dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
1 | Data: Pa?dziernik 08 2010 21:27:17 |
Temat: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | |
Autor: Taptu¶ | silnior po remoncie 1600 2 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 21:28:39 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ | od tyku - bez podtekstow ;) silnior po remoncie 1600 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 3 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 08:00:42 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Seweryn | "Taptu¶" wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu Uk³ad rozrz±du przestawiony (?). Pozdrawiam, SPB 4 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 10:46:52 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ |
"Taptu¶" nie ma opcji - na 100% jest dobrze poza tym nie wkrecalby sie normalnie strzelam wgaznik narazie ale cholera wyczyszczony przedmuchany i ustawiony zgodnie z tym co fabryka nakazala :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 5 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 10:28:12 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: kroll | nie jestem specjalista, ale moze sprawdz poziom paliwka w komorze plywakowej. 6 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 14:24:28 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ | U¿ytkownik "kroll" napisa³ w wiadomo¶ci nie jestem specjalista, ale moze sprawdz poziom paliwka w komorze lookne - ale w/g mnie to samo nie wkrecalby sie a na wysokich chodzi rowniotko __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 7 |
Data: Pa?dziernik 10 2010 18:11:56 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: falco | W dniu 2010-10-08 21:27, Taptu¶ pisze: zero wolnych obrotow Siema, pomylone dysze, które masz z prawej strony korpusu, ewentualnie ¼le pracuj±cy elektrozawór...? -- Pozdr! falco fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 8 |
Data: Pa?dziernik 12 2010 14:54:52 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ | elektro na 100% ok W dniu 2010-10-08 21:27, Taptu¶ pisze: __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 9 |
Data: Pa?dziernik 12 2010 17:39:36 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: falco | W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze: elektro na 100% ok Jak to sprawdza³e¶? dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej aaa... sorki, zapomnia³em, ¿e 34 ma inne dysze od 31. Spróbuj wykrêcaæ dyszê paliwow± a¿ do momentu gdy zacznie pracowaæ na wolnych i dopiero od tego momentu rób pe³n± regulacjê. Solexy s± piekielnie kapry¶ne, wywalone na przepustnicy, itp. Od fabrycznych ustawieñ (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia³em ju¿ takie, które gadaæ zaczyna³y dopiero po kilku pe³nych wykrêconych obrotach... :( -- Pozdr! falco fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 10 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 11:11:42 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ | U¿ytkownik "falco" napisa³ w wiadomo¶ci W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze: organoleptycznie ;) przyk³adaj±c napiêcie ;) dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej najg³upsze jest to, ¿e: jak mu od³±cze ssanie automatyczne to chodzi na wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym) zamykaj±c po kolejnych z±bkach rêcznie obroty spadaj± (normalne) ale w koñcu efekt jest "lawinowy" i obroty nie schodz± stopniowo tylko momentalnie ga¶nie - przy skoku miêdzy dwoma z±bkami gdzie de facto przymkniêcie przepustnicy jest minimalne :(((
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 11 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 12:35:08 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Coaster | On 10/13/10 11:11 AM, Taptu¶ wrote: U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci Bez pomagania? zamykaj±c po kolejnych z±bkach rêcznie Zamykajac = wchodzac na coraz wyzszy zabek? Wtedy otwiera sie tez przepustnica paliwa i obroty powinny rosnac. obroty spadaj± (normalne) To jednak zamykaniem nazywasz 'schodzeniem' z na coraz to nizszy zabek? Wtedy przepustnica powietrza sie otwiera. Przy zimnym silniku depniecie na pedal gazu przed uruchominiem silnika powoduje 'wskoczenie' bolca/sruby wajchy przepustnicy na wyzszy zabek, im zimniej tym wyzszy - zamyka sie wtedy przepustnica powietrza a uchyla przepustnica paliwa. W miare jak sie silnik nagrzewa, po kolejnych 'depnieciach' na pedal gazu, sruba/bolec bedzie sie opierala na coraz to nizszych zabkach a przepustnica powetrza bedzie sie otwierac az do polozenia rownoleglego do gardzieli. Wtedy, kiedy silnik osiagnal juz normalna temperature pracy 'wrzucenie' bolca przepustnicy na wyzszy zabek to to samo, co nacisniecie pedalu gazu - uchyla sie przepustnica powietrza i wzrastaja obroty. Mozna 'zafiksowac' wtedy wyzsze obroty 'stawiajac' srube/bolec na wyzszym. Czy pomijajac brak jalowych tak jest u Ciebie? ale w koñcu Ktorej, paliwa czy powietrza? Ustawienie przepiustnicy paliwa wzgledem otworkow w gardzieli jest ok w polozeniu 'silnik nagrzany'? Najlepiej by bylo, jakbys mogl na chwile zalozyc inny gaznik... -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 12 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:13:37 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ | U¿ytkownik "Coaster" napisa³ w wiadomo¶ci On 10/13/10 11:11 AM, Taptu¶ wrote: tu jest dokladnie tak: jak odlacze zasilanie od ssania to odpala i chodzi jako tako po podlaczeniu ssania systematycznie jak przepustnica "ssania" jest domykana to jest lipa i gasnie wiem jak dzialaja gazniory - dlubo mnie nie bylo ale w silniorach grzebie (VWjowych - 12 lat ;)) tak jak mam swojego ;) dlatego tym bardziej glupieje - przy czym, wkrecenie na "chama" sruby od wolnych na "lapie" nic nie daje i to jest kolejna bzdura ale w koñcu nie nie przepustnicy od ssania automatycznego nie pisalem ze dyszy ;) Ustawienie przepiustnicy paliwa wzgledem otworkow w gardzieli jest ok w i to musze sprawdzic dodatkowo ale ku....... nic nie bylo grzebane w tym zakresie ;( Najlepiej by bylo, jakbys mogl na chwile zalozyc inny gaznik... o tym marze :( dziambel moze mi cos pozyczy __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 13 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 13:31:32 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Coaster | On 10/12/10 5:39 PM, falco wrote: W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze: Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc dokrecona na stale...
-- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "A properly shaped leather saddle is an excellent choice for the high-mileage rider who doesn't mind the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 14 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 17:16:59 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: falco | W dniu 2010-10-13 13:31, Coaster pisze: Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc Tak, to mia³em na my¶li... ;) -- Pozdr! falco fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 15 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:14:40 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ | U¿ytkownik "falco" napisa³ w wiadomo¶ci W dniu 2010-10-13 13:31, Coaster pisze: wszyscy to mieli na mysli ;) dupereli sie czepiacie a ja tu mam masakre ;))))))) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 16 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:19:51 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: falco | W dniu 2010-10-13 19:14, Taptu¶ pisze: dupereli sie czepiacie a ja tu mam masakre ;))))))) Teraz ja siê czepnê... Tnij proszê cytaty, bo to jaka¶ masakra do czytania... ;p -- Pozdr! falco fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 17 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 13:42:05 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Coaster | On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote: gaznior wyczyszczony przedmuchany Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro kawalkow czerwonego silikonu... -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "A properly shaped leather saddle is an excellent choice for the high-mileage rider who doesn't mind the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 18 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 18:02:31 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-10-13 13:42, Coaster pisze: On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote:Nie zapomnijcie o jednym - czêsto gêsto zawalone podgrzewanie kolektora ss±cego te¿ powoduje takie jak opisywane tutaj objawy. Pozdro !! 19 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:15:45 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ |
W dniu 2010-10-13 13:42, Coaster pisze: odpada sprawdzone silnik po remoncie __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 20 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:16:21 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: Taptu¶ |
On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote: no wlasnie nie zlozylem na "oryginalnych" 0 silikonu uszczelki OK __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 21 |
Data: Pa?dziernik 14 2010 12:02:55 | Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;))) | Autor: BROD@CZ | Ja bym na spokojnie zacz±³ od pocz±tku. |