mgła i popierdalanie
1 | Data: Listopad 27 2011 20:05:25 |
Temat: mgła i popierdalanie | |
Autor: Marek Dyjor | Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było widać tak na granicy drogi hamowania. 2 |
Data: Listopad 27 2011 20:09:38 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Mumin | W dniu 2011-11-27 20:05, Marek Dyjor pisze: Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... -- Pozdrawiam, Mumin 3 |
Data: Listopad 27 2011 19:12:35 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Waldek Godel | Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:09:38 +0100, Mumin napisał(a): Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... To jest jakby oczywiste, że chwalą się szybcy i bezpieczni. Ci drudzy już sie nie pochwalą. Nikomu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w Cydii prawda? Wiec nie mow hoooop" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski 4 |
Data: Listopad 27 2011 20:13:55 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Mumin, Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusySzybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... Zdarzyło mi się zapierdalać autostradą A4 we mgle. Nocą. Ale było to tak dawno temu, że ruch był minimalny i prawdopodobieństwo karambolu znikome. A najważniejsze - było widać przeciwmłowe poprzedników. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 5 |
Data: Listopad 27 2011 20:20:35 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Marek Dyjor | RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Mumin, Wiara czyni cuda... a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane pozycyjne wyglądające jak świeczki w latarence przy wozie konnym. 6 |
Data: Listopad 27 2011 19:31:39 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin Marek Dyjor a teraz zważ, że możesz trafiÄ na debila bez p.mgłowych + tuningowane Zawsze można poczekaÄ na "nieĹmiertelnego" i jechaÄ sobie całkowicie bezpiecznie z odstÄpem odpowiednim do prÄdkoĹci (w zasadzie dowolnej) za nim. Nawet jak w coĹ walnie, to Ty zdÄ żysz zahamowaÄ. :) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 7 |
Data: Listopad 27 2011 21:15:34 | Temat: Re: mgÂła i popierdalanie | Autor: Agent |
Jak on w coĹ walnie to bÄdzie miał dużo wiÄksze opóźnienie niż najlepsze hamulce i najszybszy refleks kierownika który jedzie za nim. 8 |
Data: Listopad 27 2011 20:18:26 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin Agent Zawsze można poczekaÄ na "nieĹmiertelnego" i jechaÄ sobie całkowicieJak on w coĹ walnie to bÄdzie miał dużo wiÄksze opóźnienie niż najlepsze Rozumiesz to co czytasz? "Z odstÄpem odpowiednim do prÄdkoĹci". -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 9 |
Data: Listopad 27 2011 12:29:09 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: WS | On 27 Lis, 20:31, to wrote: Zawsze można poczekać na "nieśmiertelnego" i jechać sobie całkowicie pod warunkiem, ze ta bezpieczna odleglosc nie przekracza granicy widocznosci przeciwmgielnego poprzednika ;) - w prawdziwej mgle sie tak nie da ... WS 10 |
Data: Listopad 28 2011 09:12:18 | Temat: Re: mgÂła i popierdalanie | Autor: Arek | W dniu 2011-11-27 20:31, to pisze: begin Marek DyjorCzyli jakim odstÄpem, zakładajÄ c, że jest mgła i jedziecie 180? Bo jak w coĹ walnie to może nie zdÄ żyÄ włÄ czyÄ ci awaryjnych:) A. 11 |
Data: Listopad 28 2011 10:32:59 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin Arek Czyli jakim odstÄpem, zakładajÄ c, że jest mgła i jedziecie 180? A co ja kalkulator jestem? To siÄ czuje. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 12 |
Data: Listopad 28 2011 13:40:30 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: J.F. | Dnia 28 Nov 2011 10:32:59 GMT, to napisał(a): begin Arek No, tak prawde powiedziawszy to prawdziwe 180 wymaga sporej widocznosci, na kilkaset metrow. Lepiej tego nie probowac w lekkiej mgle, a co dopiero w sredniej. J. 13 |
Data: Listopad 27 2011 21:07:00 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Marek, Wiara czyni cuda...Zdarzyło mi się zapierdalać autostradą A4 we mgle. Nocą. Ale było toTak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalneSzybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... Jaka wiara? Wyobraż sobie, że były takie czasy kiedyś, że A4 bywała niemal pusta. a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane Ale wtedy bym nie zapierdalał. A tu, mając jakieś 150 metrów do poprzednika i widząc jego światła, mogłem sobie pozwolić. Bo wiedziałem, że starczy mi miejsca, jakby on się w coś wpieprzył. Wierz mi, że mniej stresu mnie to kosztowało niż zorientowanie się kiedyś, ze traktor bez świateł, do wyprzedzania którego się przymierzałem, ma podwieszony wieloskibowy pług, który buja się nad maską mnojhego auta. Był uniesiony tak wysoko, że w moich światlach nie było go widać. Nie dość, że jechał bez świateł, to nawet kawałka czerwonej szmaty na plugu nie zawiesił. Jakbym jechał dostawczakiem albo czymś większym, to miałbym ten pług w kabinie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 14 |
Data: Listopad 27 2011 23:08:06 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Akarm | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał: mając jakieś 150 metrów do Oczywiście! http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.html Można sprawdzić z jaką prędkością walniesz w poprzedzający samochód, który zatrzymał się w miejscu na skutek kolizji. -- Akarm http://www.bykom-stop.avx.pl 15 |
Data: Listopad 28 2011 00:06:25 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Krzysztof 45 | Akarm napisał(a): http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.htmlTo są bzdury jak wiele innych takich liczydeł. -- Krzysiek 16 |
Data: Listopad 28 2011 14:22:39 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Akarm, mając jakieś 150 metrów doOczywiście! Jasne. Bo tamten nie będzie próbował hamować i wbije się w nienarodzony, spadajacy prosto z nieba betonowy fortepian* i stanie w miejscu. Skup się: akcja dzieje się ponad 10 lat temu, w nocy, przy niemal zerowym ruchu, na autostradzie - sorry, dziurostradzie - A4. W najgorszym przypadku, gdybym faktycznie przysnął i miałbym zepsute hamulce, które działają po 0.5 sekundy, jak w podanym przez Ciebie skrypcie a poprzednik nadziałby się na betonowy blok i stanął w miejscu, to bym w niego dobił z predkością 62km/h. Jednak urealniając dane wychodzi mi dokładnie metr luzu i prędkość 0. * - musiałbys być trochę dłużej na grupie, żeby zrozumieć, skąd się to wzięło. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 17 |
Data: Listopad 28 2011 00:41:17 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Krzysiek Kielczewski | On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz wrote: ^^^^^^^^^Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne [ciach] Ale wtedy bym nie zapierdalał. A tu, mając jakieś 150 metrów do Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie cztery wystarczają... Krzysiek Kiełczewski 18 |
Data: Listopad 28 2011 14:48:09 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: J.F. | Dnia Mon, 28 Nov 2011 00:41:17 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a): On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz wrote: Mniej wiecej tak wychodzi. Skoro na 100km/h trzeba 40-50m, to przy 150km/h powinno wystarczyc ok 100m. Oczyscie na suchym asfalcie. J. 19 |
Data: Listopad 28 2011 14:54:13 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J.F., Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnieMniej wiecej tak wychodzi. Skoro na 100km/h trzeba 40-50m, to przy 150km/h Na dziurostradzie lekko zwilżonej mgłą jakieś 120 metrów. Zostaje 30 metrów na reakcję. Uważam, ze to było i tak bezpieczniejsze niż zapieprzanie samemu z prędkością 100km/h - bo widoczności we własnych światłach na 100 metrów na pewno nie miałem. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 20 |
Data: Listopad 29 2011 01:10:33 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Krzysiek Kielczewski | On 2011-11-28, RoMan Mandziejewicz wrote: Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnieMniej wiecej tak wychodzi. Skoro na 100km/h trzeba 40-50m, to przy 150km/h Taaa. Spokojna jazda 150km/h versus zapieprzanie 100km/h :) Krzysiek Kiełczewski 21 |
Data: Listopad 28 2011 20:41:41 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Mon, 28 Nov 2011 00:41:17 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a): Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie A ten przed nim to wali w betonową sćianę, ktore sa częste we mgle, tak? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 22 |
Data: Listopad 29 2011 01:04:48 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Krzysiek Kielczewski | On 2011-11-28, Adam Płaszczyca wrote: Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie Tak, taki tir stojący po stłuczce na końcu karambolu dużo się od ściany nie różni. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski 23 |
Data: Listopad 28 2011 07:27:01 | Temat: Odp: mgła i | Autor: Mareczko |
To nie siedź na zderzaku poprzednikowi to wtedy nie będzie ci się bujało nad maską. 24 |
Data: Listopad 28 2011 08:48:30 | Temat: Re: Odp: mgła i | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Mareczko, kiedyś, ze traktor bez świateł, do wyprzedzania którego sięTo nie siedź na zderzaku poprzednikowi to wtedy nie będzie ci się bujało Szykowałem się do wyprzedzania traktora - Ty zapewne robisz to z odległości 100 metrów. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 25 |
Data: Listopad 28 2011 18:48:29 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Cavallino | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości news: a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane 150 m starczy przy 150 km/h? Ciekawe na co, chyba żeby się przeżegnać. 26 |
Data: Listopad 29 2011 17:36:54 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Sebastian Kaliszewski | Cavallino wrote: Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości news: Eeee, na bardzo styk + nieco szczęścia starczy: Droga hamowania (sprawne hamulce, dobre opony, droga nieco wilgotna ale nie jak w czasie deszczu gdy jest warstewka wody -- liczymy 7m/s^2): 126m Droga reakcji (układu kierowca+hamulce -- liczymy 1s): 42m Zakładam widoczność 70m -- jak poprzednik zauważy przeszkodę to jego światła stopów zapalą się po 30m -- do trafienia przeszkody zostanie mu jeszcze ze 40m -- jemu wiele nie pomoże, ale jadący te 150m za nim ma szansę się zatrzymać. Oczywiście to jest jazda na krawędzi i wystarczy, że ten jadący z przodu zagapi się na sekundę i nawet stopy mu nie zaświecą albo sam jadący 150m za nim za sekundę odwróci uwagę i już się wbija. Czyli ogólnie słaby pomysł, ale nie jest się bez szans. pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) 27 |
Data: Listopad 29 2011 20:40:22 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Cavallino | Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości Cavallino wrote: 1 s to za mało, a i tak z rachunków wynika że 18 metrów za mało tego dystansu.
Chyba że nie zauważy tylko w nią wjedzie - o takim właśnie przypadku podczas mgły trzeba mówić. 28 |
Data: Listopad 30 2011 11:53:53 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Sebastian Kaliszewski | Cavallino wrote: Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości Zakładam że jak ktoś tak daje to jest jednak skupiony na jeździe. Czas od zdarzenia do przekazania sygnału nerwowego do stopy jakieś 0.7s i 0.3s na wciśnięcie. a i tak z rachunków wynika że 18 metrów za mało tego dystansu. Dlatego mówię, że nie jest się bez szans tak jakby jechać "w ciemno" -- ale i tak pomysł z cyklu słabych. \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) 29 |
Data: Grudzien 02 2011 16:29:48 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: J.F | Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości Droga reakcji (układu kierowca+hamulce -- liczymy 1s): 42m1 s to za mało, Zakładam że jak ktoś tak daje to jest jednak skupiony na jeździe. Czas od i wlasnie - niekoniecznie jest. zalezy jaka ta mgla, ile bylo powodow do skupienia, jak dawno.. zdarzenia do przekazania sygnału nerwowego do stopy jakieś 0.7s i 0.3s na wciśnięcie. I tu jest dodatkowy czynnik - od wyraznego sygnalu do wcisniecia. Tymczasem we mgle wszystko niewyrazne :-) Czasem mgla rzadka, stopy silne, zakret lekki czy dolek, widac ze tam wypadek. Kiedy indziej mgla zgestnieje, ten z przodu zdejmie noge z gazu, widac go coraz gorzej, zanim sie zorientujesz ze sie zbliza a nie oddala ... to juz moze byc za pozno :-) Tak czy inaczej - teoretyzowac sobie mozemy, nierzadko sam jade "we mgle" 100 czy wiecej, bo to tylko lekka mgielka, a potem gazety pisza ze znow setka osob w karambolu uczestniczyla :-) J. 30 |
Data: Listopad 27 2011 23:42:24 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-11-27 20:20, Marek Dyjor pisze: a teraz zważ, że możesz trafiÄ na debila bez p.mgłowych + I najważniejsze - zdrowo byÄ ateistÄ ... Przecież na praktykujÄ cego czyha za każdym rogiem drewnianego koĹcioła wkurwiona cegła ! 31 |
Data: Listopad 27 2011 19:28:01 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin Mumin Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... Ale to też zależy od wzroku (i Ĺwiateł). W tych samych warunkach jeden może widzieÄ drogÄ całkiem nieźle, a drugi prawie wcale. Zauważyłem, że w warunkach typu ciemno, lekka mgła, lekki deszcz, kiedy i tak widzÄ dalej niż potrzebujÄ, wielu kierowców jedzie bardzo wolno i sprawia wrażenie, jakby w ogóle nie ogarniali gdzie przebiega droga. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 32 |
Data: Listopad 28 2011 09:15:00 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Arek | W dniu 2011-11-27 20:28, to pisze: begin Mumin Ciekawe skÄ d siÄ potem biorÄ wielokilometrowe karambole na autostradach. A. 33 |
Data: Listopad 28 2011 10:32:37 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin Arek Ciekawe skÄ d siÄ potem biorÄ wielokilometrowe karambole na autostradach. Z przeceniania własnych umiejÄtnoĹci. :> Poza tym to siÄ zdarza bardzo rzadko. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 34 |
Data: Listopad 28 2011 13:41:38 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: J.F. | Dnia 28 Nov 2011 10:32:37 GMT, to napisał(a): begin Arek Bo i mgla jest u nas stosunkowo rzadko, przynajmniej taka powaznie ograniczajaca widocznosc. Ale jak sie zdarzy ... widac skutki :-) J. 35 |
Data: Listopad 28 2011 12:43:23 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: AZ | On 2011-11-28, J.F. wrote: Skutki nawet lekkiej mgielki na 100 metrach siegaja kilku dni. A te skutki to tabuny jadacych z przeciwmgielnymi z tylu. -- Artur ZZR 1200 36 |
Data: Listopad 28 2011 14:17:53 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Bydlę | On 2011-11-28 09:15:00 +0100, Arek said: Ciekawe skąd się potem biorą wielokilometrowe karambole na autostradach. Najczęściej z powodu mgły. ;-) -- Bydlę 37 |
Data: Listopad 27 2011 20:21:12 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Krzysztof 45 | Marek Dyjor napisał(a): Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było widać tak na granicy drogi hamowania.Na autostradzie to bezpieczniej w takich warunkach popierdalać (no może nie 150 ale ze 100-120) niż zwolnić do np 50-70km/h -- Krzysiek 38 |
Data: Listopad 27 2011 22:41:01 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Marek Dyjor | Krzysztof 45 wrote: Marek Dyjor napisał(a): no wg warunków do 100 albo nawet i do 60 :) jak widać tylko przed maską :) 39 |
Data: Listopad 28 2011 00:10:42 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Krzysztof 45 | Marek Dyjor napisał(a): no wg warunków do 100 albo nawet i do 60 :) jak widać tylko przed maską :)Na autostradzie nie ma bezpiecznej prędkości gdy widoczność jest fatalna. Strach jechać szybko i strach jechać wolno. No chyba że jesteś w środku peletonu który sie nawzajem widzi. -- Krzysiek 40 |
Data: Grudzien 02 2011 14:31:22 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: Marek Dyjor | Krzysztof 45 wrote: Marek Dyjor napisał(a): Warto jednak mieć sprawne i włączone światła przeciwmgielne bo wtedy ktoś nas zauważy z tyłu. Większość wypadku na autostradach wynika podejrzewam właśnie z głupoty i niedostosowania prędkości. Do dzisiaj wspominam jak koszmar jazdę autostradą przez Austrię, noc ulewa jak diabli wiatr ciemno ni chucha i wariaci popierdalający ile bozia dała w garkach z odstępami po kilka metrów, w tę samą noc wypadku w Austrii zginął jakiś polski piłka. Jak kogoś zarzuci to mamy piękny klasyczny karambol na kilknaście wozów i klilka trupów. 41 |
Data: Listopad 27 2011 19:25:28 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin Marek Dyjor Tak sobie myĹlÄ czy wiÄkszoć kierowców wykupuje jakieĹ specjalne bonusy Jak byłem młodszy i głupszy to też tak jeździłem, zależy jaka mgła. ;) PS. Nigdy nic siÄ nie stało. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 42 |
Data: Listopad 27 2011 21:36:25 | Temat: Re: mgÂła i popierdalanie | Autor: marcin | Jak byłem młodszy i głupszy nie klam. mogles byc tylko mlodszy. 43 |
Data: Listopad 27 2011 20:44:12 | Temat: Re: mgÂła i popierdalanie | Autor: AZ | On 2011-11-27, marcin wrote: No i co? Zostales skrytykowany za burackie zachowanie, wiec zamiastJak byłem młodszy i głupszy uderzyc sie w klate to stales sie obrazonym trollem... -- Artur ZZR 1200 44 |
Data: Listopad 27 2011 20:50:25 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin AZ No i co? Zostales skrytykowany za burackie zachowanie, wiec zamiast To tak jak na drodze. Inni pewnie majÄ lepsze samochody, to przynajmniej można podpierdoliÄ jak zawadzÄ o ciÄ głÄ . Tutaj nie wyszła dyskusja, to przynajmniej potrolluje. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 45 |
Data: Listopad 27 2011 20:47:44 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: to | begin marcin Jak byłem młodszy i głupszy Fakt, głupszy wtedy nie byłem, może tylko bardziej nierozsÄ dny. PS. Naucz siÄ pisaÄ po polsku. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 46 |
Data: Listopad 27 2011 21:44:12 | Temat: Re: mgła i popierdalanie | Autor: J.F. | Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:05:25 +0100, Marek Dyjor napisał(a): Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy Na granicy ... czyli predkosc dobrana do warunkow :-) Bo co to jest "ostra mgla" ? Pamietam taka gdzie widocznosc byla jakies 5m :-) W dobrych warunkach to nie widzę przeciwwskazań nawet 180 poganiać... A czemu tak wolno ? J. |
Re: mgła i popierdalanie

