Użytkownik "zetec" wrote
Szukam informacji na temat Audi A6 1.8T rocznik 1998/1999
Jak wygląda sprawa z awaryjnością tego samochodu? Są problemy z
serwisowaniem auta?
Warto kupić ten samochód, czy dać sobie spokój?
Aby uniknąć wysokich kosztów napraw silnika, pasek rozrządu i napinacz
powinny być religijnie wymieniane nie rzadziej niż co 100 tys. km.
Jaki przebieg?  Generalnie to jest mały silniczek i pomimo niezłych osiągów
musi ciężko pracować by rozbujać nie lekkie przecież A6.  Dodatkowo, co do
żywotności samej turbosprężarki, wszystko zależy od tego jak poprzedni
właściciel się z nią obchodził, jakiej klasy olejem zalewał silnki i jak
często ten olej wymieniał.
Dużo informacji zarówno o A6 jak i o silniku 1.8T znajdziesz przeszukując
archiwa na 
http://www.audiklub.org/phpBB2/
Pozdr.
Pete
| 3 | 
Data: Czerwiec 15 2007 16:26:26 | 
| Temat: Re: kupno Audi A6 1.8T 98/99 | 
| Autor: kubelt  | 
Aby uniknąć wysokich kosztów napraw silnika, pasek rozrządu i napinacz 
powinny być religijnie wymieniane nie rzadziej niż co 100 tys. km. 
 
Moment, a ktory to 1.8 T? Bo jesli napinach jest hydrauliczny to spokojnie 
wytrzyma wiecej, producent kaze wymieniac przy 180 tys km.
 
Pozdrawiam 
--   
kubelt 
1.8T w obudowie B5
 | 4 | 
Data: Czerwiec 15 2007 14:18:40 |  | Temat: Re: kupno Audi A6 1.8T 98/99 |  | Autor: Pete  |  
 
Użytkownik "kubelt" wrote 
 Moment, a ktory to 1.8 T? Bo jesli napinach jest hydrauliczny to spokojnie 
wytrzyma wiecej, producent kaze wymieniac przy 180 tys km. 
 
Hmm... nie słyszałem by były jakieś znaczące różnice w napinaczach w 1.8T.  
W ostatnich latach produkcji VAG nawet sam skrócił okres wymiany  
(przynajmniej w USA), bo klienci podnieśli raban.
 
Masz więce info na ten temat (tzn. tych hydraulicznych)?  W jakich latach i  
wersjach były stosowane?
 
Pozdr. 
Pete
 | 5 | 
Data: Czerwiec 15 2007 20:33:51 |  | Temat: Re: kupno Audi A6 1.8T 98/99 |  | Autor: kubelt  |  
Masz więce info na ten temat (tzn. tych hydraulicznych)?  W jakich latach 
 
i
 wersjach były stosowane? 
 
no na pewno w moim AEB, gdzie serwis wymienia go dopiero przy drugiej 
wymianie rozrzadu. Wydaje mi sie, ze jeszcze w ANB, APU i AWT.
 
Pozdrawiam 
--   
kubelt 
1.8T w obudowie B5
  |  |  |