Grupy dyskusyjne   »   Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?

Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?



1 Data: Sierpien 06 2010 10:40:56
Temat: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Aston 

Witam,
Potrzebujê poznaæ historiê serwisow± Suzuki DL1000
- rocznik 2002
- przebieg 19000 km ???
- sprowadzony z GB
Cieknie mu ch³odnica na we. wy. a to raczej nie dzieje siê przy takim
przebiegu!? Dok³adnie go nie ogl±da³em - na co ewentualnie zwróciæ uwagê?
Czy po numerze nadwozia jest to mo¿liwe? Mo¿e jest strona z tak±
wyszukiwark± jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?
--
Pozdrowienia
   ASTON



2 Data: Sierpien 06 2010 08:58:48
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: AZ 

On 2010-08-06, Aston  wrote:

Witam,
Potrzebujê poznaæ historiê serwisow± Suzuki DL1000
- rocznik 2002
- przebieg 19000 km ???
- sprowadzony z GB
Cieknie mu ch³odnica na we. wy. a to raczej nie dzieje siê przy takim
przebiegu!? Dok³adnie go nie ogl±da³em - na co ewentualnie zwróciæ uwagê?
Czy po numerze nadwozia jest to mo¿liwe? Mo¿e jest strona z tak±
wyszukiwark± jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?

<http://motinfo.direct.gov.uk/internet/jsp/ECHID-Internet-History-Request.jsp>

Wrzuc tam numer z blachy i ichniego DR (V5C). Nie jest to historia serwisowa
tylko przegladow, maja to troszke bardziej rozbudowane niz my. Powinienes
uzyskac stamtad przebieg.

--
Artur
ZZR 1200

3 Data: Sierpien 30 2010 18:24:19
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Jasio 

U¿ytkownik "AZ" napisa³ w wiadomoÅ›ci

On 2010-08-06, Aston wrote:

Czy po numerze nadwozia jest to mo¿liwe? Mo¿e jest strona z tak±
wyszukiwark± jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?

<http://motinfo.direct.gov.uk/internet/jsp/ECHID-Internet-History-Request.jsp>

Wrzuc tam numer z blachy i ichniego DR (V5C). Nie jest to historia serwisowa
tylko przegladow, maja to troszke bardziej rozbudowane niz my. Powinienes
uzyskac stamtad przebieg.


Z uwagÄ… jednÄ…: dotyczy MOT czyli przeglÄ…dów po 2005roku.


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

4 Data: Sierpien 06 2010 12:17:16
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Hinek 

U¿ytkownik "Aston"  napisa³


na co ewentualnie zwróciæ uwagê?


Na sprzêg³o. Pierwsze roczniki mia³y wadê fabryczn±.
Wymieniali w nich bodaj  kosz sprzêg³owy.
Pozdr

--
Hinek

5 Data: Sierpien 06 2010 12:56:06
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Aston 

Podobno jeszcze co¶ "kombinowali" przy silniku i zd³awili moc ze 125 do 98
KM?
--
Pozdrowienia
     Aston


Na sprzêg³o. Pierwsze roczniki mia³y wadê fabryczn±.
Wymieniali w nich bodaj  kosz sprzêg³owy.
Pozdr

--
Hinek

6 Data: Sierpien 08 2010 00:11:36
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Wieca 

W dniu 2010-08-06 10:40, Aston pisze:

Witam,
Potrzebujê poznaæ historiê serwisow± Suzuki DL1000
- rocznik 2002
- przebieg 19000 km ???
- sprowadzony z GB
Cieknie mu ch³odnica na we. wy. a to raczej nie dzieje siê przy takim
przebiegu!? Dok³adnie go nie ogl±da³em - na co ewentualnie zwróciæ uwagê?
Czy po numerze nadwozia jest to mo¿liwe? Mo¿e jest strona z tak±
wyszukiwark± jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?

2002 rok - odpu¶æ. Szukaj od 2003/2004.

Wady 2002 - s³aby kosz sprzêg³owy, s³aby alternator i brak regulacji przodu.

Ch³odnica wody mo¿e ciec po wymianie ¶wiec do której serwisówka zaleca demonta¿. No chyba ¿e cieknie ch³odnica oleju to wtedy oznacza strza³a przodem/szlif na krawê¿nik. Nie napisa³e¶ która cieknie i w jakim miejscu.

--
Pozdr
Wieca

DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

7 Data: Sierpien 09 2010 12:43:34
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Marcin Aston 



2002 rok - odpu¶æ. Szukaj od 2003/2004.

Wady 2002 - s³aby kosz sprzêg³owy, s³aby alternator i brak regulacji przodu.

Ch³odnica wody mo¿e ciec po wymianie ¶wiec do której serwisówka zaleca
demonta¿. No chyba ¿e cieknie ch³odnica oleju to wtedy oznacza strza³a
przodem/szlif na krawê¿nik. Nie napisa³e¶ która cieknie i w jakim miejscu.

Cieknie ch³odnica wody. Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
czego¶ bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spe³nia moich
oczekiwañ - chocia¿ np tutaj wygl±da zachêcaj±co:
http://www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-strom-sv.jpg
Zaczynam jednak bardziej siê sk³aniaæ ku Transalp-owi /ze wzglêdu na dwa
cylindy/ i rozwa¿am Yamahê Tenere XL660 - trochê wysoko sie na niej siedzi
/w mie¶cie pomimo 184 cm wcale nie czu³em siê pewnie/. Mo¿e to ze wzglêdu
na kilkunastoletni± przerwê. Drugi minus przy Y to "szarpi±cy" silnik -
miasto.

8 Data: Sierpien 09 2010 16:31:29
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: greg 


"Marcin Aston"  wrote in message



Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
czego¶ bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spe³nia moich
oczekiwañ - chocia¿ np tutaj wygl±da zachêcaj±co:
http://www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-strom-sv.jpg

Wygl±daæ to se mo¿e, pytanie czy pojedzie. Otó¿ nie pojedzie.

Kostkowe opony i blaszane kufry powoduj±, ¿e motocykl staje siê "bardziej enduro" ni¿ przed ich za³o¿eniem, ale do ¿adnego offroadu to to sie nie nadaje, koniec kropka.


Zaczynam jednak bardziej siê sk³aniaæ ku Transalp-owi /ze wzglêdu na dwa
cylindy/ i rozwa¿am Yamahê Tenere XL660 - trochê wysoko sie na niej siedzi
/w mie¶cie pomimo 184 cm wcale nie czu³em siê pewnie/.

Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo my¶la³em - za³o¿e tkc80 i wszêdzie wjade. Taki chuj jak s³onia nos, tzn wprawdzie wjedzie i wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemno¶æ ¿adna.

Wa¿y to co najmniej 60 kilo za du¿o i charakterystyka silnika powoduje, ze w terenie jest chujnia.
Zarówno Transalp jak i V-Strom to motocykle turystyczne o pewnym niewielkim potencjale jazdy nie po asfalcie i to wszystko. Tyle, ¿e po jakichtam szuterkach to ka¿dym turystykiem obutym w rozs±dne opony przejedziesz, w prawdziwy teren sie nie nadaje.

Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie, m±drzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na szosie ze wzglêdu na s³aby silnik.

Je¶li my¶lisz o turystyce w jakich piachach i b³otach to tylko lekki motocykl z mocarnym singlem, LC4 660 na przyk³ad, single Yamahy oczywi¶cie te¿, ale z kolei jazda na czym¶ takim w d³u¿szej trasie to mêczarnia ze wzglêdu na szarpanie i wibracje, na miasto te¿ niefajne, choæ mniejsze to ma znaczenie wtedy.

Poczytaj Chris Scott "adventure motorcycling" lub "sahara overland"

pozdro

greg

9 Data: Sierpien 10 2010 11:16:14
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Marcin Aston 


Zaczynam jednak bardziej siê sk³aniaæ ku Transalp-owi /ze wzglêdu na dwa
cylindy/ i rozwa¿am Yamahê Tenere XL660 - trochê wysoko sie na niej siedzi
/w mie¶cie pomimo 184 cm wcale nie czu³em siê pewnie/.

Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo my¶la³em - za³o¿e
tkc80 i wszêdzie wjade. Taki chuj jak s³onia nos, tzn wprawdzie wjedzie i
wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemno¶æ ¿adna.

Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie,
m±drzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na
szosie ze wzglêdu na s³aby silnik.

Szukam/³em/ motocykla uniwersalnego którym bêdê je¼dzi³ 70% miasto a 30%
"teren" ale jak widzê nie da sie pogodziæ tych dwóch opcji aby byæ
usatysfakcjonowanym - brak z³otego ¶rodka. Wiêkszo¶æ tras w moim przypadku
to jednak szosa /w tym 3 -4 razy w miesi±cu po ok 400 - 600 km/. LC4 660 -
ciekawa maszyna ale zostawiê j± raczej Przygoñskiemu i spó³ce - na dzieñ
dzisiejszy nie skuszê siê raczej. Wiêc nadal jestem w punkcie wyj¶cia.

10 Data: Sierpien 10 2010 11:27:15
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglÄ…dów i napraw?
Autor: de Fresz 

On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston  said:

Szukam/³em/ motocykla uniwersalnego którym bêdê je¼dzi³ 70% miasto a 30%
"teren" ale jak widzê nie da sie pogodziæ tych dwóch opcji aby byæ
usatysfakcjonowanym

Najpierw zdefiniuj s³owo "teren". Bo jednak da siê to jako¶ pogodziæ, choæ poziom satysfakcji jest kwesti± czysto osobnicz±.
I okre¶l bud¿et oraz swoje do¶wiadczenie z motocyklami, w tym równie¿ w terenie.


 LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawiê j± raczej Przygoñskiemu i spó³ce - na dzieñ
dzisiejszy nie skuszê siê raczej.

Koledze pewnie raczej chodzi³o o 640/690. 660 maj± trochê warto¶æ kolekcjonersk± i najczê¶ciej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który by³ szerzej dostêpny dla ludu).

--

Pozdrawiam
de Fresz

11 Data: Sierpien 10 2010 12:33:16
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Marcin Aston 

Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:27:15 +0200, de Fresz napisa³(a):

Najpierw zdefiniuj s³owo "teren". Bo jednak da siê to jako¶ pogodziæ,
choæ poziom satysfakcji jest kwesti± czysto osobnicz±.
I okre¶l bud¿et oraz swoje do¶wiadczenie z motocyklami, w tym równie¿ w
terenie.

Teren - moja definicja:
szutry, le¶ne dukty, ale równie¿ poligon w Sulejówku /2ga czo³gowa - raczej
po deszczu ni¿ w upale (sypki piach)/, okolice Drawska Pomorskiego,
Z³ocieñca, Choszczna ale równie¿ Ogrodniczki k/ Bstoku i generalnie ca³a
Puszcza Knyszyñska z jej rozbudowan± sieci± dróg szutrowych

Bud¿et to 30 tys. - ale coraz bardziej jestem sk³onny kupiæ u¿ywkê np ze
Szwajcarii (inne UE) za 1/3 tej kwoty.

Do¶wiadczenie - kilkana¶cie lat przerwy a wcze¶niej CBX750 i NX650 /kolegi/
- nie pocz±tkuj±cy ale te¿ nic zaawansowanego. Teraz te¿ szukam czego¶ o
pojemno¶ci 500 - 700 ccm

12 Data: Sierpien 10 2010 12:50:53
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: J_K_K 

U¿ytkownik "Marcin Aston"  napisa³ w wiadomo¶ci

Puszcza Knyszyñska z jej rozbudowan± sieci± dróg szutrowych

Ogólnodostêpnych ?

Pzdr

JKK

13 Data: Sierpien 10 2010 13:01:46
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglÄ…dów i napraw?
Autor: de Fresz 

On 2010-08-10 12:33:16 +0200, Marcin Aston  said:

Najpierw zdefiniuj s³owo "teren". Bo jednak da siê to jako¶ pogodziæ,
choæ poziom satysfakcji jest kwesti± czysto osobnicz±.
I okre¶l bud¿et oraz swoje do¶wiadczenie z motocyklami, w tym równie¿ w
terenie.

Teren - moja definicja:
szutry, le¶ne dukty, ale równie¿ poligon w Sulejówku /2ga czo³gowa - raczej
po deszczu ni¿ w upale (sypki piach)/, okolice Drawska Pomorskiego,
Z³ocieñca, Choszczna ale równie¿ Ogrodniczki k/ Bstoku i generalnie ca³a
Puszcza Knyszyñska z jej rozbudowan± sieci± dróg szutrowych

Dopóki nie wyjecha³e¶ z tym poligonem, to wiêkszo¶æ tzw. turystycznych enduro, pokroju V Strom, Trampek itp (a od biedy i zwyk³ych szosówek) siê nadawa³a. Na czo³gowiskach w Rembertowie to ja siê ostro pocê na hard enduro, na LC4 by³o tam ciê¿ko, ale fakt, widzia³em go¶ci na Afrykach czy Super Teresach którzy siê tam przedzierali i jako¶ im sz³o, a kumpel widzia³ tam po¶rodku kiedy¶ faceta na plastiku (sic!), który przyjecha³ sholowaæ kumpla. Ergo - da siê wszystkim, pytanie z jakimi prêdko¶ciami i czy taki przejazd to ma byæ coweekendowy fun, czy przygoda ¿ycia, po³±czona z potem kapi±cym z rzês.


Do¶wiadczenie - kilkana¶cie lat przerwy a wcze¶niej CBX750 i NX650 /kolegi/
- nie pocz±tkuj±cy ale te¿ nic zaawansowanego. Teraz te¿ szukam czego¶ o
pojemno¶ci 500 - 700 ccm

Na Twoim miejscu bym rozwa¿a³:
LC4 - bardziej bud¿etowo - 640 (mo¿e w wersji Adv., choæ one chodz± drogo w porównaniu do "zwyk³ych"), bardziej nowocze¶nie - 690 Enduro (mimo pewnej nadwagi, bardzo dzielne terenowo motocykle ze swoistym charakterem).
Afrykê Twin
BMW F800 lub ciut bardziej hard G650X (ale zamiast tego osobi¶cie wola³bym jednak pozycjê nr 1, wiêcej gratów na rynku)
Je¶li na prawdê nie brak Ci rozs±dku - R1150GS Adv., LC8 Adv. Triumph Tiger 900-955.

A najsensowniej - dwa motocykle, jeden lekko terenowy turystyk dobrze radz±cy sobie na asfalcie, a drugi - lekkie enduro do latania po krzakach. Bo kompromisy zawsze pozostan± zgni³ymi kompromisami i jest co¶ kosztem czego¶.

--

Pozdrawiam
de Fresz

14 Data: Sierpien 11 2010 10:05:41
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Marcin Aston 

Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:01:46 +0200, de Fresz napisa³(a):

Dopóki nie wyjecha³e¶ z tym poligonem, to wiêkszo¶æ tzw. turystycznych
enduro, pokroju V Strom, Trampek itp (a od biedy i zwyk³ych szosówek)
siê nadawa³a. Na czo³gowiskach w Rembertowie to ja siê ostro pocê na
hard enduro, na LC4 by³o tam ciê¿ko, ale fakt, widzia³em go¶ci na
Afrykach czy Super Teresach którzy siê tam przedzierali i jako¶ im
sz³o, a kumpel widzia³ tam po¶rodku kiedy¶ faceta na plastiku (sic!),
który przyjecha³ sholowaæ kumpla. Ergo - da siê wszystkim, pytanie z
jakimi prêdko¶ciami i czy taki przejazd to ma byæ coweekendowy fun, czy
przygoda ¿ycia, po³±czona z potem kapi±cym z rzês.

Wycofujê siê z poligonu... Zainteresuje siê bli¿ej V-Strom'em. Z pewno¶ci±
bêdzie wygodniejszy w trasie ni¿ XT660 tenere czy Transalp

A najsensowniej - dwa motocykle, jeden lekko terenowy turystyk dobrze
radz±cy sobie na asfalcie, a drugi - lekkie enduro do latania po
krzakach. Bo kompromisy zawsze pozostan± zgni³ymi kompromisami i jest
co¶ kosztem czego¶.

"Wiedzia³em, ¿e tak bêdzie..." Faktycznie to najrozs±dniejsze rozwi±zanie.

Dziêkujê za podpowiedzi i rozwianie moich mrzonek o motocyklu uniwersalnym
:))

15 Data: Sierpien 11 2010 10:20:49
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: J_K_K 

U¿ytkownik "Marcin Aston"  napisa³ w wiadomo¶ci

"Wiedzia³em, ¿e tak bêdzie..." Faktycznie to najrozs±dniejsze rozwi±zanie.

Dziêkujê za podpowiedzi i rozwianie moich mrzonek o motocyklu uniwersalnym
:))

Jeszcze nie tak dawno by³o ~5 modeli do wyboru,
w tym wszystkie uniwersalne ;-)

Pzdr

JKK

16 Data: Sierpien 11 2010 10:49:22
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglÄ…dów i napraw?
Autor: de Fresz 

On 2010-08-11 10:05:41 +0200, Marcin Aston  said:

Wycofujê siê z poligonu... Zainteresuje siê bli¿ej V-Strom'em. Z pewno¶ci±
bêdzie wygodniejszy w trasie ni¿ XT660 tenere czy Transalp

650 to fajne, zwinne moto, nie znam nikogo kto mia³ i by³by niezadowolony. Dziennikarzyny te¿ wychwalali pod niebiosa. Motór w sam raz, ¿eby wróciæ do 2 kó³ek po latach przerwy. Poje¼dzisz ze 2 sezony i sam siê przekonasz czy te¿ ten rodzaj sprzêta da Ci satysfakcjê przy spokojnym bujaniu siê po szutrówkach, czy mo¿e jednak bêdziesz potrzebowa³ czego¶ bardziej "hard" w teren (i si³± rzeczy s³abszego na asfalcie).


--

Pozdrawiam
de Fresz

17 Data: Sierpien 10 2010 16:20:29
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: news.gazeta.pl 


"de Fresz"  wrote in message

On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston  said:

> Szukam/³em/ motocykla uniwersalnego którym bêdê je¼dzi³ 70% miasto a 30%
> "teren" ale jak widzê nie da sie pogodziæ tych dwóch opcji aby byæ
> usatysfakcjonowanym

Najpierw zdefiniuj s³owo "teren". Bo jednak da siê to jako¶ pogodziæ,
choæ poziom satysfakcji jest kwesti± czysto osobnicz±.
I okre¶l bud¿et oraz swoje do¶wiadczenie z motocyklami, w tym równie¿ w
terenie.


>  LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawiê j± raczej Przygoñskiemu i
> spó³ce - na dzieñ
> dzisiejszy nie skuszê siê raczej.

Koledze pewnie raczej chodzi³o o 640/690. 660 maj± trochê warto¶æ
kolekcjonersk± i najczê¶ciej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który
by³ szerzej dostêpny dla ludu).

Chyba rzeczywi¶cie chodzi³o mi o 640.

Natomiast w ogóle to chodzi mi o to, ¿e nie ma takiego moto, co by na nim
wygodnie po ancfalcie i frajde dawal w b³ocie.

Trzeba mieæ dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jako¶ fatalnie drogo.
Bo jak uwzglêdnisz, ¿e w tym b³ocie napêd rozchrzanisz, plastiki po³amiesz,
kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
podró¿owalno¶ci szosowej zajmie czas i pieni±dze i a frajda na dwustokilowym
sprzêcie w b³ocie ¶rednia jest naprawdê.

Kup se w teren na pocz±tek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach co¶
drogowego, w zale¿no¶ci od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
Varadero, Transalp od biedy te¿, TDM itd.

pozdr

greg

18 Data: Sierpien 10 2010 16:27:24
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: greg 


"news.gazeta.pl"  wrote in message


"de Fresz"  wrote in message

> On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston  said:
>
> > Szukam/³em/ motocykla uniwersalnego którym bêdê je¼dzi³ 70% miasto a
30%
> > "teren" ale jak widzê nie da sie pogodziæ tych dwóch opcji aby byæ
> > usatysfakcjonowanym
>
> Najpierw zdefiniuj s³owo "teren". Bo jednak da siê to jako¶ pogodziæ,
> choæ poziom satysfakcji jest kwesti± czysto osobnicz±.
> I okre¶l bud¿et oraz swoje do¶wiadczenie z motocyklami, w tym równie¿ w
> terenie.
>
>
> >  LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawiê j± raczej Przygoñskiemu i
> > spó³ce - na dzieñ
> > dzisiejszy nie skuszê siê raczej.
>
> Koledze pewnie raczej chodzi³o o 640/690. 660 maj± trochê warto¶æ
> kolekcjonersk± i najczê¶ciej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który
> by³ szerzej dostêpny dla ludu).
>
Chyba rzeczywi¶cie chodzi³o mi o 640.

Natomiast w ogóle to chodzi mi o to, ¿e nie ma takiego moto, co by na nim
wygodnie po ancfalcie i frajde dawal w b³ocie.

Trzeba mieæ dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jako¶ fatalnie drogo.
Bo jak uwzglêdnisz, ¿e w tym b³ocie napêd rozchrzanisz, plastiki
po³amiesz,
kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
podró¿owalno¶ci szosowej zajmie czas i pieni±dze i a frajda na
dwustokilowym
sprzêcie w b³ocie ¶rednia jest naprawdê.

Kup se w teren na pocz±tek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach
co¶
drogowego, w zale¿no¶ci od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
Varadero, Transalp od biedy te¿, TDM itd.



Po pierwsze sorry za nag³ówek w poprzednim poscie, zapomnia³en ustawiæ i
jestem news gazeta pl

Po drugie oczywi¶cie, ¿e sie pomyli³em co do tego ¿e 640, a nie 660, ale jak
poczyta³em o tym 660 to ten to dopiero by sie nadawa³!!!

no to pozdro jeszcze raz

greg

19 Data: Sierpien 11 2010 10:16:59
Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?
Autor: Marcin Aston 


Trzeba mieæ dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jako¶ fatalnie drogo.
Bo jak uwzglêdnisz, ¿e w tym b³ocie napêd rozchrzanisz, plastiki po³amiesz,
kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
podró¿owalno¶ci szosowej zajmie czas i pieni±dze i a frajda na dwustokilowym
sprzêcie w b³ocie ¶rednia jest naprawdê.

To bardzo obrazowe wyt³umaczenie na temat wy¿szo¶ci posiadania dwóch
motocykli "wyspecjalizowanych" zamiast jednego pseudo uniwersalnego...

Kup se w teren na pocz±tek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach co¶
drogowego, w zale¿no¶ci od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
Varadero, Transalp od biedy te¿, TDM itd.

Jako¶ najbardziej przekonuje mnie DL650 /szyty na moj± miarê w/g wzrostu i
zarostu ;))/. Z tego co czytam w miarê bezawaryjny, dobrze siê prowadzi,
powy¿ej 120 km/h nie bêdê je¼dzi³. Po drobnych przeróbkach /ogrzewane
manetki, gmole, kufry, os³ona silnika/ z pewno¶ci± bêdzie mo¿na po¶migaæ w
trasie a i szutry bêd± mu niestraszne...

Pozdrowienia

Re: Suzuki DL1000 - historia przegl±dów i napraw?



Grupy dyskusyjne