Grupy dyskusyjne   »   ZrobiÅ‚em dzi¶ dobry uczynek

Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek



1 Data: Styczen 21 2007 22:48:49
Temat: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: £ukasz 

A mianowicie doprowadzi³em do zatrzymania i miejmy nadziejê ukarania
pijanego kierowcy.
Wyjecha³ mi z boku go¶ciu ¿e ma³o w niego nie przywali³em, ale my¶lê sobie :
kij mi w oko, zdarza siê. 100m dalej ma³o nie wyr¿n±³ w rowerzystê którego
wyprzedza³, a rozpocz±³ ten manewr ca. 2-3m przed nim, gdzie móg³ to zrobiæ
du¿o wcze¶niej, bo by³ on z daleka widoczny. Za chwile wyhaczy³ z prawej
strony krawê¿nik, co da³o mi do my¶lenia, i zadzwoni³em na 112. W
miêdzyczasie jak zdawa³em przez tel relacje jak± ulic±, i w którym kierunku
jedziemy to pijany kierowca wyhaczy³ jeszcze pare krawê¿ników, i pare
konkretnych zygzaków. A¿ w koñcu niebiescy nas dogonili, i go¶cia zawinêli.
Chocia¿ raz uda³o im siê przeprowadziæ sprawn± akcjê, choæ nie ukrywam ¿e
mog³o by to trwaæ trochê krócej.
A na drodze jeden po.....y kierowca mniej !


p.s. Pewnie zaraz polec± jakie¶ g³upie komentarze, ale wiedzcie, ¿e nie
docieraj± do mnie texty typu : mo¿e musia³ jechaæ, bo co¶ tam co¶ tam ! Nie
mam lito¶ci dla pijanych kierowców i koniec kropka !


--
 Pozdrawiam - £ukasz Jeszke - Gdañsk
 Jeep Cherokee www.jeep.jeszke.org  - SPRZEDAM
 Berlingo 2.0HDi + U510 + Lemm AT 71- P.M.S Edition
 By³ : XM V6, UAZ 452, 469, 2 x VW Passat i inne z³omy :)
 gg  i  telefon : http://www.jeszke.org     e-mail : antyspamowy



2 Data: Styczen 21 2007 22:56:27
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Scyzoryk 

 Nie

mam lito¶ci dla pijanych kierowców i koniec kropka !

i s³usznie. kutasów trzeba likwidowaæ

--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG)  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

3 Data: Styczen 21 2007 22:58:55
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: jarek d. 


U¿ytkownik "£ukasz"  napisa³ w wiadomo¶ci

A mianowicie doprowadzi³em do zatrzymania i miejmy nadziejê ukarania pijanego kierowcy.
Wyjecha³ mi z boku go¶ciu ¿e ma³o w niego nie przywali³em, ale my¶lê sobie : kij mi w oko, zdarza siê. 100m dalej ma³o nie wyr¿n±³ w rowerzystê którego wyprzedza³, a rozpocz±³ ten manewr ca. 2-3m przed nim, gdzie móg³ to zrobiæ du¿o wcze¶niej, bo by³ on z daleka widoczny. Za chwile wyhaczy³ z prawej strony krawê¿nik, co da³o mi do my¶lenia, i zadzwoni³em na 112. W

Z zestawu g³o¶nomówi±cego, oczywi¶cie? ;-P

p.s. Pewnie zaraz polec± jakie¶ g³upie komentarze, ale wiedzcie, ¿e nie

nie, no sk±d...

pozdr.
jarek d.

PS. ¿eby by³o jasne - popieram

4 Data: Styczen 21 2007 23:06:10
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Marek Wegner 

Witam,

U¿ytkownik "£ukasz"  napisa³ w wiadomo¶ci

A mianowicie doprowadzi³em do zatrzymania i miejmy nadziejê ukarania
pijanego kierowcy.

gratulacje!
Ja jakos nie mam szczescia do policmajstrow, pare lat temu dwoch tirowcow
zabawialo sie z blokowaniem mnie na drodze z Gdanska do Lodzi, jeden tir mi
pozwalal sie wyprzedzic, ale drugi przy kazdej probie wyprzedzania (z
naprzeciwka nie bylo ruchu) zjezdzal na lewa strone jezdni, zabawa trawa
jakies dobre pol godziny, jechalem z zona i synem, troszke sie wkurzylem i
zadzwonilem na 112, niestety, policjant przyjal zgloszenie, ale stwierdzil,
ze nie ma zalogi w poblizu ale zglosi to najblizszemu posterunkowi, wyrazil
wspolczucie i tyle.. Zaznaczam, ze tego najblizszego posterunku (mijalem go)
nie wyjechalo zadne autko policyjne...
Na szczescie na skrzyzowaniu w Kowalu, czy tez w Krosniewicach tirmeni
skrecili na Poznan i juz spokojnie dojechalem do Lodzi.

--
Pozdrawiam
Marek W.

5 Data: Styczen 22 2007 01:38:31
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Kris 


U¿ytkownik "Marek Wegner"  napisa³ w wiadomo¶ci

Witam,

U¿ytkownik "£ukasz"  napisa³ w wiadomo¶ci

A mianowicie doprowadzi³em do zatrzymania i miejmy nadziejê ukarania
pijanego kierowcy.

gratulacje!
Ja jakos nie mam szczescia do policmajstrow, pare lat temu dwoch tirowcow
zabawialo sie z blokowaniem mnie na drodze z Gdanska do Lodzi, jeden tir
mi pozwalal sie wyprzedzic, ale drugi przy kazdej probie wyprzedzania (z
naprzeciwka nie bylo ruchu) zjezdzal na lewa strone jezdni, zabawa trawa
jakies dobre pol godziny, jechalem z zona i synem, troszke sie wkurzylem i
zadzwonilem na 112, niestety, policjant przyjal zgloszenie, ale
stwierdzil, ze nie ma zalogi w poblizu ale zglosi to najblizszemu
posterunkowi, wyrazil wspolczucie i tyle.. Zaznaczam, ze tego najblizszego
posterunku (mijalem go) nie wyjechalo zadne autko policyjne...
Na szczescie na skrzyzowaniu w Kowalu, czy tez w Krosniewicach tirmeni
skrecili na Poznan i juz spokojnie dojechalem do Lodzi.

taki mieli kaprys by pobawic sie z toba w kotka i myszke
czy rzeczywiscie podkoczyles wyzej wala?

6 Data: Styczen 22 2007 12:30:06
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Marek Wegner 

Witam,

U¿ytkownik "Kris"  napisa³ w wiadomo¶ci


taki mieli kaprys by pobawic sie z toba w kotka i myszke
czy rzeczywiscie podkoczyles wyzej wala?

sadze, ze to z nudow zachcialo im sie pobawic, normalnie wyprzedzilem
pierwszego tira, wjechalem miedzy nich, bo nie mailem dostatecznej
widocznosci, zeby wyprzedzic kolejnego i zaczelo sie... Acha, w trakcie
kazdej proby wyprzedzania, ten z tylu tez blokowal mi droge do tylu, wiec
bylem jak w matni.
Nie wykonywalem zadnych dziwacznych ruchow, nie oslepialem przeciwmgielnymi
bo ich nie mialem, nie trabilem, nie migalem swiatlami, samochod
nieagresywny, taki se glfik III...
Napedzili mi stracha, bo nie wygladalo to racjonalnie, nie dalem zadnego
powodu do niezadowolenia tirmenow, a jechalem z zona i synem, bylo ok. 22,
trasa pusta.
Ot, taka zabawa dla odpedzenia sennosci:-/

--
Pozdrawiam
Marek W.

7 Data: Styczen 22 2007 12:54:17
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: £ukasz 

Marek Wegner wrote:

sadze, ze to z nudow zachcialo im sie pobawic, normalnie wyprzedzilem
pierwszego tira, wjechalem miedzy nich, bo nie mailem dostatecznej
widocznosci, zeby wyprzedzic kolejnego i zaczelo sie... Acha, w trakcie
kazdej proby wyprzedzania, ten z tylu tez blokowal mi droge do tylu, wiec
bylem jak w matni.
Nie wykonywalem zadnych dziwacznych ruchow, nie oslepialem
przeciwmgielnymi bo ich nie mialem, nie trabilem, nie migalem swiatlami,
samochod nieagresywny, taki se glfik III...
Napedzili mi stracha, bo nie wygladalo to racjonalnie, nie dalem zadnego
powodu do niezadowolenia tirmenow, a jechalem z zona i synem, bylo ok. 22,
trasa pusta.
Ot, taka zabawa dla odpedzenia sennosci:-/



Dziwne. Je¿dzê sporo po polsce, z CB radiem, i znam trochê obyczaje
tirowców. Oni tak sobie z nudów czego¶ takiego nie robi±. Gorzej jak kto¶ im
zajdzie za skórê g³upim zachowaniem na drodze, to wtedy im czasem przychodz±
do g³owy takie g³upie pomys³y. Trafi³e¶ po prostu na g³upich #%$^##@%


--
 Pozdrawiam - £ukasz Jeszke - Gdañsk
 Jeep Cherokee 4.0 http://tiny.pl/wphs  SPRZEDAM
 Berlingo 2.0HDi + U510 + Lemm AT 71- P.M.S Edition
 By³ : XM V6, UAZ 452, 469, 2 x VW Passat i inne z³omy :)
 gg  i  telefon : http://www.jeszke.org     e-mail : antyspamowy

8 Data: Styczen 22 2007 17:13:04
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello £ukasz,

Monday, January 22, 2007, 12:54:17 PM, you wrote:

sadze, ze to z nudow zachcialo im sie pobawic, normalnie wyprzedzilem

[...]

Ot, taka zabawa dla odpedzenia sennosci:-/
Dziwne. Je¿dzê sporo po polsce, z CB radiem, i znam trochê obyczaje
tirowców. Oni tak sobie z nudów czego¶ takiego nie robi±.

Robi±. Coraz rzadziej ale jeszcze siê zdarza. Rzadziej dlatego, ¿e
coraz wiêcej osobówek te¿ ma CB i trochê im g³upio organizowaæ zabawê.

[...]

--
Best regards,
 RoMan                           

9 Data: Styczen 22 2007 13:16:52
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Pawe³ Kulesza 

sadze, ze to z nudow zachcialo im sie pobawic, normalnie wyprzedzilem
pierwszego tira, wjechalem miedzy nich, bo nie mailem dostatecznej
widocznosci, zeby wyprzedzic kolejnego i zaczelo sie... Acha, w trakcie
kazdej proby wyprzedzania, ten z tylu tez blokowal mi droge do tylu, wiec
bylem jak w matni.
Nie wykonywalem zadnych dziwacznych ruchow, nie oslepialem
przeciwmgielnymi bo ich nie mialem, nie trabilem, nie migalem swiatlami,
samochod nieagresywny, taki se glfik III...
Napedzili mi stracha, bo nie wygladalo to racjonalnie, nie dalem zadnego
powodu do niezadowolenia tirmenow, a jechalem z zona i synem, bylo ok. 22,
trasa pusta.
Ot, taka zabawa dla odpedzenia sennosci:-/

Dziwna sprawa, je¿dzê sporo z CB i wiem, ¿e takie rzeczy robi± jak kto¶ im
zajdzie za skórê. Wiêc albo zaszed³e¶ i tego nie zczai³e¶ albo trafi³e¶ na
idiotów:/

10 Data: Styczen 22 2007 17:10:48
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Marek,

Monday, January 22, 2007, 12:30:06 PM, you wrote:

taki mieli kaprys by pobawic sie z toba w kotka i myszke
czy rzeczywiscie podkoczyles wyzej wala?
sadze, ze to z nudow zachcialo im sie pobawic, normalnie wyprzedzilem
pierwszego tira, wjechalem miedzy nich, bo nie mailem dostatecznej
widocznosci, zeby wyprzedzic kolejnego i zaczelo sie...

Znajomo¶æ PoRD w¶ród TIRmanów jest - statystycznie rzecz bior±c -
marna. I zapewne "zapomnieli" o art. 19 ust. 3 PoRD. Bo gdyby
pamiêtali, to nie denerwowa³oby ich wjechanie pomiêdzy nich.

[...]

--
Best regards,
 RoMan                           

11 Data: Styczen 24 2007 00:13:46
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Kris 


U¿ytkownik "Marek Wegner"  napisa³ w wiadomo¶ci

sadze, ze to z nudow zachcialo im sie pobawic, normalnie wyprzedzilem
pierwszego tira, wjechalem miedzy nich, bo nie mailem dostatecznej
widocznosci, zeby wyprzedzic kolejnego i zaczelo sie... Acha, w trakcie
kazdej proby wyprzedzania, ten z tylu tez blokowal mi droge do tylu, wiec
bylem jak w matni.
Nie wykonywalem zadnych dziwacznych ruchow, nie oslepialem
przeciwmgielnymi bo ich nie mialem, nie trabilem, nie migalem swiatlami,
samochod nieagresywny, taki se glfik III...
Napedzili mi stracha, bo nie wygladalo to racjonalnie, nie dalem zadnego
powodu do niezadowolenia tirmenow, a jechalem z zona i synem, bylo ok. 22,
trasa pusta.
Ot, taka zabawa dla odpedzenia sennosci:-/

tyle ze ta zabawa moglaby sie tragicznie dla ciebie skonczyc
kilka ton z tylu i z przodu to jak prasa,
mozna by sprobowac wychamowac powoli swoje auto i zatrzymac tira
obawiam sie jednakze ze bez kilku rysek na klapie by sie nie obylo
wlasciwie to wspolczuje sytuacji.. ot tyle

12 Data: Styczen 24 2007 00:41:39
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Marek Wegner 

Witam,

U¿ytkownik "Kris"  napisa³ w wiadomo¶ci


tyle ze ta zabawa moglaby sie tragicznie dla ciebie skonczyc
kilka ton z tylu i z przodu to jak prasa,
mozna by sprobowac wychamowac powoli swoje auto i zatrzymac tira
obawiam sie jednakze ze bez kilku rysek na klapie by sie nie obylo
wlasciwie to wspolczuje sytuacji.. ot tyle

otoz to, troszke sie spocilem, bo nie wiedzialem osso chodzi...
Na szczescie byla to jedyna taka sytuacja w mojej "karierze" kierowcy...
W grudniu 2004 roku poznalem kierowce tira, ktory przyjechal do Niemiec po
transferowane do nas maszyny, ugoscilismy go w pensjonacie, zeby mogl sie
wykapac i odpoczac, okazalo sie, ze to bardzo sympatyczny i "lebski" facet,
wiec moze nie wszyscy tirmeni to glaby... Chcialbym w to wierzyc,
szczegolnie po wczorajszej akcji wyprzedzania wzajemnego tirow podczas
wyprzedzania ich przeze mnie osobowka jadaca duzo szybciej niz te ciezarowki
(ja 110, tirmeni kole 80), goscie wrzucili lewe kierunki jak do nich
dojechalem, sadze, ze olewaja innych uzytkownikow, bo przeca musza
wyprzedzic wolniejsza ciezarowke, bo jak nie, to beda musieli zwolnic
dramatycznie i redukowac biegi pod gorke... Nieparlamentarne slowa cisna mi
sie na usta:-)

--
Pozdrawiam
Marek W.

13 Data: Styczen 24 2007 18:46:24
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Alex81 

In article   says...

W grudniu 2004 roku poznalem kierowce tira, ktory przyjechal do Niemiec po
transferowane do nas maszyny, ugoscilismy go w pensjonacie, zeby mogl sie
wykapac i odpoczac, okazalo sie, ze to bardzo sympatyczny i "lebski" facet,
wiec moze nie wszyscy tirmeni to glaby...

Ja kilka lat temu jecha³em tirem stopem przez pó³ Polski. Pogada³em z
go¶ciem, na¶wietli³ mi kilka spraw. No i zobaczy³em jak niektóre akcje w
naszym (kierowców osobówek) wykonaniu doprowadzaj± kierowców tirów do
szybkiego siwienia. Powiem jedno, moim zdaniem ka¿dy kto du¿o je¼dzi w
trasie powinien co¶ takiego kiedy¶ zaliczyæ. Zupe³nie inaczej siê wtedy
patrzy.

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

14 Data: Styczen 22 2007 02:27:32
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Pawe³ Kulesza 

pare lat temu dwoch tirowcow

ciach

A nie zrobi³e¶ nic z³ego? Np jazda na przeciwmgielnych gdy nie ma mg³y?

15 Data: Styczen 22 2007 19:47:06
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Thomas 


U¿ytkownik "Pawe³ Kulesza"  napisa³ w wiadomo¶ci

pare lat temu dwoch tirowcow

ciach

A nie zrobi³e¶ nic z³ego? Np jazda na przeciwmgielnych gdy nie ma mg³y?

A nawet jesli, to nie do tirowcow nalezy upominanie/karanie i to w taki sposob, ze mogloby to zagrozic zyciu kierowcy i pasazerow osobowego.

Thomas

16 Data: Styczen 21 2007 23:12:08
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Marek Ogarek 

£ukasz napisa³(a):

p.s. Pewnie zaraz polec± jakie¶ g³upie komentarze, ale wiedzcie, ¿e nie docieraj± do mnie texty typu : mo¿e musia³ jechaæ, bo co¶ tam co¶ tam ! Nie mam lito¶ci dla pijanych kierowców i koniec kropka !

wszystko pikus, ale jak sie dowie kto go podp.......

17 Data: Styczen 21 2007 22:33:15
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Samotnik 

Dnia 21.01.2007 Marek Ogarek  napisa³/a:

£ukasz napisa³(a):
p.s. Pewnie zaraz polec± jakie¶ g³upie komentarze, ale wiedzcie, ¿e nie
docieraj± do mnie texty typu : mo¿e musia³ jechaæ, bo co¶ tam co¶ tam ! Nie
mam lito¶ci dla pijanych kierowców i koniec kropka !

wszystko pikus, ale jak sie dowie kto go podp.......

Nie dowie siê. Skoro patrol go z³apa³ i by³ nietrze¼wy, to zupe³nie
nieistotne jest, kto dzwoni³.
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/

19 Data: Styczen 21 2007 23:17:45
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Alex81 

In article   says...
[ciach]

Pogratulowaæ. Mój dobry uczynek na dzisiejszy dzieñ to za³o¿enie
kamizelki (ze schowka, ¿eby nie by³o) i ¶ci±gniêcie z drogi duuu¿ej
ga³êzi ;)

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

20 Data: Styczen 21 2007 23:25:18
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Kubz 

a ja tez dzis zrobilem dobry uczynek, zblizalem sie do skrzyzowania z
sygnalizacja (jakies 100m) i przedemna jechala kobieta... zapalilo sie
pomaranczowe (z czerwonym) i za chwile zielone i co sie sta³o... kobieta sie
zatrzymala na zielonym blokuj±c skutecznie wjazd na skrzyzowanie...
natrabilem sie troche zanim oderwala sie od telefonu i szminki, a moj dobry
uczynek byl taki ze jej nie wyciagnalem przez okno i nie zepchnelem jej
samochodu do rowu :)

21 Data: Styczen 21 2007 23:25:43
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

a moj dobry uczynek byl taki ze jej nie wyciagnalem przez okno i nie zepchnelem jej samochodu do rowu :)

Normalnie niczym Stalin. ;)


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Bia³y p³ug czystyszósty z kosiark± pod mask±.
President JFK (d³ubniêty RySikiem39) + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

22 Data: Styczen 21 2007 23:44:32
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: £ukasz 

Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

a moj dobry uczynek byl taki ze jej nie wyciagnalem przez okno i nie
zepchnelem jej samochodu do rowu :)

Normalnie niczym Stalin. ;)



Taaa. Jak to by³o ? :)

A móg³ zabiæ .....


--
 Pozdrawiam - £ukasz Jeszke - Gdañsk
 Jeep Cherokee www.jeep.jeszke.org  - SPRZEDAM
 Berlingo 2.0HDi + U510 + Lemm AT 71- P.M.S Edition
 By³ : XM V6, UAZ 452, 469, 2 x VW Passat i inne z³omy :)
 gg  i  telefon : http://www.jeszke.org     e-mail : antyspamowy

23 Data: Styczen 21 2007 23:47:28
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Alex81 

In article 
 says...

Normalnie niczym Stalin. ;)

"A móg³ zabiæ" :)

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

24 Data: Styczen 22 2007 00:07:47
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Kubz 


a moj dobry uczynek byl taki ze jej nie wyciagnalem przez okno i nie
zepchnelem jej samochodu do rowu :)

Normalnie niczym Stalin. ;)

na poczatku bylem spokojny, sobie pomyslalem, moze babka nie wie gdzie
jechac, albo auto jej zgaslo... ale telefon w lewej ³apie a w prawej szminka
zadziala³y na mnie jak p³achta na byka ;)

25 Data: Styczen 22 2007 01:00:32
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Pawe³ Kulesza 

Normalnie niczym Stalin. ;)

Dok³adnie to mi siê nasunêlo na my¶³:)

Ja s³ysza³em w wersji "a móg³ zar¿n±æ......":)

26 Data: Styczen 22 2007 08:25:35
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Henry(k) 

U¿ytkownik "Pawe³ Kulesza"  napisa³ w wiadomo¶ci

Normalnie niczym Stalin. ;)

Dok³adnie to mi siê nasunêlo na my¶³:)

Ja s³ysza³em w wersji "a móg³ zar¿n±æ......":)

"...Zer¿n±æ synku, ¿er¿n±æ."  ;-))

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13

27 Data: Styczen 22 2007 09:36:47
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Andrzej Gradziel 

Kubz  napisal(a):

a ja tez dzis zrobilem dobry uczynek, zblizalem sie do skrzyzowania z
sygnalizacja (jakies 100m) i przedemna jechala kobieta... zapalilo sie
pomaranczowe (z czerwonym) i za chwile zielone i co sie sta³o... kobieta sie
zatrzymala na zielonym blokuj±c skutecznie wjazd na skrzyzowanie...
natrabilem sie troche zanim oderwala sie od telefonu i szminki, a moj dobry
uczynek byl taki ze jej nie wyciagnalem przez okno i nie zepchnelem jej
samochodu do rowu :)

O, to jakis nowy wirus chyba.
Z miesiac temu przed Piotrkowem podobna sytuacja - dojezdza jakies daewoo
przede mna do skrzyzowania, jest czerwone, zaraz  czerwone+pomaranczowe.
Daewoo sie toczy z 40, ja powoli przyspieszam, za mna jakas bmka.
Widze, ze kolo w daewoo jakis dziwny, zjezdzam na lewy pas, a ten po hamulcach
i 10m przed swiatlami sie zatrzymuje :))
Bmka niestety nie zdazyla uciec, chociaz widziala co robie i sporo miejsca miala,
niefart.

--
Andrzej Gr±dziel
gg: 1557202

28 Data: Styczen 22 2007 11:21:24
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Kubz 

O, to jakis nowy wirus chyba.
Z miesiac temu przed Piotrkowem podobna sytuacja - dojezdza jakies daewoo
przede mna do skrzyzowania, jest czerwone, zaraz  czerwone+pomaranczowe.
Daewoo sie toczy z 40, ja powoli przyspieszam, za mna jakas bmka.
Widze, ze kolo w daewoo jakis dziwny, zjezdzam na lewy pas, a ten po
hamulcach
i 10m przed swiatlami sie zatrzymuje :))
Bmka niestety nie zdazyla uciec, chociaz widziala co robie i sporo miejsca
miala,
niefart.

no i powiedzcie mi.. jak ty nie byc "dziadziem stalinem"... ;)

29 Data: Styczen 22 2007 19:27:51
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Przemek V 

Andrzej Gradziel napisa³(a):

O, to jakis nowy wirus chyba.
Z miesiac temu przed Piotrkowem podobna sytuacja - dojezdza jakies daewoo
przede mna do skrzyzowania, jest czerwone, zaraz  czerwone+pomaranczowe.
Daewoo sie toczy z 40, ja powoli przyspieszam, za mna jakas bmka.
Widze, ze kolo w daewoo jakis dziwny, zjezdzam na lewy pas, a ten po hamulcach
i 10m przed swiatlami sie zatrzymuje :))
Bmka niestety nie zdazyla uciec, chociaz widziala co robie i sporo miejsca miala,
niefart.

To moja babka z wczoraj mia³a podobnie ale inaczej. Akcja w DC. Nowy Dodge Caliber WX co¶tam zwalnia przed czerwonym w Al. Wilanowskiej - skrzy¿owanie z Królowej Marysieñki. Jadê za ni± s±siednim pasem i te¿ zwalniam a pani zwolni³a do ok. 30 km/h, przejecha³a na czerwonym skrzy¿owanie i potoczy³a siê dalej jad±c te 30 km/h...Zmrozi³o mnie.

30 Data: Styczen 22 2007 00:20:12
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: J.F. 

On Sun, 21 Jan 2007 22:48:49 +0100,  £ukasz wrote:

p.s. Pewnie zaraz polec± jakie¶ g³upie komentarze, ale wiedzcie, ¿e nie
docieraj± do mnie texty typu : mo¿e musia³ jechaæ, bo co¶ tam co¶ tam ! Nie
mam lito¶ci dla pijanych kierowców i koniec kropka !

Zebys sie kiedys w zacieklosci nie zagalopowal.

Ale jesli dobrze opisales to ten byl naprawde pijany i nie powinien
jechac nawet jakby "musial" :-)

J.

31 Data: Styczen 22 2007 02:27:40
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Richat 


jak najbardziej chwalê i popieram, tylko szkoda, ¿e za pijaka laury zbior± policmajstry, którzy siê pewnie gdzie¶ wygrzewali w tym czasie, albo kasowali na prostych odcinkach dwupasmowej drogi, gdzie ograniczenie jest do 100, a ludzie zazwyczaj jada 130

--
Pozdr.Richat - Katowice
Toyota avensis D-4D + CB Radio (tylko podk³adki PMS)
oklejony Author czerwieñ meksykañska 7-mio biegowy ;-)

UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisaæ to w adresie zostaw tylko ksywkê

32 Data: Styczen 22 2007 03:03:16
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: scream 

Dnia Mon, 22 Jan 2007 02:27:40 +0100, Richat napisa³(a):

jak najbardziej chwalê i popieram, tylko szkoda, ¿e za pijaka laury
zbior± policmajstry, którzy siê pewnie gdzie¶ wygrzewali w tym czasie,
albo kasowali na prostych odcinkach dwupasmowej drogi, gdzie
ograniczenie jest do 100, a ludzie zazwyczaj jada 130

¯eby oni jeszcze mieli wp³yw na to gdzie stoj± i ³api±, to mo¿naby ich
winiæ... Ale nie maj± na to ¿adnego wp³ywu.

--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

33 Data: Styczen 22 2007 08:44:25
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Akcent 

> zbior± policmajstry, którzy siê pewnie gdzie¶ wygrzewali w tym czasie,
> albo kasowali na prostych odcinkach dwupasmowej drogi, gdzie
> ograniczenie jest do 100, a ludzie zazwyczaj jada 130

¯eby oni jeszcze mieli wp³yw na to gdzie stoj± i ³api±, to mo¿naby ich
winiæ... Ale nie maj± na to ¿adnego wp³ywu.

Nie znasz siê.
Omega Richat (i dziesi±tki mu podobnych) wiedz± lepiej...

--
Pozdrawiam,
Piotr

Pyt: idzie sobie trzech pos³ów w d³ugich p³aszczach. Po czym poznaæ,
¿e jeden z nich jest z Samoobrony?
Odp: jeden ma p³aszcz wpuszczony w spodnie.

34 Data: Styczen 22 2007 11:22:33
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Richat 

Akcent napisa³(a):

Nie znasz siê.
Omega Richat (i dziesi±tki mu podobnych) wiedz± lepiej...

tzn. co niby ? ze siê nie chowaj±, czy czyhaj± tylko ¿eby wlepiæ ci mandat, ze ciut wiêcej jecha³e¶? co wiem lepiej?

dlaczego nie ustawiaj± siê naprawdê w niebezpiecznych miejscach?
przyk³ad w katowicach skrzy¿owanie krakowskiej z lwowsk±, gdy ¶wiat³a nie dzia³aj± to na tym skrzy¿owaniu nawet kilka razy dziennie dochodzi do st³uczek, gdy dzia³aj± powiedzmy raz na tydzieñ. i sa tam naprawdê powa¿ne st³uczki, teren zabudowany, a je¿d¿± tam ponad 100, przejazd na czerwonym od Janowa to tam norm± jest, dosyæ czêsto tamtêdy je¿d¿ê, i kilka razy dzwoni³em ¿eby zrobili co¶ z tym skrzy¿owaniem bo po raz kolejny kto¶ chcia³ mi przód skróciæ, dlaczego tam nie ma ¿adnego patrolu z fotoradarem, lepiej ukrywaæ sie gdzie¶ po krzakach i dla miasta parê tysi±czków zarobiæ, a bezpieczeñstwo? kogo to obchodzi, niech sie t³uk±, ka¿dy chce zarobiæ.


--
Pozdr.Richat - Katowice
Toyota avensis D-4D + CB Radio (tylko podk³adki PMS)
oklejony Author czerwieñ meksykañska 7-mio biegowy ;-)

UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisaæ to w adresie zostaw tylko ksywkê

35 Data: Styczen 22 2007 11:59:38
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Akcent 

tzn. co niby ? ze siê nie chowaj±, czy czyhaj± tylko ¿eby wlepiæ ci
mandat, ze ciut wiêcej jecha³e¶?

Rêce opadaj±...

co wiem lepiej?

<cyt> którzy siê pewnie gdzie¶ wygrzewali w tym czasie,
albo kasowali na prostych odcinkach dwupasmowej drogi, gdzie
ograniczenie jest do 100, a ludzie zazwyczaj jada 130 </cyt>


--
Pozdrawiam,
Piotr

Pyt: idzie sobie trzech pos³ów w d³ugich p³aszczach. Po czym poznaæ,
¿e jeden z nich jest z Samoobrony?
Odp: jeden ma p³aszcz wpuszczony w spodnie.

36 Data: Styczen 22 2007 14:27:17
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Richat 

Akcent napisa³(a):


<cyt> którzy siê pewnie gdzie¶ wygrzewali w tym czasie,
albo kasowali na prostych odcinkach dwupasmowej drogi, gdzie
ograniczenie jest do 100, a ludzie zazwyczaj jada 130 </cyt>

co nie prawdê piszê?

to prosze http://juzef.wrzuta.pl/obraz/tGC5OTpQdH/policja

i jest jeszcze wiele innych, ostatnio widzia³em tez jak policjanci sobie smacznie spali za gara¿em, a ludziska ich nagrywali

--
Pozdr.Richat - Katowice
Toyota avensis D-4D + CB Radio (tylko podk³adki PMS)
oklejony Author czerwieñ meksykañska 7-mio biegowy ;-)

UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisaæ to w adresie zostaw tylko ksywkê

37 Data: Styczen 22 2007 13:52:15
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: scream 

Dnia Mon, 22 Jan 2007 11:22:33 +0100, Richat napisa³(a):

tzn. co niby ? ze siê nie chowaj±, czy czyhaj± tylko ¿eby wlepiæ ci
mandat, ze ciut wiêcej jecha³e¶? co wiem lepiej?

Raczej nic nie wiesz lepiej.

dlaczego nie ustawiaj± siê naprawdê w niebezpiecznych miejscach?

Bo im nie wolno. Maj± przykazane gdzie maj± staæ. S³u¿ba trwa 8 czy 10
godzin i maj± w tym czasie obstawiæ 4 miejsca i "czyhaæ tylko ¿eby wlepiæ
ci mandat". Nie oni te miejsca ustalaj±.

--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

38 Data: Styczen 22 2007 14:14:57
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Przembo 

U¿ytkownik "scream"  napisa³

dlaczego nie ustawiaj± siê naprawdê w niebezpiecznych miejscach?

Bo im nie wolno. Maj± przykazane gdzie maj± staæ. S³u¿ba trwa 8 czy 10
godzin i maj± w tym czasie obstawiæ 4 miejsca i "czyhaæ tylko ¿eby wlepiæ
ci mandat". Nie oni te miejsca ustalaj±.

To takie rozpraszanie odpowiedzialnosci. Nie miec pretensji do Policjantow, tylko do kogos kogo nie widac. Swietnie, tylko co przecietnego kierowce to obchodzi? Ja mam gdzies czy komendant, wrozka, czy jescze kto inny wybiera miejsce suszenia na dwupasmowce z mala iloscia skrzyzowan, zamiast na waskiej drodze gdzie nie jezdzi sie wolniej, tylko natezenie ruchu za male i nie warto. Policjanci swoj limit 30pkt na zmiane moga wyrobic bardziej efektywnie, a zaslanianie sie "gora" jest po prostu wygodne, nikomu nie zalezy na zmianie tego stanu rzeczy...

Pozdr

39 Data: Styczen 22 2007 21:40:10
Temat: Re: Zrobi³em dziœ dobry uczynek
Autor: J.F. 

On Mon, 22 Jan 2007 14:14:57 +0100,  Przembo wrote:

U¿ytkownik "scream"  napisa³
Bo im nie wolno. Maj± przykazane gdzie maj± staæ. S³u¿ba trwa 8 czy 10
godzin i maj± w tym czasie obstawiæ 4 miejsca i "czyhaæ tylko ¿eby wlepiæ
ci mandat". Nie oni te miejsca ustalaj±.

To takie rozpraszanie odpowiedzialnosci. Nie miec pretensji do Policjantow,
tylko do kogos kogo nie widac. Swietnie, tylko co przecietnego kierowce to
obchodzi? Ja mam gdzies czy komendant, wrozka, czy jescze kto inny wybiera
miejsce suszenia na dwupasmowce z mala iloscia skrzyzowan, zamiast na
waskiej drodze gdzie nie jezdzi sie wolniej, tylko natezenie ruchu za male i
nie warto. Policjanci swoj limit 30pkt na zmiane moga wyrobic bardziej
efektywnie, a zaslanianie sie "gora" jest po prostu wygodne, nikomu nie
zalezy na zmianie tego stanu rzeczy...

No ale do kogo chcesz miec pretensje, do policjantow czy to komendanta
ktory kazal im sie tam ustawic ?
Do prezesa Neste czy do pracownika call center ? :-)

J.

40 Data: Styczen 22 2007 22:05:49
Temat: Re: Zrobi³em dzi? dobry uczynek
Autor: Przembo 

U¿ytkownik "J.F."  napisa³

No ale do kogo chcesz miec pretensje, do policjantow czy to komendanta
ktory kazal im sie tam ustawic?

Co za roznica? Winni sa niedostepni, dostepni sa niewinni. To jest dziwnym trafem tak rozwiazane, zeby sie nikt nie przyczepil i zeby przyjac to za norme.

Do prezesa Neste czy do pracownika call center? :-)

CC nie musi brac zlecenia firmy, ktora w przypadku wciagniecia kasy karze klientowi czekac 48h... To juz tak redukujac do absurdu :)

Pozdr

41 Data: Styczen 22 2007 11:09:49
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Richat 

scream napisa³(a):

¯eby oni jeszcze mieli wp³yw na to gdzie stoj± i ³api±, to mo¿naby ich
winiæ... Ale nie maj± na to ¿adnego wp³ywu.

a co wojewoda im ka¿e? sami chyba sobie ustalaj± gdzie kto kogo ³apie


--
Pozdr.Richat - Katowice
Toyota avensis D-4D + CB Radio (tylko podk³adki PMS)
oklejony Author czerwieñ meksykañska 7-mio biegowy ;-)

UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisaæ to w adresie zostaw tylko ksywkê

42 Data: Styczen 22 2007 11:57:54
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Akcent 

> ¯eby oni jeszcze mieli wp³yw na to gdzie stoj± i ³api±, to mo¿naby ich
> winiæ... Ale nie maj± na to ¿adnego wp³ywu.

a co wojewoda im ka¿e? sami chyba sobie ustalaj± gdzie kto kogo ³apie

Albo "chyba", albo "jestem pewny".
Pieprzysz Wa¶æ na temat, o którym nie masz bladego pojêcia...


--
Pozdrawiam,
Piotr

Pyt: idzie sobie trzech pos³ów w d³ugich p³aszczach. Po czym poznaæ,
¿e jeden z nich jest z Samoobrony?
Odp: jeden ma p³aszcz wpuszczony w spodnie.

43 Data: Styczen 22 2007 13:50:22
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: scream 

Dnia Mon, 22 Jan 2007 11:09:49 +0100, Richat napisa³(a):

a co wojewoda im ka¿e?

Nie wojewoda, ale np. komendant na szczeblu wojewódzkim.

sami chyba sobie ustalaj± gdzie kto kogo ³apie

Jasne, ka¿dy radiowóz to autonomiczna jednostka :))
Nie masz pojecia o czym piszesz.

--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

44 Data: Styczen 22 2007 14:26:26
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Richat 

scream napisa³(a):

Nie wojewoda, ale np. komendant na szczeblu wojewódzkim.

aha, a komendant to nie policja?


Jasne, ka¿dy radiowóz to autonomiczna jednostka :))
Nie masz pojecia o czym piszesz.

ty mnie za idiotê masz? ja nie mam pretensji do maluækich ¿uczków, tylko do tych co im ka¿± tam stawaæ, a to te¿ s± policjanci, tyle ze nie na drogach.

--
Pozdr.Richat - Katowice
Toyota avensis D-4D + CB Radio (tylko podk³adki PMS)
oklejony Author czerwieñ meksykañska 7-mio biegowy ;-)

UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisaæ to w adresie zostaw tylko ksywkê

45 Data: Styczen 22 2007 04:47:37
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Jaroslaw 



"£ukasz" wrote:

A mianowicie doprowadzi³em do zatrzymania i miejmy nadziejê ukarania
pijanego kierowcy........................

Kapusiu na wszystkich donosisz? moze czlowiek musial gdzies dojechac. Ja czesto
musze jechhac po wypiciu i co komu do tego ze czasem sobie autko podrapie. Jedz
swojom droga i ocdczep sie od porzadnyh ludzi pedale jeden.

46 Data: Styczen 22 2007 06:47:55
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Maciej 

U¿ytkownik "Jaroslaw"  napisa³ w wiadomo¶ci



Kapusiu na wszystkich donosisz? moze czlowiek musial gdzies dojechac. Ja
czesto
musze jechhac po wypiciu i co komu do tego ze czasem sobie autko podrapie.
Jedz
swojom droga i ocdczep sie od porzadnyh ludzi pedale jeden.

Ale¶ ty g³upi trollu jeden...

P.S.
Teraz te¿ chyba masz wypite patrz±c na sposób korzystania z klawiatury

47 Data: Styczen 22 2007 06:40:36
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: perio 

Jaroslaw napisa³(a):


"£ukasz" wrote:

A mianowicie doprowadzi³em do zatrzymania i miejmy nadziejê ukarania
pijanego kierowcy........................

Kapusiu na wszystkich donosisz?

Je¶li kto¶ pope³nia przestêpstwo, tak.

moze czlowiek musial gdzies dojechac.

S± jeszcze inne sposoby przemieszczania siê.
Owszem, istnieje co¶ takiego jak "stan wy¿szej konieczno¶ci". Jednak o
orzekaniu o wspó³mierno¶ci podjêtych dzia³añ do okoliczno¶ci jest s±d a
nie postronny cz³owiek na ulicy.

Ja czesto musze jechhac po wypiciu

Je¼dzij sobie, ale tylko tam, gdzie nie zagra¿asz innym lub ich
w³asno¶ci, np. na prywatnym ogrodzonym terenie.

i co komu do tego ze czasem sobie autko podrapie.

To, ¿e sobie autko podrapiesz, to twoja sprawa. Istotne jest to, o co je
podrapiesz.

Jedz swojom droga i ocdczep sie od porzadnyh ludzi pedale jeden.

ROTFL.

Jarek

48 Data: Styczen 22 2007 08:05:34
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Borys Pogore³o 

Dnia Mon, 22 Jan 2007 04:47:37 GMT, Jaroslaw napisa³(a):

Kapusiu na wszystkich donosisz? moze czlowiek musial gdzies dojechac. Ja czesto
musze jechhac po wypiciu i co komu do tego ze czasem sobie autko podrapie. Jedz
swojom droga i ocdczep sie od porzadnyh ludzi pedale jeden.

 Nie karmiæ!

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

49 Data: Styczen 22 2007 08:45:17
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Akcent 

Kapusiu na wszystkich donosisz? moze czlowiek musial gdzies dojechac. Ja
czesto
musze jechhac po wypiciu i co komu do tego ze czasem sobie autko podrapie.
Jedz
swojom droga i ocdczep sie od porzadnyh ludzi pedale jeden.

100% troll (w skali marno¶ci 0-10: 9)

--
Pozdrawiam,
Piotr

Pyt: idzie sobie trzech pos³ów w d³ugich p³aszczach. Po czym poznaæ,
¿e jeden z nich jest z Samoobrony?
Odp: jeden ma p³aszcz wpuszczony w spodnie.

50 Data: Styczen 24 2007 00:13:38
Temat: Re: Zrobi³em dzi¶ dobry uczynek
Autor: Marek Wegner 

Hmm...

U¿ytkownik "Jaroslaw"  napisa³ w wiadomo¶ci


Kapusiu na wszystkich donosisz? moze czlowiek musial gdzies dojechac. Ja
czesto
musze jechhac po wypiciu i co komu do tego ze czasem sobie autko podrapie.
Jedz
swojom droga i ocdczep sie od porzadnyh ludzi pedale jeden.

Swojom (?) droga, to ja juz 'porzadnyh" dziekuje...
KF:-)

--
M.W.



Grupy dyskusyjne