koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki.
1 | Data: Sierpien 08 2008 15:49:01 |
Temat: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | |
Autor: michal | Witam, 2 |
Data: Sierpien 08 2008 17:31:00 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: KJ Siła Słów | michal pisze: Pytania: widzialem, u siebie w ZX10, ale to byl silnik z duzym przebiegiem. -co moglo sie az tak zwalic ze z nominalnych 0.26mm wszystkie zjechaly ~0.15mm w dol? Po mojemu najciensze plytki Ci na dlugo nie pomoga, gdzies w fabryce sie trafil zonk i gniazda niektorych zaworow nie zostaly odpowiednio utwardzone i sie wyklepuja. Kiedys w niektorych modelach motocykli sie tak trafialo, ze zawory ssace sie fabryce slabo udaly. > -czy silniki opuszczajaze fabryke maja wszystkie plytki w jednej grubosci, czy juz z fabryki wyjezdzaja z roznicami? Moze i wyjezdzaja, ale jesli juz to wg mnie w granicach 1-2 gubosci plytek. KJ 3 |
Data: Sierpien 08 2008 17:43:48 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Hinek |
Na twoim miejscu poszukal bym glowicy. Te kilkanascie plytek plus robocizna to sa juz spore koszty, a nie wiadomo na ile to pomoze. Pozdr -- Hinek 4 |
Data: Sierpien 09 2008 00:08:45 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: michal | "Hinek" Na twoim miejscu poszukal bym glowicy. Te kilkanascie plytek plus Robie to sam, pod domem. Ostatecznie wyszlo mi ze musze kupic 13 plytek = ~90 GBP = 360 PLN. To ostatnie pieniadze ktore na niego wydaje. W remonty wpakowalem juz 50% ceny zakupu. Basta. -- Michal FJS600 5 |
Data: Sierpien 08 2008 23:39:20 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Alti |
Pytania: nie -co moglo sie az tak zwalic ze z nominalnych 0.26mm wszystkie zjechaly ~0.15mm w dol? Masz gaz? Jak masz gaz starej generacji to zbyt uboga mieszanka powoduje wypalanie zaworów/gniazd, gdyz spaliny maja wyższą temperature. -co zrobic jezeli okaze sie po kontroli za kilka kkm, ze znowu zjada luz zaworowy? Kupisz inna głowicę albo zastosujesz druciarstwo - spiłujesz kawałek trzonka zaworu Wojtek 6 |
Data: Sierpien 08 2008 23:57:25 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: michal | "Alti" Nie mam gazu. Benzyna.-co moglo sie az tak zwalic ze z nominalnych 0.26mm wszystkie zjechaly Swiece sa ok, kolor dobry, 'kawa z mlekiem', wszystkie takie same. Uwaga: Dolotowe (nominalnie ma byc :0.225 - 0.295) : 0.12, 0.08, 0.16, 0.20, 0.26 ,0.17, 0.15, 0.20 Wydechowe: (nominalnie ma byc :0.225 - 0.295) : 0.12, 0.00, 0.10, 0.00, 0.06 ,0.04, 0.08, 0.08 Jak widac 2 wydechowe sa podparte, a generalnie wydechowe maja mniejsze luzy. A tak mi teraz przyszlo na mysl - moze jakis cwok (w fabryce lub pozniej) pozamienial zawory dolotowe z wydechowymi? -- Michal FJS600 7 |
Data: Sierpien 09 2008 09:27:26 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Kuczu | michal pisze: A tak mi teraz przyszlo na mysl - moze jakis cwok (w fabryce lub pozniej) pozamienial zawory dolotowe z wydechowymi? Raczej wysmazylo Ci gniazda/zawory wydechowe. Stad takie male luzy. Jak juz zrobisz te zaworki to jedz koniecznie na badanie skladu spalin bo cos mozesz miec nie halo z mieszanka. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 8 |
Data: Sierpien 09 2008 12:22:25 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Eskimos | On Fri, 8 Aug 2008 23:39:20 +0200, "Alti" wrote: Kupisz inna głowicę albo zastosujesz druciarstwo - spiłujesz kawałek trzonka Druciarstwo jak druciarstwo - w warsztacie specjalizujacym sie w regeneracji głowic, i to jednym z bardziej znanych i uznanych w PL, widziałem specjalną, dedykowaną do tego maszynę. Zapytałem i powiedzieli, ze oni podczas remontu głowicy regulują luzy tylko w ten sposób. Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań 9 |
Data: Sierpien 09 2008 12:55:54 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Kuczu | Eskimos pisze: Druciarstwo jak druciarstwo - w warsztacie specjalizujacym sie w Zgadza sie. Przy koniecznosci znacznego planowania glowicy opuszcza sie zawory wlasnie poprzez delikatne skrocenie trzonkow zaworow. nie dalej jak w tym tygodniu robiono to w moim sluzbowym busie w ktorym wykrzywila sie glowica. Bez skrocenia zaworow nie dalo by sie ustawic luzow. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Sierpien 11 2008 16:33:34 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: greg |
Eskimos pisze: Od czego sie krzywi glowica? greg 11 |
Data: Sierpien 14 2008 09:47:35 | Temat: Re: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Kuczu | greg pisze: Od czego sie krzywi glowica? A roznie, najczesciej z przegrzania. Moze tez przy zerwaniu paska/lancucha rozrzadu gdy tlok puknie mocno w zawor :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Sierpien 08 2008 15:42:01 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: WS | On 8 Sie, 16:49, "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote: -co moglo sie az tak zwalic ze z nominalnych 0.26mm wszystkie zjechaly na wszelki wypadek sprawdzil bym szczelinomierz ;) jakis TOPEX/TOYA np... moze luzy sa zle zmierzone? ;) WS 13 |
Data: Sierpien 08 2008 23:51:07 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: michal | "WS" -co moglo sie az tak zwalic ze z nominalnych 0.26mm wszystkie zjechaly Tez o tym myslalem.. Caly szczelinomierz sprawdzilem elektroniczna suwmiarka. Mierzylem wg instrukcji mazdy ( mam serwisowke do Protege, ten sam silnik.) -- Michal FJS600 14 |
Data: Sierpien 09 2008 07:46:24 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: rychoo | ja w kawiszonie szlifowalem plytki na odpowiedni wymiar , ale oczywiscie 15 |
Data: Sierpien 11 2008 18:34:16 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: | On Sat, 9 Aug 2008 07:46:24 +0000 (UTC), "rychoo" ja w kawiszonie szlifowalem plytki na odpowiedni wymiar , ale oczywiscie Pare dych ? To te plytki miales wielkosci takiej chodnikowej ? Placilem 5zl/szt. Pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta 16 |
Data: Sierpien 12 2008 11:41:20 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 17 |
Data: Sierpien 12 2008 12:44:09 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: | On Tue, 12 Aug 2008 11:41:20 +0200, "Tytus z Fabryki" Siemka Zalem jedna, fajna byla z niej laska ;) Uprzejmnie informuje koliege ze bywaja motocykle posiadajace wiecej niz Czytalem o tym w internecie, ale to jakies urban legend jest. A tym samym koszt szlifowania plytek (czego podobno robic Ale precle stwierdzily ze powierzchniowo utwardzane nie sa na 100%, o ile pamiec nie myli to nawet bylo to sensownie uzasadnione. Zdarzaja sie w serii motocykle 20 zaworowe co daje: myhyhy, "koszmar platnika" ;> Ciesze sie ze moglem byc pomocny :))) Nie ogarnalem tematu, przyjalem ze kolega podal cene za sztuke :-) Pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta 18 |
Data: Sierpien 14 2008 11:25:57 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: Kuczu | pisze: Ale precle stwierdzily ze powierzchniowo utwardzane nie sa na 100%, o Bo nie sa :) Ostatnio sobie specjalnie obejrzalem takie plytki i stwierdzilem ze one juz we fabryce sa szlifowane na wymiar. Co pozwala domniemywac iz dodatkowe szlifowanie o 5 czy 15 setek krzywdy im nie zrobi. Oczywiscie nie szlifowanie flexem bo to bez sensu (a widzialem takich magikow) a na magnesowce. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 19 |
Data: Sierpien 14 2008 13:23:31 | Temat: Re: NTG: koniec regulacji zaworow - nie ma cienszej plytki. | Autor: | On Thu, 14 Aug 2008 11:25:57 +0200, Kuczu Oczywiscie nie szlifowanie flexem bo to bez sensu (a widzialem O kufra! 0,05mm szlif z reki ? Ristekpa! :-) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta |