"devilwagen"
cooz to ? zbieznosc oostawiana kola wywazane ... !
galki ukł. kierowniczego ???
Hej.
Skoro geometria była ustwiona (zakładam, że poprawnie), to również
sprawdzone były końcówki drążków i wszystkie sworznie.
Pozostaje jeszcze amortyzator układu kierowniczego i dokładniejsze
sprawdzenie rurowiska (luzy na łożyskach wahaczy?).
Pozdrawiam,
SPB
| 6 | Data: Lipiec 23 2007 00:10:17 | 
| Temat: Re: Wibracje 80- 110 km/h | 
| Autor: BRODACZ | 
Mialem podobny objaw w 1200. Nawet mechanik w warsztacie nie umialzdiagnozowac przyczyny. Dopiero po jakims czasie gdy wymontowalem zbiornik
 z bagaznika, okazalo sie, ze "samolot" byl pekniety na calej dlugosci
 wzdluz lewego "skrzydla"...
 
 --
 
 
 BROD@CZ
 
 
 | 7 | Data: Lipiec 23 2007 05:18:15 |  | Temat: Re: Wibracje 80- 110 km/h |  | Autor: devilwagen |  Czyli blacharska przyczyna ??? :(  ... zastanawia mnie tylko to ze raz sa te wibracje a raz ich nie ma ? :( .... od peknietego samolotoo to tak moze ???
 
 pozdrawiam
 
 devilwagen
 
 Uzytkownik "BRODACZ"  napisal w wiadomosci
 
 
 Mialem podobny objaw w 1200. Nawet mechanik w warsztacie nie umialzdiagnozowac przyczyny. Dopiero po jakims czasie gdy wymontowalem zbiornik
 z bagaznika, okazalo sie, ze "samolot" byl pekniety na calej dlugosci
 wzdluz lewego "skrzydla"...
 
 --
 
 
 BROD@CZ
 
 | 8 | Data: Lipiec 23 2007 10:49:02 |  | Temat: Re: Wibracje 80- 110 km/h |  | Autor: BRODACZ |  devilwagen wrote:
 
 Czyli blacharska przyczyna ??? :(  ... zastanawia mnie tylko to ze raz sate wibracje a raz ich nie ma ? :( .... od peknietego samolotoo to tak moze
 ???
 
 
Na poczatku tak wlasnie bylo - od czasu do czasu. Zalezalo to od predkosci 
wchodzenia w zakret, ostrosci zakretu, rodzaju nawierzchni na prostej 
drodze, obciazenia samochodu i td. Pozniej juz zawsze powyzej 85km/h. 
Podejrzewam,ze zalezne to bylo od wielkosci pekniecia. Nie twierdze, ze u 
Ciebie tez tak wlasnie jest, ale wskazuje jedna z mozliwych pzyczyn.
 
--  
 
BROD@CZ
 |  |  |