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Boombastic | -2.2 w dieslu nie taki dobry jak 2.TDI Mozesz rozwinąć myśl? 3 |
Data: Listopad 22 2008 11:26:29 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Mariusz |
-2.2 w dieslu nie taki dobry jak 2.TDI Słyszałem ze jest problem z bezawaryjnością, i nie wiem jak jest z ekonomiką. ale wczoraj dostałem info (przed napisaniem posta) ze zdobył jakąś nagrodę za najlepszy diesel do 2,2 litra. Tylko nie wiem jak się ma 1,9 (mam ALH - troche głośny jak zimny, ale poza tym bomba silnik,) do 2.0 TDI w ComonRail Pozdr 4 |
Data: Listopad 22 2008 11:30:34 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Mariusz |
Tylko nie wiem jak się ma 1,9 (mam ALH - troche głośny jak zimny, ale poza Poza tym 2.0 pewnie nowszy, lepszy, ze to kontrukcja z przed kilku lat :) Zależy mi na bezawaryności, obeznie mam 200tyś, i do silnika naprawde nie mam zastrzezeń, jezdza na oleju 5W40 i praktycznie nic nie bierze przy wimianie ok co 12,tys, ciekawy jestem czy te silniki 1,9 zostały ulepszone, czy to nowy silnik i moze mieć wady wieku niemowlecego Pozdr 5 |
Data: Listopad 22 2008 12:25:36 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Agent |
Ja słyszałem że 2,0 TDI to już nie są tak fajne silniki jak 1,9. Za to o 2,2 CTDi nie słyzałem żadnej negatywnej opinii. Zobacz zna forum TDI Tuning 6 |
Data: Listopad 24 2008 17:18:57 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: The_EaGle | Agent pisze: Ja słyszałem że 2,0 TDI to już nie są tak fajne silniki jak 1,9. Za to o 2,2 CTDi nie słyzałem żadnej negatywnej opinii. Zobacz zna forum TDI Tuning Noo a najfajniejsze silniki to były te 1.6TD z VW golfa. Aaaalbo te z MB 124 300D - 5 cylindrówwwww paaaanie to były silniki 3.0 i ledwo 100KM... Pozdrawiam Rafał 7 |
Data: Listopad 24 2008 17:17:11 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: The_EaGle | Mariusz pisze: -2.2 w dieslu nie taki dobry jak 2.TDI Ci ludzie ci straszną ciemnotę nawciskali... ale wczoraj dostałem info (przed napisaniem posta) ze zdobył jakąś nagrodę ooo widzisz. :) Tylko nie wiem jak się ma 1,9 Mniej wiecej tak jak KAROCA do Bentleja. 1.9 TDI to prechistoria w tej chwili - jest deko nowocześniejszy niż z te diesle z komorą wirową i do tego głośniejszy. (mam ALH - troche głośny jak zimny, ale poza tym bomba silnik,) Weź pojeździj sobie byle jakim dieslem z common rail i przestań słuchać ludzi którzy nic nie wiedzą. do 2.0 TDI w ComonRail 2.0 TDI do niedawna był także z pompowtryskiwaczami - nowe są z CR. Pozdrawiam Rafał 8 |
Data: Listopad 24 2008 16:26:10 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: kamil | "The_EaGle" wrote in message Mariusz pisze:
No to mnie kolega rozbawil na dobry poczatek tygodnia. TDCI fordowskie to tez CR, polrocznym focusem z wypozyczalni jezdzilem. Traktor panie, nie samochod. Moze i cichy "jak na diesla", ale w ten sposob to wczorajsza pielucha mojej corki nawet malo smierdziala, jak na kupe. Pozdrawiam Kamil 9 |
Data: Listopad 24 2008 18:33:18 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: The_EaGle | kamil pisze: "The_EaGle" wrote in message To moze ten CR focusa był popsuty. Albo jeździłeś tddi a nie tdci, tylko o tym nie wiesz... Ja kupiłem nowego z salonu w 2004r, po 200tys nadal pracuje "bezgłosnie" w porównaniu do VW 1.9 TDI. Kolejny też będzie pewnie nowy ford focus w przyszłym roku - najmniej awaryjny samochód jaki miałem. Ale każdy słyszy co chce... Tylko widzisz są tablice głośności wew przy określonej prędkości - weź i sobie popatrz i nie gadaj głupstw. Pozdrawiam Rafał 10 |
Data: Listopad 25 2008 09:30:06 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: kamil | "The_EaGle" wrote in message To moze ten CR focusa był popsuty. Albo jeździłeś tddi a nie tdci, tylko o Nowy z przebiegiem 450km i popsuty? Tym lepiej swiadczy o silniku. :-) Ja kupiłem nowego z salonu w 2004r, po 200tys nadal pracuje "bezgłosnie" Jezdzilem tez kilkoma fiestami (nowe) z wypozyczalni - nie dosc ze rownie glosne, to jeszcze strasznie mulowate. Kilka razy wybralem sie w dluzsza trase firmowym Golfem 1.9TDI (2006r) - poziom halasu w srodku nieporownywalnie nizszy, niz w wymienionym Focusie. Tabele tabelami, ale mnie glosna muzyka klasyczna mniej przeszkadza, niz monotonny klekot Fordowskiego diesla przez kilkaset km, a tego zadnym czujnikiem nie zmierzysz. Ten dzwiek jest po prostu bardzo meczacy. Pozdrawiam Kamil 11 |
Data: Listopad 26 2008 20:52:13 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: The_EaGle | kamil pisze: Jezdzilem tez kilkoma fiestami (nowe) z wypozyczalni - nie dosc ze rownie glosne, to jeszcze strasznie mulowate. Kilka razy wybralem sie w dluzsza trase firmowym Golfem 1.9TDI (2006r) - poziom halasu w srodku nieporownywalnie nizszy, niz w wymienionym Focusie. Moze ci sie coś w uszach wzbudza i wpada w rezonans? -- Pozdrawiam Rafał 12 |
Data: Listopad 22 2008 11:34:11 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Bugatti | Uytkownik "Mariusz" napisał w wiadomości: -2.2 w dieslu nie taki dobry jak 2.TDI Jest dokładnie na odwrót.... Ten koleś (pewnie mechanik jakiś) tak powiedział bo wie ze z TDI są kfiatki.... I do i-CDTI nie każdy ma sys. diag Pozdr. -- Bugatti W Polsce nadchodzi krach gospodarczy. Bezrobocie wzrośnie, pensje spadną. Giełda obecnie pokazuje przyszły stan gospodarki. 13 |
Data: Listopad 22 2008 12:33:51 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: bratPit |
obecnie kilka latek jezdze Seatem Toledo II 1,9TDI, powiem że ogólnie jestem Co przemawia do obu? +Silnik 2.0 TDI commonrail jeżeli uważasz że 2.0TDI jest lepszy od 2.2iCDTI to Honda _nie jest_ dla Ciebie, nawet się nie zastanawiaj tylko kup Seata, brat 14 |
Data: Listopad 22 2008 12:48:11 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Mariusz |
obecnie kilka latek jezdze Seatem Toledo II 1,9TDI, powiem że ogólnie Słuchaj, jak ja bym tak uważał to bym tego wątku nie zakładał. Zebrałem troche informacji, może nie prawdziwych, a jak czytam to jednak tak, i próbuje wskazać sobie drogę czym się zainteresować. Pozdr 15 |
Data: Listopad 22 2008 13:48:01 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Michal_K | Mariusz pisze: Zależy co rozumiemy o "taki dobry". 2.0 TDI występował w kilku wersjach mocy no i pewnie 170KM z 2.0TDI lepiej pojedzie niż 140 z iCTDi. Co nie zmienia faktu, że iCTDi jest naprawdę- jak na diesla- ciekawym i dopracowanym silnikiem. Przejedź się jednym i drugim i wtedy porównaj drugi raz. Co do awaryjności- nic spektakularnie nietypowego nie psuje się w nim częściej niż w innych dieslach. A możnaby nawet rzec, że dużo rzadziej. -- Michał 16 |
Data: Listopad 22 2008 14:14:40 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Mariusz |
Co do awaryjności- nic spektakularnie nietypowego nie psuje się w nim Czym silnik hondy ma coś co lubi sie popsuć częsciej?? 17 |
Data: Listopad 22 2008 14:47:08 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Michal_K | Mariusz pisze: Właśnie wręcz przeciwnie- narzekań na wtryski w ogóle brak (mam przyjemność być w bliskich stosunkach z jednym z ASO Hondy), podobno pojawiły się kilka razy usterki turbo przy przebiegach większych niż 250 kkm. Śmiem twierdzić, że to niedużo jak na powszechne narzekanie na wtryski oraz turbo w dieslach.Co do awaryjności- nic spektakularnie nietypowego nie psuje się w nim częściej niż w innych dieslach. A możnaby nawet rzec, że dużo rzadziej. -- Michał 18 |
Data: Listopad 22 2008 15:05:07 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Tomek |
Co do awaryjności- nic spektakularnie nietypowego nie psuje się w nim częściej niż w innych dieslach. A możnaby nawet rzec, że dużo rzadziej. W passacie 2007 2.0 TDI 140 KM , ktory jezdzi w rodzince, pekla glowica silnika. Na poczatku ASO nie moglo tego znalezc i zdiagnozowac, w koncu zrobili na gwarancji. Pozdrawiam. 19 |
Data: Listopad 22 2008 15:24:02 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Mariusz |
W passacie 2007 2.0 TDI 140 KM , ktory jezdzi w rodzince, pekla glowica Gdzieś wygrzebałem że własnie ta usterka jest "chorobą" wieku niemowlęcego silnika TDI 20 |
Data: Listopad 22 2008 15:51:48 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: GF | Gdzieś wygrzebałem że własnie ta usterka jest "chorobą" wieku niemowlęcego silnika TDI Silnika TDI? Wydaje mi sie, ze glowice pekaja czesciej tylko w 140KM silnikach o oznaczeniu BKD. Pozdrawiam, hk 21 |
Data: Listopad 22 2008 18:56:19 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Tomek |
Byc moze metalicznie stukające na kostce brukowej przy predkosci 40 km zawieszenie tez jest "choroba" wieku niemowlecego w passatach? ASO twierdzi, że wszystko jest w najlepszy porządku, a slychac jakby cos stukało metal o metal. Moja 8 letnia laguna jezdzi ciszej :) (oczywiscie to metaliczne stukanie slychac przy otwartym oknie - wycieszenie wnetrza jest na tyle ok, ze przy zamknietych szybach tego nie slychac). Pozdr. 22 |
Data: Listopad 22 2008 18:52:30 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Bugatti | Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości: W passacie 2007 2.0 TDI 140 KM , ktory jezdzi w rodzince, pekla glowica silnika. Na poczatku ASO nie moglo tego znalezc Rany ;-O Jak nie można znaleść takiej czysto doświadczalnej usterki. To tak jakby spać z żoną i ją nie znaleść ;-P Pozdrawiam. Pozdr. -- Bugatti W Polsce nadchodzi krach gospodarczy. Bezrobocie wzrośnie, pensje spadną. Giełda obecnie pokazuje przyszły stan gospodarki. 23 |
Data: Listopad 23 2008 11:15:00 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: GlennBp |
24 |
Data: Listopad 23 2008 12:17:27 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Mariusz |
dla ludowoza pekajace 2.0 tdi to zjawisko normalne. Mój kolega (wyznawca TDI) twierdzi ze to wszystko jest przez niekompetentny serwis, który nie potrafił znaleść usterki- do tego odniosłem się troche z dystansem. No ale wesoło nie jest. Swoją droga, co takiego jest w 2,2 isiditiaj, ze jest taki super? Jakies Dołącam się do pytania, ale wczesniej koleżka napisał ze dopiero w niektórych po 250kkm coś się dzieje. Pozdr 25 |
Data: Listopad 24 2008 10:05:00 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Massai | Mariusz wrote:
Ten silnik mozna sprawdzić tylko nim jadąc. Papierowe, gazetowe czy inne opinie - można olać. Przymierzałem się do kupienia diesla, i tylko ten dla mnie chodził "prawie jak benzyna". To kwestia subiektywna, więc potestuj. Wiele osób po próbnej jeździe stwierdza - jesli diesel to tylko ten. Ale jesli jeździłes dotychczas dieslem, to zwyczajnie niektóre jego zalety mogą ci zwisać - przyzwyczaiłeś się i tyle. A4 to dla mnie klasa kompakt, tyle że sedan. Ostatnio pół dnia jeździłem A4 (fakt że poprzednim modelem), a potem drugie pół dnia nową corollą. Corolla WCALE nie jest zauważalnie mniejsza... -- Pozdro Massai 26 |
Data: Listopad 23 2008 12:17:24 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: Michal_K | GlennBp pisze: A ta informacja skąd? Tzn. co oprocz magiiPrzejedź się to zobaczysz :) No "z gówna bata nie ukręcisz" i diesel wciąż jest tylko dieslem, ale silnik pracuje wyjątkowo- jak na ten rodzaj silników- kulturalnie, równo, nie trzęsie się, żwawo się wkręca (chociaż nowy i-DTEC już robi to zauważalnie lepiej), nie klekocze jakoś bardzo i przy tym mało spala. -- Michał 27 |
Data: Listopad 24 2008 17:24:14 | Temat: Re: Seat vs. Honda | Autor: The_EaGle | GlennBp pisze:
Zapewne padają jak w każdym turbo jeżeli idiota nim jeździ albo kupuje się samochód z Niemiec 5 letni z przebiegiem 120tys gdy tymczasem jest 250tys. Pozdrawiam Rafał |