VTR 1000F- crash pady
1 | Data: Kwiecien 21 2010 13:37:44 |
Temat: VTR 1000F- crash pady | |
Autor: Potejciak | Witam, 2 |
Data: Kwiecien 22 2010 12:20:20 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Tytus z fabryki | Siemka 3 |
Data: Kwiecien 22 2010 12:15:15 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Thu, 22 Apr 2010 12:20:20 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki Siemka Ze swojej strony polecam firme PWL, mam ich crashpady w swoim motocyklu i mialem okazje je sprawdzic w dzialaniu. Daly rade przy szlifie i ochronily reszte motocykla. http://www.pwlracing.com/ -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 4 |
Data: Kwiecien 22 2010 15:04:21 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Kopyt | Czesc! Piotr Klimek Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow. Ciekaw jestem czy nie miales jakichs siupow ze zlaczka za pomoca ktorej stacyjka w SV-ce jest podpieta do reszty wiazki. Chytre Japsy daly zlaczke do za malych pradow, calosc sie nadpala i od razu jest ciekawie. To dosc popularny problem w SV S, opisany na dziesiatkach stron na forum SV Portal (jakies kilkadziesiat zgloszen, z tego wiekszosc to K3, bo jest ich po prostu najwiecej). Pozdro Pawel gpx 600'r i SVSZ 5 |
Data: Kwiecien 22 2010 12:27:19 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:04:21 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow. Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 6 |
Data: Kwiecien 22 2010 15:37:09 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Kopyt |
Coz, skoro tak, to proponuje sprawdzic. U mnie wystapily, ale na szczescie pod domem. Wiec brak oznak zycia po przekreceniu kluczyka mnie nie zmartwil bardzo. Ten efekt jest jednak calkowicie losowy wiec moze ugryzc w tylek i 1000 km od domu, a wtedy przykro. W wolnej chwili polecam lekture "ignition switch problem" na SV Portal -- tak ku przestrodze. Pozdro P 7 |
Data: Kwiecien 22 2010 13:03:50 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:37:09 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic. Wielkie dzieki zapoznam sie i bede przygotowany. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 8 |
Data: Kwiecien 22 2010 15:49:54 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Kopyt |
Wielkie dzieki zapoznam sie i bede przygotowany. Przygotowanie polega niestety na spruciu instalacji i wywaleniu felernej zlaczki... Tak sie przyczepilem, bo slyszalem o jednym, ktoremu odcielo zaplon w ciasnym winklu. Bolalo. Milej lektury zycze i szerokosci na SV-ce. P 9 |
Data: Maj 04 2010 11:58:26 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:04:21 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt Czesc! Kurcze, wykrakalismy :) W weekend polecialem sobie na mazury. W sobote costam sobie dlubalem przy motocyklu i odkrylem, ze po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje. Najpierw sprawdzilem bezpieczniki a pozniej majac w pamieci Twoj post zabralem sie za szukanie tej nieszczesnej zlaczki. Zeby sie do niej dobrac trzeba podniesc bak, i zdemontowac airbox. Dostep do niej jest strasznie upierdliwy, ale jakos udalo mi sie ja rozlaczyc i okazalo sie, ze wcale nie jest spalona. Okazalo sie, ze padniety byl jeden z glownych bezpiecznikow 30A, ktore sa 'ukryte' w innej obudowie niz cala reszta. W sumie cala operacja zajela okolo 4h i na koniec, gdy prad wrocil po wymianie bezpiecznika nie wiedzialem, czy sie cieszyc czy zloscic na siebie. Gdyby nie to co napisales to nigdy nie wpadlbym na pomysl demontazu polowy motocykla, tylko poszukal wszystkich bezpiecznikow :) No to sie wyzalilem :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 10 |
Data: Maj 04 2010 16:05:27 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Kopyt | Cze! Gdyby nie to co napisales to nigdy nie wpadlbym na pomysl demontazu polowy Jak to mowia starzy i madrzy ludzie: "nie ma takiego dobrego uczynku, ktory nie zostalby szybko i okrutnie ukarany". Tym razem jednak trafilo na Ciebie:( Mea culpa. Z drugiej jednak strony, ja rozbieranie polowy moto zaczalem dopiero PO sprawdzeniu wszystkich bezpiecznikow, lacznie z tym cholernym 30A, ktory jest tuz przy aku. A zlaczka jest faktycznie wybitnie upierdliwa. Trzeba miec dlonie jak gejsza stopy. Jak juz ja miales w garsci, to trzeba bylo wywalic w cholere. Teraz wiesz juz jak bedzie wygladac gdy to faktycznie ona walnie. Dodaj jeszcze do tego stopienie sie gniazdka z wtyczka i fizyczna niemozliwosc rozdzielenia ich. Pozdrawiam P 11 |
Data: Maj 04 2010 13:52:48 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Tue, 4 May 2010 16:05:27 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt Gdyby nie to co napisales to nigdy nie wpadlbym na pomysl demontazu polowy Wymienie, ale w bardziej sprzyjajacym momencie niz srodek majowki i perspektywa przejechania na kolach lub na lawecie 300km do domu. Tym bardziej, ze mialem przy sobie tylko fabryczny zestaw narzedzi i serwisowke. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 12 |
Data: Kwiecien 22 2010 14:49:18 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Tytus z fabryki | Siemka 13 |
Data: Kwiecien 22 2010 15:08:39 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: (pj) | W dniu 2010-04-22 12:20, Tytus z fabryki pisze: [..] niestety odnosze wrazenie ze przy crashu jesli zaczepia o cos wylamia rame i mocowanie Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i dynamometrem - w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU. -- pozdr pj gsx1300r R-coĹ tam wiÄcej niż wiÄkszoć 14 |
Data: Kwiecien 22 2010 15:36:36 | Temat: Re: VTR 1000F- crash pady | Autor: Tytus z fabryki | Czesc |