no wlasnie. zmienilem dzis plyn w chlodnicy, i silnik zrobil sie cieplejszy,
tzn szybciej sie nagrzewa, ogrzewanie kabiny tez jakby cieplejsze..
pojezdze, to jeszcze zobacze, ale dziwi mnie to, gdyz przed wymiana plynu
bylo raczej malawo, i na logike powinien sie bardziej grzac, niz gdy jest go
wiecej i to swiezego.
jak to wlasciwie jest?
pozdrawiam
eM
2 |
Data: Styczen 06 2007 18:21:36 |
Temat: Re: jak to jest z chlodnica? |
Autor: Adas Miauczynski |
Michał Madej napisał(a):
no wlasnie. zmienilem dzis plyn w chlodnicy, i silnik zrobil sie cieplejszy,
tzn szybciej sie nagrzewa, ogrzewanie kabiny tez jakby cieplejsze..
jak to wlasciwie jest?
Przed wzmiana mogles miec np. zapowietrzony uklad i dlatego mniej
wydajnie bylo nagrzewane wnetrze.
--
AM
3 |
Data: Styczen 06 2007 22:07:34 | Temat: Re: jak to jest z chlodnica? | Autor: Scyzoryk |
no wlasnie. zmienilem dzis plyn w chlodnicy, i silnik zrobil sie
cieplejszy,
tzn szybciej sie nagrzewa, ogrzewanie kabiny tez jakby cieplejsze..
pojezdze, to jeszcze zobacze, ale dziwi mnie to, gdyz przed wymiana plynu
bylo raczej malawo, i na logike powinien sie bardziej grzac, niz gdy jest
go wiecej i to swiezego.
jak to wlasciwie jest?
miales zapowietrzona nagrzewnice. Po wymianie napelnila sie calkowicie i
dlatego lepiej grzeje. Silnik pewnie nagrzewa sie tak samo szybko tylko masz
takie uczucie bo szybciej jest cieplo w kabinie :)
--
Pozdr Scyzoryk
Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
4 |
Data: Styczen 07 2007 19:23:23 | Temat: Re: jak to jest z chlodnica? | Autor: Michał Madej |
miales zapowietrzona nagrzewnice. Po wymianie napelnila sie calkowicie i
dlatego lepiej grzeje. Silnik pewnie nagrzewa sie tak samo szybko tylko
masz takie uczucie bo szybciej jest cieplo w kabinie :)
tak tez myslalem:-)
ale silniek musial sie mniej nagrzewac, bo wskazowka w miescie rzadko
przekraczal 90°C, czyli optimum, a teraz po 2km jest 92-95°C. cos w tym bylo
pozdrawiam
eM
| | |