Volvo S40
1 | Data: Grudzien 10 2008 01:35:49 |
Temat: Volvo S40 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | Volvo S40. 2 |
Data: Grudzien 10 2008 15:18:46 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Boombastic | -- silniku Diesla (wiem -- jest nieekonomiczny i nie zamierzam To połączenie baaardzo skutecznie ogranicza wybór. W A4 masz skrzynię multitronic, a VW są diesle ze skrzyniami DSG. W Hondzie nie ma diesli z automatami, A co do spadku wartości to nie liczyłbym na jej trzymanie przez Volvo. 3 |
Data: Grudzien 18 2008 19:01:50 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
To połączenie baaardzo skutecznie ogranicza wybór. W A4 masz skrzynię multitronic, a VW są diesle ze skrzyniami DSG. W Hondzie nie ma diesli z automatami, Samochód nie jest dobrą lokatą kapitału i nie liczę na zysk, ale chciałbym wiedzieć, ile samochód straci. Wiem, że wróżki są na innych grupach, ale może jednak ktoś coś może na ten temat (spadania wartości) napisać... Mnie jakoś wychodzi 50% w czasie 5 lat, ale to strasznie zgrubny szacunek. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 4 |
Data: Grudzien 18 2008 19:57:19 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Boombastic |
Raczej w ciągu 3 lat. Chyba że ALfa Romeo to w ciągu 2 lat :-) 5 |
Data: Grudzien 18 2008 20:33:33 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Mnie jakoś wychodzi 50% w czasie 5 lat, ale to strasznie zgrubny szacunek. Raczej w ciągu 3 lat. Chyba że ALfa Romeo to w ciągu 2 lat :-) Aha. :) Czyli po 3 latach 50%, po kolejnych 3 kolejne 50% z 50%, czyli 75? Czy później traci mniej? W komisach raczej widywałem 10-cio letnie za 80%, ale nie twierdzę, że mam dobry wzrok ;) w tej materii. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 6 |
Data: Grudzien 19 2008 09:19:28 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Boombastic |
Największy spadek to pierwszy rok, potem coraz mniejszy i po 3 latach to już rzędu 10-15%. 7 |
Data: Grudzien 10 2008 16:52:16 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Yacoos^ | Eneuel Leszek Ciszewski pisze: -- ocynkowanym nadwoziu i 12 latach gwarancji na A zapytaj w Volvo o gwarancje na sprzęgło :D Pozdrawiam Yacoos^ P.S. Zeby była jasność .... podoba mi sie S40 (80 troche bardziej ;]) 8 |
Data: Grudzien 10 2008 17:02:27 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Boombastic |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze: A jaki to problem w automacie? 9 |
Data: Grudzien 10 2008 17:04:36 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Yacoos^ | Boombastic pisze:
Słusznie. Moja nieuwaga ;) Pozdrawiam Yacoos^ 10 |
Data: Grudzien 18 2008 19:03:16 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
A zapytaj w Volvo o gwarancje na sprzęgło :D A jaki to problem w automacie? Taki zapewne, że w tej skrzyni są aż dwa sprzęgła... ;) Rozumiem, że coś jest nie tak ze sprzęgłami Volvo... Można coś konkretniejszego otrzymać? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 11 |
Data: Grudzien 10 2008 17:41:30 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Arek M |
I teraz mam pytaniem, czy raczej prośbę -- ktokolwiek wie coś złego A prosze bardzo :) Ja przesiadlem sie na ten wynalazek z S60 T5. Po 2 miesiacach grzecznie pozbylem sie go i zanabylem pokornie kolejne S60 :) Zamierzam kupić Diesla z automatem w najprostszej wersji. A to Cie mocno ogranicza... Automat montowany jest tylko do wersji z silnikiem D5 oraz do benzyniaków. Zestaw D5 + automat jest makabrycznie drogi w S40. Doplacajac niewiele wiecej masz S60 D5, ktore wyprzedza s40 o lata swietlne - zarowno w temacie komfortu jak i wykończenia. W PL sprzedano ich niewiele - jest niewiele tanszy od S60 D5, a kto sprobuje obu aut nie ma absolutnie zadnych dylematów. A do tego dosc slabo to to sie prowadzi - silnik D5 swoje wazy. Nie wiem czy nie bylo wersji AWD. Ale jesli byla - to jest to tylko haldex... -- rozsądnej cenie (do obecnej ceny Mercedesa B; Golf maS40 D5 Geartronic kosztuje niewiele mniej od S60 D5 - a te samochody dzieli przepaść... -- ocynkowanym nadwoziu i 12 latach gwarancji na Mam teraz 4-te volvo. Wszystkie byly roznych roczników - i o blachach nie mozna zlego slowa powiedzieć. -- silniku Diesla (wiem -- jest nieekonomiczny i nie zamierzam D5 to kawał solidnego silnika. Pozostale diesle to wynalazki od PSA (2.0 i 1.6). Ja miałem dwulitrówke - i o silniku tez zlego slowa nie powiem. D5 to inna liga - ładnie gra (jak nie diesel), ma niezle parametry i nawet w s60 daje sobie z autem swietnie rade. A do tego niezle sie wirusuje. -- automatycznej skrzyni biegów (wszelkie półautomaty czy W volvo masz skrzynie Aisin Warner. To skrzynia geartronic, z mozliwoscia recznej zmiany biegów. Mialem ten wynalazek w S60 T5 i w porownaniu z innymi automatami jakimi jezdzilem jest naprawde niezla. Nowsze maja o ile sie nie myle 6 biegów. -- bezawaryjności S40 raczej nie przoduje w tych klasyfikacjach :) -- wygodzie jeżdżenia: wygodnych fotelach (nie tylko w pierwszych Fotele są genialne. to rowniez zdanie innych osob ktore mialy okazje usiasc do tego auta. Zresztą volvo we wszystkich modelach pakuje naprawde wygodne kanapy :) -- PozdrawiAM! 12 |
Data: Grudzien 18 2008 19:08:32 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Automat montowany jest tylko do wersji z silnikiem D5 oraz do Nie. 6-ciobiegowa jest do dwulitrowego Diesla. (numer silnika 75, niecałe 2 litry -- nie ma kacyzy, 136 KM) benzyniaków. Zestaw D5 + automat jest makabrycznie drogi w S40. Doplacajac niewiele wiecej masz S60 D5, ktore wyprzedza s40 o lata S60 jest o około 30% droższy od S40. S40 D5 Geartronic kosztuje niewiele mniej od S60 D5 - a te samochody dzieli przepaść... Mam teraz 4-te volvo. Wszystkie byly roznych roczników - i o blachach nie mozna zlego slowa powiedzieć. Moją Mercedes należałoby codziennie pieścić pędzelkiem i sprajem. ;) -- silniku Diesla (wiem -- jest nieekonomiczny i nie zamierzam D5 to kawał solidnego silnika. Pozostale diesle to wynalazki od PSA (2.0 i 1.6). Ja miałem dwulitrówke - i o silniku tez zlego slowa nie powiem. D5 to inna liga - ładnie gra (jak nie diesel), ma niezle parametry i nawet w s60 daje sobie z autem swietnie rade. A do tego niezle sie wirusuje. Ten w S40 jest od PSA. -- automatycznej skrzyni biegów (wszelkie półautomaty czy W volvo masz skrzynie Aisin Warner. To skrzynia geartronic, z mozliwoscia recznej zmiany biegów. Mialem ten wynalazek w S60 T5 i w porownaniu z innymi automatami jakimi jezdzilem jest naprawde niezla. Nowsze maja o ile sie nie myle 6 biegów. -- bezawaryjności S40 raczej nie przoduje w tych klasyfikacjach :) Źle wypada na tle innych modeli Volvo czy źle na tle innych samochodów w ogóle? -- wygodzie jeżdżenia: wygodnych fotelach (nie tylko w pierwszych Fotele są genialne. to rowniez zdanie innych osob ktore mialy okazje usiasc do tego auta. Zresztą volvo we wszystkich modelach pakuje naprawde wygodne kanapy :) To baaardzo dobrze. :) Salonowe siedzenia mogą być dobre, a po pół roku może być inaczej... -=- Czy dodatkowo płatna tapicerka coś wnosi ciekawego poza kosztami? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 13 |
Data: Grudzien 10 2008 23:18:48 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Przemek V |
Volvo S40. U mnie w rodzinie (wcześniej bliższej teraz dalszej) 190D jest od nowości w 83 roku. V50 2.4 (bliźniak S40) żona jeździ już prawie 3 lata a nowym pofaceliftowym S40 dieslem z ręczną skrzynią ostatnio 350 km. zrobiłem. 2 lata miałem też poprzednie V40. Jeżeli tak jak napisali przedpiścy S60 jest prawie w cenie S40 to nie ma się nad czym zastanawiać. S40 krzyczy Focusem z każdej trzeszczącej klamki podczas gdy S60 jest na wspólnej płycie z S80. Po prostu w tym aucie nie czuć ani ciut ciut, że jest z wyższej półki niż tańszy bliźniak na F. Ten diesel nawet się dosyć sprawnie odpychał, subiektywnie lepiej niż 170 konne benzynowe 2.4, które jest jakieś wybitnie mułowate i ani nie ma momentu nisko ani kręcić się nie lubi. Muszę przyznać, że prowadzenie tego S40 było nawet miłe, coś tam przy okazji faceliftu popoprawiali ale S40/V50 mnie wybitnie nie leżą. Jeśli zależy ci na widoczności to w S40 widok po skosie do tyłu jest jak dla mnie masakrą - ten wyciąąąąągnięty w łuk ostatni słupek sporo zasłania. Utrata wartości w takim S40 diesel automat też chyba będzie masakryczna, poza Volvo nikt nie widzi uzasadanienia dla takich cen tych aut. Po 40 tys. km siadły piasta, łożyska i inne pierdoły w przednim zawieszeniu więc trwałość ciężko chwalić. Może się uśmiejesz ale IMHO twoje warunki co do auta - diesel, automat, niezależna zawiecha z tyłu, rozmiar, brak wodotrysków z podobną jak nie lepszą jakością wykonania, lepszą gwarancją i dużo niższą ceną spełnia..... Kia Ceed. 14 |
Data: Grudzien 18 2008 19:13:57 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
wybitnie nie leżą. Jeśli zależy ci na widoczności to w S40 widok po skosie Zależy, ale musze :) wybierać spośród tego, co jest dostępne. :) do tyłu jest jak dla mnie masakrą - ten wyciąąąąągnięty w łuk ostatni słupek sporo zasłania. Utrata wartości w takim S40 diesel automat też chyba będzie masakryczna, poza Volvo nikt nie widzi uzasadanienia dla takich cen tych Ile spadnie wg Ciebie? aut. Po 40 tys. km siadły piasta, łożyska i inne pierdoły w przednim zawieszeniu więc trwałość ciężko chwalić. Może się uśmiejesz ale IMHO twoje warunki co do auta - diesel, automat, niezależna zawiecha z tyłu, rozmiar, brak wodotrysków z podobną jak nie lepszą jakością wykonania, lepszą gwarancją i dużo niższą ceną spełnia..... Kia Ceed. Śmiać się nie będę, ale chyba już zdecydowałem się. Zdecydowałem się na Focusa rok temu, nawet pojechałem, aby go kupić (18 stycznia br.) ale sprzedawcy się chyba nie śpieszyło do sprzedania, więc wyszedłem bez umowy -- zdruzgotany i zdumiony. A teraz chyba już czas wyższy od najwyższego :) na kupno. Skoro z Fordem mi nie wyszło, chcę kupić Volvo. :) (Forda z salonu Volvo) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 15 |
Data: Grudzien 19 2008 11:23:57 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Przemek V |
Wg mnie po 5 latach będzie warte na dzisiejsze pieniądze ok. 25-30 tys zł. Mniej jeśli się okaże, że Volvo kupi jakiś chiński producent i zacznie coś z marką kombinować. aut. Po 40 tys. km siadły piasta, łożyska i inne pierdoły w przednim Po prostu się nakręciłeś na S40 - jak ci tak pasuje to OK. Negocjuj ostro cenę - myślę, że w fabryce siedzą, dłubią w nosach i czekają aż jakieś zamówienie na S40 wreszcie przyjdzie :). 16 |
Data: Grudzien 20 2008 21:42:13 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Ile spadnie wg Ciebie? Wg mnie po 5 latach będzie warte na dzisiejsze pieniądze ok. 25-30 tys zł. To raczej niewiele będzie warte, skoro teraz kosztuje 86. Mniej jeśli się okaże, że Volvo kupi jakiś chiński producent i zacznie coś z marką kombinować. A ma kupić? Po prostu się nakręciłeś na S40 Ford jest lepszy? - jak ci tak pasuje to OK. Negocjuj ostro cenę A wg Ciebie jak ostro mogę? - myślę, że w fabryce siedzą, dłubią w nosach i czekają aż jakieś zamówienie na S40 wreszcie przyjdzie :). -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 17 |
Data: Grudzien 21 2008 12:29:10 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Przemek V |
Zobacz ile teraz kosztują S40 pięcioletnie. Za 5 lat już też będzie następca a to będzie poprzedni model. Mniej jeśli się okaże, że Volvo kupi jakiś chiński producent i zacznie Volvo jest na sprzedaż. Jak nikt nie kupi to problem będzie jeszcze większy. Po prostu się nakręciłeś na S40 Za porównywalne pieniądze niekoniecznie ale jeśli porównywalny Focus będzie tańszy to IMHO jest lepszym wyborem - jak ci tak pasuje to OK. Negocjuj ostro cenę Nie wiem jaki rocznik 2008 czy 2009? Więcej wynegocjowałbyś na aucie, które już jest w Polsce niż zamawiane. IMHO z 10 tys zł powinno być do utargowania w dzisiejszych czasach szczególnie jeśli kupujesz u dilera w Białymstoku, który pewnie nie ma oszałamiającej sprzedaży ani dziesiątek klientów flotowych i każda sprzedana sztuka się liczy. Może mu zależy żeby jakiś target sprzedaży na 2008 rok zrobić? 18 |
Data: Grudzien 21 2008 18:55:02 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Zobacz ile teraz kosztują S40 pięcioletnie. Za 5 lat już też będzie następca a to będzie poprzedni model. Zobaczę, ale chyba nie w tej chwili. Mniej jeśli się okaże, że Volvo kupi jakiś chiński producent i zacznie A ma kupić? Volvo jest na sprzedaż. Jest, wiem. Jak nikt nie kupi to problem będzie jeszcze większy. Z tym też zgadzam się. Słyszałem o BMW. A w TV widziałem Merkel składającą autograf na egzemplarzu Mercedesa B wyprodukowanym w Chinach -- ponoć wyłącznie na tamtejszy rynek. Rynek dotknięty kryzysem chyba lepszym (głębszym) niż nasze. Po prostu się nakręciłeś na S40 Ford jest lepszy? Za porównywalne pieniądze niekoniecznie ale jeśli porównywalny Focus będzie tańszy to IMHO jest lepszym wyborem Cennikowo na oko brak różnicy. - jak ci tak pasuje to OK. Negocjuj ostro cenę A wg Ciebie jak ostro mogę? Nie wiem jaki rocznik 2008 czy 2009? 2009. Więcej wynegocjowałbyś na aucie, które W Białymstoku jest auto, ale w wyższej wersji niż ja chcę. IMHO z 10 tys zł powinno być do utargowania 10 na 89 cennikowej cenie? w dzisiejszych czasach szczególnie jeśli kupujesz u dilera w Białymstoku, który pewnie nie ma oszałamiającej sprzedaży ani dziesiątek klientów flotowych i każda sprzedana sztuka się liczy. Może mu zależy żeby jakiś target sprzedaży na 2008 rok zrobić? Dzięki za słowa otuchy. -=- Jeszcze jedno: Jak wygląda ubezpieczenie takiego salonowego samochodu? Otrzymuję samochód ubezpieczony z dowodem rejestracyjnym i fakturą, czy samochód plus fakturę, a dowód i ubezpieczenie jest moim kłopotem? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 19 |
Data: Grudzien 21 2008 19:08:23 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Zobacz ile teraz kosztują S40 pięcioletnie. Za 5 lat już też będzie następca a to będzie poprzedni model. Zobaczę, ale chyba nie w tej chwili. Koszmarnie nie jest, o ile internetowe informacje są wiarygodne. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 20 |
Data: Grudzien 12 2008 00:17:37 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Michał |
-- wygodzie jeżdżenia: wygodnych fotelach (nie tylko w pierwszych Poprzedni model (ten wheelbase 2.55m ;) ) z wygoda nie miał dużo wspólnego. może nowy ma - skrótowo - trzeba zobaczyć s60. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 21 |
Data: Grudzien 12 2008 09:13:05 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Mikolaj Rydzewski | Eneuel Leszek Ciszewski wrote: Zależy mi bezwzględnie na: Z ciekawości: które obecnie produkowane samochody posiadają z tyłu belkę? Chodzi mi o segment 'focusa' i wyższy. 22 |
Data: Grudzien 12 2008 10:34:07 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Boombastic |
Eneuel Leszek Ciszewski wrote: Civic. 23 |
Data: Grudzien 16 2008 13:54:27 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Mikolaj Rydzewski | Boombastic wrote: Z ciekawości: które obecnie produkowane samochody posiadają z tyłu belkę? Chodzi mi o segment 'focusa' i wyższy. Hmm... Albo zle sobie belke wyobrazam, albo cos jest nie tak. Jechalem za jedna Honda Civic wczoraj wieczorem, wiec swiecilem jej w d. ;-) Jak byk widzialem dwa wahacze. A w takim dajmy na to Matizie wyglada to zupelnie inaczej. 24 |
Data: Grudzien 16 2008 15:07:12 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Boombastic | Hmm... Albo zle sobie belke wyobrazam, albo cos jest nie tak. Jechalem za jedna Honda Civic wczoraj wieczorem, wiec swiecilem jej w d. ;-) Jak byk widzialem dwa wahacze. A w takim dajmy na to Matizie wyglada to zupelnie inaczej. Za tym nowym Cifem? Nie jestem pewny jaką w końcu ma zawiechę sedan, bo miała być jakaś modyfikacja i któryć z modeli miał miec niezalezne zawieszenie, sedan lub coupe. 25 |
Data: Grudzien 17 2008 01:24:45 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Volvo S40. Dopiero teraz odnalazłem, więc dopiero teraz odpowiadam. Post był wysłany nieco trudną ;) drogą, nie widziałem go pomimo szukania i uznałem w końcu, że post ten nie dotarł... -=- S60 kosztuje znacznie drożej i jest za długi dla mnie. S40 z automatyczną skrzynią biegów i Dieslem kosztuje 86500 zł bez opustów i bez pakietu ubezpieczeniowego, ale za to z rozłożeniem płatności za które nie trzeba już dopłacać. (10%+50%+40% -- te 40% w 36 ratach) Belkę mają niemal wszystkie samochody **w tej długości**. :) ,,Wielowahaczowe'' mają nieliczni -- Ford, Volvo, Szewrolet... (VW, Audi itp. też) Citroen, Peugeot, Renault, Honda, Opel -- mają belkę. (dłuższe mają już wielowahaczowe) Nie pamiętam, jak Toyota. Wielowahaczowe oraz Diesla wraz z automatem mają naprawdę nieliczni. :) (w tej długości, bo z dłuższymi nie ma problemu) -=- Może za pięć lat sprzedam S40 i kupię coś większego. Na samochody używane nie mam już chęci, choć Mercedes spisywała się nieźle i dopiero rdza ją pokonała. Być może dobrze wentylowany garaż i codzienna :) pielęgnacja (pędzelek + spray ze stosownymi preparatami) mogłyby jej pomóc, ale chyba nie mam już na takie ,,pieszczoty'' sił. :) Jeśli mogę wybierać, wolę samochód nowy. Ponadto Mercedes nie ma nawet ABS, nie mówiąc już o nowszych wynalazkach. :) No i w tym rozmiarze nie ma wielu samochodów z takim zawieszeniem, tarczami z tyłu, wentylowanymi tarczami z przodu, Dieslem i automatem... -=- Ile straci taki samochód po 5 latach? Liczę ;) na 50%. Źle liczę? Proszę o prawdziwą odpowiedź, choćby i bolącą. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl 26 |
Data: Grudzien 20 2008 22:41:30 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Artur | Dodam jeszcze że nowa S40 ma zawieszenie z Focusa które zostało uznane za 27 |
Data: Grudzien 21 2008 18:57:41 | Temat: Re: Volvo S40 | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Dodam jeszcze że nowa S40 ma zawieszenie z Focusa które zostało uznane za To mnie pociesza, że zawieszenie jest takie jak w Focusie. (; I to, że Volvo nie koroduje, bo karoseria wykonana jest ze szewdzkej stali, bo rudy żelaza są w Szwecji. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/... rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl |