Witam,
podpowiedzcie mi jaka może być przyczyna ściągania samochodu.
Co ciekawe ściąganie jest tym silniejsze im bardziej załadowany samochód. Jak jadę sam jest prawie niewyczuwalne. Z dwoma pasażerami posadzonymi po prawej już dosyć mocno. Ściąga w zasadzie tylko przy przyspieszaniu. Przy hamowaniu nie ma problemu.
Samochód ma teoretycznie ustawioną zbieżność (teoretycznie, bo ustawiali i dalej ściąga),
jest raczej nie bity, ciśnienie w kołach równo po obu stronach.
Jaka jeszcze może być przyczyna?
Pozdrawiam
| 2 |
Data: Listopad 02 2007 11:59:26 |
| Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo |
| Autor: SCI 012 |
Użytkownik "niewe" napisał w wiadomości
Witam,
podpowiedzcie mi jaka może być przyczyna ściągania samochodu.
Co ciekawe ściąganie jest tym silniejsze im bardziej załadowany samochód.
Jak jadę sam jest prawie niewyczuwalne. Z dwoma pasażerami posadzonymi po
prawej już dosyć mocno. Ściąga w zasadzie tylko przy przyspieszaniu. Przy
hamowaniu nie ma problemu.
Samochód ma teoretycznie ustawioną zbieżność (teoretycznie, bo ustawiali i
dalej ściąga),
jest raczej nie bity, ciśnienie w kołach równo po obu stronach.
Jaka jeszcze może być przyczyna?
Pozdrawiam
Witam jezeli tak sie zachowuje samochod to nie ma sily ale musi byc gdzies
luz w zawieszeniu najlepiej podjedz sobie gdzies na stacje kont.poj.i dobrze
sprawdz zawieszenie .
Pozd A4 2.5TDI V6
| 3 |
Data: Listopad 02 2007 13:05:04 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: Jakub Witkowski |
SCI 012 pisze:
Witam jezeli tak sie zachowuje samochod to nie ma sily ale musi byc gdzies luz w zawieszeniu
Identyczne objawy miałem na nowych oponach dayton, przeszły jak ręką odjął
po założeniu równie nowych kleberów.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
| 4 |
Data: Listopad 02 2007 13:44:11 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: niewe |
Jakub Witkowski pisze:
SCI 012 pisze:
Witam jezeli tak sie zachowuje samochod to nie ma sily ale musi byc gdzies luz w zawieszeniu
Identyczne objawy miałem na nowych oponach dayton, przeszły jak ręką odjął
po założeniu równie nowych kleberów.
Hmm... coś w tym może być.
Na letnich samochodu nie ściągało. Dopiero od zimówek się zaczęło. A to nowiutkie Fuldy :/
| 5 |
Data: Listopad 03 2007 11:06:12 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: Seba |
Na letnich samochodu nie sciagalo. Dopiero od zimowek sie
zaczelo. A to nowiutkie Fuldy :/
To pewnie zbieg okolicznosci, ale swego czasu dwa komplety Fuld (tyle
ze letnich - Diadem Linero) na dwoch roznych autach (moj Escort i
rodziciela Felicja) tak nam sie 'wpaczyly' (po doslownie 10 kkm), ze
obydwa auta sciagalo podczas jazdy w prawo - po zmianie jak reka
odjal.
Od tamtej pory Fulda zle mi sie kojarzy.
--
Pozdrawiam
Sebastian S.
| 6 |
Data: Listopad 02 2007 12:55:30 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: Mariusz |
podpowiedzcie mi jaka może być przyczyna ściągania samochodu.
Co ciekawe ściąganie jest tym silniejsze im bardziej załadowany samochód.
Jak jadę sam jest prawie niewyczuwalne. Z dwoma pasażerami posadzonymi po
prawej już dosyć mocno. Ściąga w zasadzie tylko przy przyspieszaniu. Przy
hamowaniu nie ma problemu.
Samochód ma teoretycznie ustawioną zbieżność (teoretycznie, bo ustawiali i
dalej ściąga),
jest raczej nie bity, ciśnienie w kołach równo po obu stronach.
Jaka jeszcze może być przyczyna?
Jeśli sprawdzałes już ciśnienie powietrza i wywarzenie kół, to może
zaliczyłeś jakąś dziurę i opona się odkształciła na drutach? Ja tak miałem.
Tego nie widać na wyważarce, spróbuj zamienić koła np. na letnie lub na
zimowe, albo zwyczajnie zamień przód - tył. Mi fachowcy nie umieli pomóc, aż
sam sobie wymyśliłem teorię że po solidnej dziurze może się złamać wewnątrz
opony drut, który ją usztywnia - i ściąga.
M.
| 7 |
Data: Listopad 02 2007 18:29:25 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: zorby |
.. Przy hamowaniu nie ma problemu.
Samochód ma teoretycznie ustawioną zbieżność (teoretycznie, bo ustawiali i dalej ściąga),
jest raczej nie bity, ciśnienie w kołach równo po obu stronach.
Jaka jeszcze może być przyczyna?
opony
podmien kólka jak mozesz to po skosie ( jesli nie sa kierunkowe) lub normalnie lewe na prawe i odwrotnie
| 8 |
Data: Listopad 02 2007 22:48:44 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: niewe |
zorby pisze:
podmien kólka jak mozesz to po skosie ( jesli nie sa kierunkowe) lub normalnie lewe na prawe i odwrotnie
Chyba przód na tył :-) Są kierunkowe, więc jakoś nie bardzo widzę możliwość przełożenia lewego na prawe.
| 9 |
Data: Listopad 02 2007 23:07:38 | | Temat: Re: Ściąganie samochodu w prawo | | Autor: staszek |
możliwość przełożenia lewego na prawe.
na chwile mozna w celu sprawdzenia czy to wlasnie to
| | | | | | | |