Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:09:03 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):
kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak na
wysokich?
Nie wiadomo, ale jesli to SC900, to naciskajac jednoczesnie z gazem
membrane pompki tylnego spryskiwacza mozna poprawic przyspieszenie do setki
o prawie minute!
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
3 |
Data: Lipiec 12 2013 20:20:39 |
Temat: Re: kiedy duże spalanie? |
Autor: |
Ministerstwo Propagandy wrote:
kiedy samochód mniej pali jak siÄ powoli rozpÄdza czy szybko i później
stabilne obroty, czy gdy jeździ siÄ na niskich obrotach, czy może jednak
na wysokich?
Samochód pali najmniej gdy stoi z wyłÄ
czonym silnikiem, a pies oddaje na
niego mocz (tm).
--
ssá´Ę
q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´
4 |
Data: Lipiec 13 2013 09:06:13 | Temat: Re: kiedy duże spalanie? | Autor: megrims |
W dniu 2013-07-12 22:20, tá´ pisze:
Ministerstwo Propagandy wrote:
kiedy samochód mniej pali jak siÄ powoli rozpÄdza czy szybko i później
stabilne obroty, czy gdy jeździ siÄ na niskich obrotach, czy może jednak
na wysokich?
Samochód pali najmniej gdy stoi z wyłÄ
czonym silnikiem, a pies oddaje na
niego mocz (tm).
A jak jedzie na lawecie to ma ujemne spalanie i trzeba
paliwo z baku spuszczaÄ, co by go nie rozerwało.
5 |
Data: Lipiec 13 2013 15:51:43 | Temat: Re: kiedy duże spalanie? | Autor: |
megrims wrote:
A jak jedzie na lawecie to ma ujemne spalanie i trzeba paliwo z baku
spuszczaÄ, co by go nie rozerwało.
Ament!
--
ssá´Ę
q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´
6 |
Data: Lipiec 15 2013 07:30:38 | Temat: Re: kiedy duże spalanie? | Autor: Mirek Ptak |
Dnia 2013-07-12 15:09, *Ministerstwo Propagandy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
na wysokich?
Wg tego co mnie uczono, to jak wciskasz gaz prawie do dechy (3/4 - 4/5) i zmieniasz szybko biegi na wyższe przy około 2000 RPM (diesel) i 2500 RPM (benzyna), a prędkość docelową utrzymujesz jadąc na najwyższym możliwym biegu dla tej prędkości.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
7 |
Data: Lipiec 16 2013 23:44:11 | Temat: Re: kiedy duże spalanie? | Autor: Michał |
On 7/12/2013 3:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
na wysokich?
Na jakieś 40% mocy, i nie przekraczając 2.5k rpm
w benzynie żeby program silnika szedł na ekologii...
Chyba ze te 40% mocy rwie przyczepność i odpala ESP
to wtedy na granicy przyczepności (uchylić minimalnie
okno żeby słyszeć).
a potem toczenie się na N/luzie i z powrotem D/bieg i gaz (serio)
przy małych silnikach może i ciągłe obroty nie zwiększą
masakrycznie spalania.
wyłączyć radio, ekrany, klimę i nawiew - i zamknąć szyby i dach
a i nie hamować, nie tyle ze silnikiem czy nie silnikiem,
ale wchodzić w zakręt bez hamowania, chyba że już elektronika
sama zaczyna hamować - to wtedy wolniej wchodzić ;)
v optymalne koło 70 km/h, co pozwala na wejście prawie w każdy
zakręt i wygodne przejechanie po każdym progu.
| | | | |