Z cyklu co kupić (auto do 15000 z ł)
1 | Data: Kwiecien 02 2008 22:54:18 |
Temat: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | |
Autor: Dumak | No właśnie co kupić mieszcząc się w kwocie 15000zł. 2 |
Data: Kwiecien 03 2008 01:56:53 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Lewis | Odpowiem na podstawie golfa III TDI 1Z 1. Niskie koszty paliwa (będzie robione ok. 100km dziennie, w tym 20km po mieście), Baaaardzo ekonomiczny silniczek. 2. Tanie części zamienne, Naprawde tanie części 3. Niska awaryjność, Przez niecałe 2 lata wymieniłem odme 98zł która byla pęknięta jak go kupowałem, króciec wodny 25zł, sprężyny tył 188zł i swiece żarowe 4x34zł a zrobiłem 45kkm 4. Komfort jazdy, bezpieczeństwo od 0-10 dam max 2, komfort znikomy, buja nim niemiłosiernie, w zakrętach dupa ucieka, skuteczność hamowania beznadziejna... 5. Wygląd, Paskudnik jak dla mnie... szczególnie wnętrze. 6. Instalacja gazowa - raczej nie, mam obecnie i jakoś nie darze jej sympatią. 1Z będzie całkiem sympatycznym silniczkiem. W obecnym aucie mam sekwencyjną instalacje i darze ja sympatią ;) Podsumowując jak chcesz golfa 3 to tylko i wyłącznie z 97 roku z ostatnich wypustów, podobno miał jakis tam ocynk i nie gnił tak jak te starsze rodzeństwo. Ogólnie nie polecam tego auta poza tym ze jest bardzo tani w utrzymaniu niema zadnych zalet. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 na sprzedaż Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 3 |
Data: Kwiecien 02 2008 22:56:39 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Arkadiusz Górski | On 3 Kwi, 01:56, "Lewis" wrote: Odpowiem na podstawie golfa III TDI 1Z Ekonomiczny, tani, względnie mało awaryjny, a go nie polecasz. A co z nim nie tak ? Bo ci się nie podoba ? Nie ma zadnych zalet - nie bluźnij. 4 |
Data: Kwiecien 03 2008 09:02:12 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Mlody | Użytkownik "Arkadiusz Górski" napisał w Ekonomiczny, tani, względnie mało awaryjny, a go nie polecasz. A co z Pewnie na zasadzie boo tooo Gooolfff... 5 |
Data: Kwiecien 03 2008 09:46:53 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: AL | Mlody pisze: Użytkownik "Arkadiusz Górski" napisał w wiadomości a co ma Golf czego nie ma np. jakis ford, mazda, peugeot,... ? IMO nic wiecej - a na pewno nie wyposazenia ;) W danym wieku nie ma juz aut - nieawaryjnych z racji chodzby zuzycia czesci podzespolow - wiec i tak z drobnymi naprawami musi sie liczyc - reszta to lud szczescia i jak Pozostaja wiec pozostale cechy: tani w eksploatacji = spalaniu paliwa, wygodny. -- pozdr Adam (AL) TG 6 |
Data: Kwiecien 03 2008 12:03:54 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Lewis |
Ekonomiczny, tani, względnie mało awaryjny, a go nie polecasz. A co z Już nieraz wałkowałem ten temat, chcesz się dowiedziec poczytaj archiwum nawet nie tak dawno pisałem o tym wywody. Bo to gooolf, dresowóz?? z jednej strony może i tak ale to akurat koło tyłka mi lata ze ktoś ma jakieś uprzedzenia jeżdze tym na co mnie stac. Ogromna wada to komfort podróżowania, na jakieś małe trasy i miasto ujdzie, ale jechać gdzies dalej porażka, wnętrze jest tragiczne, wszystko jest tak tandetne ze juz nawet nie chce na nie patrzeć. Ale jak komuś nie przeszkadza jakość wnętrza i komfort jazdy rodem z ikarusa to prącie bardzo. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 na sprzedaż Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 9 |
Data: Kwiecien 03 2008 14:15:09 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Maverick | Sebastian wrote: Arkadiusz Górski pisze:Nubira. niby nie jest zbyt ekonomiczna (w miescie 12-13l gazu) ale za to tania , duza, wygodna, tani serwis ("kazdy kowal naprawi") oraz tanie czesci. Ew Thalia - tez tania i sie dobrze sprawuje na polskich drogach. Olej Hondy i WV, Audi - za ta cene mozesz miec 3-5 lat mlodsze wozy niz z tej grupy (IMHO cena za duza na dana jakosc) 10 |
Data: Kwiecien 05 2008 09:48:55 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Dumak | Lewis pisze:
Ja mam teraz instalację pierwszej generacji to może dla tego.., ale znowu słyszałem że nowsze silniki znacznie szybciej się zużywają kiedy mają założony gaz. -- Pozdrawiam Dumak (usuń wszystkie '1' z adresu e-mail) 11 |
Data: Kwiecien 03 2008 12:26:09 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Scyzoryk | Co doradzacie, a co odradzacie? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4749457 np takie cos -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 12 |
Data: Kwiecien 04 2008 14:23:05 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Paweł | Użytkownik "Scyzoryk" napisał w wiadomości Co doradzacie, a co odradzacie?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4749457 2000cm3 82kM?? Było coś takiego? -- Paweł wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania 13 |
Data: Kwiecien 04 2008 01:08:07 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Stefan Szczygielski | Dumak wrote: No właśnie co kupić mieszcząc się w kwocie 15000zł. Hm, nie podałeś niezłych osiągów, to może Nissan Almera N15 z silnikiem diesla? Części ogólnosamochodowe zamienne nie są super tanie, ale też i nie porażająco drogie. Części do samego silnika diesla (wtryskiwacze, etc.) w stosunku do tych wszystkich superetchnologii śmiesznie tanie :) Turbiny nie posiada, to nie trzeba regenerować ;P Sam silnik (2.0 wolnossący 75KM) jak się olej na czas zmieni prawie niezniszczalny. Komfort jazdy bardzo dobry i trasowo, i na zakrętach; samochód przysadzisty, odporny na deszcz/wiatr, nie rzuca i elegancko się prowadzi. Wyglądem w oczy się nie rzuca, ale brzydki nie jest. Trudność: dobry egzemplarz z silnikiem diesla znaleźć ciężko (w PL nie były takowe sprzedawane, podobnie z egzemplarzami z ABSem za wyjątkiem bodajże ostatniego rocznika), osiągi relatywnie słabe (katalogowo 16,8 do setki). Sam silnik pracuje przyjemnie, klekle jak na technologię z początku lat 90tych bardzo umiarkowane. :) Mi się odpowiedniego egzemplarza nie udało znaleźć, trochę byłem nie kontent z osiągów, w efekcie kupiłem benzynowy i jestem bardzo zadowolony. Samochód jest naprawdę ,,dla ludzi''. Brakuje termometru zewnętrznego i możliwości pyrgnięcia wycieraczkami bez zatrzaskiwania ich w pozycji przerywanej, ale za to fotele z tyłu kładą się na płasko (w hatchbacku) i w wersji poliftowej (~97) są 2 liczniki ,,dzienne'' kilometrów ;) Fotel kierowcy z regulacją, da się ustawić tryb inny, niż siedzenie na podłodze ;P Apetyt na benzynę znośny (1.4 16V w cyklu głównie miejskim przy umiarkowanej jeździe weźmie ~7,5, w trasie w góry ze sporym obciążeniem bez oszczędzania 6,5). S. 14 |
Data: Kwiecien 05 2008 09:46:51 | Temat: Re: Z cyklu co kupić (auto do 15000 zł) | Autor: Dumak | Stefan Szczygielski pisze: Dumak wrote: Osiągi nie są jakoś dla mnie super ważne, ale jakiegoś zamulacza też bym nie chciał. Części ogólnosamochodowe zamienne nie są super tanie, ale też i nie Obadam ;) -- Pozdrawiam Dumak (usuń wszystkie '1' z adresu e-mail) |