Troche historii - silnik S-21. Ktos zna z praktyki tego klasyka, zeby nie
rzec "starocia"? :) Podobno dosc bezawaryjny, niewysilony, rozrzad na
kolach zebatych, elastyczny (plaski przebieg momentu), paliwozerny, glosny,
kaprysny gaznik.
Ktos podzieli sie swoja opinia?
Pytam, bo gadalem z kolega, ktory chce takiego wstawic do jakiejs swojej
zmoty....
--  
Maciek
| 2 | 
Data: Listopad 28 2010 21:30:35 | 
| Temat: Re: Silnik S-21 | 
| Autor: J_K_K  | 
Uzytkownik "Maciek"  napisal w wiadomosci  
 
  
 
Troche historii - silnik S-21. 
 
Warszawa, wiekszosc Zuków, Nysa, Tarpanów chyba tez wiekszosc :-)
 
Pzdr
 
JKK
 | 3 | 
Data: Listopad 28 2010 21:50:03 |  | Temat: Re: Silnik S-21 |  | Autor: Maciek  |  
Dnia Sun, 28 Nov 2010 21:30:35 +0100, J_K_K napisał(a): 
  
 Warszawa, wiekszosc Zuków, Nysa, Tarpanów chyba tez wiekszosc :-) 
 
Ja wiem, ale z ww. jezdzilem tylko obciazonym Zukiem, i to dawno. Za malo, 
zeby sobie wyrobic zdanie.
 
--   
Maciek
 | 4 | 
Data: Listopad 28 2010 21:30:21 |  | Temat: Re: Silnik S-21 |  | Autor: Robert Rędziak  |  
On Sun, 28 Nov 2010 20:01:29 +0100, Maciek 
 wrote: 
 
 Pytam, bo gadalem z kolega, ktory chce takiego wstawic do jakiejs swojej 
zmoty.... 
 
 Nie lepiej jakiś OM617?
 
 r. 
--   
_________________________________________________________________ 
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
 
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
 | 5 | 
Data: Listopad 29 2010 00:50:27 |  | Temat: Re: Silnik S-21 |  | Autor: Opel  |  
 
 Troche historii - silnik S-21. Ktos zna z praktyki tego klasyka, zeby nie 
rzec "starocia"? :) Podobno dosc bezawaryjny, niewysilony, rozrzad na 
kolach zebatych, elastyczny (plaski przebieg momentu), paliwozerny, glosny, 
kaprysny gaznik. 
 
Ktos podzieli sie swoja opinia? 
 
Pytam, bo gadalem z kolega, ktory chce takiego wstawic do jakiejs swojej 
zmoty.... 
 
    Dosyc podatny na przegrzanie, strasznie wyje na wyzszych obrotach, problemów z gaznikiem nie stwierdzono :) 
Bardzo latwy w obsludze i niezle znosi istalacje gazowe.
 
Pozdrawiam.
 | 6 | 
Data: Listopad 29 2010 08:57:17 |  | Temat: Re: Silnik S-21 |  | Autor: Maciek  |  
Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:50:27 +0100, Opel napisał(a): 
 
     Dosyc podatny na przegrzanie, strasznie wyje na wyzszych obrotach,  
problemów z gaznikiem nie stwierdzono :) 
Bardzo latwy w obsludze i niezle znosi istalacje gazowe. 
 
W jakim samochodzie go masz/miales?
 
--   
Maciek
 | 7 | 
Data: Listopad 29 2010 17:22:47 |  | Temat: Re: Silnik S-21 |  | Autor: Opel  |  
 
     Dosyc podatny na przegrzanie, strasznie wyje na wyzszych obrotach, 
problemów z gaznikiem nie stwierdzono :) 
Bardzo latwy w obsludze i niezle znosi istalacje gazowe. 
 
 
W jakim samochodzie go masz/miales? 
 
Był w Żuku.
 | 8 | 
Data: Listopad 29 2010 10:44:06 |  | Temat: Re: Silnik S-21 |  | Autor: CeSaR  |  
Troche historii - silnik S-21. Ktos zna z praktyki tego klasyka, zeby nie 
rzec "starocia"? :) Podobno dosc bezawaryjny, niewysilony, rozrzad na 
kolach zebatych, elastyczny (plaski przebieg momentu), paliwozerny,  
glosny, 
kaprysny gaznik. 
 
A garbusowy by nie pasowal? Problemy z chlodzeniem odpadaja :-) 
Rozrzad tez na zebach, gaznik prosty, mozna zamontowac 2 gazniki choc to juz  
wtedy sie jakos prosto nie reguluje, glosny troche jest no ale dzwiek :-))) 
Czesci dostepne, mozna "kombinowac" bo pasjonatów caly czas sporo.
 
C
  |  |  |  |  |  |  |