dlaczego mam zakręcać kranik?
1 | Data: Sierpien 03 2010 22:06:00 |
Temat: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | |
Autor: Vir | Tak mnie jako¶ do tej pory ¿ycie rozpieszcza³o, ¿e dotychczasowe moto mia³em na wtrysku, wiêc bez kranika. Ostatni nabytek jednak ma ga¼niki, co idzie w parze z kranikiem. Odwyk³em ju¿ nieco od tego wynalazku, wiêc pytam: 2 |
Data: Sierpien 03 2010 22:26:40 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 22:06, Vir pisze: dlaczego mam zakręcać kranik? Bo tak kaze Ksiega. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 3 |
Data: Sierpien 03 2010 20:29:11 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Tue, 03 Aug 2010 22:06:00 +0200, osobnik zwany Vir wystuka³: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik?nie musisz. Tylko potem nie miej pretensji do nikogo. -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoÅ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 4 |
Data: Sierpien 03 2010 22:34:14 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Grzybol | U¿ytkownik "Vir" napisa³ w wiadomo¶ci dlaczego mam zakrêcaæ kranik? KA¯DY motocyklista to wie. Wie to nawet ten, który tylko je¼dzi motocyklem. Ta bawarka to jaki¶ rower chyba jest? -- Grzybol 5 |
Data: Sierpien 03 2010 22:46:39 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 22:34, Grzybol pisze: Ta bawarka to jakiś rower chyba jest? herbata z mlekiem tak sie nazywala gdy chodzilem do przedszkola. A teraz to nie wiem, tak sie czasy pozmienialy... -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 6 |
Data: Sierpien 03 2010 21:45:49 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zarafiq | On 03/08/10 21:06, Vir wrote: Tak mnie jako¶ do tej pory ¿ycie rozpieszcza³o, ¿e dotychczasowe moto [...] Trzy lata nie zakrêca³em (Honda NT400 '89). Efekt: ukradli mi moto :( Innych przypad³o¶ci nie stwierdzi³em. Pozdrawiam, zarafiq 7 |
Data: Sierpien 03 2010 23:12:38 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Mustafa | dlaczego mam zakrêcaæ kranik? bo prawdziwni motu¿y¶ci tak robi± :) nie chce mi siê go zakrêcaæ, bo: mnie te¿ siê nie chce i od 3 lat nie zakrêcam skutków ubocznych brak 8 |
Data: Sierpien 03 2010 14:12:42 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: AZ | On 3 Sie, 22:06, Vir wrote: No popatrz, mam kranik i s³u¿y on tylko do: - prze³±czania z/na rezerwe, - zamkniêcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub d³u¿szego postoju. Widzia³em ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem i tak mi siê przypomnia³y czasy WSK-i. To by³o to gdy siê przychodzi³o na drugi dzieñ do moto, woñ wachy z 10 metrów i du¿o kopania/ pchania... W ogóle co to za moto? -- Artur ZZR 1200 9 |
Data: Sierpien 03 2010 23:21:06 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 23:12, AZ pisze: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik?No popatrz, mam kranik i s³u¿y on tylko do: Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?
We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly, przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Sierpien 03 2010 14:40:12 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: AZ | On 3 Sie, 23:21, Kuczu wrote: Zgadza siê, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedzia³ co to za moto. Z ciekawo¶ci, jakie wspólczesne moto nie maj± elektrycznej pompy? Pewnie wszystko gdzie dó³ zbiornika jest wy¿ej od ga¼ników? -- Artur ZZR 1200 11 |
Data: Sierpien 03 2010 23:43:14 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 23:40, AZ pisze: Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?Zgadza siÄ™, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedzia³ co to za moto. Widocznie nie moze sie zdecydowac. We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,Z ciekawoÅ›ci, jakie wspólczesne moto nie majÄ… elektrycznej pompy? Zasadniczo masz racje. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Sierpien 04 2010 20:33:31 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Ivam | U¿ytkownik "AZ" napisa³ w wiadomo¶ci grup Z ciekawo¶ci, jakie wspólczesne moto nie maj± elektrycznej pompy? A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej od gaznikow (np. fazer, bez pompy jezdzi jak z pompa, tylko nic nie cyka przy odpalaniu). -- pzdr: Ivam 13 |
Data: Sierpien 04 2010 20:40:58 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 20:33:31 +0200, "Ivam" A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej Omin pompe i sprawdz :) w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto tankowac bo sporo zbiornika jest ponizej gaznikow). pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 14 |
Data: Sierpien 04 2010 20:49:17 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Ivam | U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci grup Omin pompe i sprawdz :) Sprawdzalem. w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec przepialem przewody bezposrednio i nie stwierdzilem roznicy. -- pzdr: Ivam 15 |
Data: Sierpien 04 2010 20:50:34 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 20:49:17 +0200, "Ivam" U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Po cholere wozic zbedny element :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 16 |
Data: Sierpien 04 2010 21:12:01 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Ivam | U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci grup No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Podlaczylem. Po cholere wozic No wlasnie nie wiem - dlatego pytam. -- pzdr: Ivam 17 |
Data: Sierpien 04 2010 22:40:57 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 21:12:01 +0200, "Ivam" Podlaczylem. skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ? No wlasnie nie wiem - dlatego pytam. Jak pytasz jak twierdziles ze zauwazyles brak roznicy :) Moze w biurze projketowym jamachachachachy w Xinxiang sie kartki pomieszaly i wyszlo stad ta pompa ? pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 18 |
Data: Sierpien 04 2010 10:41:44 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: de Fresz | On 2010-08-03 23:21:06 +0200, Kuczu said: Widzia³em ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem Kurna, w ¿adnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakrêca³em (poza zdejmowaniem baku) i nigdy nic nie pociek³o. 2x kranik podci¶nieniowy i 2x zwyk³y opadowy. Jestem w czepku urodzony czy jak? -- Pozdrawiam de Fresz 19 |
Data: Sierpien 04 2010 11:13:10 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 10:41:44 +0200, de Fresz Kurna, w ¿adnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakrêca³em (poza No widzisz, a "u mnie" lalo w Estrelli (syfek w gniezdzie i zuzyty zaworek, po wymianie jak reka odjal.) dwa razy :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 20 |
Data: Sierpien 04 2010 11:23:00 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: de Fresz | On 2010-08-04 11:13:10 +0200, said: Kurna, w ¿adnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakrêca³em (poza No ale to nie by³ chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli postawi³bym tezê, ¿e jak nie cieknie z kranika i/lub ga¼ników, to mo¿na daæ se siana z zakrêcaniem. Jak cieknie, to do czasu usuniêcia usterki zakrêcaæ, a po usuniêciu patrz pkt. pierwszy. Ale je¶li kto¶ bardzo lubi se pokrêciæ kranikiem, to wszak zakazu nie ma. -- Pozdrawiam de Fresz 21 |
Data: Sierpien 04 2010 11:44:34 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 11:23:00 +0200, de Fresz No ale to nie by³ chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli Zakreca sie na wszelki wypadek, znaczy jakby akurat w tym momencie pocieklo to zeby sie zrobilo kuku. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 22 |
Data: Sierpien 04 2010 12:01:33 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: KLOSZ |
23 |
Data: Sierpien 04 2010 21:38:39 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: blur | U¿ytkownik "KLOSZ" napisa³ w wiadomoÅ›ci grup
Dok³adnie mam takie samo zdanie, te¿ stwierdzi³em ¿e nie bÄ™dÄ™ zakrÄ™ca³ i nie zakrÄ™ca³em, jadÄ™ sobie w mieÅ›cie i kurna moto zaczyna siÄ™ d³awić, no to krÄ™cÄ™ i za cholerÄ™ nie mogÄ™ przekrÄ™cić na rezerwÄ™, moto zgas³o a ja wyszed³em na buraka co mu sie moto psuje :) pozdro blur to by³o w xt350 :) 24 |
Data: Sierpien 04 2010 08:18:38 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Vir |
25 |
Data: Sierpien 04 2010 02:26:21 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) > W ogóle co to za moto? Chlopaku, odpowiedzial Ci kto w koncu, bo tak przejrzalem watek i jakos nie znalazlem :( Moze troche Kuczu temat naswietlil. Generalnie, nie pamietam, jaki kranik jest w CeBuli. Jesli podcisnieniowy, to w zasadzie nie musisz zakrecac, bo zamyka go za Ciebie brak podcisnienia, ale z dokladnoscia do tego, co pisal Kuczu (zuzycie uszczelek itp.). Ktorys z moich poprzednich moto (Cebra1000F albo zuzia gsxf nawet nie miala pozycji off na kraniku podcisnieniowym. Jesli zakrecasz, to na wszelki (jaki, to dalej) wypadek. W kraniku zwyklym ('mechanicznym') powinienes zawsze zakrecac, chociaz w dobrej wierze, ze gaznik masz szczelny, a zawor iglicowy nie popuszcza, tez tego sie czesto nie robi (tak, jak ja lata temu w Etce;) ). Dlaczego zakrecac? Bo: 1. jak masz nieszczelny gaznik, moze wylac na zewnatrz - kwestia bezpieczenstwa itepe. 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika. Mam nadzieje, ze to jest ospowiedz na Twoje pytanie. Pozdrawiam, Tomek 26 |
Data: Sierpien 04 2010 09:31:03 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: No chyba ze ma elektryczna pompe paliwa to nie musi :-) -- Artur ZZR 1200 27 |
Data: Sierpien 04 2010 02:37:46 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe??? Vir zadal normalne pytanie, ma prawo do normalnej odpowiedzi IMO :) Pozdrawiam :) Tomek 28 |
Data: Sierpien 04 2010 09:39:45 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Mojego Zygzaka nie widziales? :-) -- Artur ZZR 1200 29 |
Data: Sierpien 04 2010 02:42:19 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) On 2010-08-04, zuzka600f wrote: A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to podcisnieniowka jest ;) Pozdrawiam :) Tomek 30 |
Data: Sierpien 04 2010 09:44:18 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia. -- Artur ZZR 1200 31 |
Data: Sierpien 04 2010 02:48:44 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) On 2010-08-04, zuzka600f wrote: W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on' mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem. Pozdrawiam :) Tomek 32 |
Data: Sierpien 04 2010 09:52:40 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Nie porownuj Hondy i Suzuki do Kawasaki to po pierwsze! <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BFUEL%20TANK%5D.gif> Gdzie tu jest podcisnienie? ;-) -- Artur ZZR 1200 33 |
Data: Sierpien 04 2010 02:59:44 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) ....
Nie bardzo mam jak zajrzec, ale ok. przyjmuje, ze w Kawie masz po prostu hebel, ktory zamyka wyplyw ze zbiornika i juz. Nie zmienia to jednak powodu, dla ktorego powinno sie kranik zakrecac, wiec pozwole sobie ze swojej strony zakonczyc dyspute ;D Pozdrawiam :) Tomek 34 |
Data: Sierpien 04 2010 10:10:28 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Wed, 4 Aug 2010 02:48:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 35 |
Data: Sierpien 04 2010 03:48:12 | Temat: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek... Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy zewnetrzne? Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i po co to w ogole wystawiac na zewnatrz. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co uzasadni montaz kranika. Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :) Pozdrawiam :) Tomek 36 |
Data: Sierpien 04 2010 10:56:25 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Sa zewnetrzne a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik, jedna pompa, druga pompa. Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jakJak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic. Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze czesciej na wskazowke od paliwa :-) -- Artur ZZR 1200 37 |
Data: Sierpien 04 2010 04:04:53 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) Sa zewnetrzne , No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal mechanik ;) a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik jedna pompa, druga pompa A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy? Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana. Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D Pozdrawiam :) Tomek 38 |
Data: Sierpien 04 2010 11:11:08 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Otoz to, no i rezerwa. Cholera wie, jedna zasila gazniki 1 i 2 a druga 3 i 4. Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas. Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed koncem na wskazniku. -- Artur ZZR 1200 39 |
Data: Sierpien 04 2010 04:32:07 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
na to, to juz wymyslili lampke rezerwy ;) Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam no dobra :) przyjalem :) za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu wiesz, nie medrkowalbym, gdybym sobie w ten sposob nie zalatwil pompy w samochodzie ;) Zostalem wtedy 'uswiadomiony' w temacie smarowania pomp ;) Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed mialbys wieksza motywacje do oszczednej jazdy :-p Pozdrawiam :) Tomek 40 |
Data: Sierpien 04 2010 13:30:09 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: KJ Siła Słów | zuzka600f pisze: IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po ej, a nie chodzilo Ci o chlodzenie ? Ale to chyba w autach pompy padaja od permamantnego jezdzenia na rezerwie, w moto nie slyszalem. KJ 41 |
Data: Sierpien 04 2010 13:14:28 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT), zuzka600f Czesc :) 6 Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy AT - pompa zew. W przeciwnym wypadku kranik jest przeciez bez sensu. pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i Np. nowsze AT nie maja kontrolki rezerwy. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co Fajnie, oldskulowo wyglada! Konia se zostaw, a rz±d ukrzyzuj w moim imieniu. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 42 |
Data: Sierpien 04 2010 11:22:17 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy Tego to juz nie pamietam, ale raczej poza bakiem. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co Zeby wiedziec kiedy jest rezerwa jesli nie masz wskaznika paliwa? Chociaz w RF *chyba* byla lampka od rezerwy. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 43 |
Data: Sierpien 04 2010 12:17:46 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: Bartlomiej Kacprzak |
Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia. A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI? Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika. pozdr -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL 44 |
Data: Sierpien 04 2010 03:30:15 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) Uzytkownik "zuzka600f" napisal w Bartek, Zuzie sprzedalem w 2000, a CBR w 2006. Wybacz, ale nie pamietam, w ktorym z nich, jak bylo. W jednym byly pozycje ON - podcisnieniowo otwierany powyzej rezerwy, RES - jak ON, ale na rezerwie, PRI - wolny przeplyw, a w drugim ON i RES jak w tym wczesniej i OFF - hebel zamykajacy wyplyw (niby do zostawiania moto na zime itp.). Skoro w GSXF masz ON/RES/PRI, znaczy, ze w CBR bylo z OFF :) Ale dywagacje dlaczego w jednych sprzetach jest tak, a w innych inaczej, to juz IMO inny temat, niz ten. Pozdrawiam :) Tomek 45 |
Data: Sierpien 04 2010 11:44:19 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: KJ Siła Słów | zuzka600f pisze: A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to Mnie sie mocno wydaje ze u mnie byl zwykly kranik a pare razy ten bak zdejmowalem, ale to dawno temu bylo. KJ 46 |
Data: Sierpien 04 2010 20:36:04 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Ivam | U¿ytkownik "AZ" napisa³ w wiadomo¶ci grup On 2010-08-04, zuzka600f wrote: A ja moge pokazac fazera;) I od razu odpowiadam - tam nie jest podcisnieniowka. -- pzdr: Ivam 47 |
Data: Sierpien 04 2010 11:42:03 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: KJ SiÅ‚a Słów | zuzka600f pisze: Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem ale jak to nie ? Wiele moto ma (albo mia³o) pompe na prÄ…d i oprócz tego kranik przy baku - na przyk³ad ZX10. KJ 48 |
Data: Sierpien 06 2010 21:05:00 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: Hinek | U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów" napisa³ Albo np. Honda Deauville itd, itp. -- Hinek 49 |
Data: Sierpien 04 2010 11:42:03 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: Tmek | zuzka600f wrote: Czesc :) To malo widziales. Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe. Tmek 50 |
Data: Sierpien 04 2010 02:45:17 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego rygla. Pozdrawiam :) Tomek 51 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:46:49 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: Wojtek SobociÅ„ski | W dniu 2010-08-04 11:45, zuzka600f pisze: Czesc :) W Super Tenerze jest zwyk³y. Sprawdzone :). Poprzednio je¼dzi³em na motorze z jednym kranikiem i jak kupi³em taki z dwoma to 4 razy pola³em sobie silnik benzynÄ… :D -- Wojtek SobociÅ„ski GG#3101892 52 |
Data: Sierpien 04 2010 14:08:45 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Leszek Karlik | On Wed, 04 Aug 2010 11:37:46 +0200, zuzka600f wrote: Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem Honda NTV ma zwykly kranik i pompę. :-) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 53 |
Data: Wrzesien 02 2010 04:37:04 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: Gravel | On 4 Sie, 11:26, zuzka600f wrote: Czesc :) 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do True, mialem taki case, wylalem ponad 5 litrow oleju a wczesniej moto gaslo i plulo olejopaliwem po filtrze powietrza. W sumie nic dziwnego, przez zime wyparowalo jakies 10l paliwa. Nie radze wylaczac pompki podcisnienowej na dluzej. Pozdr, Gravel 54 |
Data: Sierpien 04 2010 00:09:42 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: souti | Vir wrote: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? IMHO najwa¿niejsze jest tu zagro¿enie p.po¿. wynikajÄ…ce z wyciekajÄ…cego paliwa przez odpowietrzenie ga¼nika w razie: -zatopienia p³ywaków -zablokowania siÄ™ p³ywaków -dostania siÄ™ syfu do zaworu iglicowego. Fakt, ¿e zdarza sie raz na milion, ale... -- souti 55 |
Data: Sierpien 04 2010 07:41:45 | Temat: Re: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? | Autor: | On Tue, 03 Aug 2010 22:06:00 +0200, Vir wrote: dlaczego mam zakrêcaæ kranik? Na wszelki wypadek. pzodr newrom co nie zakreca bo ma skleroze :-) -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |