Dnia Thu, 5 Oct 2006 20:28:03 +0200, osobnik Przemeq naskrobał co
następuje:
Mam kłopot w uno 900 jest tam regulacja wysokości świateł taka hydrauliczna 
na wężyki z płynem
jeden reflektor działa drugi nie i widac w wężyku prowadzącym do niego brak 
płynu.
Jakim płynem to uzupełnic i czy to jest naprawialne czy cały komplet 
siłowniki z pokrętłem do wymiany?
Czy ktos to przerabiał??
tak, przerabiali - na elektryczne. Hydrauliki niestety nie da się naprawić
w sposób trwały - płyn ucieka i koniec. Poszukaj w Klubie Uno na
autokącik.pl - koledzy tam opisywali swoje boje - i jedyną skuteczną metodą
była metoda piwna (podparcie dźwigienki na kapsel od piwa) albo przeróbka
na elektryczne
--  
Pozdrawiam
Danny
Brava 1.2 SX P.M.S. Edition
Cobra 19DX IV + Hustler IC-100
| 3 | 
Data: Pa?dziernik 05 2006 21:57:45 | 
| Temat: Re: naprawa regulacji wysokości świateł | 
| Autor: Przemeq  | 
 
Użytkownik "Danny"  napisał w wiadomości  
 
 Dnia Thu, 5 Oct 2006 20:28:03 +0200, osobnik Przemeq naskrobał co 
następuje: 
 
Mam kłopot w uno 900 jest tam regulacja wysokości świateł taka  
hydrauliczna 
na wężyki z płynem 
jeden reflektor działa drugi nie i widac w wężyku prowadzącym do niego  
brak 
płynu. 
Jakim płynem to uzupełnic i czy to jest naprawialne czy cały komplet 
siłowniki z pokrętłem do wymiany? 
Czy ktos to przerabiał?? 
 
 
tak, przerabiali - na elektryczne. Hydrauliki niestety nie da się naprawić 
w sposób trwały - płyn ucieka i koniec. Poszukaj w Klubie Uno na 
autokącik.pl - koledzy tam opisywali swoje boje - i jedyną skuteczną  
metodą 
była metoda piwna (podparcie dźwigienki na kapsel od piwa) albo przeróbka 
na elektryczne 
 
Czyli przeróbka na elektryczne ale od czego pasuja siłowniki od punto czy  
seiczento?? 
Czy ktos przerabiał?? 
Przemeq
 | 4 | 
Data: Pa?dziernik 06 2006 07:49:59 |  | Temat: Re: naprawa regulacji wysokości świateł |  | Autor: Jacek  |  
A ja przerobiłem na mechaniczne :-) 
W wężyki włożyłem żyłkę od kosiarki coś koło 1,5 mm średnicy - taką sztywną.  
Całość uzupełniłem w odpowiednie końcówki i dźwignie do sterowania (z tym  
było najwięcej roboty). I gotowe. Regulacja była wprawdzie osobna dla  
każdego reflektora, ale nawet miało to swoje plusy. 
Jacek 
 
  |  |