Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości
Witam
Oglądałem ostatnio dwa fiaty stilo,każdy miał korozję pod podłogą w okolicy przednich kół. Ten ocynk to więc fikcja, bo auto z rocznika 2004 to raczej rdzy nie powinno tam mieć. Ok to się da zlikwidować, a jak wyglądają inne newralgiczne punkty w tym aucie? np w miejscu wlewu paliwa?
--
A widziales kiedykolwiek zeby blacha nierdzewna zerdzewiala w przeciagu pol roku? do roku max?
stal 0H18N9 (lub jak kto woli 1.4301, X5 Cr Ni 18-10, 304) - symbole do wyboru zaleznie od normy wg ktorej ja oznaczymy)
:-)))
1. zla pasywacja p[o produkcji
2. brak pasywacji podczas uzytkowania
3. korozja wzerowa i miedzykrystaliczna spowodowana "zadrapaniami" i tym samym otrzymujemy piekne ogniska korozji...
a ocynk? Wytrzymywal 3-6 miesiecy... nie dluzej, ale to juz inna bajka
Wracajac do Twojego tematu:
Byc moze tez niewlasciwea ochrona, zle prowadzona operacja ocynkowania, zle przygotowana powierzchnia pod ocynk - na dodatek moze sie okazac ze jest tych samochodow cala seria...
3 |
Data: Pa?dziernik 17 2009 21:58:18 |
Temat: Re: Stilo korozja |
Autor: rv |
jestes pewien ze nie byly przez kowala lakierowane?
4 |
Data: Pa?dziernik 19 2009 09:38:07 | Temat: Re: Stilo korozja | Autor: krzysiek82 |
rv pisze:
jestes pewien ze nie byly przez kowala lakierowane?
Nie widziałem, żadnych oznak naciągania podłużnic ani lakierowania elementów zewnętrznych nadwozia.
--
krzysiek82
| |