WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund gubi zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym obciazeniu pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym gazem potrafi zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci tyle sie zdazylem zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy ECM.Mile widziane sugestie oraz namiar na dobry warsztat w 3miescie.Pozdrawiam!
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
2 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 09:04:45 |
Temat: Re: V-strom DL1000 |
Autor: zonda |
Użytkownik "cornmencita" napisał w wiadomości
WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie
wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund gubi
zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory
ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym obciazeniu
pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym gazem potrafi
zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci tyle sie zdazylem
zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy ECM.Mile widziane
sugestie oraz namiar na dobry warsztat w 3miescie.Pozdrawiam!
tu popytaj http://www.moto3miasto.pl/portal.php
3 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 10:30:03 | Temat: Re: V-strom DL1000 | Autor: Watson |
cornmencita wrote:
WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie
wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund
gubi zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory
ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym
obciazeniu pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym
gazem potrafi zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci
tyle sie zdazylem zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy
ECM.Mile widziane sugestie oraz namiar na dobry warsztat w
3miescie.Pozdrawiam!
Jak masz jałowe obroty ustawione?
Kiedyś w TLu miałem za nisko i mi gasł.
Tam musi być prawie 1200 obr.
Oczywiscie ustawiaj na gorącym silniku
--
FJR 1300,
Wyscigowa licencja A
Złoty Felkowski Braincap '06
4 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 11:35:51 | Temat: Re: V-strom DL1000 | Autor: Wieca |
Watson napisał(a) :
cornmencita wrote:
WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie
wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund
gubi zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory
ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym
obciazeniu pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym
gazem potrafi zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci
tyle sie zdazylem zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy
ECM.Mile widziane sugestie oraz namiar na dobry warsztat w
3miescie.Pozdrawiam!
Jak masz jałowe obroty ustawione?
Kiedyś w TLu miałem za nisko i mi gasł.
Tam musi być prawie 1200 obr.
Oczywiscie ustawiaj na gorącym silniku
Dokładnie to 1100. Ale ja ustawiłem na jakieś 950 i czasem mu się zdaży
zgasnąć przy dohamowaniu- ale baaaardzo rzadko. Za to spalanie w mieście
spadło. Albo wzrosło. Ale nie wiem czy to nie zasługa/wina K&Na. Za wiele na
raz rzeczy pozmieniałem.
--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli
5 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 01:44:33 | Temat: Re: V-strom DL1000 | Autor: Nikanor |
On 19 Paź, 08:31, cornmencita wrote:
Zawory ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym obciazeniu
pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym gazem potrafi
zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci tyle sie zdazylem
zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy ECM.Mile widziane
sugestie oraz namiar na dobry warsztat w 3miescie.Pozdrawiam!
Zdaje się walnięta cewka może dać podobne objawy.
Nikanor
DL650
| | | |