dieslowskie g.wno z renota pod maska!!!
1 | Data: Czerwiec 12 2013 12:06:28 |
Temat: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | |
Autor: | http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-przejechalo-milion-kilometrow/n4p75 2 |
Data: Czerwiec 13 2013 00:09:28 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Jawi | W dniu 2013-06-12 21:06, pisze: http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-przejechalo-milion-kilometrow/n4p75jaka Ĺciema, polowe aut w Polsce robi takie przebiegi, bo wszystkie liczniki sÄ krÄcone z miliona na 160 tys ;) -- 3 |
Data: Czerwiec 13 2013 00:15:22 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Jawi | W dniu 2013-06-12 21:06, pisze: http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-przejechalo-milion-kilometrow/n4p75a niby dlaczego gówno pod maskÄ ? Volvo używało dokładnie tych samych silników i robiły przebiegi że aż miło -- 4 |
Data: Czerwiec 12 2013 16:07:01 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: | W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:06:28 UTC+2 użytkownik napisał: http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-przejechalo-milion-kilometrow/n4p75 Jaka ściema. Cienkim przez 17 lat zrobiłem dwa miliony kilometrów. Opony oryginalne. W jednym kole powietrze od początku to samo. Pali 2,3 litra na setkę. 5 |
Data: Czerwiec 13 2013 00:04:49 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Lisciasty | Zużył aż 5 kompletów tarcz. Ja mam niecałe 240 tys. km i dożynam 6 |
Data: Czerwiec 13 2013 10:30:54 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: J.F | Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości Zużył aż 5 kompletów tarcz. Ja mam niecałe 240 tys. km i dożynam Sa dwie mozliwosci: a) glupio jezdzisz i co chwile hamujesz, b) wymieniasz tarcze jak fabryka przykazala, gdy im milimetr ubedzie, a przeciez wszyscy wiedza ze wymienia sie jak milimetr zostanie :-) J. 7 |
Data: Czerwiec 13 2013 02:12:04 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Lisciasty | On Jun 13, 10:30 am, "J.F" wrote: Sa dwie mozliwosci: Jest trzecia: Hamuję oszczędnie, ale woldzwagen zamontował do octavii tarcze, które nadałyby się do cienkocienko, efektem czego schodzą w oczach :> L. 8 |
Data: Czerwiec 13 2013 12:54:53 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2013-06-13 11:12, Lisciasty pisze: On Jun 13, 10:30 am, "J.F" wrote: Szkoda, że do tego nie zrobił tarcz, które musiałbyś kupować oryginalne. Bo zamienników nikomu nie chciałoby się dziergać. To by mieli biznes na serwisie. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 9 |
Data: Czerwiec 13 2013 04:04:39 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Lisciasty | On Jun 13, 12:54 pm, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Szkoda, że do tego nie zrobił tarcz, które musiałbyś kupować oryginalne. Na szczęście jeszcze nikt nie wymyślił sposobu żeby zmusić ludzi do kupowania oryginalnych kawałków metalu które można zrobić na warsztacie za dużo mniej. Choć słyszałem ostatnio jakieś plotki o nowym Mercu, gdzie bez kompa serwisowego nie da się wymienić klocków hamulcowych bo jakaś tam procedura jest. Nie wiem czy to nie bajki, ale brzmi nieciekawie... 7 stówek za wymianę klocków, kasa jest tam, dziękuję :> L. 10 |
Data: Czerwiec 13 2013 11:07:52 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: AZ | On 2013-06-13, Lisciasty wrote: Poczekaj, jeszcze troche i bedziesz kupowal caly nierozbieralny zespol -Szkoda, że do tego nie zrobił tarcz, które musiałbyĹ kupowaÄ oryginalne. zwrotnica, piasta, amortyzator, tarcza i zacisk ;-) -- Artur ZZR 1200 11 |
Data: Czerwiec 13 2013 13:15:10 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello AZ, Poczekaj, jeszcze troche i bedziesz kupowal caly nierozbieralny zespol -Szkoda, że do tego nie zrobił tarcz, które musiałbyś kupować oryginalne.Na szczęście jeszcze nikt nie wymyślił sposobu żeby zmusić ludzi do To może od razu cały samochód? oczywiście nie na nowy, tylko refurbished. Ale za cenę nowego, oczywiście. Tak jak HP z drukarkami robi. Nie naprawią Ci drukarki, bo jedyną częścią zamienną do drukarki jest drukarka. Nie nowa, tylko naprawiona drukarka innego klienta. W cenie nowej. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 12 |
Data: Czerwiec 13 2013 11:17:02 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: AZ | On 2013-06-13, RoMan Mandziejewicz wrote: Czemu nie? Poki jeszcze jest kasa na serwisie i czesciach to pewnie nie, ale kiedys to kto wie ;-) A skad biora drukarki do naprawy? -- Artur ZZR 1200 13 |
Data: Czerwiec 13 2013 13:27:23 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello AZ, Czemu nie? Poki jeszcze jest kasa na serwisie i czesciach to pewnie nie,Poczekaj, jeszcze troche i bedziesz kupowal caly nierozbieralny zespol -To może od razu cały samochód? oczywiście nie na nowy, tylko Zamknięty krąg - decydując się na naprawę masz oddać swoją drukarkę i dostaniesz inną: http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/1996/11/1531.html I jakoś nie mogli zrozumieć mojej niechęci do takiego rozwiązania oraz zadziwienia, że mam oddać swoją drukarkę, dostać strucla po kimś i jeszcze zapłacić cenę nowej, z nowszej serii. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 14 |
Data: Czerwiec 13 2013 11:32:17 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: AZ | On 2013-06-13, RoMan Mandziejewicz wrote: Przeciez jest napisane, ze to wszystko dla Twojej wygody ;-) Niestety taka moda, elektronike czy to samochody w ASO naprawia sie przez wymiane calych elementow czy trzeba czy nie. -- Artur ZZR 1200 15 |
Data: Czerwiec 13 2013 13:27:43 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: radekp@konto.pl | Thu, 13 Jun 2013 11:17:02 +0000 (UTC), w AZ > Tak jak HP z drukarkami robi. Nie naprawią Ci drukarki, bo jedyną Pierwszych 100, którym się zepsuje, dostaje nową. A potem już się kręci :). 16 |
Data: Czerwiec 13 2013 15:49:37 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: J.F | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał To może od razu cały samochód? oczywiście nie na nowy, tylkoNa szczęście jeszcze nikt nie wymyślił sposobu żeby zmusić ludzi doPoczekaj, jeszcze troche i bedziesz kupowal caly nierozbieralny zespol - Poczekaj poczekaj ... klocki hamulcowe to moze jeszcze dlugo bedzie sie wymieniac, ale przybywa skomplikowanych podzespolow - nierozbieralne, nienaprawialne, a kosztuja tyle co samochod (w tym wieku). I zostana szroty ... oczywiscie jak dlugo komputer samochodu zechce wspoldzialac z komputerem nowego wspomagania. Ale moze to i pozytyw - otrzasna sie klienci z wiernosci do marki, beda patrzec tylko na dlugosc gwarancji. J. 17 |
Data: Czerwiec 14 2013 08:35:23 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Jan Koval |
I zostana szroty ... oczywiscie jak dlugo komputer samochodu zechce Ojej, przykro nam. Komputer wskazał, że za często pan hamował i w związku z tym jest to użytkowanie pojazdu niezgodnie z przeznaczeniem (czy inny bełkot) i nie przysługije panu gwarancja. Lub: Ojej, ale to jest część ekpoloatacyjna i może zostać wymieniona tylko odpłatnie. Jest wyłączona z gwarancji tak jak zresztą większość elementów w tym samochodzie. 18 |
Data: Czerwiec 13 2013 13:30:35 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Kamil 'Model' | W dniu 2013-06-13 13:04, Lisciasty pisze: On Jun 13, 12:54 pm, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" wrote:W Audi A8 D3 trzeba podpiąć pod kompa aby cofnąć tłoczki w zacisku tylnego koła (czy przedniego tego nie wiem, bo kumpel wymieniał klocki z tyły)... 19 |
Data: Czerwiec 16 2013 14:52:32 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: jerzu | On Thu, 13 Jun 2013 13:30:35 +0200, Kamil 'Model' W Audi A8 D3 trzeba podpiąć pod kompa aby cofnąć tłoczki w zacisku W Scenicu II niby też, ale jakoś sobie serwisy radzą :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 20 |
Data: Czerwiec 16 2013 07:03:25 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: | W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 14:52:32 UTC+2 użytkownik jerzu napisał: On Thu, 13 Jun 2013 13:30:35 +0200, Kamil 'Model' W dupę niech sobie wsadzą takie samochody. 21 |
Data: Czerwiec 16 2013 17:04:30 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2013-06-16 16:03, pisze:
Pół biedy jak to jest tylko kwestia podpięcia pod ogólnie znany interfejs z softem. Gorzej, gdy jest to coś niedostępnego dla zwykłego, niezależnego mechanika, bo producent skrzętnie ukrywa protokoły komunikacji. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 22 |
Data: Czerwiec 16 2013 08:30:24 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: | W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 17:04:30 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał: W dniu 2013-06-16 16:03, pisze: W końcu dojdzie do tego że ktoś wpadnie na genialny pomysł i powypierdala te wszystkie czujniki i komputery. Zrobi odlewy kolektorów ssących pod gaźniki i w efekcie zrobi samochód do jazy po drogach a nie do jazdy do serwisu na poranne kasowanie błędów. 23 |
Data: Czerwiec 16 2013 18:45:28 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RadoslawF | Dnia 2013-06-16 17:30, Użytkownik napisał: "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." Mało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takich wynalazków z daleka. A nie myślący, cierpią, płacą i liczą na cud. Pozdrawiam 24 |
Data: Czerwiec 17 2013 09:27:34 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: radekp@konto.pl | Sun, 16 Jun 2013 18:45:28 +0200, w Mało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takich A przeciętny Kowalski skąd ma wiedzieć, że taki samochód posiada takie "myki"? Ma się doktoryzować na pl.misc.samochody? 25 |
Data: Czerwiec 17 2013 10:10:59 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RadoslawF | Dnia 2013-06-17 09:27, Użytkownik napisał: Przeciętny Kowalski po wstępnym wyborze modelu xxxx firmy yyyyMało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takich ma poszukać w sieci informacji o tym modelu. Jeśli ma dostęp do kilku roczników prasy motoryzacyjnej to powinien tam poszukać informacji. Powinien zadać pytanie na tej grupie. Pozdrawiam 26 |
Data: Czerwiec 17 2013 10:24:30 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 17 Jun 2013 10:10:59 +0200, w Dnia 2013-06-17 09:27, Użytkownik napisał: To mam prostszy sposób -- dyrektywa UE nakazują podania kosztów eksploatacji samochodu na podstawie normatywnego zużycia podzespołów na przestrzeni XXX kkm przebiegu :). 27 |
Data: Czerwiec 17 2013 12:24:03 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello RadoslawF, Przeciętny Kowalski po wstępnym wyborze modelu xxxx firmy yyyyMało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takichA przeciętny Kowalski skąd ma wiedzieć, że taki samochód posiada takie "myki"? Jakbym miał podejmować w ten sposób decyzję, to bym 14 lat temu Lanosa nie kupił. Na szczęście NIE posłuchałem wtedy grupy. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 28 |
Data: Czerwiec 17 2013 12:55:11 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RadoslawF | Dnia 2013-06-17 12:24, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał: No zobacz a ja posłuchałem opinii z sieci i zamiast 10 czy więcejPrzeciętny Kowalski po wstępnym wyborze modelu xxxx firmy yyyyMało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takichA przeciętny Kowalski skąd ma wiedzieć, że taki samochód posiada takie "myki"? letniego "niemca" kupiłem trzy letniego lanosa. :-) I tego wyboru nie żałuje. Pozdrawiam 29 |
Data: Czerwiec 17 2013 13:00:14 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello RadoslawF, No zobacz a ja posłuchałem opinii z sieci i zamiast 10 czy więcejJakbym miał podejmować w ten sposób decyzję, to bym 14 lat temu LanosaPrzeciętny Kowalski po wstępnym wyborze modelu xxxx firmy yyyyMało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takichA przeciętny Kowalski skąd ma wiedzieć, że taki samochód posiada takie "myki"? Kiedy to było? Na pewno nie 14 lat temu, bo wtedy nie było jeszcze 3-letnich Lanosów :P Kilka lat temu wiedza o tym, że Lanosy wcale nia są takie złe już się upowszechniła, w 1999 roku każdy kupujący Lanosa był uważany za kompletnego idiotę. To było świeżo po aferze zdrapkowej... I tego wyboru nie żałuje. Ja też nie. I oby tak dalej. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 30 |
Data: Czerwiec 17 2013 15:19:26 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RadoslawF | Dnia 2013-06-17 13:00, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał: Jakbym miał podejmować w ten sposób decyzję, to bym 14 lat temu LanosaNo zobacz a ja posłuchałem opinii z sieci i zamiast 10 czy więcej To już było po dwutysięcznym. Przy czym wcześniej było wiadomo skąd jest płyta podłogowa i zawieszenie oraz silniki. Ludzie tylko zastanawiali się czy brać z silnikiem 8 czy 16 zaworowym. Pozdrawiam 31 |
Data: Czerwiec 27 2013 02:05:43 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Michał | On 6/17/2013 3:19 PM, RadoslawF wrote: Dnia 2013-06-17 13:00, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał: lanosy to był dramat a nie auto! coś co jako tako jeździło to leganza, ona jeździła jak hyundai sonata czy coś takiego 32 |
Data: Czerwiec 27 2013 11:37:32 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: RadoslawF | Dnia 2013-06-27 02:05, Użytkownik _Michał napisał: Kiedy to było? Na pewno nie 14 lat temu, bo wtedy nie było jeszcze Figa prawda. coś co jako tako jeździło to leganza, Jak ktoś dziennie robi kilkaset czy więcej kilometrów to lanosa bym nie polecił, ale dla kogoś kto kilka lub kilkanaście kilometrów do pracy to liczy się tylko niska cena pojazdu, niska cena materiałów eksploatacyjnych i części oraz możliwość zagazowania. Jak to jeździ i jak wygodnie się jeździ w środku dyskutuje się o innej klasie pojazdów. Pozdrawiam 33 |
Data: Czerwiec 16 2013 19:16:00 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: Rafał Grzelak | wrote: W końcu dojdzie do tego że ktoś wpadnie na genialny pomysł i Moze i zrobi. Ale nie bedzie spelnial EURO 19 czy 34, wiec nie dopuszcza do sprzedazy... -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 34 |
Data: Czerwiec 16 2013 13:39:38 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: | W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 21:16:00 UTC+2 użytkownik Rafał Grzelak napisał: wrote: A kto mówi o producencie samochodów. Wystarczy że jakaś firma to wypuści w zestawach do samodzielnego montażu. Jak się da koło dwu masowe zastąpić to i gaźnik da się założyć. 35 |
Data: Czerwiec 16 2013 18:39:47 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: J.F. | Dnia Sun, 16 Jun 2013 07:03:25 -0700 (PDT), W Audi A8 D3 trzeba podpiąć pod kompa aby cofnąć tłoczki w zaciskuW Scenicu II niby też, ale jakoś sobie serwisy radzą :) niestety - myslisz ze masz ich w d*, a jest dokladnie odwrotnie. I jak tak dalej pojdzie, to nie bedziesz mial wyboru. J. 36 |
Data: Czerwiec 13 2013 11:57:12 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: | W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 13:04:39 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał: On Jun 13, 12:54 pm, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Wcale nie taki nowy mesio musi być. Znajoma kilka lat temu zanabyła używanego mesia jakiegioś tam. Mechanik co zawsze zmieniał jej klocki zmienił i w tym dla niej nowym. Auto zaczęło sygnalizować jakiś błąd i dawało się rozpędzać do tak zawrotnej prędkości że rowerzyści ją wyprzedzali. Pojechała do serwisu. Tam ją tak skaleczyli że słów uznawanych powszechnie za wulgarne używała bez przerwy z miesiąc. 37 |
Data: Czerwiec 13 2013 10:25:39 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: radekp@konto.pl | Wed, 12 Jun 2013 12:06:28 -0700 (PDT), w http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-przejechalo-milion-kilometrow/n4p75 Duży Fiat na słynnym teście na A4 też sporo przejechał :). 38 |
Data: Czerwiec 13 2013 10:55:23 | Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!! | Autor: J.F | Użytkownik napisał w wiadomości http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-przejechalo-milion-kilometrow/n4p75 Duży Fiat na słynnym teście na A4 też sporo przejechał :). 50 tys km. Przy czym egzemplarz byl tak sobie seryjny - przed testem go rozebrano, np przeswietlono korbowody, zlozono z powrotem, a i tak wypalilo mu dziure w tloku. Mercedes w 2005 zrobil podobny test - ale dojechal do 100 tys mil. Ciekawa jest predkosc 224km/h srednio, to musialy chyba non-stop z pedalem w podlodze jechac ... chyba ze odejmuja czas na serwisy, bo to przeciez opony trzeba zmieniac, olej pare razy, filtry ... Wiec niech nik nie mowi ze diesle nie lubia szybkiej jazdy http://www.auto123.com/en/news/mercedes-benz-e320-cdi-sets-world-speed-records-for-diesel?artid=40156 J. |