Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX
1 | Data: Lipiec 25 2009 08:43:54 |
Temat: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | |
Autor: ZBYSZEK | kaza³em dokrêcic ³ozysko glówki ramy ostatnio w moim vtx-cie i wszytko 2 |
Data: Lipiec 25 2009 11:08:43 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: kiju | A sprawdzilem to kilka razy ,za kazdym razem +/_ dochdzoac do 190 kikerownica mi trzepota³a i musialem przymykac gaz A próbowa³es to zniwelowac przeciwskretem ? ==hint== Przeciwskrêt - odwrotne dokrecanie, moze wystepowaæ przy dokrêcaniu nakrêtek wtedy ma skutek odwrotny do dokrecania czyli odkrecanie. Nie myliæ z "lewym" gwintem. W maszynce do miêsa przeciwskrêt powoduje ¿e miêso mielone zamieniane jest na ca³e kawa³ki. W ³ó¿ku powoduje ¿e kobieta odwraca siê do Ciebie dup±. W Holandii jest opozycj± do legalnych skrêtów czyli nielegalnym d¿ojtem :] -- ===Kiju=== HONDA VFR RC36 Czêstochowa http://www.bikepics.com/members/kiju8/91vfr750/ 3 |
Data: Lipiec 25 2009 13:58:47 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: ZBYSZEK |
4 |
Data: Lipiec 25 2009 20:07:36 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w KLOCU | Autor: kiju |
ada¶ :D przeciwskretem to mozesz se tylek podcierac :D tez skuteczny w dzia³asniu Nie omieszkam wyprobowac. Ale nie rozumiem twojej hipokryzji . W koncu to dzieki tobie countersteering trafia pod lokalne strzechy, krzewicielu tej techniki i nasz mentorze . Kto jak nie Ty ma stosowac przeciwskret do opanowania trzepania kiery (w "klocu") ? ;) -- ===Kiju=== HONDA VFR RC36 Czêstochowa http://www.bikepics.com/members/kiju8/91vfr750/ 5 |
Data: Lipiec 25 2009 20:33:13 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w KLOCU | Autor: ZBYSZEK |
powiem wprost , nic ci kolego do mojego kloca :D , bujaj sie na tym twoim motorowerze :D i lepiej se o³owiu nabierz do kieszeni przy nastêpnych jazdach ,zeby Ci dupsko w powietrzu nie wisia³o jak bedziesz obok mnie jecha³:P 6 |
Data: Lipiec 25 2009 21:09:58 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w KLOCU | Autor: kiju |
A teraz to juz k±sasz kolege z ekipy, bo to nie ja jestem autorem stwierdzenia KLOC. I tylko powo³a³em siê na Twoja nomenklature. Obrazasz mój jakby nie by³o doros³y motocykl . A dupsko moge miec nawet nad Twoja g³owa kiedy nastepnym razem bêde obok Ciebie przelatywa³ przy tych 230 km/h - licznikowych :D pozdro -- ===Kiju=== HONDA VFR RC36 Czêstochowa http://www.bikepics.com/members/kiju8/91vfr750/ 7 |
Data: Lipiec 25 2009 23:04:15 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w KLOCU | Autor: ZBYSZEK |
chyba pójde se ¿y³y podci±c z tego [powodu:P ale kloca na razie nie zmieniam :D kupie se jeszcze wiekszego:P pozdro 8 |
Data: Lipiec 25 2009 11:08:30 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Kuba (aka cita) | ZBYSZEK wydusi³ z siebie te s³owy: kaza³em dokrêcic ³ozysko glówki ramy ostatnio w moim vtx-cie i wszytko 230km/h VTXem i to bez problemu? Zacznij od naprawy licznika -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 9 |
Data: Lipiec 25 2009 19:52:55 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: ZBYSZEK |
ZBYSZEK wydusi³ z siebie te s³owy:a tobie tyle nie idzie? widac musisz naprawic silnik pozdrawiam 10 |
Data: Lipiec 25 2009 22:17:34 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Kuba (aka cita) | ZBYSZEK wydusi³ z siebie te s³owy: U¿ytkownik "Kuba (aka cita)" napisa³ w wiadomo¶ci taa... -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 11 |
Data: Lipiec 26 2009 12:15:27 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Kuba (aka cita) | Kuba (aka cita) wydusi³ z siebie te s³owy: ZBYSZEK wydusi³ z siebie te s³owy: pozwole sobie zacytowaæ priva w odpowiedzi na ten post: <cytata> -- -- -Original Message-- -- - From: ZBYSZEK Sent: Sunday, July 26, 2009 11:20 AM To: Kuba (aka cita) Subject: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX zdejmij szybe jak zagiel , gmole sakwy , light bary , oparcie,, zaloz puste wydechy ( najlepiej aksesoryjne ) wyrzuc katalitazator , zmiem mape zaplonu , wrxzuc KN , zaloz prosta niska kierê a baranka wyrzuc, zaloz szybe od strita i wyjedz na haj³eja i zobaczysz ile ci pojedzie :D , jak 210 bedzie malo , obci±gnij ³okcie , po³oz sie na baku , wbij stopy i scisnij bak i zobaczysz sam:D bez zadnych power comanderow i innych pierdó³ </cytata> to jest wg ZBYSZKA "bez problemu 230km/h .. a ja mam niesprawny silnik :D LOL ps. nastêpnym razem nie ³aduj mi sie na priva bez potrzeby. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 12 |
Data: Lipiec 25 2009 22:30:39 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: de Fresz | On 2009-07-25 08:43:54 +0200, "ZBYSZEK" said: i w zwi±zku z tym mam pytanie do grupowiczów IMHO nie powinno. Za mocno dokrêcone by¶ poczu³ przy ka¿dej prêdko¶ci. Mo¿e siê po prostu koñczy. Mog± te¿ byæ ³o¿yska w przednim kole, opona, a i czasem i co¶ z ty³u mo¿e dawaæ efekty podobne do shimy. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 13 |
Data: Lipiec 26 2009 20:23:08 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: FanTomas |
i w zwi±zku z tym mam pytanie do grupowiczów a moze masz po prostu niewywazone ko³o? skoro sie to pojawia w konkretnej predkosci to bym w³asnie to obstawia³. mog³ sie odkleic ciezarek itp. u mnie shimmy mia³o miejsce przy bardzo dynamicznym przyspieszaniu na pofalowanej nawierzchni i gdy by³a opona michelina z przodu. potem mnie troche z kas± przycisne³o i kupi³em najtansz± oponke shinko i od tej pory nie zazna³em smaku zjawiska shimmy. tak by³o w moim gsxr pozrdo 14 |
Data: Lipiec 26 2009 21:17:08 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: ZBYSZEK |
po wyczyszeniu armatury stwierdzilem : - zgubione cie¿arki z tylnego ko³a -zgubiony cie¿arek 1 na przednim dziêkuje za porady , wywa¿e obaczymy co z tego wyniknie pozdrawiam 15 |
Data: Lipiec 27 2009 06:12:29 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: frank.castle0407@googlemail.com | On Jul 25, 7:43 am, "ZBYSZEK" wrote: kaza³em dokrêcic ³ozysko glówki ramy ostatnio w moim vtx-cie i wszytko To moze jeszcze 2 slowa o samej charkaterystyce dzialania lozysk sterowych: na dole i na gorze glowki ramy sa dwa lozyska, zeby kierownica obracala sie plynnie. Kulkowe lozysko najczesciej bedzie mialo kulki osobno i bieznie (wewn. i zewn.) osobno. Po skreceniu za mocno ruch ten nie bedzie plynny, ale jesli bieznie nie sa jeszcze uszkodzone opor bedzie taki sam w calej amplitudzie ruchow kierownicy. Nie bedzie to mialo wplywu na zachowanie sie kierownicy przy jezdzie na wprost. 16 |
Data: Lipiec 27 2009 15:22:28 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Kuczu | pisze: Nie bedzie to mialo wplywu na zachowanie sie kierownicy przy jezdzie na wprost. Bzdura. Zbyt mocne skrecenie lozysk skutkuje bujaniem calego motocykla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 17 |
Data: Lipiec 27 2009 15:42:01 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Ireneusz Dy³a |
O ró¿nych rzeczach rozmawiacie. Jeden o trzepotaniu kierownicy, a drugi o bujaniu ca³ego motocykla. Pozdrawiam Irek i ktm-y 18 |
Data: Lipiec 27 2009 19:42:43 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Kuczu | Ireneusz Dy³a pisze: O ró¿nych rzeczach rozmawiacie. Jeden o trzepotaniu kierownicy, a drugi I uwazasz ze zbyt mocne skrecenie lozysk nie bedzie mialo wplywu na zachowanie sie kierownicy ? Otoz bedzie mialo, ostatnio sprawdzilem to empirycznie gdy za mocno dokrecilem lozyska. Kierownica owszem, nie trzepala, ale wlasciwie to w trakcie jazdy w ogole bylo ja ciezko ruszyc. A lozyska byly nowiutkie, Timkena. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 19 |
Data: Lipiec 27 2009 22:50:57 | Temat: Re: Shimmy a ³o¿ysko g³ówki ramy w VTX | Autor: Ireneusz Dy³a |
O ró¿nych rzeczach rozmawiacie. Jeden o trzepotaniu kierownicy, a drugi U mnie wyg±da³o to dok³adnie tak samo, czyli na skrêconych ³o¿yskach ca³y motocykl buja³ sie na boki przy 60 km/h, ale jecha³ stabilnie przy Vmax 190-200 km/h. Jak wymienili ³o¿yska na nowe i prawid³owo je dokrêcili to bujanie usta³o ca³kowicie, ale przy V=180km/h dostawa³ w³a¶nie trzepotania kierownicy, która dalej juz potrafi³a rozbujaæ ca³y motocykl. W³a¶ciwie do dzisiaj z tym walczê, zdejmowa³em szybkê, obci±¿a³em to przód to ty³ i nic. Nie wiem, mo¿e rzeczywi¶cie to jest z³e wywa¿enie kó³ bo tego faktycznie nie robi³em ju¿ od wielu lat. Motocykl to Elimiator ZL 900. Pozdrawiam Irek i ktm-y |