Grupy dyskusyjne   »   geometria kół - znoszenie

geometria kó³ - znoszenie



1 Data: Kwiecien 11 2011 15:06:24
Temat: geometria kó³ - znoszenie
Autor: mick.w 

Witam,

po ostatniej wymianie koñcówki dr±¿ka, poszed³em do skp ustawiæ
geometrie kó³. Po ustawieniu go¶cie kazali siê przejechaæ. Pocz±tkowo
nic nie zauwa¿y³em ale w drodze powrotnej na prostej drodze
przekona³em siê ¿e auto wyra¼nie znosi na jedn± stronê. Zamierzam
jutro i¶æ do nich ¿eby to poprawili.

Moje pytanie czy tak wygl±da wszêdzie ustawienie geometrii - w sensie
czy sam ma siê przekonaæ i na oko oceniæ ¿e samochód nie znosi - czy
te¿ go¶cie spieprz*li robotê?



2 Data: Kwiecien 11 2011 22:51:26
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor:  

mick.w  napisa³(a):

Witam,

po ostatniej wymianie ko=F1c=F3wki dr=B1=BFka, poszed=B3em do skp ustawi=E6
geometrie k=F3=B3. Po ustawieniu go=B6cie kazali si=EA przejecha=E6. Pocz=
=B1tkowo
nic nie zauwa=BFy=B3em ale w drodze powrotnej na prostej drodze
przekona=B3em si=EA =BFe auto wyra=BCnie znosi na jedn=B1 stron=EA. Zamierz=
am
jutro i=B6=E6 do nich =BFeby to poprawili.

Moje pytanie czy tak wygl=B1da wsz=EAdzie ustawienie geometrii - w sensie
czy sam ma si=EA przekona=E6 i na oko oceni=E6 =BFe samoch=F3d nie znosi - =
czy
te=BF go=B6cie spieprz*li robot=EA?
spieprzyli. Najgorsze jest to ze moga o tym nie wiedzieæ je¶li robili
przyrz±dami optycznymi.

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

3 Data: Kwiecien 11 2011 23:15:18
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: to 

begin mick.w

po ostatniej wymianie koÅ„cówki drÄ…¿ka, poszed³em do skp ustawić
geometrie kó³. Po ustawieniu goÅ›cie kazali siÄ™ przejechać. PoczÄ…tkowo
nic nie zauwa¿y³em ale w drodze powrotnej na prostej drodze przekona³em
siÄ™ ¿e auto wyra¼nie znosi na jednÄ… stronÄ™. Zamierzam jutro iæ do nich
¿eby to poprawili.

Pojed¼ do takiego warsztatu gdzie Ci nie bÄ™dÄ… kazali je¼dzić i sprawdzać.
Sami powinni zrobić (i ew. sprawdzić) i powinno być dobrze.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

4 Data: Kwiecien 12 2011 01:30:45
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Lewis 

W dniu 2011-04-12 00:06, mick.w pisze:

Witam,

po ostatniej wymianie koÅ„cówki drÄ…¿ka, poszed³em do skp ustawić
geometrie kó³. Po ustawieniu goÅ›cie kazali siÄ™ przejechać. PoczÄ…tkowo
nic nie zauwa¿y³em ale w drodze powrotnej na prostej drodze
przekona³em siÄ™ ¿e auto wyra¼nie znosi na jednÄ… stronÄ™. Zamierzam
jutro iæ do nich ¿eby to poprawili.

Moje pytanie czy tak wygląda wszędzie ustawienie geometrii - w sensie
czy sam ma siÄ™ przekonać i na oko ocenić ¿e samochód nie znosi - czy
te¿ goÅ›cie spieprz*li robotÄ™?

A wiatru bocznego nie by³o przypadkiem? Droga równa?


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

5 Data: Kwiecien 11 2011 21:17:30
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: mick.w 

On Apr 12, 1:30 am, Lewis  wrote:

W dniu 2011-04-12 00:06, mick.w pisze:

> Witam,

> po ostatniej wymianie koñcówki dr±¿ka, poszed³em do skp ustawiæ
> geometrie kó³. Po ustawieniu go¶cie kazali siê przejechaæ. Pocz±tkowo
> nic nie zauwa¿y³em ale w drodze powrotnej na prostej drodze
> przekona³em siê ¿e auto wyra¼nie znosi na jedn± stronê. Zamierzam
> jutro i¶æ do nich ¿eby to poprawili.

> Moje pytanie czy tak wygl±da wszêdzie ustawienie geometrii - w sensie
> czy sam ma siê przekonaæ i na oko oceniæ ¿e samochód nie znosi - czy
> te¿ go¶cie spieprz*li robotê?

A wiatru bocznego nie by³o przypadkiem? Droga równa?

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Niestety tak :(

6 Data: Kwiecien 12 2011 10:11:47
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor:

Witam serdecznie.

Niestety tak :(
W która stronê znosi? Bo je¶li lekko w prawo, to poszuka³bym jednak jakiego¶
równego placu to testu.
Wiêkszo¶æ dróg ma lekki spadek w prawo.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

7 Data: Kwiecien 12 2011 10:37:35
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Lewis 

W dniu 2011-04-12 10:11,  pisze:

Witam serdecznie.

Niestety tak :(
W która stronÄ™ znosi? Bo jeÅ›li lekko w prawo, to poszuka³bym jednak jakiegoÅ›
równego placu to testu.
WiÄ™kszoæ dróg ma lekki spadek w prawo.
Pozdrawiam.



Przy obecnej pogodzie to zdecydowanie zgodnie z kierunkiem wiatru go znosi. :)
Co do pochylenia drogi, wystarczy, ¿e pojedzie Å›rodkiem jezdni "po grzbiecie".

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

8 Data: Kwiecien 12 2011 01:59:42
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: mick.w 

On 12 Kwi, 10:37, Lewis  wrote:

W dniu 2011-04-12 10:11,  pisze:

> Witam serdecznie.

>> Niestety tak :(
> W która stronê znosi? Bo je¶li lekko w prawo, to poszuka³bym jednak jakiego¶
> równego placu to testu.
> Wiêkszo¶æ dróg ma lekki spadek w prawo.
> Pozdrawiam.

Przy obecnej pogodzie to zdecydowanie zgodnie z kierunkiem wiatru go
znosi. :)
Co do pochylenia drogi, wystarczy, ¿e pojedzie ¶rodkiem jezdni "po
grzbiecie".

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Znosi w prawo. Zawróci³em na tej samej drodze i te¿ znosi³o na prawo
wiêc o wiatr nie by³ przyczyn±

9 Data: Kwiecien 12 2011 13:18:37
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Lewis 

W dniu 2011-04-12 10:59, mick.w pisze:

Znosi w prawo. Zawróci³em na tej samej drodze i te¿ znosi³o na prawo
wiÄ™c o wiatr nie by³ przyczynÄ…


To widocznie spartolili robotÄ™ skoro pod wiatr te¿ znosi ;)
I nie cytuj sygnaturek, delimiter mam poprawny a jednak Twój program go cytuje...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

10 Data: Kwiecien 12 2011 04:56:32
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: mick.w 

On 12 Kwi, 13:18, Lewis  wrote:

W dniu 2011-04-12 10:59, mick.w pisze:

> Znosi w prawo. Zawróci³em na tej samej drodze i te¿ znosi³o na prawo
> wiêc o wiatr nie by³ przyczyn±

To widocznie spartolili robotê skoro pod wiatr te¿ znosi ;)
I nie cytuj sygnaturek, delimiter mam poprawny a jednak Twój program go
cytuje...

Dzi¶ pojade do nich. Na co jeszcze zwrócæ uwage? Co mogli jeszcze ¼le
ustawiæ

11 Data: Kwiecien 12 2011 16:52:26
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Lewis 

W dniu 2011-04-12 13:56, mick.w pisze:

DziÅ› pojade do nich. Na co jeszcze zwrócć uwage? Co mogli jeszcze ¼le
ustawić


Podstawowa geometria to zbie¿noæ kó³ osi przedniej i to g³ównie ona wp³ywa na to czy auto jedzie prosto czy radoÅ›nie wÄ™druje po jezdni. Pozosta³e kÄ…ty pochylenia ko³a i wyprzedzenia zwrotnicy ju¿ nie majÄ… takiego wp³ywu na to czy jedzie prosto czy skrÄ™ca aczkolwiek te¿ sÄ… istotne. Zobacz chocia¿ czy jadÄ…c prosto masz ustawionÄ… kierownice w poprawnej pozycji bo byli tacy co twierdzili ¿e zbie¿noæ jest ok ale ma Pan ko³o kierownicy o jeden zÄ…bek przestawione...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

12 Data: Kwiecien 12 2011 22:02:57
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Bugatti 

U¿ytkownik "Lewis"  napisa³ w wiadomoÅ›ci:

Podstawowa geometria to zbie¿noæ kó³ osi przedniej i to g³ównie ona wp³ywa na to czy auto jedzie prosto czy radoÅ›nie wÄ™druje po jezdni. Pozosta³e kÄ…ty pochylenia ko³a i wyprzedzenia zwrotnicy ju¿ nie majÄ… takiego wp³ywu na to czy jedzie prosto czy skrÄ™ca aczkolwiek te¿ sÄ… istotne.

Wyprzedzenia sworznia zwornicy, jego pochylenie i pochylenie ko³a tak¿e majÄ… tak samo wa¿ny wp³yw jak zbie¿noæ. Dodatkowo zbie¿noæ w³aÅ›nie z nimi jest po³Ä…czona zaleznoÅ›ciami kinematycznymi...wiÄ™c nie mów mu ¿e liczy siÄ™ tylko zbie¿noæ.

Pozdr.


--
Bugatti

13 Data: Kwiecien 12 2011 17:01:48
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2011-04-12 13:56, mick.w pisze:

On 12 Kwi, 13:18,   wrote:
W dniu 2011-04-12 10:59, mick.w pisze:

Znosi w prawo. Zawróci³em na tej samej drodze i te¿ znosi³o na prawo
wiêc o wiatr nie by³ przyczyn±

To widocznie spartolili robotê skoro pod wiatr te¿ znosi ;)
I nie cytuj sygnaturek, delimiter mam poprawny a jednak Twój program go
cytuje...

Dzi¶ pojade do nich. Na co jeszcze zwrócæ uwage? Co mogli jeszcze ¼le
ustawiæ

A badali ca³± geometriê obu osi? Bo je¶li ustawili tylko przód licz±c
na to ¿e ty³ jest prosty, to mo¿esz mieæ znoszenie. Zreszt± prawdê
mówi±c je¶li geometria tylnego zawieszenia i/lub ca³ego nadwozia nie jest
idealna a pojazd nie ma zbyt wielu mozliwo¶ci regulacyjnych, to znoszenie
trzeba korygowaæ poprawkami... albo doprowadziæ najpierw wszystko do idea³u.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci
gts /kropka/ pl    |  lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora.

14 Data: Kwiecien 12 2011 10:40:52
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: JAM 

On Apr 12, 11:01 am, Jakub Witkowski
wrote:


A badali ca geometri obu osi? Bo je li ustawili tylko prz d licz c
na to e ty jest prosty, to mo esz mie znoszenie. Zreszt prawd
m wi c je li geometria tylnego zawieszenia i/lub ca ego nadwozia nie jest
idealna a pojazd nie ma zbyt wielu mozliwo ci regulacyjnych, to znoszenie
trzeba korygowa poprawkami... albo doprowadzi najpierw wszystko do idea u..

Wiekszosc dzisiejszych pojazdow na szosach to econoboxy z McPhersonem
z przodu i skretna belka z tylu w ktorych jezeli masz szczescie do
producenta to z przodu mozesz ustawic kat pochylenia (o wyprzedzeniu w
McPhersonach nie ma co marzyc) a z tylu w belkach skretnych nic sie
ustawic nie da wiec sprawdzanie jest psu na bude. Jezeli jestes po
gwarancji i znasz dobrego fachowca to w wielu pojazdach taki fachowiec
potrafi obrabiarka albo za pomoca podkladek zmienic katy w pewnych
granicach nawet jak producent tego nie przewidzial ale takiej zlotej
raczce trzeba zaplacic za wiedze :-). Ech ta tania produkcja. Kiedys
wiecej ludziom dawali do regulacji :-(



--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowa ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w cz ci
gts /kropka/ pl    |  lub ca o ci pogl dom ich Autora.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

15 Data: Kwiecien 12 2011 20:58:10
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: MichaÅ‚ BaszyÅ„ski 

W dniu 2011-04-12 19:40, JAM pisze:

Wiekszosc dzisiejszych pojazdow na szosach to econoboxy z McPhersonem
z przodu i skretna belka z tylu w ktorych jezeli masz szczescie do
producenta to z przodu mozesz ustawic kat pochylenia (o wyprzedzeniu w
McPhersonach nie ma co marzyc) a z tylu w belkach skretnych nic sie
ustawic nie da wiec sprawdzanie jest psu na bude
...
 Kiedys wiecej ludziom dawali do regulacji :-(

przy mnie pod koniec ubieg³ego roku facet od geometrii w warsztacie zaliczy³ do³a, jak do dwóch stojÄ…cych w kolejce Mercedesów do³Ä…czy³ trzeci, ML w dodatku.. W nich ponoć da siÄ™ ustawić/przestawić w zawieszeniu wszystko i prawid³owe ustawienie wszystkiego wymaga i czasu i cierpliwoÅ›ci.. ML-a prze³o¿y³ na nastÄ™pny dzieÅ„, na jego miejsce na warsztat wziÄ…³ coÅ› innego.

--
Pozdr.
Micha³

16 Data: Kwiecien 12 2011 15:13:18
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: JAM 

On Apr 12, 2:58 pm, Micha³ Baszyñski  wrote:

W dniu 2011-04-12 19:40, JAM pisze:



> Wiekszosc dzisiejszych pojazdow na szosach to econoboxy z McPhersonem
> z przodu i skretna belka z tylu w ktorych jezeli masz szczescie do
> producenta to z przodu mozesz ustawic kat pochylenia (o wyprzedzeniu w
> McPhersonach nie ma co marzyc) a z tylu w belkach skretnych nic sie
> ustawic nie da wiec sprawdzanie jest psu na bude
..
>  Kiedys wiecej ludziom dawali do regulacji :-(

przy mnie pod koniec ubieg³ego roku facet od geometrii w warsztacie
zaliczy³ do³a, jak do dwóch stoj±cych w kolejce Mercedesów do³±czy³
trzeci, ML w dodatku.. W nich ponoæ da siê ustawiæ/przestawiæ w
zawieszeniu wszystko i prawid³owe ustawienie wszystkiego wymaga i czasu
i cierpliwo¶ci.. ML-a prze³o¿y³ na nastêpny dzieñ, na jego miejsce na
warsztat wzi±³ co¶ innego.

--
Pozdr.
Micha³

ML to nie econobx. On ma podwojne wachacze z przodu i 5-cio drazkowe
niezalezne zawieszenie z tylu. W ML reguluje sie i przod i tyl. Oba te
typy zawieszen nie tylko moga miec regulacje ale wrecz musza ze
wzgledu na krotsza zwrotnice i wiecej elementow co powoduje wiekszy
rozrzut katow zawieszenia przy produkcji co wymaga regulacji juz na
linii produkcyjnej. W efekcie jednak otrzymujesz produkt znacznie
lepiej ustawiony niz typowy econobox.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

17 Data: Kwiecien 12 2011 21:57:03
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: Bugatti 

U¿ytkownik "mick.w"  napisa³ w wiadomo¶ci:

Dzi¶ pojade do nich. Na co jeszcze zwrócæ uwage? Co mogli jeszcze ¼le
ustawiæ

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Opisz proszê jak ustawili ci zbie¿no¶æ. Chodzi mi o to ¿e czy od razu zaczeli ustawiaæ zbie¿no¶æ czy napierw zrobili w kolejno¶ci ...
1. Ci¶nienie w oponach, obci±¿enie auta
2. Kompensacja bicia obrêczy ! ... wa¿ne po to aby p³aszczyzny kó³ lewych i prawych na których wystepuje najmniejsze bicie siê pokry³y (by³y do siebie symetralne)

Kolejna kwesti± to, to ¿e podczas ustawiania zbie¿no¶ci (czy rozbiezno¶ci) to ten parametr wykonuje siê _zawsze_ na koñcu.
Najpiew mierzy (b±d¼ reguluje) w kolejno¶ci:
3. k±t wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
4. pochylenie ko³a,
5. pochylenie sworznia zwrotnicy
6. i dopiero zbie¿no¶æ (lub rozbie¿no¶æ) kó³

i po zbiezno¶ci wykonuje siê pomiar zbie¿no¶ci ca³kowitej a po niej na sam koniec pomiar skrêtów kó³ po to aby sprawidziæ czy ko³a maj± ró¼ne k±ty skrêtu (celem spe³nienia zale¿no¶cia Ackermann'a)

Czy tak w³a¶nie robili jak napisa³em _powy¿ej_ ?

Bo ja nieraz siê spotka³em ¿e od razu po za³o¿eniu chor±giewek (skali) na ko³a tylne blokuja kierownicê, blokuj± hamulec, ustawiaj± ko³a na ¶rodek (ale nie wzglêdem osi tylnej tylko wzglêdem po³o¿enia k±towego kó³ przednich) i od razu kluczem krêc± dr±¿ki patrzaæ czy jest po równo wzglêdem chor±giwiec na tyle. I Tyle.
Je¶li tak Ci zrobili to im podziêkuj i drugi raz do nich nie jed¼ bo szkoda kasy i nerwów.

Pozdr.

PS. ustaw sobie kodowanie bo masz quoted-printable zamiast 8-bitowe.


--
Bugatti

18 Data: Kwiecien 12 2011 14:46:56
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: mick.w 

On Apr 12, 9:57 pm, "Bugatti"  wrote:

U ytkownik "mick.w"  napisa w wiadomo ci:

Dzi pojade do nich. Na co jeszcze zwr c uwage? Co mogli jeszcze le
ustawi

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Opisz prosz jak ustawili ci zbie no . Chodzi mi o to e czy od razu
zaczeli ustawia zbie no czy napierw zrobili w kolejno ci ...
1. Ci nienie w oponach, obci enie auta
2. Kompensacja bicia obr czy ! ... wa ne po to aby p aszczyzny k lewych i
prawych na kt rych wystepuje najmniejsze bicie si pokry y (by y do siebie
symetralne)

Kolejna kwesti to, to e podczas ustawiania zbie no ci (czy rozbiezno ci)
to ten parametr wykonuje si _zawsze_ na ko cu.
Najpiew mierzy (b d reguluje) w kolejno ci:
3. k t wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
4. pochylenie ko a,
5. pochylenie sworznia zwrotnicy
6. i dopiero zbie no (lub rozbie no ) k

i po zbiezno ci wykonuje si pomiar zbie no ci ca kowitej a po niej na sam
koniec pomiar skr t w k po to aby sprawidzi czy ko a maj r ne k ty
skr tu (celem spe nienia zale no cia Ackermann'a)

Czy tak w a nie robili jak napisa em _powy ej_ ?

Bo ja nieraz si spotka em e od razu po za o eniu chor giewek (skali) na
ko a tylne blokuja kierownic , blokuj hamulec, ustawiaj ko a na rodek
(ale nie wzgl dem osi tylnej tylko wzgl dem po o enia k towego k
przednich) i od razu kluczem kr c dr ki patrza czy jest po r wno wzgl dem
chor giwiec na tyle. I Tyle.
Je li tak Ci zrobili to im podzi kuj i drugi raz do nich nie jed bo szkoda
kasy i nerw w.

Pozdr.

PS. ustaw sobie kodowanie bo masz quoted-printable zamiast 8-bitowe.

--
Bugatti

Poprawili, teraz nie znosi, przynajmniej ja tego nie zauwa¿am. Co do
kolejno¶ci to trudno mi stwierdziæ czy by³a prawid³owa-nie znam siê na
tym-ale na pewno z ich us³ug ju¿ nie skorzystam.

Dziêki wszystkim za odpowiedzi!

19 Data: Kwiecien 12 2011 15:25:38
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: JAM 

On Apr 12, 3:57 pm, "Bugatti"  wrote:

U ytkownik "mick.w"  napisa w wiadomo ci:


Kolejna kwesti to, to e podczas ustawiania zbie no ci (czy rozbiezno ci)
to ten parametr wykonuje si _zawsze_ na ko cu.
Najpiew mierzy (b d reguluje) w kolejno ci:
3. k t wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
4. pochylenie ko a,
5. pochylenie sworznia zwrotnicy
6. i dopiero zbie no (lub rozbie no ) k
...

Sprobuj tak wyregulowac Lexusa LS 460. On ma 5-cio drazkowe
zawieszenie przednie podobne do Audi A8. W Lexusie nie mozna ustawiac
kazdego elementu pojedynczo, bo ustawianie jednego automatycznie
zmienia drugi. Diler Lexusa musi korzystac z programu komputerowego,
ktory podaje o ile zabkow i w ktora strone trzeba obrocic sruby
regulacyjne aby od pomierzonego bledu przywrocic projektowane katy. W
Audi A8 wogole nie mozna ustawic geometrii jednego kola. Mozna jedynie
usunac roznice kata pochylenia zwrotnicy pomiedze lewym a prawym kolem
poprzez przesuwanie calej ramy dolnego zawieszenia w poprzek co usuwa
problem samochodu sciagajacego w czasie jazdy. Rama Audi jest mocowana
do nadwozia poprzez podluzne otwory pozwalajace na jej przesuwanie.

...
Pozdr.

--
Bugatti

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

20 Data: Kwiecien 12 2011 10:11:47
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor:

Witam serdecznie.

Niestety tak :(
W która stronê znosi? Bo je¶li lekko w prawo, to poszuka³bym jednak jakiego¶
równego placu to testu.
Wiêkszo¶æ dróg ma lekki spadek w prawo.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

21 Data: Kwiecien 12 2011 11:01:54
Temat: Re: geometria kó³ - znoszenie
Autor: ArekM 


Moje pytanie czy tak wygl±da wszêdzie ustawienie geometrii - w sensie
czy sam ma siê przekonaæ i na oko oceniæ ¿e samochód nie znosi - czy
te¿ go¶cie spieprz*li robotê?

A wiatru bocznego nie by³o przypadkiem? Droga równa?


Niestety tak :(

Przejedz sie t± sam± droga, tym samym pasem ale .... w druga strone :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Re: geometria kół - znoszenie



Grupy dyskusyjne