Staszek Sosenko pisze:
megrims wrote:
btn pisze:
W dniu 2009-12-20 12:08, megrims pisze:
Wow... Co to za bolid?
C63
Ja wiem, że to grupa o samochodach i poniekąd każdy jest tutaj mniej lub bardziej obeznany w temacie, ale jednak zamiast powyższego szyfru mógłbyś napisać, że chodzi o Mercedesa C63 AMG ;) Swoją drogą jedno z moich aut marzeń, gratuluję :) I ten dźwięk...
Pozdrawiam,
Staszek
Nissan 100NX 2.0 GTi
Jeśli coś więcej o C63AMG to będę czepialski i napisze tak:
wady (no trochę ironiczne to):
- brak możliwości zamówienia auta z domykaniem drzwi i bagażnika ;)
- brak możliwości zamówienia auta z wentylacją i masażem siedzeń ;)
- brak możliwości zamówienia auta z zawieszeniem ABC (jak w CL500) ;)
- funkcja telefonu nie zaciąga książki telefonicznej z komórki
po Bluetooth (tak jak w BMW i radiu Professional) - poważna wada.
Przesłanie kontaktów po bluetooth powoduje, ze kontakty zostają
w książce na stałe (nawet jak przełączę auto na inną komórkę).
- auto ma keyless go i po zapaleniu i opuszczeniu auta nie można
go zamknąć z pilota (fajne przy ogrzewaniu auta na postoju);
w 535d (tym co mam) da się - pilot normalnie działa.
- szybko zużywają się opony na tylnej osi - po 5000 km wyłażą druty :D
- czasem mnie ktoś goni i kręci filmy komórką, co widać w
lusterku :| . Jest to dość irytujące;
- napęd tylko na tył. Na śliskiej nawierzchni S4, EvoX mnie objedzie :D
- można zatrzasnąć kluczyki w bagażniku. W BMW E60 z funkcją dostępu
komfortowego (takie Keyless go tylko w BMW) auto natychmiast "drze
ryja" a potem samo otwiera bagażnik;
- moja żona i najstarszy syn mają prawo jazdy :D ;
- silnik bierze olej w ilości 1l na 4000 km. Dla mnie to nowość.
Wcześniejsze moje pojazdy właściwie nie brały (no.. E90 320d
litr na 30kkm);
zalety:
- szpera - jak jest taka pogoda jak teraz, to zaczynam dzień od
wyłączenia ESP, skrzynia na (M) i łopaty :D (tylko ten olej
musi się rozgrzać do 80 st. C);
- dźwięk - wyraźnie poprawił się po przejechaniu pierwszych 4000 km.
Na parkingu podziemnym - robi taki łomot, ze ludzie czasem kucają
z przerażenia :D ;
- to, że jedynka i dwójka jest szybka - wiadomo. Trójka jest również
mocna i to na prawdę duża radość;
- szybka skrzynia biegów, a od ponad 10 lat jeżdżę tylko "automatami";
- podczas zwalniania auto samo robi przegazówki (jak w M5 lub
Evo X ze skrzynią DC-SST) :D ;
- mimo, że auto na prawdę jest szybkie, da się nim podróżować po kraju
nawet w 4 osoby. Pięć osób - no to może przesada. Ale bagażnik na
zakupy jest;
- da się tym autem jechać "oszczędnie" ostatnio trasa 1100 km z Austrii
do Poznania 14.2 l/100 km a Wrocław - Poznań 11.2 l/100km. Warunek?
Jazda zgodnie z przepisami;
- napęd tylko na tył (to również zaleta). Do tego szpera i auto fajnie
lata bokiem.
jak sobie coś przypomnę, to dołożę jeszcze.
pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63 2009 16kkm GDA****
oklejone 535d 2007 45kkm PO*****
11 |
Data: Grudzien 20 2009 17:34:03 |
Temat: Re: A4 - katowice - kraków |
Autor: J.F. |
On Sun, 20 Dec 2009 01:03:21 +0100, news-gazeta wrote:
Jeździcie tą autostradą i płacicie, czy raczej staracie się omijąć?
Jezdze, ale w moim przypadku to jest rzadziej niz raz na rok, wiec
moge przeplacic.
Choc musze sie zastanowic, bo ostatnio na bramkach stracilem za duzo
czasu. Ale bylby duzy narzut zeby ominac jadac z wrocka, no chyba ze
mialbym jakis interes w Bytomiu czy okolicy.
Jak tam w ogóle wygląda droga przez Olkusz?
Przez polowe dobra, przez druga polowe kiepska, trafisz na tira to
przeklniesz, trafisz na niebieskich to bedzie cie wielokrotnie drozej
kosztowala.
J.
|