kluczyk
1 | Data: Kwiecien 28 2007 19:23:16 |
Temat: kluczyk | |
Autor: nemo | Witam, wybaczcie lamie 2 |
Data: Kwiecien 28 2007 19:24:31 | Temat: Re: kluczyk | Autor: Hatson |
Witam, wybaczcie lamieJeden wyglada jak glowny - jest w nim miejsce PO diodzie (chyba) a drugi jestjakos kodowane? bo nie widac na nich zadnych "szczegolnych" cech - wczesniej Witam. To, ze nie mozesz otworzyc drzwi, to cos jest z samym kluczykiem albo wkladki w zamkach padaja, co w Fordach jest czeste. Jezeli masz imobilajzer, to kluczyki sa zakodowane. Powinienes miec 3 kluczyki. 2 czarne i jeden czerwony. Czerwony sluzy tylko do kodowania nowych kluczykow. Ja mam wlasnie problem bo nie mam czerwonego do swojego Transita. Mam dwa kluczyki czarne ale tylko jeden jest zakodowany i nim moge odpalic auto. Drugi niestety na to nie pozwala. Kluczyki wygladaja jak najbardziej zwyczajnie. Pawel 3 |
Data: Kwiecien 28 2007 18:43:37 | Temat: Re: kluczyk | Autor: Seba | Kupilem wlasnie "nowe auto" (Ford Escort '94r) i dostalem 2 Jezeli masz immobilajzer to powinienes dostac trzy kluczyki (dwa zwykle (u mnie [MK VII] jest jeden z latarka-dioda, jeden zwykly) i jedne czerwony - do kodowania nowych kluczykow)) - tak jak Ci napisal Pawel. Jezeli jednym z kluczykow mozesz tylko zamknac auto, to istnieje duze prawdopodobienstwo, ze kluczyk lub wkladka sie juz 'lekko' zuzyla - musisz podjechac do jakiego fachowca w tej dziedzinie, ktory Ci to sprawdzi. -- Pozdrawiam Sebastian S. 4 |
Data: Kwiecien 28 2007 21:12:21 | Temat: Re: kluczyk | Autor: nemo | nie mam immobilisera, ale boje sie ze z zamkami cos nie tak do bagaznika toz 5 |
Data: Kwiecien 28 2007 21:15:12 | Temat: Re: kluczyk | Autor: Hatson |
nie mam immobilisera, ale boje sie ze z zamkami cos nie tak do bagaznikatoz adnym z kluczykow sie dostac nie moge :( tylko otwieranie z wewnatrz...To jest czesta bolaczka w Fordach. Mialem escorta MK VII i wymienilem wszystkie wkladki. Teraz mam Transita 97` z takimi samymi kluczykami i nie moge otworzyc drzwi kierowcy, a na stacji kur... mnie bierze, jak mam zamknac korek od wlewu paliwa. Recznie kreci sie bez problemu, wiec to wina samej wkladki. Robilem to juz dawno i kosztowalo to 50 zl. od zamka. Pawel 6 |
Data: Kwiecien 29 2007 00:26:21 | Temat: Re: kluczyk | Autor: WitCha | nemo wrote: czy ak dotaczam sie do świateł to na luzi czy na biegu? Z jakiej racji na luzie? A hamowanie silnikiem? Jadać na luzie hamulce muszą wyhamować cała masę toczącego się bezwładnie samochodu. Poza tym jadąc na luzie spalasz beznynę. Redukując biegi robisz wprawdzie dużo hałasu, ale nie dodając gazu, nie spalasz beznzyny, bo silnik "sam się kręci". i ktorym? jechac na 4-5 czy sukcesywnie redukowac? Redukować. Oszczędzasz benzynę, hamulce i w dodatku hamowanie jest efektywniejsze. no dobra jeszcze jedno, czy sa jakies wyznaczniki na jakim biegu z jaka predkoscia trzeba jechac? w amlcu tak bylo, a tu? W malcu tak nie było. W żadnym aucie tak nie ma. Kwestia biegu jest związana z obrotami, nie z prędkością. -- Pozdrowienia W 7 |
Data: Kwiecien 29 2007 02:21:26 | Temat: Re: kluczyk | Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk | WitCha napisał: czy ak dotaczam sie do świateł to na luzi czy naZ jakiej racji na luzie? A hamowanie silnikiem? Jadać na luzie hamulce w starszych ale nie za starych autach - tak, oczywiście. w nowych niekoniecznie. jest też wiele miejsc na trasie, np. tzw. górka murckowska z katowic na tychy, gdzie na biegu wyhamujesz. i musisz przyspieszyc. zrzucajac u gory na luz majac 70 dojezdzasz majac 110 na budziku. lacznie 3 km zjazdu na luzie. jazda hamujac silnikiem, przyspieszajac, hamujac... jakos mnie nie przekonuje ;) i ktorym? jechac na 4-5 czy sukcesywnie redukowac?Redukować. Oszczędzasz benzynę, hamulce i w dodatku hamowanie jest ja zwykle dojeżdżam na 5 (hamuje silnikiem do 1500rpm), CZASAMI jak spodziewam sie ruszenia to redukuję dalej do 4. hamulce są od hamowania. łatwiej zmienić klocki niż synchronizatory, sprzęgło... ;) pozatym nowe silniki euro bodaj 4 już nie odcinają paliwa hamując silnikiem. -- Witold Wladyslaw Wojciech Wilk Sx680:+48605066384 gg3211630 ST-SO-SG:) prr: giant boulder'02@13kkm - czas :( pms/kc: citroen xantia mkI 2.0 8v 1995 251kkm/43kkm hydrokomfortowa :) 8 |
Data: Kwiecien 29 2007 02:45:31 | Temat: Re: kluczyk | Autor: WitCha | Witold Wladyslaw Wojciech Wilk wrote: ja zwykle dojeżdżam na 5 (hamuje silnikiem do 1500rpm), CZASAMI jak Bez przesady. Przecież nie mówiłem żeby wrzucać z 5 na 2 :-) Redukując stopniowo przecież silnik nie dostaje mocno po tyłku. Poza tym hamowanie silnikiem okazuje się być zbawiennym nawykiem zimą :-) -- Pozdrowienia W 9 |
Data: Kwiecien 29 2007 08:57:33 | Temat: Re: kluczyk | Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk | WitCha napisał: ja zwykle dojeżdżam na 5 (hamuje silnikiem do 1500rpm), CZASAMI jakBez przesady. Przecież nie mówiłem żeby wrzucać z 5 na 2 :-) Redukując jedziesz na 5 ok 1500rpm luz ok 800rpm wrzucasz 4 ok 2000rpm można międzygaz i w sumie tylko z międzygazem się powinno Poza tym hamowanie silnikiem okazuje się być zbawiennym nawykiem zimą :-) to jest inna sprawa, poślizg masz często nie na sprzęgle, a na kołach :)) ale zimą to inna szkoła jazdy. na sucho, redukcje... hmmmm... -- Witold Wladyslaw Wojciech Wilk Sx680:+48605066384 gg3211630 ST-SO-SG:) prr: giant boulder'02@13kkm - czas :( pms/kc: citroen xantia mkI 2.0 8v 1995 251kkm/43kkm hydrokomfortowa :) 10 |
Data: Kwiecien 29 2007 09:23:07 | Temat: Re: kluczyk | Autor: arTii | nemo pisze: Witam, wybaczcie lamie Czyli może się okazać, że "duży" kluczyk jest od całkiem innego auta :) W Fordach jest tak, że dowolnym kluczykiem fordowskim możesz zamknąć dowolnego forda :) -- ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211 _ _ | . . | -- -- >>> http://www.abc-service.com.pl <<<-- -- (_\`| ' | | | | -- > Przyłącz się: http://www.rzeszow.net <-- Arkadiusz Płanica | Usenet: news://news.tpi.pl/free.pl.rzeszow |