witam! kto poradzi jak odblokowc wtrysk w seicento 900 ccm po tym jak
skonczylo sie paliwo?
sprawa pilna! :)
Nie trzeba nic odblokowywac. To calkiem normalna rzecz w seicento. W 
momencie kiedy braknie Ci paliwa zapowietrza sie uklad i pomimo tego ze 
zatankowales nie chce sie uruchomic. Wlaczanie zaplonu i wylaczanie celem 
wytworzenia cisnienia w instalacji nie wiele skutkuje. Piłowaniem 
rozrusznikiem tymbardziej. Co nalezy zrobic: podniesc tylna kanape, odkrecic 
4 nakretki kluczem 10mm, zdjac pokrywe i oczom twym ukaze sie bak wraz z 
zamontowana do niego pompa i dwoma przewodami paliwowymi. Jeden to 'wyjscie' 
drugi do 'powrot'. Nalezy wyjscie (oznaczony strzalka) za pomoca nacisniecia 
przycisku na koncowce odlaczyc od pompy. Jak juz to zrobisz przekrec kluczuk 
wlaczajac zaplon. I tak kilka razy dopoki paliwo nie poplynie wprost z 
pompy. Nie przejmuj sie ze cos zaleje, spłynie po baku. W momencie jak 
zacznie paliwo płynąć załóż szybko przewod i powinienes usłyszec bulgotanie 
w instalacji pod pojazdem. Pozniej jeszcze raz wlacz i wylacz zaplon a 
nastepnie uruchom silnik. Cala procedura zajmuje nie wiecej niz 5 min 
sprawnego dzialania. Pewnie sa inne sposoby ale ten sposob jest sprawdzony i 
wymyslony wlasnorecznie :)
I nie dawaj wiary mitomanom piszącym o spalonej pompie bo pracowala na 
sucho. Jest to mozliwe ale ile razy sie spotkalem z brakiem paliwa i 
trudnosciami z uruchomieniem po zatankowaniu w seicento nigdy nie byla to 
pompa.
Nie wiem do konca dlaczego tez tak sie dzieje. W przypadku Fiata Doblo 1.2 
8v nie ma z tym najmniejszych problemow. Po zatankowaniu pali na rys.
pzdr
Piotr Z
| 4 | 
Data: Pa?dziernik 10 2007 04:33:24 | 
| Temat: Re: brak paliwa w seicento | 
| Autor:  | 
On 10 Pa , 12:57, "Piotr Z"  wrote: 
 
 I nie dawaj wiary mitomanom pisz cym o spalonej pompie bo pracowala na 
sucho. Jest to mozliwe ale ile razy sie spotkalem z brakiem paliwa i 
trudnosciami z uruchomieniem po zatankowaniu w seicento nigdy nie byla to 
pompa. 
Nie wiem do konca dlaczego tez tak sie dzieje. W przypadku Fiata Doblo 1.2 
8v nie ma z tym najmniejszych problemow. Po zatankowaniu pali na rys. 
 
W Baleronie 260 trzeba by o  adnych par  razy poprzekr ca  kluczykiem, 
 eby przesta o bulgota  ;) i dopiero zacz   chodzi  normalnie - czytaj 
nie gasn   :D
 
Pozdro !!
 | 5 | 
Data: Pa?dziernik 10 2007 19:40:30 |  | Temat: Re: brak paliwa w seicento |  | Autor: bratPit  |  
 
 witam! kto poradzi jak odblokowc wtrysk w seicento 900 ccm po tym jak 
skonczylo sie paliwo? 
sprawa pilna! :) 
 
 
 
 
Nie trzeba nic odblokowywac. To calkiem normalna rzecz w seicento. W  
momencie kiedy braknie Ci paliwa zapowietrza sie uklad i pomimo tego ze  
zatankowales nie chce sie uruchomic. 
 
nie no, chore, jak można było wymyślić _benzyniaka_ który się zapowietrza? w  
życiu by mi do głowy nie przyszło że auto mające pompę w baku może samo się  
nie odpowietrzyć a tym bardziej benzyniak, echh człowieka zawsze jednak  
konstruktorzy czymś zaskoczą, 
brat
 | 6 | 
Data: Pa?dziernik 10 2007 19:44:51 |  | Temat: Re: brak paliwa w seicento |  | Autor: J.F.  |  
On Wed, 10 Oct 2007 19:40:30 +0200,  "bratPit" <krakus28no_s  
 nie no, chore, jak można było wymyślić _benzyniaka_ który się zapowietrza? w  
życiu by mi do głowy nie przyszło że auto mające pompę w baku może samo się  
nie odpowietrzyć a tym bardziej benzyniak, echh człowieka zawsze jednak  
konstruktorzy czymś zaskoczą, 
 
Ale zaloze sie ze sie odpowietrza.
 
Tylko byc moze trzeba pare razy wlaczyc zaplon [bez rozrusznika]. 
W cichym miejscu to nawet slychac ze pompa pare sekund pracuje i 
przestaje.
 
A potem chwile pokrecic rozrusznikiem zeby wtryskiwacze napelnic.
 
J.
 | 7 | 
Data: Pa?dziernik 11 2007 08:57:36 |  | Temat: Re: brak paliwa w seicento |  | Autor: Tomasz Pyra  |  
J.F. pisze: 
 
 Ale zaloze sie ze sie odpowietrza. 
 
Tylko byc moze trzeba pare razy wlaczyc zaplon [bez rozrusznika]. 
W cichym miejscu to nawet slychac ze pompa pare sekund pracuje i 
przestaje. 
 
W moim samochodzie pompa rusza dopiero z rozrusznikiem i działa jeszcze kilka sekund po zgaszeniu silnika. Więc nie wszędzie się sprawdzi. 
Ewentualnie można pompę odpalić odpowiednim zwarciem na złączu diagnostycznym.
 
--  
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++
 | 8 | 
Data: Pa?dziernik 12 2007 05:04:25 |  | Temat: Re: brak paliwa w seicento |  | Autor: mites  |  
dzieki wszystkim za pomoc! sprawa zakonczyla sie tak: po zalaniu 5 
litrow paliwa zapalil jak by zawsze jezdzil na pelnym baku :) a 
kwestie wtryskiwacza podal mi telefonicznie pracownik serwisu FIATa 
(chyba tylko po to zeby zarobic dwie dychy). jeszcze raz dzieki i 
pozdr. m 
 
  |  |  |  |  |