Pytanie raczej z gatunku SF, bo nie zamierzam na razie czegoś
takiego robić. Ile mogłoby kosztować, o ile da się to zrobić,
zawieszenie hydrauliczne z lhm takiego typu jak choćby w cXM.
Gdzie można by to robić? Może Kimbexowi podsunąć taki pomysł?
El Torro średnio się nadaje na polskie drogi, a takie coś było
by po prostu cudem. Dowolnie się podnosić i opuszczać, a na parkingu
prześwit na 10 cm i super.
--  
Pozdrawiam
Rychu Hassad
| 2 | 
Data: Grudzien 06 2006 20:08:45 | 
| Temat: Re: El Torro, a zawieszenie jak w XM | 
| Autor: p0li  | 
O->Dnia 06.12.2006 13:41:08 niejaki Rychu Hassad napisał: 
 Pytanie raczej z gatunku SF, bo nie zamierzam na razie czegoś 
takiego robić. Ile mogłoby kosztować, o ile da się to zrobić, 
zawieszenie hydrauliczne z lhm takiego typu jak choćby w cXM. 
Gdzie można by to robić? Może Kimbexowi podsunąć taki pomysł? 
El Torro średnio się nadaje na polskie drogi, a takie coś było 
by po prostu cudem. Dowolnie się podnosić i opuszczać, a na parkingu 
prześwit na 10 cm i super. 
 
imho nie jest to sf ponieważ sam widziałem c15 przerobione na hydro - więc 
da się
 
kwestia czy się ktoś tego podejmie i ile to będzie kosztować 
ale myślę że dychacza to minimum - i to na częściach z rozebranych aut i 
bez elektroniki - czysta hydraulika - taka jak w bx
 
--   
P0zdrawiam  
p0li  
hydro rulez ;) 
prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki
 | 3 | 
Data: Grudzien 06 2006 22:15:29 |  | Temat: Re: El Torro, a zawieszenie jak w XM |  | Autor: Rychu Hassad  |  
p0li wrote: 
 O->Dnia 06.12.2006 13:41:08 niejaki Rychu Hassad napisał: 
> Pytanie raczej z gatunku SF, bo nie zamierzam na razie czegoś 
> takiego robić. Ile mogłoby kosztować, o ile da się to zrobić, 
> zawieszenie hydrauliczne z lhm takiego typu jak choćby w cXM. 
> Gdzie można by to robić? Może Kimbexowi podsunąć taki pomysł? 
> El Torro średnio się nadaje na polskie drogi, a takie coś było 
> by po prostu cudem. Dowolnie się podnosić i opuszczać, a na parkingu 
> prześwit na 10 cm i super. 
 
imho nie jest to sf ponieważ sam widziałem c15 przerobione na hydro - 
więc da się 
 
kwestia czy się ktoś tego podejmie i ile to będzie kosztować 
ale myślę że dychacza to minimum - i to na częściach z rozebranych 
aut i bez elektroniki - czysta hydraulika - taka jak w bx 
 
Chodzi o to, żeby było nowoczesnie i na nowych częściach, 
jak do El Torro V12 w pełnej opcji, to się nie patrzy na cenę.
 
--   
Pozdrawiam 
Rychu Hassad
 | 4 | 
Data: Grudzien 07 2006 00:37:06 |  | Temat: Re: El Torro, a zawieszenie jak w XM |  | Autor: p0li  |  
O->Dnia 06.12.2006 22:15:29 niejaki Rychu Hassad napisał: 
 p0li wrote: 
O->Dnia 06.12.2006 13:41:08 niejaki Rychu Hassad napisał: 
Pytanie raczej z gatunku SF, bo nie zamierzam na razie czegoś 
takiego robić. Ile mogłoby kosztować, o ile da się to zrobić, 
zawieszenie hydrauliczne z lhm takiego typu jak choćby w cXM. 
Gdzie można by to robić? Może Kimbexowi podsunąć taki pomysł? 
El Torro średnio się nadaje na polskie drogi, a takie coś było 
by po prostu cudem. Dowolnie się podnosić i opuszczać, a na parkingu 
prześwit na 10 cm i super. 
 
 
imho nie jest to sf ponieważ sam widziałem c15 przerobione na hydro - 
więc da się 
 
kwestia czy się ktoś tego podejmie i ile to będzie kosztować 
ale myślę że dychacza to minimum - i to na częściach z rozebranych 
aut i bez elektroniki - czysta hydraulika - taka jak w bx 
 
 
Chodzi o to, żeby było nowoczesnie i na nowych częściach, 
jak do El Torro V12 w pełnej opcji, to się nie patrzy na cenę. 
 
aaa - jeśli tak to same klamoty do hydro to ok 30 tysi + robota o ile nie 
chcesz mieć diravi 
jeśli chcesz mieć to dodaj jeszcze 35 tysi
 
i cały czas mówimy o hydro bez elektroniki 
--   
P0zdrawiam  
p0li  
hydro rulez ;) 
prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki
 | 5 | 
Data: Grudzien 06 2006 23:39:19 |  | Temat: Re: El Torro, a zawieszenie jak w XM |  | Autor: Waldek Godel  |  
Dnia Thu, 7 Dec 2006 00:37:06 +0100, p0li napisał(a): 
 
 aaa - jeśli tak to same klamoty do hydro to ok 30 tysi + robota o ile nie 
chcesz mieć diravi 
jeśli chcesz mieć to dodaj jeszcze 35 tysi 
 
 
do diravi musiałby zmienić geometrię zawieszenia, więc raczej odpada.
 
--   
Pozdrowienia, Waldek Godel 
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org 
Jeżeli nie ma dowodu, to istnieje poważna przesłanka, że taki dowód może  
istnieć - Jacek Kurski
 | 6 | 
Data: Grudzien 07 2006 10:27:57 |  | Temat: Re: El Torro, a zawieszenie jak w XM |  | Autor: p0li  |  
O->Dnia 07.12.2006 00:39:19 niejaki Waldek Godel napisał: 
 aaa - jeśli tak to same klamoty do hydro to ok 30 tysi + robota o ile nie 
chcesz mieć diravi 
jeśli chcesz mieć to dodaj jeszcze 35 tysi 
 
 
 
do diravi musiałby zmienić geometrię zawieszenia, więc raczej odpada. 
 
nieee - dlaczego - i tak musi włożyć kolumny od xm-a więc zawiechę robi od 
podstaw - więc może przystosować ją do diravi
 
--   
P0zdrawiam  
p0li  
hydro rulez ;) 
prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki
 | 7 | 
Data: Grudzien 07 2006 14:35:21 |  | Temat: Re: El Torro, a zawieszenie jak w XM |  | Autor: Przemek V  |  
Rychu Hassad napisał(a): 
 Pytanie raczej z gatunku SF, bo nie zamierzam na razie czegoś 
takiego robić. Ile mogłoby kosztować, o ile da się to zrobić, 
zawieszenie hydrauliczne z lhm takiego typu jak choćby w cXM. 
Gdzie można by to robić? Może Kimbexowi podsunąć taki pomysł? 
El Torro średnio się nadaje na polskie drogi, a takie coś było 
by po prostu cudem. Dowolnie się podnosić i opuszczać, a na parkingu 
prześwit na 10 cm i super. 
 
Nie rozumiem po co kupować podróbkę za 200+ tys. zł?
  |  |  |  |  |  |