Obecnie od 5 lat, kiedy to wyjechałem z salonu, jeżdżÄ M6*. Chciałem ić w
"górÄ" i kupiÄ A6, ale bardzo mocno siÄ tym autem rozczarowałem po
pomacaniu w salonie i biorÄ
c pod uwagÄ stosunek jakoĹci do ceny. WymagaĹ
nie miałem przesadnie dużych. A6 C7 z zeszłego roku, 2.0 TFSI (180KM) z
multitronic (8b) i to w zasadzie był jedyny warunek. Tymczasem oferty które
otrzymałem wyceniały takie roczne auto z przebiegiem do 10 tys. km na 180
tys. zł brutto i to w żenujÄ
cej wrÄcz wersji wyposażenia -- nie ma nawet
składanych elektrycznie lusterek, o podgrzewanych z tyłu siedzeniach czy
grzanej przedniej szybie/kierownicy można pomarzyÄ -- taka konfiguracja
rocznego auta to powyżej 200 tys. zł.
Spasowałem wiÄc i... znalazłem Superba, który oczywiĹcie jest jakby o klasÄ
niżej ale daje wiÄcej przestrzeni z tyłu, 2.0 TFSI (200KM! co dziwne, ten
sam silnik co w A6 i taka różnica mocy w słabszym aucie) z DSG (6b), auto z
2013 roku w pełni wyposażone (łÄ
cznie z dachem panoramicznym) za 130 tys.
zł brutto.
Jednym słowem, chyba bÄdÄ jeździł zielonÄ
kurÄ
-- bo nie widzÄ konkurencji,
a nie lubie marnotrawiÄ kasy za samÄ
tylko markÄ. Zatem można już wołaÄ,
kapelusz vel dziadek vel dusigrosz. ;)
*) BTW, ktoĹ może bÄdzie miał chÄtnego na zakup M6 w marcu? Wersja Active+,
produkcja '07 -- zaczÄło jeździÄ 03.08. 2.0 CiTD, 143KM, manualna skrzynia,
110 tys. obecnie przeleciane, pod koniec stycznia wymieniony kompletny
rozrzÄ
d (oryginalne czÄĹci Mazdy, oczywiĹcie napinacz, rolki, pasek), przy
(ale też dopiero po) 80/100 tys. wymieniane klocki przód/tył. Przy 66 tys.
wymieniałem kompletne sprzÄgło, bo... żona przypaliła dwa razy, rÄki
dołożyło też ASO które próbowało wyeliminowaÄ wysokie branie sprzÄgła a w
rezultacie jeszcze odciÄ
gnÄło i siÄ tarcza wyĹlizgała po 2 miesiÄ
cach --
trzeba było wymieniÄ (2 tys. zł sic!). Skóra czarna, ksenony. Obydwa
błotniki tylne i drzwi z lewej były przytarte i lekko wgniecione (oddzielne
kolizje -- nie wypadki, mam foty :P), z tyłu zderzak też wgnieciony (na
bramie), wszystko robione na bieżÄ
co z AC. Przód i prawy bok siÄ uchował
bez grama szpachli. Co wazniejsze, nie ma typowego objawu dla tych aut,
korozji na tylnych nadkolach. WiÄcej grzechów nie pamiÄtam. :P Z droższych
dodatków CarPC i ogrzewanie postojowe z pilotem. Dekra przysłana z banku
wyceniła auto na 37 tys. zł. wiÄc to przyjmujÄ za absolutne minimum. Priv.
--
Pozdor Myjk
2 |
Data: Luty 07 2013 00:45:44 |
Temat: Re: Zamienić Mazdę 6 na... Skodę Superb? |
Autor: tď |
Myjk wrote:
Obecnie od 5 lat, kiedy to wyjechałem z salonu, jeżdżÄ M6*. Chciałem ić
w "górÄ" i kupiÄ A6, ale bardzo mocno siÄ tym autem rozczarowałem po
pomacaniu w salonie i biorÄ
c pod uwagÄ stosunek jakoĹci do ceny. WymagaĹ
nie miałem przesadnie dużych.
Audi nie ma sensu kupowaÄ, bo jest modne wĹród neodresiarstwa (starsze) i
nowobogackich (nowsze) wiÄc i relatywnie drogie.
Spasowałem wiÄc i... znalazłem Superba, który oczywiĹcie jest jakby o
klasÄ niżej ale daje wiÄcej przestrzeni z tyłu, 2.0 TFSI (200KM! co
dziwne, ten sam silnik co w A6 i taka różnica mocy w słabszym aucie) z
DSG (6b), auto z 2013 roku w pełni wyposażone (łÄ
cznie z dachem
panoramicznym) za 130 tys. zł brutto.
Po co Ci tyle miejsca z tyłu? Superb fajny jest z V6 i AWD. :) ChoÄ
przeciÄtne wersje sÄ
trochÄ tandetne w Ĺrodku.
Jednym słowem, chyba bÄdÄ jeździł zielonÄ
kurÄ
-- bo nie widzÄ
konkurencji, a nie lubie marnotrawiÄ kasy za samÄ
tylko markÄ. Zatem
można już wołaÄ, kapelusz vel dziadek vel dusigrosz. ;)
rÄki dołożyło też ASO które
(...) w rezultacie jeszcze odciÄ
gnÄło
Niezłe ASO!
--
ssá´Ę
q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´
3 |
Data: Luty 07 2013 13:07:16 | Temat: Re: ZamieniÄ MazdÄ 6 na... SkodÄ Superb? | Autor: Chris |
Myjk nabazgrał(a):
Obecnie od 5 lat, kiedy to wyjechałem z salonu, jeżdżÄ M6*. Chciałem ić w
"górÄ" i kupiÄ A6, ale bardzo mocno siÄ tym autem rozczarowałem po
pomacaniu w salonie i biorÄ
c pod uwagÄ stosunek jakoĹci do ceny. WymagaĹ
nie miałem przesadnie dużych. A6 C7 z zeszłego roku, 2.0 TFSI (180KM) z
multitronic (8b) i to w zasadzie był jedyny warunek. Tymczasem oferty
które otrzymałem wyceniały takie roczne auto z przebiegiem do 10 tys. km
na 180 tys. zł brutto i to w żenujÄ
cej wrÄcz wersji wyposażenia -- nie
ma nawet składanych elektrycznie lusterek, o podgrzewanych z tyłu
siedzeniach czy grzanej przedniej szybie/kierownicy można pomarzyÄ --
taka konfiguracja rocznego auta to powyżej 200 tys. zł.
Spasowałem wiÄc i... znalazłem Superba, który oczywiĹcie jest jakby o
klasÄ niżej ale daje wiÄcej przestrzeni z tyłu, 2.0 TFSI (200KM! co
dziwne, ten sam silnik co w A6 i taka różnica mocy w słabszym aucie) z
DSG (6b), auto z 2013 roku w pełni wyposażone (łÄ
cznie z dachem
panoramicznym) za 130 tys. zł brutto.
Za takÄ
samÄ
cenÄ wyszła nas kalkulacja Mazdy CX-5 w chyba full wersji tylko że benzyna + manual (taka zachcianka)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historiÄ auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historiÄ wypadkowÄ
.
| |