Grupy dyskusyjne   »   dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))

dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))



1 Data: Pa?dziernik 08 2010 21:27:17
Temat: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

silnior po remoncie 1600
wczesniej bra³ olej ale chodzil normalnie (oprocz flary z tylu)

po remoncie odpala od tylu ale na "bucie"
zero wolnych obrotow
gaznior wyczyszczony przedmuchany ustawiony w/g wstepnych parametrow
zawory tip-top sprawdzane 2 razy
zaplon w punkt

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

pozdrawiam
Taptu¶



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com



2 Data: Pa?dziernik 08 2010 21:28:39
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

od tyku - bez podtekstow ;)


U¿ytkownik "Taptu¶"  napisa³ w wiadomo¶ci

silnior po remoncie 1600
wczesniej bra³ olej ale chodzil normalnie (oprocz flary z tylu)

po remoncie odpala od tylu ale na "bucie"
zero wolnych obrotow
gaznior wyczyszczony przedmuchany ustawiony w/g wstepnych parametrow
zawory tip-top sprawdzane 2 razy
zaplon w punkt

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

pozdrawiam
Taptu¶


__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com






__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

3 Data: Pa?dziernik 09 2010 08:00:42
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Seweryn 

"Taptu¶"

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

Uk³ad rozrz±du przestawiony (?).

Pozdrawiam,
SPB

4 Data: Pa?dziernik 09 2010 10:46:52
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 


U¿ytkownik "Seweryn"  napisa³ w wiadomo¶ci

"Taptu¶"

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

Uk³ad rozrz±du przestawiony (?).

Pozdrawiam,
SPB

nie ma opcji - na 100% jest dobrze
poza tym nie wkrecalby sie normalnie

strzelam wgaznik narazie ale cholera wyczyszczony przedmuchany i ustawiony
zgodnie z tym co fabryka nakazala :)



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

5 Data: Pa?dziernik 09 2010 10:28:12
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: kroll 

nie jestem specjalista, ale moze sprawdz poziom paliwka w komorze plywakowej.

6 Data: Pa?dziernik 09 2010 14:24:28
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

U¿ytkownik "kroll"  napisa³ w wiadomo¶ci

nie jestem specjalista, ale moze sprawdz poziom paliwka w komorze
plywakowej.

lookne - ale w/g mnie to samo nie wkrecalby sie a na wysokich chodzi
rowniotko



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

7 Data: Pa?dziernik 10 2010 18:11:56
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-08 21:27, Taptu¶ pisze:

zero wolnych obrotow
jakies pomysly ????

Siema,

pomylone dysze, które masz z prawej strony korpusu, ewentualnie ¼le pracuj±cy elektrozawór...?


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

8 Data: Pa?dziernik 12 2010 14:54:52
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

elektro na 100% ok
sprawdzony

dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)
:(


U¿ytkownik "falco"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 2010-10-08 21:27, Taptu¶ pisze:

zero wolnych obrotow
jakies pomysly ????

Siema,

pomylone dysze, które masz z prawej strony korpusu, ewentualnie ¼le
pracuj±cy elektrozawór...?


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

9 Data: Pa?dziernik 12 2010 17:39:36
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze:

elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza³e¶?

dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia³em, ¿e 34 ma inne dysze od 31.
Spróbuj wykrêcaæ dyszê paliwow± a¿ do momentu gdy zacznie pracowaæ na wolnych i dopiero od tego momentu rób pe³n± regulacjê.

Solexy s± piekielnie kapry¶ne, wywalone na przepustnicy, itp. Od fabrycznych ustawieñ (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia³em ju¿ takie, które gadaæ zaczyna³y dopiero po kilku pe³nych wykrêconych obrotach... :(


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

10 Data: Pa?dziernik 13 2010 11:11:42
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

U¿ytkownik "falco"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza³e¶?


organoleptycznie ;) przyk³adaj±c napiêcie ;)



dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia³em, ¿e 34 ma inne dysze od 31.
Spróbuj wykrêcaæ dyszê paliwow± a¿ do momentu gdy zacznie pracowaæ na
wolnych i dopiero od tego momentu rób pe³n± regulacjê.

Solexy s± piekielnie kapry¶ne, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawieñ (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia³em ju¿
takie, które gadaæ zaczyna³y dopiero po kilku pe³nych wykrêconych
obrotach... :(


najg³upsze jest to, ¿e: jak mu od³±cze ssanie automatyczne to chodzi na
wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym)
zamykaj±c po kolejnych z±bkach rêcznie obroty spadaj± (normalne) ale w koñcu
efekt jest "lawinowy"
i obroty nie schodz± stopniowo tylko momentalnie ga¶nie - przy skoku miêdzy
dwoma z±bkami
gdzie de facto przymkniêcie przepustnicy jest minimalne :(((



--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

11 Data: Pa?dziernik 13 2010 12:35:08
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Coaster 

On 10/13/10 11:11 AM, Taptu¶ wrote:

U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza³e¶?


organoleptycznie ;) przyk³adaj±c napiêcie ;)



dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia³em, ¿e 34 ma inne dysze od 31.
Spróbuj wykrêcaæ dyszê paliwow± a¿ do momentu gdy zacznie pracowaæ na
wolnych i dopiero od tego momentu rób pe³n± regulacjê.

Solexy s± piekielnie kapry¶ne, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawieñ (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia³em ju¿
takie, które gadaæ zaczyna³y dopiero po kilku pe³nych wykrêconych
obrotach... :(


najg³upsze jest to, ¿e: jak mu od³±cze ssanie automatyczne to chodzi na
wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym)

Bez pomagania?

zamykaj±c po kolejnych z±bkach rêcznie

Zamykajac = wchodzac na coraz wyzszy zabek? Wtedy otwiera sie tez przepustnica paliwa i obroty powinny rosnac.

obroty spadaj± (normalne)

To jednak zamykaniem nazywasz 'schodzeniem' z na coraz to nizszy zabek? Wtedy przepustnica powietrza sie otwiera. Przy zimnym silniku depniecie na pedal gazu przed uruchominiem silnika powoduje 'wskoczenie' bolca/sruby wajchy przepustnicy na wyzszy zabek, im zimniej tym wyzszy - zamyka sie wtedy przepustnica powietrza a uchyla przepustnica paliwa. W miare jak sie silnik nagrzewa, po kolejnych 'depnieciach' na pedal gazu, sruba/bolec bedzie sie opierala na coraz to nizszych zabkach a przepustnica powetrza bedzie sie otwierac az do polozenia rownoleglego do gardzieli. Wtedy, kiedy silnik osiagnal juz normalna temperature pracy 'wrzucenie' bolca przepustnicy na wyzszy zabek to to samo, co nacisniecie pedalu gazu - uchyla sie przepustnica powietrza i wzrastaja obroty. Mozna 'zafiksowac' wtedy wyzsze obroty 'stawiajac' srube/bolec na wyzszym. Czy pomijajac brak jalowych tak jest u Ciebie?

ale w koñcu
efekt jest "lawinowy"
i obroty nie schodz± stopniowo tylko momentalnie ga¶nie - przy skoku miêdzy
dwoma z±bkami
gdzie de facto przymkniêcie przepustnicy jest minimalne :(((


Ktorej, paliwa czy powietrza?

Ustawienie przepiustnicy paliwa wzgledem otworkow w gardzieli jest ok w polozeniu 'silnik nagrzany'?

Najlepiej by bylo, jakbys mogl na chwile zalozyc inny gaznik...

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

12 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:13:37
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

U¿ytkownik "Coaster"  napisa³ w wiadomo¶ci

On 10/13/10 11:11 AM, Taptu¶ wrote:
U¿ytkownik   napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza³e¶?


organoleptycznie ;) przyk³adaj±c napiêcie ;)



dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia³em, ¿e 34 ma inne dysze od 31.
Spróbuj wykrêcaæ dyszê paliwow± a¿ do momentu gdy zacznie pracowaæ na
wolnych i dopiero od tego momentu rób pe³n± regulacjê.

Solexy s± piekielnie kapry¶ne, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawieñ (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia³em ju¿
takie, które gadaæ zaczyna³y dopiero po kilku pe³nych wykrêconych
obrotach... :(


najg³upsze jest to, ¿e: jak mu od³±cze ssanie automatyczne to chodzi na
wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym)

Bez pomagania?

zamykaj±c po kolejnych z±bkach rêcznie

Zamykajac = wchodzac na coraz wyzszy zabek? Wtedy otwiera sie tez
przepustnica paliwa i obroty powinny rosnac.

obroty spadaj± (normalne)

To jednak zamykaniem nazywasz 'schodzeniem' z na coraz to nizszy zabek?
Wtedy przepustnica powietrza sie otwiera. Przy zimnym silniku depniecie na
pedal gazu przed uruchominiem silnika powoduje 'wskoczenie' bolca/sruby
wajchy przepustnicy na wyzszy zabek, im zimniej tym wyzszy - zamyka sie
wtedy przepustnica powietrza a uchyla przepustnica paliwa. W miare jak sie
silnik nagrzewa, po kolejnych 'depnieciach' na pedal gazu, sruba/bolec
bedzie sie opierala na coraz to nizszych zabkach a przepustnica powetrza
bedzie sie otwierac az do polozenia rownoleglego do gardzieli. Wtedy,
kiedy silnik osiagnal juz normalna temperature pracy 'wrzucenie' bolca
przepustnicy na wyzszy zabek to to samo, co nacisniecie pedalu gazu -
uchyla sie przepustnica powietrza i wzrastaja obroty. Mozna 'zafiksowac'
wtedy wyzsze obroty 'stawiajac' srube/bolec na wyzszym. Czy pomijajac brak
jalowych tak jest u Ciebie?

tu jest dokladnie tak: jak odlacze zasilanie od ssania to odpala i chodzi
jako tako
po podlaczeniu ssania systematycznie jak przepustnica "ssania" jest domykana
to jest lipa i gasnie

wiem jak dzialaja gazniory - dlubo mnie nie bylo ale w silniorach grzebie
(VWjowych - 12 lat ;))
tak jak mam swojego ;)

dlatego tym bardziej glupieje - przy czym, wkrecenie na "chama" sruby od
wolnych na "lapie" nic nie daje
i to jest kolejna bzdura



ale w koñcu
efekt jest "lawinowy"
i obroty nie schodz± stopniowo tylko momentalnie ga¶nie - przy skoku
miêdzy
dwoma z±bkami
gdzie de facto przymkniêcie przepustnicy jest minimalne :(((


Ktorej, paliwa czy powietrza?

nie nie przepustnicy od ssania automatycznego nie pisalem ze dyszy ;)


Ustawienie przepiustnicy paliwa wzgledem otworkow w gardzieli jest ok w
polozeniu 'silnik nagrzany'?

i to musze sprawdzic dodatkowo ale ku....... nic nie bylo grzebane  w tym
zakresie ;(


Najlepiej by bylo, jakbys mogl na chwile zalozyc inny gaznik...


o tym marze :( dziambel moze mi cos pozyczy



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

13 Data: Pa?dziernik 13 2010 13:31:32
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Coaster 

On 10/12/10 5:39 PM, falco wrote:

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu¶ pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza³e¶?

dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia³em, ¿e 34 ma inne dysze od 31.
Spróbuj wykrêcaæ dyszê paliwow± a¿ do momentu gdy zacznie pracowaæ na
wolnych i dopiero od tego momentu rób pe³n± regulacjê.

Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc dokrecona na stale...


Solexy s± piekielnie kapry¶ne, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawieñ (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia³em ju¿
takie, które gadaæ zaczyna³y dopiero po kilku pe³nych wykrêconych
obrotach... :(


--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

14 Data: Pa?dziernik 13 2010 17:16:59
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-13 13:31, Coaster pisze:

Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc
dokrecona na stale...

Tak, to mia³em na my¶li... ;)

--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

15 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:14:40
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 

U¿ytkownik "falco"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 2010-10-13 13:31, Coaster pisze:

Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc
dokrecona na stale...

Tak, to mia³em na my¶li... ;)

wszyscy to mieli na mysli ;)
dupereli sie czepiacie a ja tu mam masakre ;)))))))



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

16 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:19:51
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-13 19:14, Taptu¶ pisze:

dupereli sie czepiacie a ja tu mam masakre ;)))))))

Teraz ja siê czepnê...
Tnij proszê cytaty, bo to jaka¶ masakra do czytania... ;p


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis czê¶ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

17 Data: Pa?dziernik 13 2010 13:42:05
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Coaster 

On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote:

gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro kawalkow czerwonego silikonu...

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

18 Data: Pa?dziernik 13 2010 18:02:31
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2010-10-13 13:42, Coaster pisze:

On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote:
gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod
pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow
obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie
uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro
kawalkow czerwonego silikonu...

Nie zapomnijcie o jednym - czêsto gêsto zawalone podgrzewanie kolektora ss±cego te¿ powoduje takie jak opisywane tutaj objawy.

Pozdro !!

19 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:15:45
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 


U¿ytkownik "Czarek Daniluk"  napisa³ w
wiadomo¶ci

W dniu 2010-10-13 13:42, Coaster pisze:
On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote:
gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod
pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow
obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie
uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro
kawalkow czerwonego silikonu...

Nie zapomnijcie o jednym - czêsto gêsto zawalone podgrzewanie kolektora
ss±cego te¿ powoduje takie jak opisywane tutaj objawy.

Pozdro !!

odpada
sprawdzone
silnik po remoncie



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

20 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:16:21
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu¶ 


U¿ytkownik "Coaster"  napisa³ w wiadomo¶ci

On 10/8/10 9:27 PM, Taptu¶ wrote:
gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod
pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow
obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie
uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro
kawalkow czerwonego silikonu...

no wlasnie nie
zlozylem na "oryginalnych"
0 silikonu

uszczelki OK



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

21 Data: Pa?dziernik 14 2010 12:02:55
Temat: Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))
Autor: BROD@CZ 

Ja bym na spokojnie zacz±³ od pocz±tku.

Sprawdzi³bym zawory.
Ustawi³bym regulecje w gazniku na nomina³. (Du¿a ¶ruba na 1,5 obrotu, ma³a
na 2,5 obrotu, ¶ruba przepustnicy 1/4 obrotu nad zêbatk± ssania).
Spróbowa³bym przejechaæ kawa³ek dla rozgrzania silnika i sprawdzi³bym, czy
ssanie otwiera sie do koñca.

Acha. Po do¶wiadczeniach z ogórkowym 2.0 spróbowa³bym wszystkiego na innym
(dzia³aj±cym) palcu rozdzielacza.

BROD@CZ

Re: dawno mnie nie by³o ;) I od razu problem ;)))



Grupy dyskusyjne