Postawka Jakub wrote:
Można też dopisać adnotacje w stylu- dobrze żeby ten element był tak
wykonany a nie inaczej bo jest to mankament tej wersji itd
  może też
stworzyć taka mała baze adresową osób chętnych do bezinteresownej
pomocy i porady?
Cenna inicjatywa, byla kiedys strona pelniaca obowiazki FAQ grupy, ale jakos cos.. padla? Zdaje sie - zabraklo chetnego do przejecia spadku -
za to powstaly platne i kilkanascie innych.. znaczy wszystko o co pytasz jest gdzies w necie, po polsku nawet, tyle, ze mocno rozproszone.
Co do bazy garbosamarytanin, czy cos.. nie jestem nawet pewien, czy to aby nie stad potem sie rozprzestrzenila owa idea na rozne off-roady itp.
Pomysl niezly. Ludzi sie poznaje.
tyle ja.. niech sie odezwa ci co maja u siebie info pt. "Jak kupowac garbusa" i baze chetnych wspierajacych jak cos padnie znienacka.. albo znacka.
PozdrOko i nie zniechecaj sie - zawsze sie ktos znajdzie, kto podjedzie i ci garbusa przed kupnem obejrzy.
Bullioo
[co nie holuje niczego co jest ciezsze niz jego wlasne auto,
czesci zapasowych w drodze uzyczy do naprawy, ale rzada zwrotu po szczesliwym powrocie i piekli sie gdy uslyszy od wlasciciela rozkraczonego garba w konwoju:
  "dziwne, ze sie zepsul, od poltora roku nic przy nim nie robilem" /cytat/ - wiec chyba jestem ten zly..]
| 3 | Data: Czerwiec 10 2008 00:27:55 | 
| Temat: Re: check-lista | 
| Autor: Postawka Jakub | 
Tak pisałeś o tych płatnych serwisach- tym bardziej chcicałbym tostworzyć.
 Proste, funkcjonalne i ogólnodostepne.
 Ale póki co będe czekał na Wasze porady i wskazówki- szczególnie te
 których w książkach nie znajde :)
 
 pozdrawiam
 i wierze w Was :)
 
 Kuba Postawka
 
 
 On 10 Cze, 02:32, Bullioo  wrote:
 
 Postawka Jakub wrote:
 > Można też dopisać adnotacje w stylu- dobrze żeby ten element był tak
 > wykonany a nie inaczej bo jest to mankament tej wersji itd
 może też
 > stworzyć taka mała baze adresową osób chętnych do bezinteresownej
 > pomocy i porady?
 
 Cenna inicjatywa, byla kiedys strona pelniaca obowiazki FAQ grupy, ale
 jakos cos.. padla? Zdaje sie - zabraklo chetnego do przejecia spadku -
 
 za to powstaly platne i kilkanascie innych.. znaczy wszystko o co pytasz
 jest gdzies w necie, po polsku nawet, tyle, ze mocno rozproszone.
 
 Co do bazy garbosamarytanin, czy cos.. nie jestem nawet pewien, czy to
 aby nie stad potem sie rozprzestrzenila owa idea na rozne off-roady itp.
 
 Pomysl niezly. Ludzi sie poznaje.
 
 tyle ja.. niech sie odezwa ci co maja u siebie info pt. "Jak kupowac
 garbusa" i baze chetnych wspierajacych jak cos padnie znienacka.. albo
 znacka.
 
 PozdrOko i nie zniechecaj sie - zawsze sie ktos znajdzie, kto podjedzie
 i ci garbusa przed kupnem obejrzy.
 
 Bullioo
 [co nie holuje niczego co jest ciezsze niz jego wlasne auto,
 czesci zapasowych w drodze uzyczy do naprawy, ale rzada zwrotu po
 szczesliwym powrocie i piekli sie gdy uslyszy od wlasciciela
 rozkraczonego garba w konwoju:
 "dziwne, ze sie zepsul, od poltora roku nic przy nim nie robilem"
 /cytat/ - wiec chyba jestem ten zly..]
 
 | 4 | Data: Czerwiec 10 2008 12:20:32 |  | Temat: Re: check-lista |  | Autor: Bullioo |  Postawka Jakub wrote:
 Tak pisałeś o tych płatnych serwisach- tym bardziej chcicałbym tostworzyć.
 Proste, funkcjonalne i ogólnodostepne.
 Ale póki co będe czekał na Wasze porady i wskazówki- szczególnie te
 których w książkach nie znajde :)
 
 
 
To moze zainteresuj sie tym co bylo juz: garbusy.org, podobno kolega, ktory tym ostatnio zarzadzal gdzies to jeszcze ma.. kwestia uporzadkowania i wrzucenia na serwer
 
Powodzenia
 
B.
 | 5 | Data: Czerwiec 13 2008 14:51:10 |  | Temat: Re: check-lista |  | Autor: |  Myślę, że pomysł nie jest zły, ale (musi być ale) grupa 'nie wytrzyma'kolejnego pytania z cyklu "na co zwracać uwagę przy kupnie garbusa"
 czy "ile pali garbus" bo za dużo razy już padły. Z jednej strony
 rozumiem - sam kiedyś takie pytania zadałem ;). Na pewno masa
 informacji jest w archiwum grupy a google to przeszukają bez problemu.
 Obejrzeć/pokazać garba w trójmieście mogę, ale nie co tydzień ;)
 
 pozdrawiam
 michalC
 
 ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P
 
 
 | 6 | Data: Czerwiec 13 2008 23:24:00 |  | Temat: Re: check-lista |  | Autor: kroll |  
 ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P
 
taa... właściciela... ;) (z autopsji wiem;)
 | 7 | Data: Czerwiec 14 2008 00:30:03 |  | Temat: Re: check-lista |  | Autor: Postawka Jakub |  
 On 13 Cze, 23:51,  wrote:
 
 Myślę, że pomysł nie jest zły, ale (musi być ale) grupa 'nie wytrzyma'kolejnego pytania z cyklu "na co zwracać uwagę przy kupnie garbusa"
 czy "ile pali garbus" bo za dużo razy już padły. Z jednej strony
 rozumiem - sam kiedyś takie pytania zadałem ;). Na pewno masa
 informacji jest w archiwum grupy a google to przeszukają bez problemu.
 Obejrzeć/pokazać garba w trójmieście mogę, ale nie co tydzień ;)
 
 pozdrawiam
 michalC
 
 ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P
 
 
I własnie o to mi chodzi- można odesłac do takiej strony- jasnej 
czytelnej bezpłatnej :) 
za tydzień wyjeżdżam- ale może przed wyjazdem spróbuje jeszcze 
poszperać i pozerkać za jakimiś konkretami 
Z Waszych dyskusji juz teraz mi się pare rzeczy nasunęło: 
- mocowanie amortyzatorów z przodu- jeżeli przeszły na wylot to 
skuteczna rekonstrukcja chyba już jest bardzo trudna. 
= ktoś wspominał o wale w silniku- jeżeli są luzy to lepiej z tego 
egzemplarza napędu zrezygnować- możecie sprecyzować sprawdzenie tego? 
wiem że zaraz sie na mnie gromy znawców i śmiechy posypią, ale . . .
 
Wracając do strony to chce to podzielić na dwa działy- buda i napęd 
Jeżeli macie jeszcze jakieś sugestie to wciąż w Was wierze!!
 
pozdrawiam!
 | 8 | Data: Czerwiec 14 2008 18:06:41 |  | Temat: Re: check-lista |  | Autor: Bullioo |  Postawka Jakub wrote:
 
 Wracając do strony to chce to podzielić na dwa działy- buda i napęd
 
Uwierz w siebie..
 
Buda naped ok podzial, ale lepiej podziel na modele.
 
1200/1300/1500 i 1302/1303 oraz specjalne kategorie karmann i porsche };>
 
O karmanie opowiedzialby kol.Dromader - ciekawe co u niego.
 
O porsche kol Elka }:>>  ( nie pamietam jak sie robi tego fistaszka na gorze..) -
 
A TAK W OGOLE TO WSZYSTKO JUZ BYLO.	
 
caps niechcacy, ale na miejscu.
 
Aha - z luzem na wale jezdzilem zawsze i wszystkimi i wyczuwalny, ale mniejszy niz wiekszy nie wplywa negatywnie na wykorzystywanie silnika latami. 
Mialem 1,5-2mm i po trzech latach jezdzenia wcale nie zrobil sie wiekszy. A ca 10 tys/rok bylo.
 
Bullioo
 |  |  |  |  |  |