najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking
1 | Data: Grudzien 09 2006 18:18:36 |
Temat: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | |
Autor: K | chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90- 2 |
Data: Grudzien 09 2006 19:20:47 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat Stary Swift sprzed kilkunastu lat bije go nagłowę w obu kategoriach. -- Pozdrawiam. TOMI. 3 |
Data: Grudzien 09 2006 19:28:28 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Staszek Sosenko |
chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90- Od razu mówię, że nie znam tego silnika i nie miałem z nim styczności, ale robi na mnie wrażenie 101KM wyciśnięte z 1.0 w Daihatsu Charade GTti :) (wiem wiem, turbo, ale jednak :P) -- Pozdrawiam - Staszek Sosenko PMS: Audi 80 B3 1.8S PMS Edition PRRC: Herbert ver. RS39 + ML-145 priv: staszek <at> sosenko <dot> pl 4 |
Data: Grudzien 09 2006 19:37:27 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | Od razu mówię, że nie znam tego silnika i nie miałem z nim styczności, ale robi na mnie wrażenie 101KM wyciśnięte z 1.0 w Daihatsu Charade GTti :) (wiem wiem, turbo, ale jednak :P) A 110km z Micry Superturbo (930cc) ? ;) Pozdrawiam, MG 5 |
Data: Grudzien 09 2006 19:46:31 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
ale robi na mnie wrażenie 101KM wyciśnięte z 1.0 w Daihatsu Charade GTti 450KM z 2L w Miśku EVO?? Przy pomocy turbiny można wiele... Jak rozumiem wątek rozpoczął się od auto z silnikami atmosferycznymi. -- Pozdrawiam. TOMI. 6 |
Data: Grudzien 09 2006 18:55:12 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: K | Tomi napisał(a): 450KM z 2L w Miśku EVO?? Przy pomocy turbiny można wiele... Jak rozumiemtzn. chodzi tu o realny ranking w celu pozniejszego zakupu, czyli to co u nas jezdzi, marzeniem bylby silnik 1.2 ok 100KM wkrecajacy sie do ok. 7000 obr. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Grudzien 11 2006 21:50:26 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
tzn. chodzi tu o realny ranking w celu pozniejszego zakupu, czyli to co unas jezdzi, marzeniem bylby silnik 1.2 ok 100KM wkrecajacy sie do ok. 7000obr. Co powiedz na Daihatsu Charade 1.3 Efi ? 1296ccm, 90 lub 84KM, odcięcie zapłonu na 7500rpm :) Piszczy jak ścigacz ! Podpowiem, że honda 1.5 siada przy nim na dupie - sprawdzone :) Tak do 150-160 pogonisz tym Calibrę 2.0 i Beeme 1.8 wyżej - wiadomo Charadka poleci 170 na 4-tym biegu wrzucanie piątki spowoduje znaczny spadek :( 8 |
Data: Grudzien 12 2006 07:55:41 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: K | Drookash napisał(a): Co powiedz na Daihatsu Charade 1.3 Efi ? 1296ccm, 90 lub 84KM, odcięcietakiego wozu mi potrzeba, ok. 360-380cm z takim silnikiem.... a jak z czesciami i ogolna trwaloscia? kumpel mial daihatsu applause 1.6 automat i musial go zezlomowac bo remont zawieszenia mial wyceniony na ok. 2,5 tys (rocznik '89). jakies adresy, forum? pozdrawiam -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Grudzien 13 2006 00:14:18 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
takiego wozu mi potrzeba, ok. 360-380cm z takim silnikiem.... a jak z www.charade.pl (to nie reklama !!!) Części są - trzeba troszkę podzwonić i popytać, ale podstawowe ekspl. są bez problemu! Trwałość szczególnie silnika niesamowita - japan z dobrych czasów :) Przy szukaniu zwróć uwagę na stan sprężyn i amortków - to dość drogi interes :/ Aplause to inna bajka :) Ciężki i duży wóz - totalne bezguście :p Dodam, że była wersja z silnikiem 1.6 - w modelu G200 zwała się normalnie GT :) Moc 105KM (silnik aplausa) i kręcenie do 7000 RPM - niedawno w Poznaniu stała 1995 rok za 3900 zł -pocisk !!! pzdr. drookash 10 |
Data: Grudzien 13 2006 00:33:16 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
Aplause to inna bajka :) Ciężki i duży wóz - totalne bezguście :p Tak czytam tego zachwalania Daihatsu i jakoś nie widzę tego fenomenu. Silnik 1.6 (105KM) - rakieta... hmmm... to co powiedzieć o starym CRXie 1.6 VTec, VTi, itd. Kolejna rakieta 1,3 (80 lub 90KM)... hmmm, Europa nie robi 1,3 (w ciągu ostatnich 15 lat), ale 1.4 ma spokojnie ponad 100 koni (Rover, Alfa Romeo). Gdzie ten fenomen Daihatsu?? -- Pozdrawiam. TOMI. 11 |
Data: Grudzien 13 2006 00:46:29 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Gdzie ten fenomen Daihatsu?? Honda i Daihatsu - wciskasz gaz i momentalnie się wkręci na maxa. Rover - wkręci się, ale mozolnie. Fenomenu nie ma - najlepsza dla Ciebie będzie Honda Civic 1.3 - ale moc 75KM :( 12 |
Data: Grudzien 13 2006 00:49:40 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
A skąd takie informacje?? Fenomenu nie ma - najlepsza dla Ciebie będzie Honda Civic 1.3 - ale moc Skąd wiesz co będzie dla mnie najlepsze?? -- Pozdrawiam. TOMI. 13 |
Data: Grudzien 13 2006 10:38:19 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
A skąd takie informacje??Bo jeździłem kilka razy hondą a daihatsu jeżdżę na codzień :) Roverami 214 i 216 przejechałem się też kilka razy - szukałem bo chciałem kupić. Skąd wiesz co będzie dla mnie najlepsze?? Sam pisałeś auto 360-380 cm - małe zwinne z silnikiem z cutoffem na 7 tyś :)\ Domyślam się, że szukasz małego ścigacza. 14 |
Data: Grudzien 13 2006 10:06:24 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: K | Drookash napisał(a): i 216 przejechałem się też kilka razy - szukałem bo chciałem kupić.to ja pisałem :) ale nieważne.... wczoraj wieczorkiem przeleciałem sie po stronkach dot. charady, mowimy o modelu produkowanym 93-00? czy tym wczesniejszym? mnie interesuje model chyba G202 (93-00). -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 15 |
Data: Grudzien 13 2006 18:08:38 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
to ja pisałem :) ale nieważne.... wczoraj wieczorkiem przeleciałem sie po Model G202 to sedan, a G200 to hatchback. Modele G200 hatchback były produkowane 84 konny - od chyba sierpnia 1993 do grudnia 1993 - wersja na japonię ! 75 konny - wersja europejska od grudnia 1993 do 1996 - ograniczona moc (podatkami ?) 75 konny - wersja po liftingu :) inny przód - od 1997 do 2000. Modele poprzednie to G100, G101, G102 i G112 - nie mówiąc o GTTi :) w G112 był ten sam blok silnika co w G200, lecz inny dolot i inny komp. Ja mam model z września 1993 rejestrowany pierwszy raz w XII.93 - niemcy. 16 |
Data: Grudzien 09 2006 21:13:54 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: theStachoo | Witam! 450KM z 2L w Miśku EVO?? Przy pomocy turbiny można wiele... Jak rozumiem wątek rozpoczął się od auto z silnikami atmosferycznymi. A silnik Porsche 1.5 turbo ~1000KM? Chyba nie o to autorowi chodzi -- TheStachoo 17 |
Data: Grudzien 11 2006 21:45:38 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Od razu mówię, że nie znam tego silnika i nie miałem z nim styczności, ale A ja jestem członkiem klubu miłośników charadek (sam na codzień śmigam 84KM G200 1.3Efi ważącym 830kg) Widziałem na własne oczy co potrafi 993ccm doładowane około 0,8-0,9 bara :) Ten silnik jest nie do zajechania !!! Kute tłoki, kuty wał, azotowane wałki rozrządu, grube tuleje tłoków - poprostu czysta moc :) Nie jest żadnym problemem wycisnąć z tego 993ccm około 130-140KM - wystarczy podregulować blow-offa i gotowe :D Dla mnie daihatsu i micra są kunsztem japońskiej technologii ! pzdr. drookash 18 |
Data: Grudzien 12 2006 08:32:42 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 11 Dec 2006 21:45:38 +0100, Drookash Widziałem na własne oczy co potrafi 993ccm doładowane około 0,8-0,9 bara :) Nie, wcale. Nie mówiąc już o tym, że jak polegnie, to łatwiej włożyć tam 1.3 niż znaleźć graciarnię do CB80. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 19 |
Data: Grudzien 12 2006 18:27:20 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | Nie mówiąc już o tym, że jak polegnie, to łatwiej włożyć tam O, skoro juz cie dorwalem w tym watku to potwierdze. Na pewno cutoff w mojej cg13de jest ok. 7000, wystarczajaco daleko od 6500 zeby to nie byla pomylka ;) Pozdrawiam, MG 20 |
Data: Grudzien 13 2006 00:21:51 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
O, skoro juz cie dorwalem w tym watku to potwierdze. Na pewno cutoff w co to za wersja CG13DE ? Jeżeli myslisz o 1.3 to zalezy...niektóre wersje G112 miały obrotkę wyskalowaną jak GTTi - do 9 tys, a cutoffa na 7500. Modele nowsze mają skalę do 8tyś i cutoff też na 7500. Z doświadczenia wiem, że na dwójce idzie "z rozpędu" dobić do ponad 7.5tyś :) 21 |
Data: Grudzien 13 2006 10:07:47 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | co to za wersja CG13DE ? Mowa o silniku w Micrze K11 1.3 '98 Pozdrawiam, MG 22 |
Data: Grudzien 13 2006 10:39:21 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash | Mowa o silniku w Micrze K11 1.3 '98 Też niezłe cudeńko :) 23 |
Data: Grudzien 13 2006 10:29:06 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 10:39:21 +0100, Drookash Mowa o silniku w Micrze K11 1.3 '98 W którym miejscu? Tam, gdzie koło zamachowe waży 9kg, czy tam, gdzie wałki mają zabójcze czasy po 222 stopnie OWK? A może tam, gdzie zaraz za głowicą siedzi pierwszy katalizator za króciutkim, gównianym kolektorem wydechowym? Fajne 1.3 siedziało w Swifcie GTI. CG13DE potrzebuje zeżreć parę do parunastu tysięcy złotych, żeby było naprawdę fajne. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 24 |
Data: Grudzien 13 2006 12:04:35 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | W którym miejscu? Tam, gdzie koło zamachowe waży 9kg, czy tam, Akademicka dyskusje prowadzicie :) Nazwa CG*** (cool green)) nie wziela sie z kosmosu. To samochod do miasta. Sprawa kolektora jest dosc prosta - pierwszy kat sluzy do poprawy ekologii pracy silnika na zimno. Poza tym gdzies trzeba bylo pogubic koniki zeby zmiescic sie w 75, a akurat dobre 15 znika na kolektorze. Glownie na wysokich obotach. Kolo zamachowe - chyba nikt nie zaprzeczy ze to auto projektowane pod katem kobiet. Trzeba prawdziwego talentu zeby to przypadkowo zgasic. Akurat ty RR jak nikt inny na tej grupie wiesz o mozliwosciach tej jednostki, o CGA3DE z Cube, albo z tego roadstera co na CG13DE osiaga 120KM przy 9000obr ;) Zastrzezenia /mozna/ miec co do aplikacji w Micrze, ale zawsze beda 2 strony medalu. Swift GTI od poczatku mial byc GTI to i mial te 100km. Nie sadze zeby to nawet byla roznica kosztow produkcji, a po prostu najzwyklejszy product placement. Pozdrawiam, MG 25 |
Data: Grudzien 13 2006 12:13:11 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | Akurat ty RR jak nikt inny na tej grupie wiesz o mozliwosciach tej jednostki, o CGA3DE z Cube, albo z tego roadstera co na CG13DE osiaga 120KM przy 9000obr ;) Sorry, bzdure napisalem z tym 9k;) http://www.nissan.co.jp/ms95/future/concept/aa-x/aa-x.html Engine type: CG13DE (NISMO version) ??Displacement: 1274cc ??Max. power: 120ps/7200rpm ??Max. torque: 14.0kgm/4800rpm 26 |
Data: Grudzien 13 2006 12:13:42 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 12:13:11 +0100, gLiNa http://www.nissan.co.jp/ms95/future/concept/aa-x/aa-x.html Ładny, ale to koncept. 160KM z CG13DE możesz kupić u Mulhollanda za jedyne 600000Y. To więcej niż całe moje auto ;> r. PS. Nie zapomnij wybrać się do jp. i wrócić z tym, bo Mulholland działa tylko na rynku lokalnym. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 27 |
Data: Grudzien 13 2006 12:06:23 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 12:04:35 +0100, gLiNa Nazwa CG*** (cool green)) nie wziela sie z kosmosu. To samochod do miasta. Co czyni ten silnik całkiem przeciętnym i na tym można skończyć. Sprawa kolektora jest dosc prosta Masz rację, jest prosta: 252E i już jest prosta. Potem jeszcze 264E na cat-back, jakiś blaszany kat o małej gęstości i już jesteśmy w domu. Może nawet pójdę tą drogą, jak tylko ta odrobina szaleństwa, która każe mi przymknąc oko na wydatek rzędu 3kPLN się we mnie utrzyma. Kolo zamachowe - chyba nikt nie zaprzeczy ze to auto projektowane pod Ja tam umiem bez posiadania macicy ;> Akurat ty RR jak nikt inny na tej grupie wiesz o mozliwosciach tej CGA3DE z Cube (CGalfa3DE?) ma większy skok, większą średnicę tłoka, lepszy kolektor (mimo że za nim jest kat), prawdopodobnie też nieco dłuższe czasy rozrządu i przede wszystkim... japsy jeżdżą na innej benzynie, więc ECU bardziej wyprzedza zapłon. albo z tego roadstera co na CG13DE osiaga Jakiego roadstera? Mulholland zrobił z tego silnika 200KM przy jakiś 10krpm. Tylko horrendalnie drogo i zupełnie nie na ulicę. Zastrzezenia /mozna/ miec co do aplikacji w Micrze, ale zawsze beda 2 Tylko że silnik śwista był zrobiony z sercem (kute flaki, większe zawory, większy kąt rozchylenia zaworów, silnik krótkoskokowy, etc) i ma duże zapasy. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 28 |
Data: Grudzien 13 2006 18:13:15 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Fajne 1.3 siedziało w Swifcie GTI. CG13DE potrzebuje zeżreć Racja :) 1.3 GTi wciskał w fotel jakby był doładowany ! Co do katalizatora - w charadzie jest wydech 4-1 z wielką puchą, w której normalnie siedzi tam taki jakby piankowy korek :) To katalizator - pierwsza rzecz jaką wywaliłem zwiększając moc ! Kolejną był katalizator na rurze w połowie. Czy aby Yaris nie ma podobnie ? 29 |
Data: Grudzien 13 2006 00:17:20 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Nie, wcale. Nie jest tak łatwo wsadzić 1.3 :( Sztuką jest tak rasować ten silnik, aby żył wiecznie :) A graciarni do CB80 coraz więcej jest na allegro. Wiadmo nie od dziś, że CB80 wymagał specjalnej troski, ale odwdzięczał się niesamowitą mocą. 30 |
Data: Grudzien 13 2006 08:41:22 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 00:17:20 +0100, Drookash A graciarni do CB80 coraz więcej jest na allegro. A co takiego jest na Allegro? Jakieś używane resztki tych, co już zmarły? Problem w tym, że ciężko jest podstwowymi sprawami potrzebnymi do odremontowania tego silnika. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 31 |
Data: Grudzien 09 2006 21:18:26 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: theStachoo | Witam! moj typ silnik fiata 1.2 16v/86KM Mój typ to Fiatowski 1.1 55KM. (punto, CC, SC) Wytrzymuje spore przebiegi, prosty w obsłudze, awaryjny to jest głównie osprzęt (alternator). -- TheStachoo 32 |
Data: Grudzien 09 2006 21:26:32 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik theStachoo napisał: Witam!Lepszy jest 1,2 60 KM wielopunktowy wtrysk (też fiata). Mniej pali, lepiej jedzie, elastyczniejszy, cichszy, trwalszy, mniej oleju wchodzi do niego, mniej płynu chłodzącego, szybciej się nagrzewa. To bliski krewny tego 1,1, tylko udoskonalony. 33 |
Data: Grudzien 10 2006 22:57:20 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: giecik | JanuSz napisał(a): Użytkownik theStachoo napisał:Potwierdzam 1,2 60 KM fajny silniczek Cichutki, pali zaskakująco mało i naprawde "trwały" ( moja opinia ) Moj ojciec ma 2 Punta z tymi silnikami i jeden pyknął 120 kkm drugi 220 kkm Do tej pory zmieniane bylo lozysko w alternatorze -- -- -- -- - Kamil "giecik" gg: 2228880 - Fiat 126p - 1982r Ciasny ale własny :) http://giecik.atobie.net/126p.jpg 34 |
Data: Grudzien 09 2006 21:29:55 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik K napisał: chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90- Wybrałeś stronniczo zakres pojemności ;) WV nie ma tu nic ciekawego, Francuzi chyba też nie, zostaje Fiat i Japonia. 35 |
Data: Grudzien 09 2006 20:52:44 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Franc | Silnik D4F by Renault - 1143cm3, 16V, 75KM, montowany w Żabie, Clijówce, 36 |
Data: Grudzien 09 2006 20:56:22 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Franc | Oczywiście, D4F to w kategorii benzyna, bo w dieslu - bezapelacyjnie 1.3 37 |
Data: Grudzien 10 2006 08:02:13 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik Franc napisał: Oczywiście, D4F to w kategorii benzyna, bo w dieslu - bezapelacyjnie 1.3 Multijet /CDTI by Fiat & GM - najlepiej w wersji 90KM Mam takiego, ale niestety 70 KM :( Choć wrażenie jest takie, jakby tych kucyków było więcej. Np takie bmw 316 nie ma na starcie szans. 38 |
Data: Grudzien 10 2006 13:20:55 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | JanuSz napisał: Choć wrażenie jest takie, jakby tych kucyków było więcej. Np takie bmw Raczej wątpie :) Znacznie wyższa moc, większy zakres obrotów. Dlaczego twój 1.3 miał by być lepszy ? -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 39 |
Data: Grudzien 10 2006 17:34:05 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik Grzechu napisał: JanuSz napisał: Tak wynika z doświadczenia. Wczorajszego. Niemiec jest ciężki, a ta większa moc to jaka? 100 KM? Tylny napęd też stanowi dodatkowy balast. W każdym razie został z tyłu, mimo usiłowań i wygrażania odnóżami chwytnymi przez kierownika rzeczonego bmw. Jechał lewym pasem, ja prawym (oba pasy w tę samą stronę), obaj mieliśmy duużo miejsca i wolną drogę, więc nie wiem, o co mu chodziło, droga szeroka, równo wznosząca się pod kątem ok. 7-8%. 40 |
Data: Grudzien 10 2006 17:44:04 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | JanuSz napisał: Tak wynika z doświadczenia. Wczorajszego. Niemiec jest ciężki, a ta 105KM to jednak nie 70 a 6200rpm to nie 4200 :) Tylny napęd też stanowi dodatkowy balast. Stawiał bym że chodziło mu o twoje przyspieszanie podczas jego wyprzedzania. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 41 |
Data: Grudzien 10 2006 21:38:06 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik Grzechu napisał: JanuSz napisał:To nie było wyprzedzanie, każdy miał swój pas i cały czas nim jechał. 42 |
Data: Grudzien 10 2006 21:41:43 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik JanuSz napisał: To nie było wyprzedzanie, każdy miał swój pas i cały czas nim jechał. Poza tym to raczej ja go wyprzedzałem :) 43 |
Data: Grudzien 10 2006 23:10:17 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Wlodek | Tak wynika z doświadczenia. Wczorajszego. Niemiec jest ciężki, a ta ale o co Tobie chodzi z tymi obrotami ? Ja tam wolalbym ksiazkowe dane 0-100 bo jesli 70KM auto mialoby odsadzic 105 (zakladajac rownie dobry start i pelne wykorzystanie mozliwosci obu aut) nawet przed wrzuceniem III to musialoby byc duuzo lzejsze. W. 44 |
Data: Grudzien 11 2006 21:55:39 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash | Raczej wątpie :) Znacznie wyższa moc, większy zakres obrotów. Dlaczegotwój 1.3 miał by być lepszy ? To powiem ci, że moja stara charadka z 1993 skillowała niejedną 1.6, a zdażały się i 1.8 :) Małe autko mało waży - wystarczy dobre opony i odpowiednie tempo puszczania sprzęgła aby ruszyć bez piskacza złapać przysczsepność i zamknąć po 2 sekundach obrotomierz na 8 tyś i zanim komp utnie wcisnąć na półsprzęgle 2 a na tej do 7.5 tyś dociągnąć setki - cała operacja zajmuje około 8.5 - 9.0 sec jak się postaram :) Japonia rulez !!! 45 |
Data: Grudzien 12 2006 06:39:36 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Wlodek | Raczej wątpie :) Znacznie wyższa moc, większy zakres obrotów. Pisales gdzies wczesniej, ze to 1.3 G200. Rozumiem, ze nie jest dlubana i to ta pierwsza z tych: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/daihatsu/charade/ (?) 1.3 i 16V SX (84 Hp) 0-100 : 11 Vmax : 170 Jesli to ta to chcesz powiedziec, ze producent pomylil sie o 2.5-2 sekundy w czasie do setki ? A ile masz na 1 biegu przy tych 8 krpm. ? W. 46 |
Data: Grudzien 13 2006 00:38:32 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Pisales gdzies wczesniej, ze to 1.3 G200.Dokładnie - ta pierwsza to wersja TS - dodatkowe wyposażenie i jakieś 40-50 kg wagi więcej. Moja to CX - bez żadnego wyposażenia. Apropo prędkości - jadąc z Gdańska do Bydgoszczy E-1 osiągnąłem 170-pare na 4-biegu przy około 6.8tyś RPM - na piątce nie starczało już mu mocy gdyż spadł na obroty około 5 tyś i za Chiny nie chciał więcej ciągnąć! Powrót na 4 i dociągnięcie ponad 7000 dało 180 i tu już dane producenta idą w łeb. Zaznaczam, że mam opony zgodne z wymiarem - nie jakieś mniejsze, na których można pociskać "niby" 180. A co do dłubania - wydech przelotowy (bez katalizatora, tylko 1 tłumik !), stożek, mała modyfikacja czujnika temp. zasysanego powietrza (w celu wzbogacenia mieszanki), ostrzej ustawiony zapłon (tak tak...nie z koła zamachowego, a z aparatu brany!) benzyna tylko 98 i ogólnie silniczek dopieszczony z przebiegiem 112 tyś. 11 sekund to chyba jakiś kapelusz wykręca :) - naprawdę realne jest 8.5 z małą ilością paliwa w baku (-40kg !!), a 9 sec... z palcem nie powiem gdzie :) A wiesz ile mają Hondy a ile naprawdę idzie wyciągnąć ? Wątpię aby producent wyprawiał z tym silnikiem to co można z nim zrobić naprawdę. A ile masz na 1 biegu przy tych 8 krpm. ? Zbyt szybko to trwa by dokładnie zauważyć :) Ale wciskając gaz umiarkowanie do końca dochodzi do 45km/h i odcina...odcina troszkę ponad 7.5tyś - nie robię tego bo odcięcie działa jakbym nagle nacisnął hamulec :) Dopóki nie zejdzie spowrotem poniżej 7 tyś... hamuje silnikiem :( Dlatego ważne, aby nie przeciągnąć, bo straci się cenne sekundy :) 47 |
Data: Grudzien 13 2006 01:25:47 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Wlodek | 1.3 i 16V SX (84 Hp)Dokładnie - ta pierwsza to wersja TS - dodatkowe wyposażenie i jakieś no przy takiej masie samochodu to kierowcy warto sie zastanowic czy nie za grubo sie ubral ;) Apropo no jeszcze nie jechalem samochodem, ktory _licznikowo_ nie da rady pojechac wiecej niz fabyrka dala - tak to juz jest, ze liczniki zawyzaja Zaznaczam, że mam opony zgodne z wymiarem - nie jakieś mniejsze, na no niby nic powaznego ale zawsze cos 11 sekund to chyba jakiś kapelusz wykręca :) - naprawdę realne jest a temu http://www.powerpage.dk/tuningshistorier-filer/daihatsu/daihatsu.htm to chyba dopiero po tuningu do 109 koni udalo sie zejsc do 8.3. Chyba udalo Ci sie dorwac bardzo udany egzemplarz. Jesli to ta to chcesz powiedziec, ze producentA wiesz ile mają Hondy a ile naprawdę idzie wyciągnąć ? szczerze mowiac nie pamietam jakie byly zalozenia (obciazenie, zatankowanie itp.) przy fabrycznych pomiarach przyspieszen ale dotycza one raczej wiekszosci marek wiec w zestawieniu z drugim autem nie powinny miec az takiego wplywu (choc "w tej wadze" faktycznie roznica bedzie wieksza) Wątpię aby producent wyprawiał z tym silnikiem to co można z nim no to prawie jak 190KM porsche 944S - do 50 w 2.6 W. 48 |
Data: Grudzien 13 2006 10:51:06 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
no przy takiej masie samochodu to kierowcy warto sie zastanowic:) Z pasażerem z boku - inna jazda :( no jeszcze nie jechalem samochodem, ktory _licznikowo_Faktyczna prędkość pojazu a jego licznikowa prędkość mogą się różnić jeżeli masz inne niewymiarowe opony. We fabryce skalują dla nominalnych wymiarów. Ale faktycznie - mogą zawyżać :) no niby nic powaznego ale zawsze co 49 |
Data: Grudzien 13 2006 10:30:12 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 10:51:06 +0100, Drookash Faktyczna prędkość pojazu a jego licznikowa prędkość mogą się różnić jeżeli A ze względu na wymogi homologacyjno-przedłużacje (fiutka) nie? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 50 |
Data: Grudzien 09 2006 22:05:57 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Rafal |
Użytkownik K napisał: Hmm - w zasadzie to pozostaje się zgodzić - bo wiele firm zaczyna od ok 1.4 :)) No a fiat akurat od dawna dobry jest w silnikach małych (rodzina fire),a ostanio (od jakichś 7 lat) również i w dieslach (twórca Common Rail, i do dziś chyba najlepiej potrafiący tę technologię wykorzystać - rodzina silników m-jet) A jeśli jesteśmy w tej kategorii pojemności (do 1.3), to ja postawiłbym chyba jednak na ..1,3 JTD m-jet fiata :) 51 |
Data: Grudzien 09 2006 23:06:29 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | JanuSz napisał: Wybrałeś stronniczo zakres pojemności ;) WV nie ma tu nic ciekawego, Bo VW w ogóle kuleje jesli chodzi o moc z 1l pojemności. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 52 |
Data: Grudzien 10 2006 11:41:04 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Mlody | Użytkownik "Grzechu" napisał w wiadomości JanuSz napisał: Dokładnie ja mam 54KM z 1600 pojemności :P Ale to stary diesel, brak mocy nadrabia bezproblemowością i przebiegiem ;) Chociaż patrząc na 2.0 16V montowane w mk. III GTI to nie tak mało z litra wychodzi. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl (Ta czesc wycieta by madrzy inaczej nie generowali smietnika na grupie) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 53 |
Data: Grudzien 10 2006 13:08:04 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | Mlody napisał: Dokładnie ja mam 54KM z 1600 pojemności :P Akurat w dieslach z tych czasów VW zbytio nie odstawał ale benzynowe to całkiem inna bajka. 70KM z 1.6, 75KM z 1.8, 115KM z 2.0, 170KM z 2.8. Jeszcze gdyby to się przekładało na niskie spalanie to można by przymknąć oko ale większość ze starszych jednostek benzynowych VW pali jak smok. Ale to stary diesel, brak mocy nadrabia bezproblemowością i Bo były też dobre i mocne silniki jak ABF 2.0 16V które przy 150KM paliły mniej niż 2E czyli 2.0 8V i 115KM. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 54 |
Data: Grudzien 10 2006 22:57:23 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Mlody | Użytkownik "Grzechu" napisał w wiadomości Mlody napisał: Za to przekłada się to na ich trwałość. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A OKLEJONA(no, prawie) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 55 |
Data: Grudzien 10 2006 23:46:06 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | Mlody napisał: Za to przekłada się to na ich trwałość. Jednak Hondy mają wysilone silniki a 200tyś bez remontu też jest realne :) Podobnie w Renówkach... i w Toyocie. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 56 |
Data: Grudzien 11 2006 21:58:55 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Jednak Hondy mają wysilone silniki a 200tyś bez remontu też jest realne :) Inne metale, inne technologie i inne podejście do sprawy. Czy to, że każde 1.3 ma 70 kucyków oznacza, że japońskie 1.3 mając 90KM jest wysilone ??? Być może to normalna moc, a jedynie europa ograniczyła moc sądząc, że silniki dłużej polatają ? 57 |
Data: Grudzien 11 2006 22:14:03 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
Nie. W Europie pojemność 1,3 jest dość egzotyczna. 1.4 ma w Europie ponad 100 koni... wysilone?? -- Pozdrawiam. TOMI. 58 |
Data: Grudzien 13 2006 00:40:06 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
Nie. W Europie pojemność 1,3 jest dość egzotyczna. 1.4 ma w Europie ponad Najnowsze jednostki tyle mają, natomiast stare (początek lat 90-tych) osiągały moce około 75KM a czasami mniej. 59 |
Data: Grudzien 13 2006 00:45:29 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
No patrz Pan, a Rovery 1,4 (103KM) jeżdżą po Europie od 1993 roku... a od 89 miały 95KM. -- Pozdrawiam. TOMI. 60 |
Data: Grudzien 13 2006 18:11:58 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | Tomi napisał: No patrz Pan, a Rovery 1,4 (103KM) jeżdżą po Europie I po polsce jako Polonezy :) Chyba logiczne że nie chodziło nikomu o _wszystkie_ starsze auta. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 61 |
Data: Grudzien 13 2006 10:18:00 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | Najnowsze jednostki tyle mają, natomiast stare (początek lat 90-tych) 75km mialy ze wzgledu na stawki ubezpieczeniowe wg. mocy. Do 75KM jest (byl?) najnizszy prog. Dlatego jest Civic 75KM, Starlet 75KM, Micra 75KM itd. To nie zbieg okolicznosci ze w kilku jednostkach tak producentom akurat wyszlo. Odetkanie kazdego z ww. do ~100KM nie stanowi wiekszego wyzwania. Moze nawet stad sie wziely legendy ze wydechem i dolotem robi sie 25% mocy ;) Akurat w kilku samochodach faktycznie tak. 62 |
Data: Grudzien 13 2006 10:21:07 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 10:18:00 +0100, gLiNa Odetkanie kazdego z ww. do ~100KM nie stanowi wiekszego wyzwania Pod warunkiem, że wymienisz wydech od głowicy do zderzaka, dolot i skompensujesz brak paliwa? ;> No. Jeszcze czasem trzeba zmienić wałki. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 63 |
Data: Grudzien 13 2006 16:08:30 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa | Pod warunkiem, że wymienisz wydech od głowicy do zderzaka, No nie da sie ukryc. Nadal to wzglednie maly naklad pracy jak na 25% zysku w N/A. W malych autach stosunek moc/masa rosnie wowczas w wyjatkowo przyjemnym tempie. No. Jeszcze czasem trzeba zmienić wałki. Mozna jak chcesz wiecej ;) Mysle ze jak sie usmiechniesz do chlopakow z australii to ktos Ci wysle zwymiarowany projekt wydechu Nismo. Dolot u nas zmontuja Ci bez wiekszych problemow i w rozsadnej cenie. Boost valve sciagniesz z ebaya. IMHO da sie urwac spory procent z kwoty ktora podales. Poki co ja szykuje sie na szalenstwo wymiany amortyzatorow, bo fabryczne juz mam troche wytelepane ;) Pozdrawiam, MG 64 |
Data: Grudzien 13 2006 19:38:19 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 13 Dec 2006 16:08:30 +0100, gLiNa No nie da sie ukryc. Nadal to wzglednie maly naklad pracy jak na 25% 90 jak będzie, to będzie dobrze. Patrz Shortcake, skoro zafascynowały Cię kangury. No. Jeszcze czasem trzeba zmienić wałki. A jak wałki, to będzie trzeba przesunąć odcinkę, a to już jest grzebanie w romach. Mysle ze jak sie usmiechniesz do chlopakow z australii to ktos Ci wysle I Zenek mi ulepi kolektor z rury CO za 50 złotych? A za pół roku drugi, bo ten zgnije? Jak to ma być zrobione porządnie, to czy to będzie firmowa robota, czy na zamówienie, będzie kosztować. Porządnie to jest gięte, a nie lepione z kolanek, z gównianej stali, przez spawacza-amatora. Dolot u nas zmontuja Ci bez Dolot się do mnie wybiera. Poki co ja szykuje sie na szalenstwo wymiany amortyzatorow, bo fabryczne To już mam za sobą. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 65 |
Data: Grudzien 13 2006 18:14:19 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | gLiNa napisał: Odetkanie kazdego z ww. do ~100KM nie stanowi wiekszego wyzwania. Moze VW bardziej to zamotał, trzeba wymieniać prawie wszystko. Prościej i taniej nie kupować takiego badziewia :) -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 66 |
Data: Grudzien 13 2006 18:18:26 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: gLiNa |
VW bardziej to zamotał, trzeba wymieniać prawie wszystko. Prościej i taniej nie kupować takiego badziewia :) VW 1.4 ? No oni to z trudem wycisneli te 75km. To kiepski silnik :) 67 |
Data: Grudzien 13 2006 20:22:47 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | gLiNa napisał: VW 1.4 ? No oni to z trudem wycisneli te 75km. To kiepski silnik :) Miałem na myśli 1.8 75KM (AAM) czyli tania odmiana 1.8 90KM . Żeby to chociaż ekonomiczne było a pali prawie na równi z 1.8 90KM. VW 1.4 to już w ogóle porażka całkowita i najlepszy jego tuning dla mocy to swap :) Swoją drogą 90KM z 1.8 to też poraszka :-/ Pod tym względem (spalanie, moc) japońce są bezkonkurencyjne. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 68 |
Data: Grudzien 09 2006 21:39:25 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Krzysiek Niemkiewicz @ home | K napisał: chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat Mam bardzo dobre doświadczenia z 1.2 w starej Ibizie - ten projektowany przez Porshe. Z ciekawych zalet - jak na benzyne dość niskoobrotowy, a przez to trwały. -- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ! 69 |
Data: Grudzien 09 2006 21:58:27 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: | A może silniczek Mitsubishi 4G13 1300 12V 75km. 70 |
Data: Grudzien 11 2006 22:00:42 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
A może silniczek Mitsubishi 4G13 1300 12V 75km. Bardzo dobra jednostka. Wady to wyciekające kondensatory w komputerze sterującym i awarie (zacięcia) przepływomierza i silniczka krokowego. Swoją drogą - blok i głowica pancerne - nie do zdarcia !!! 71 |
Data: Grudzien 09 2006 21:03:24 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: K | Krzysiek Niemkiewicz @ home napisał(a): Mam bardzo dobre doświadczenia z 1.2 w starej Ibizie - ten projektowanyprzez Porshe. Z ciekawych zalet - jak na benzyne dość niskoobrotowy, a przez tow tej chwili ujezdzam prywatnie ibize 1.2 system porsche i wlasnie chce cos w tym stylu tylko jeszcze bardziej :) niskoobrotowy? w praktyce jezdzisz nim 3, 5-5,5 tys obr. do tego krotka skrzynia to jest to co lubie, miesiac temu mialem na wekend do testowania lancie delte 2.0 16v ktora mam kupic, ale po tym jak mi spalila 15 litrow w miescie (bez specjalnych szalenstw) i zapowiadanych podwyzkach OC intensywnie sie zastanawiam (jezdze prawie tylko miasto) - stad powrot myslowy do malego silnika. chyba nic ciekawszego od 1.2 fiata nie ma.... punto I ostatni wypust. no chyba ze sredni remont tego co mam : 2*bebny, 2*reflektory, wszystkie nadkola do zrobienia i 2 ogniska rdzy... tylko czy warto? silnik zdrowizna. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 72 |
Data: Grudzien 09 2006 22:33:18 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Rafal |
Krzysiek Niemkiewicz @ home napisał(a): Jeśli masz 2 ogniska rdzy to auto musiało być robione blacharsko (mocniej lub słabiej stuknięte, ale robione). Fiat, jeśli nie jest bity - nie zardzewieje - tam jest podwójny ocynk blach :) Rdza sugeruje albo użycie zamiennika bez ocynku, albo uszkodzenie powłoki cynkowej i niefachową naprawę Tak więc -sprawdź dokłądnie co to było 73 |
Data: Grudzien 10 2006 12:06:33 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomek Glowka | K napisał(a): Krzysiek Niemkiewicz @ home napisał(a):Jak chcesz niedrogo, żeby mało paliło i do miasta, to Twingo - jest od Punto istotnie lżejsze. Jak ma być wygodnie(j) to Colt, silnik 1.3 -> 90KM, ekonomiczny. Jak ma być ciekawiej, to ten sam silnik w Smarcie Forfour. Po prostu możliwości jest więcej niż Punto. no chyba ze sredni remont tego co mamJak ma być tanio, to tylko to. W używanych autach zawsze "coś" będzie do zrobienia. pozdrawiam, tomek 74 |
Data: Grudzien 11 2006 12:20:01 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: K | Tomek Glowka napisał(a): Jak ma by=E6 wygodnie(j) to Colt, silnik 1.3 -> 90KM, ekonomiczny. Jak tylko, ze wg. parker.co.uk colt "jajko" 92-96 i fl 96-03 maja ten silnik w wersjach 75 i 80 KM, 90-tki nie widzialem chyba ze w najnowszej wersji (poza zasiegiem cenowym) niesprawdzalem... -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 75 |
Data: Grudzien 09 2006 22:38:59 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: P11 | K napisał(a): chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90-1. CG13DE Ten z Micry 1.3 - bezawaryjność i bezobsługowość 2. Wankel Mazdy ;-D <- niech MOC bedzie z Toba. 76 |
Data: Grudzien 09 2006 22:50:39 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: MK | K napisał(a): chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90-HONDA CBR 1100 RR MK 77 |
Data: Grudzien 10 2006 15:26:18 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: DoQ | Użytkownik "MK" napisał w wiadomości moj typ silnik fiata 1.2 16v/86KMHONDA CBR 1100 RR Wreszcie ktos napisal cos z sensem :-D Dorzuce do tego 900RR i 1300 GSX-R - dwa skrajne przedzialy ;-) -- Pozdrawiam Paweł Chrysler Stratus http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/ 78 |
Data: Grudzien 09 2006 23:30:13 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Bucz | mazda RX-8 - 1.3 79 |
Data: Grudzien 09 2006 23:42:33 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | mazda RX-8 - 1.3 Wankiel. Ale OC ubezpieczyciele i tak liczą od dwukrotności pojemności. Złodzieje. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały pług czystyszósty z kosiarką pod maską. President JFK (dłubnięty RySikiem39) + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 80 |
Data: Grudzien 09 2006 23:57:02 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Bucz | Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: mazda RX-8 - 1.3 zlodziejstwem jest ogolne liczenie od pojemnosci ktos mi powie jakie to ma w ogole znaczenie? -- Białemustoku dziękujemy za Kononowicza 81 |
Data: Grudzien 09 2006 23:13:05 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: xs | Bucz napisał(a): zlodziejstwem jest ogolne liczenie od pojemnosci Nie ma znaczenia. Juz bardziej rozsadnie jest placic od mocy. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 82 |
Data: Grudzien 10 2006 00:23:33 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | xs napisał: Nie ma znaczenia. Juz bardziej rozsadnie jest placic od mocy. W czym to jest rozsądne ? Kupuje Honde Civic 1.6 160KM i płace bandycką stawke. Ktoś inny kupuje Golfa III z przestarzałym i nieekonomicznym 1.8 75KM i ten ktoś płaci minimalną stawke OC. Gdzie tu rozsądek ? -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 83 |
Data: Grudzien 10 2006 00:19:44 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | Bucz napisał: zlodziejstwem jest ogolne liczenie od pojemnosci Wolał byś liczenie od mocy ? -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 84 |
Data: Grudzien 10 2006 08:05:40 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: JanuSz | Użytkownik Grzechu napisał: Bucz napisał:Pojemność jest najłatwiejsza do określenia i chyba o to chodzi. 85 |
Data: Grudzien 10 2006 09:00:40 | Temat: [ot] OC i wysokosc skladki | Autor: Bucz | JanuSz wrote: Użytkownik Grzechu napisał: dobra, ale ja nadal nie rozumie jaki to ma znaczenie? po co okreslac przedzial mocy, pojemnosci bardziej racjonalne jest okreslanie po aktualnej cenie rynkowej pojazdu -- Białemustoku dziękujemy za Kononowicza 86 |
Data: Grudzien 10 2006 09:01:49 | Temat: Re: [ot] OC i wysokosc skladki | Autor: Cavallino |
po co okreslac przedzial mocy, pojemnosci A jaki ma związek cena pojazdu z możliwością i wielkością szkód, które możesz nim narobić? 87 |
Data: Grudzien 10 2006 09:49:12 | Temat: Re: [ot] OC i wysokosc skladki | Autor: Tomek | A jaki ma związek cena pojazdu z możliwością i wielkością szkód, które A pojemność ma znaczenie ? Tomek 88 |
Data: Grudzien 10 2006 14:45:42 | Temat: Re: [ot] OC i wysokosc skladki | Autor: Wlodek | A jaki ma związek cena pojazdu z możliwością i wielkością szkód, poczytaj sobie o przebiegach normatywnych W. p.s. problem zreszta byl tu juz pare razy poruszany 89 |
Data: Grudzien 10 2006 13:12:55 | Temat: Re: [ot] OC i wysokosc skladki | Autor: Grzechu | Cavallino napisał: A jaki ma związek cena pojazdu z możliwością i wielkością szkód, które Bo tu chodzi o określenie zasobności portfela właściciela a do tego najlepiej nadawała by się wartość rynkowa pojazdu. -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 90 |
Data: Grudzien 10 2006 10:01:01 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik K napisał: chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90-Niezły był w Polo G40 ;) Pozdro !! PS: Niegdysiejsze 1,3 VW też było niezgorszą jednostką napędową. 91 |
Data: Grudzien 10 2006 13:14:46 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Grzechu | Czarek Daniluk napisał: Niegdysiejsze 1,3 VW też było niezgorszą jednostką napędową. Paliwożerna, słaba, głośna, awaryjna (zatykająca się odma). -- Pozdrawiam Grzechu -=VW Golf II 1.8GT LPG=- http://forum.vwgolf.pl 92 |
Data: Grudzien 10 2006 14:49:28 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Paweł | Silnik C1E Renault, mam go w swoim Clio 1993 1108 cm3/50 KM, 93 |
Data: Grudzien 10 2006 15:30:36 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: krzychoo | Paweł napisał(a): Silnik C1E Renault, mam go w swoim Clio 1993 1108 cm3/50 KM, 49 KM a nie 50. :) Bezawaryjny - owszem, prosty jak konstrukcja cepa, tani w serwisowaniu, ale mulowaty i paliwozerny. Co kto lubi. :) -- [ .:::::::::: Krzysztof Kubas ::::::::::. ] [ .:::::::::::: GG: 1304033 ::::::::::::. ] [ .::::: http://krzychoo.araneo.pl :::::. ] [ Odpowiadając wytnij "pulapka." z adresu ] 94 |
Data: Grudzien 10 2006 15:21:14 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: woocashewski |
95 |
Data: Grudzien 10 2006 17:18:15 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: J_K_K |
Paweł napisał(a): Obawiam się, że jedno z drugim ma ścisły związek ;-) Czyli - nie ma nic za darmo ... Pzdr JKK 96 |
Data: Grudzien 11 2006 12:51:59 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: krzychoo | J_K_K napisał(a): Obawiam się, że jedno z drugim ma ścisły związek ;-) Owszem, ma. Ale czego sie spodziewac po silniku, ktory powstal jeszcze w latach 60-tych i napedzal tak zacne konstrukcje, jak np. Renault 8? :) -- [ .:::::::::: Krzysztof Kubas ::::::::::. ] [ .:::::::::::: GG: 1304033 ::::::::::::. ] [ .::::: http://krzychoo.araneo.pl :::::. ] [ Odpowiadając wytnij "pulapka." z adresu ] 97 |
Data: Grudzien 10 2006 20:01:43 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Wiktor | K napisał(a): chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90- Honda Civic 1343 13B2 75KM Silnik nie do zajechania i nawet całkiem żwawy :) -- Wiktor 98 |
Data: Grudzien 10 2006 21:37:31 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: K | Wiktor napisał(a): K napisał(a):90- > tych....jak narazie z propozycji ktore dla mnie sa do zaakceptowania to ten mitsu colt wersja 1.3 75 lub 80 KM musze to przestudiowac, honda civic odpada (najezdzilem sie sporo civiciem 1.4 - bez wyrazu samochod) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 99 |
Data: Grudzien 10 2006 23:52:54 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Tomi |
jak narazie z propozycji ktore dla mnie sa do zaakceptowania to ten mitsu A stary Swift 1.3 GTi do nie przemawia?? -- Pozdrawiam. TOMI. 100 |
Data: Grudzien 11 2006 07:15:46 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Paweł Przeździak |
Ale znaleźć w dobrym stanie to chyba prawie niemożliwe. Auto niesamoite - ale co z tego jak pewnie robione były gdzieś do 1995 r. Bo później Węgrzy raczej już tego nie robili. Była fajna wersja z turbo 4x4. Ale to raczej gdzieś u Niemców można by to coś znaleźć w dobrym stanie. I w USA było tego dużo. A najbardziej popularne były wersje GTi. PP -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 101 |
Data: Grudzien 10 2006 23:55:37 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: B0L0 | K napisał(a): moj typ silnik fiata 1.2 16v/86KM a moj to ten z mazdy rx-7 i rx-8 -- pozdrawiam bolo co sobie wreszcie nowa klawe kupil wiec grafomani 102 |
Data: Grudzien 11 2006 10:12:01 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: | chodzi oczywiscie o moc i awaryjnosc, spalanie na drugim planie, od lat 90-jeśli chodzi o awaryjność i spalanie to uważam, że 4E-FE Toyoty . Moc raczej przeciętna. O 4E-FTE się nie wypowiem, bo to rzadki egzemplarz, ale spełnia Twoje warunki pod każdym względem -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 103 |
Data: Grudzien 11 2006 22:05:44 | Temat: Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking | Autor: Drookash |
jeśli chodzi o awaryjność i spalanie to uważam, że 4E-FE Toyoty . Mocraczej przeciętna.Bez większych przeróbek wchodzi do Daihatsu Charade :) Bliźniak tego z Charadki :) O 4E-FTE się nie wypowiem, bo to rzadki egzemplarz, ale spełnia Twojewarunki pod każdym względem No comments ! Poprostu potworek z wielkimi ząbkami !!! |
Re: najlepszy silnik 1.1-1.3 ranking

