Silniki grupy VW, który wybrać?
1 | Data: Maj 01 2014 07:03:14 |
Temat: Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Autor: | Dzień Dobry, 2 |
Data: Maj 05 2014 10:25:56 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: radekp@konto.pl | Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w Dzień Dobry, Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada. 3 |
Data: Maj 05 2014 03:16:43 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: | W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 10:25:56 UTC+2 użytkownik napisał: Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w Można też kupić Yeti 1,6 TDI DSG, ale różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami silnikowymi sa bardzo małe; więc jeśli już brac pod uwagę, to w moim przypadku każda wchodziła by w grę. Jednak słyszę i znajduje tak dużo negatywnych opinii o tych dieslach, że aż strach się przymierzać do tego auta. Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach? 4 |
Data: Maj 05 2014 15:05:04 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 5 May 2014 03:16:43 -0700 (PDT), w Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach? Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata. Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać? Możesz zagłosować nogami albo rozważyć jakiś silnik TSI. 5 |
Data: Maj 05 2014 06:23:16 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Dman666 | W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik napisał: Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem? -- Dman-666 6 |
Data: Maj 05 2014 15:54:06 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybraÄ? | Autor: RadoslawF | Dnia 2014-05-05 15:23, Użytkownik Dman666 napisał: W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik napisał:A musi mieÄ ? Skoro już nie jest to chyba sÄ jakieĹ dane to potwierdzajÄ ce. Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji. Pozdrawiam 7 |
Data: Maj 06 2014 01:51:20 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Dman666 | W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem. Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze. Tyle w temacie. -- Dman-666 8 |
Data: Maj 06 2014 13:56:40 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybraÄ? | Autor: RadoslawF | Dnia 2014-05-06 10:51, Użytkownik Dman666 napisał: A musi mieÄ ? Poczytałem. I wyczytałem że jednak sprawiajÄ problemy. A tak poza tematem to masz jakiĹ problem z ustalaniem długoĹci wiersza w mailu ? Pozdrawiam 9 |
Data: Maj 06 2014 05:25:55 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Dman666 | W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:56:40 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał: Poczytałem. Chyba cos nowego sie pojawilo...podeslij prosze zrodlo. IMO nie sa bardziej awaryjne od innych silnikow dostepnych na rynku. Sprawiaja problemy jak kazdy inny. A tak poza tematem to masz jakiś problem z ustalaniem długości wiersza Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac. -- Dman-666 10 |
Data: Maj 06 2014 14:45:03 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Dman666, Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam news.neostrada.pl nie wystarcza? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 11 |
Data: Maj 06 2014 15:07:13 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybraÄ? | Autor: BartekK | W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello Dman666,news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie wszyscy w używajÄ neozdrady.... -- | Bartłomiej Kuźniewski | GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 12 |
Data: Maj 06 2014 15:47:44 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello BartekK, news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nieProblemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znamnews.neostrada.pl nie wystarcza? Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski. Dman666 pisze z domeny internetdsl.tpnet.pl, która ZAWSZE była obsługiwana przez news.neostrada.pl. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 13 |
Data: Maj 07 2014 06:50:40 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Dman666 | W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:47:44 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał: >>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam Dzieki. Sprawdze sobie w wolnej chwili z mojego starego xnews'a. Pytanie tylko kiedy i tutaj wylacza... ;-) -- Dman-666 14 |
Data: Maj 06 2014 19:38:19 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybraÄ? | Autor: Cavallino |
W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze: Dawno nieprawda. 15 |
Data: Maj 06 2014 20:15:29 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: z | W dniu 2014-05-06 19:38, Cavallino pisze: Dawno nieprawda. Potwierdzam. Jednak ostatnio na innej grupie zauważyłem brak postów jednej osoby. :-) z 16 |
Data: Maj 06 2014 19:37:29 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał: A gdzie poczytać? Jak coś wiesz to napisz, tak będzie bardziej merytorycznie niż gołosłowne pieklenie się. 17 |
Data: Maj 07 2014 06:43:06 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Dman666 | W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: A gdzie poczytaďż˝? A co gugla zamkneli? Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja CR). Bicie piany sie skonczylo bo awaryjnosc nie odbiega najwidoczniej od normy. -- Dman-666 18 |
Data: Maj 07 2014 17:13:32 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niż googiel. A taki wpis i googlowi pomoże.
Pękające głowice też? 19 |
Data: Maj 07 2014 11:48:45 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Dman666 | W dniu środa, 7 maja 2014 17:13:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Uďż˝ytkownik "Dman666" napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...Nie rozumiesz powyzszej notatki? Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa. ;-) -- Dman-666 20 |
Data: Maj 07 2014 23:11:16 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
> Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 > (wersja Najlepiej przekaz zawierający jakieś konkretne informacje, zamiast półsłówek. Nie rozumiesz powyzszej notatki? Rozumiem, po prostu pytam co wyeliminowali, a co zostało. Pytam bo nie wiem. Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa. Ok, rozumiem że przestały pękać. A inne usterki? Bo to chyba nie była jedyna nagminna? 21 |
Data: Maj 08 2014 07:50:05 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Marek | Ok, rozumiem że przestały pękać.Wpisz w googla userki tdi 2.0 to dostaniesz kilka stron z opisem usterek i poprawkami wraz z numerami. -- Marek echo | tr a-di-rs-ze-h a-z 22 |
Data: Maj 07 2014 06:45:52 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybraÄ? | Autor: dddddddd | W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze: A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?A musi mieÄ ? to ja napiszÄ że nie jest bublem dziÄki temu masz już informacjÄ że to zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i nie miał poważniejszej naprawy. Z całÄ pewnoĹciÄ stwierdzam że 2.0TDI to dobry silnik, a psujÄ siÄ te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego rocznika auto w PL (od pierwszego właĹciciela) ma 140-180tys. km, a z DE 70-120 tys. km... (ale tam tylko do koĹcioła jeżdżÄ ...) -- Pozdrawiam Ĺukasz 23 |
Data: Maj 07 2014 09:21:13 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: radekp@konto.pl | Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w dddddddd W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze: Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości... 24 |
Data: Maj 07 2014 19:10:18 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: dddddddd | W dniu 2014-05-07 09:21, pisze: Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w dddddddd tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach... -- Pozdrawiam Łukasz 25 |
Data: Maj 07 2014 19:12:08 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to A czemu niby 1=10? 26 |
Data: Maj 08 2014 07:22:01 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: dddddddd | W dniu 2014-05-07 19:12, Cavallino pisze:
Przypuszczałbym nawet, że 1>10 - bo o pozytywnych rzeczach się nie pisze- bo nie ma o czym. Ludzie tylko napiszą o problemach z tym, z tamtym, a później ktoś podsumuje i wyjdzie na to, że to do dupy auto. Na kilkadziesiąt (?) tysięcy użytkowników tego auta mających dostęp do internetu i umiejących wrzucić jakiś nowy wątek na dowolne forum, jest kilkadziesiąt (?) negatywnych opinii.. A jak zaraz po zakupie auta skręconego do 140.000km padnie coś za 6000zł to się ludziom wydaje że to złom... -- Pozdrawiam Łukasz 27 |
Data: Maj 07 2014 21:59:22 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: anacron | W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze: W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik napisał: 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich 1.4 mają ten sam problem. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza 28 |
Data: Maj 07 2014 23:12:38 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze: A co mają wspólnego te silniki? Producenta pompy? Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same problemy. Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma? 29 |
Data: Maj 08 2014 00:04:14 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: anacron | W dniu 07.05.2014 23:12, Cavallino pisze: A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem? A nie wiem co, ale wczoraj wchodzę na serwis i słyszę, "A miał Pan już problem z pompą w tym aucie?" I szczęka mi opada, bo całkiem niedawno właśnie było to wszystko zmieniane w ASO. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie celowe postarzanie produktu. W końcu jaki procent aut dokręci na gwarancji 100kkm? -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza 30 |
Data: Maj 06 2014 15:05:39 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybraÄ? | Autor: BartekK | W dniu 2014-05-05 10:25, pisze: Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, wiÄc bezawaryjnoć raczej odpada.2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzÄtem boscha "ponoÄ" sÄ dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej... -- | Bartłomiej Kuźniewski | GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 31 |
Data: Maj 06 2014 20:19:52 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: z | W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze: 2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym. Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało. Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym jaja bym pourywał :-) z 32 |
Data: Maj 07 2014 18:35:29 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: ZIWK | W dniu 2014-05-06 20:19, z pisze: W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:Ciekawe, że podobny w zarysie napęd - łańcuch na wale korbowym - u innych producentów jest bezobsługowy przez pierwszy milion kilometrów... A i koło zębate można wymienić bez wyrywania wału, i nie kosztuje jeszcze majątku (ASO = 80,- złotych) Oczywiście szanujemy opętanych wizją niemieckiej techniki motoryzacyjnej... Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym 33 |
Data: Maj 06 2014 11:43:11 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: megrimsES | W dniu 2014-05-01 16:03, pisze: Dzień Dobry,200 jedzie. z przyśpieszeniem to galaxy z 2 litrowym dieslem jest szybsze. co do spalania to wszystko zależy od nogi. Ta moja spala od 5.5 do 11.5 w zależności od nogi, prędkości i ruchu. http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html to moja. miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono: 4 wtryski sprzęgło kompletne rozrząd kompletny pompa common-rail'a co do ceny dogadamy się :D 34 |
Data: Maj 06 2014 17:24:22 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html "Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji? Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;) PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :). 35 |
Data: Maj 07 2014 07:53:23 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: megrimsES | W dniu 2014-05-06 17:24, pisze: Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w megrimsES napisał(-a):Wg info z ASO 25000. Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba? 36 |
Data: Maj 07 2014 09:27:43 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: radekp@konto.pl | Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w > PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :). Zachwalić bezwypadkowość, książkę przeglądów, że dajesz gwarancję że przebieg prawdziwy, że serwisowany w jednym ASO od nowości przez 1. właściciela itp. itd, podać VIN, że sprzedajesz bo co 3 lata odnawiasz "flotę", a nie że psuje się na potęgę po gwarancji... I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :) Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie niesprzedawalne... 37 |
Data: Maj 07 2014 11:55:07 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: megrimsES | W dniu 2014-05-07 09:27, pisze: Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w megrimsES napisał(-a): Pewnie tak. Auto jest w ciągłej eksploatacji. Właśnie przeszło przegląd na 90kkm. Płyny, filtry itp. Cena jest oczywiście do dyskusji, chociaż za 55 to nie sprzedam. 38 |
Data: Maj 08 2014 08:19:36 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Bugatti | W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał: Pewnie tak. Auto jest w ciďż˝gďż˝ej eksploatacji. Wďż˝aďż˝nie przeszďż˝o przeglďż˝d Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti. Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych. Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień zbieżności, wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory, siły hamowania) itd. Jeśli nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też takie masz prawo) to je zakryj w paint'cie. W opisie: napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr VIN). Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii zawieszenia i pkt płyty podłogowej, na diagnostykę softem. Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał grubości. I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.. Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe "mniemanie" o swym samochodzie. Pozdrawiam, Bugatti 39 |
Data: Maj 08 2014 18:15:59 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał: Dobrze pamiętam że to 4x4? No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż naprawione auto. Jakość Renault..... 40 |
Data: Maj 08 2014 23:38:10 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: megrimsES | W dniu 2014-05-08 18:15, Cavallino pisze: 4x4 i do tego oklejone 41 |
Data: Maj 08 2014 23:40:18 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
Dobrze pamiętam że to 4x4?4x4 i do tego oklejone Dorżnąłeś je mocno (po swojemu)? I co się z nim działo, że takie hocki-klocki Ci nawymieniali? Te opiłki o których anacron nawijał faktycznie mogły być przyczyną? 42 |
Data: Maj 09 2014 07:34:46 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: megrimsES | W dniu 2014-05-08 23:40, Cavallino pisze: Wczoraj stuknęło mu 90 kkm. Oleje i filtry już wymienione. W przyszłym tygodniu na wszelki wypadek jeszcze wymienię olej w DSG. Dałem go do ASO przed gwarancją, bo raz na jakiś czas jak był zimny, to stukał. Teraz nic nie stuka. Auto nie było katowane, bo nadal lata na oryginalnych hamulcach od nowości. Głównie jeździła nim żona i zaliczał dużo tras. BTW - są 2 komplety kół. Rżnąłem c63amg, ale to już parę lat minęło. 43 |
Data: Maj 09 2014 17:18:57 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: Cavallino |
W dniu 2014-05-08 23:40, Cavallino pisze: Gwarancja jeszcze jest? Idzie ją przedłużyć jakoś? Który to w ogóle rocznik jest? bo raz na jakiś czas jak był zimny, to stukał. Ale jak stukał, silnik? 44 |
Data: Maj 09 2014 21:49:05 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: megrimsES | W dniu 2014-05-09 17:18, Cavallino pisze: Gwarancji było 2 lata i minęła 30.09.2013.
Stukał silnik przy obrotach w zakresie których turbina dobrze pcha. 45 |
Data: Maj 07 2014 22:01:15 | Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać? | Autor: anacron | W dniu 06.05.2014 11:43, megrimsES pisze: miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono: To trzeba jeszcze zmienić zbiornik i przewody paliwowe. Wtryski padły, bo się pompa łuszczyła i masz tam w chuj opiłków, bo nie idzie tego doczyścić. Powodzenia. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |