Ale plama!
1 | Data: Lipiec 24 2008 06:39:12 |
Temat: Ale plama! | |
Autor: >heŽs |
2 |
Data: Lipiec 24 2008 07:44:43 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Frantic Freddie | >heŽsk< wrote: mundurowy z drogowki rozgadal sie o wypadkach i ich dokładnie jak w Austrii... 3 |
Data: Lipiec 23 2008 22:54:36 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Chris | On 24 Lip, 06:39, ">heŽsk<" wrote: Niedawno na jednym z portali policja udowadniala, ze ilosc wypadkow No i jaki z tego wniosek ? Trzeba zamontowac swiatla pieszym, rowerzystom itd. No chyba ze zostali potracni przez nieoswietlone pojazdy ktorych pieszy nie widzi i beztrosko wbiegag na jezdnie ;-) Pozdrawiam, Chris. 4 |
Data: Lipiec 24 2008 08:11:28 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: zch | Chris pisze: No i jaki z tego wniosek ? Trzeba zamontowac swiatla pieszym, Idźmy dalej ;-) słupy, drzewa, budynki, barierki ... zch 5 |
Data: Lipiec 23 2008 23:16:14 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Chris | On 24 Lip, 08:11, zch wrote: Chris pisze: ... latarnie 6 |
Data: Lipiec 24 2008 08:27:13 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Grejon | Chris pisze: On 24 Lip, 08:11, zch wrote: W końcu najciemniej pod latarnią :) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 7 |
Data: Lipiec 24 2008 08:29:09 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Gabriel'Varius' |
....przystanki i ogrodzenia :-)No i jaki z tego wniosek ? Trzeba zamontowac swiatla pieszym, pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 8 |
Data: Lipiec 24 2008 08:36:55 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Kerry | Gabriel'Varius' napisał(a): Idźmy dalej ;-)... latarnie ...przystanki i ogrodzenia :-) Ptaki, kury, psy, koty... -- Pozdrawiam, Kerry 9 |
Data: Lipiec 24 2008 08:40:56 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Gabriel'Varius' | Użytkownik Kerry napisał: Gabriel'Varius' napisał(a):....a komary i inne latajace robale oprocz swietlikow(te swieca) - przeciez tyle ich ginie kazdego dnia na drogach :-) pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 10 |
Data: Lipiec 23 2008 23:40:48 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Chris | On 24 Lip, 08:36, "Kerry" wrote: Gabriel'Varius' napisał(a): zaby tez ? 11 |
Data: Lipiec 24 2008 09:20:16 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Arek (G) | Chris pisze: On 24 Lip, 08:36, "Kerry" wrote: A co gorsze? 12 |
Data: Lipiec 24 2008 09:42:32 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Adampio | Chris pisze: zaby tez ? Żaby to trzeba pomalowac farbą przeciwposligową 13 |
Data: Lipiec 24 2008 10:17:01 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Qlfon | Kerry pisze: Gabriel'Varius' napisał(a):Konie, kury, kaczki i droge na Ostroleke! -- Qlfon, Lublin słucha: Alan Jackson - Drive, 14 |
Data: Lipiec 24 2008 10:20:27 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Gabriel'Varius' |
Konie, kury, kaczki i droge na Ostroleke!kaczki i kaczory NIE :-) pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 15 |
Data: Lipiec 24 2008 10:41:15 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Qlfon | Gabriel'Varius' pisze: No fakt, ponioslo mnie:) -- Qlfon, Lublin słucha: Tool - Rosetta Stoned, 16 |
Data: Lipiec 24 2008 10:52:01 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Kerry | Qlfon napisał(a): Konie, kury, kaczki i droge na Ostroleke! kaczki i kaczory NIE :-) No fakt, ponioslo mnie:) Już zindeksowane... -- Pozdrawiam, Kerry 17 |
Data: Lipiec 24 2008 13:18:49 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: d'plus | Kerry pisze: Qlfon napisał(a): wszelkich .... grupowych pomalować w kolorze asfaltu i wypchać na jezdnie :) -- http://www.asiakepka.com - boston based photographer http://www.oln.pl/ - olsztyńska galeria internetowa http://www.limuzyny.ketrzyn.pl - limuzyny do wynajęcia - warmia i mazury 18 |
Data: Lipiec 24 2008 19:24:22 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: $ heŽsk | On Wed, 23 Jul 2008 23:16:14 -0700 (PDT), Chris ... latarnie zalatwic jeszcze 2 slonca by swiecily cala dobe! -- HeSk "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/manie2006 http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci 19 |
Data: Lipiec 24 2008 15:09:01 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Chris | On 24 Lip, 19:24, $ heŽsk wrote: On Wed, 23 Jul 2008 23:16:14 -0700 (PDT), ChrisOj nie, podobno nawet w jednym mocnym sloncu samochodu nie widac ( dlatego trzeba swiecic ) a co dopiero przy trzech. 20 |
Data: Lipiec 24 2008 19:24:22 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: $ heŽsk | On Wed, 23 Jul 2008 22:54:36 -0700 (PDT), Chris No i jaki z tego wniosek ? Trzeba zamontowac swiatla pieszym, WSZYSTKIM trzeba zamontowac. Zolte berety. paranoja. No chyba ze zostali potracni przez nieoswietlone pojazdy a prowadzil steve wonder ;o) -- HeSk "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/manie2006 http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci 21 |
Data: Lipiec 24 2008 08:34:18 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Paweł | Użytkownik ">heŽsk<" napisał w wiadomości wylacznie jasnych elementow na drodze. Palikot, zamiast obrazac pl.soc.polityka -- Paweł wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania 22 |
Data: Lipiec 24 2008 08:51:43 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: glang | Niedawno na jednym z portali policja udowadniala, ze ilosc wypadkow przecież tak bedzie ale to dobr temat na kampanie więc musimy jeszcze poczekać pzdr GL 23 |
Data: Lipiec 24 2008 08:39:30 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: szerszen |
wypadki z udzialem pieszych, rowerzystow a ty nic nie zmadrzales i jak zwykle karkolomne wnioski wyciagasz, zainteresuj sie o ile poiwiekszyla sie na ulicach w tym czasie liczba motorowerzystow, skuterkowcow majacych po nascie lat i nie majacych zielonego pojecia o przepisach ruchu drogowego, a smigajacych pomiedzy samochodami niczym krolowie drog prezydenta PiSu wez sie lepiej za likwidacje absurdu made in PO. chyba ci sie cos pomylilo, "wlaczone swiatla" mamy dzieki pis 24 |
Data: Lipiec 24 2008 10:58:55 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Pawel "O'Pajak" | Powitanko, a ty nic nie zmadrzales i jak zwykle karkolomne wnioski wyciagasz, zainteresuj sie o ile poiwiekszyla sie na ulicach w tym czasie liczba motorowerzystow, skuterkowcow majacych po nascie lat i nie majacych zielonego pojecia o przepisach ruchu drogowego, a smigajacych pomiedzy samochodami niczym krolowie drog I pieszych, pieszych! Mamy dodatni przyrost naturalny!;-) Ciekawe, ze tak gwaltowny wzrost liczby pieszych, skuterow i rowerow nastapil akurat po wprowadzeniu obowiazku swiecenia - pewnie, jak cmy, lgna do swiatla;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* 25 |
Data: Lipiec 24 2008 19:04:45 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: złoty | Pawel "O'Pajak" pisze: Powitanko, ...jesteś mi winien czyszczenie monitora :))))) To Ci się udało.. pzdr A. 26 |
Data: Lipiec 24 2008 13:43:13 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Przemysław Gubernat | szerszen pisze:
Zgadzam się !!! Przedwczoraj jeden taki wpakował mi się przed maskę (ścinał zakręt) i miał do mnie pretensje.... że jadę swoim pasem. -- [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI CB: Intek M-490 bez: ML 145 +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+ | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna | +-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+ 27 |
Data: Lipiec 24 2008 15:33:59 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: szerszen |
Zgadzam się !!! Przedwczoraj jeden taki wpakował mi się przed maskę (ścinał zakręt) i miał do mnie pretensje.... że jadę swoim pasem. no ale to twoja wina, bo przeciez nakaz jazdy na swiatlach uposledzil ci nerw wzrokowy ;) 28 |
Data: Lipiec 24 2008 19:24:22 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: $ heŽsk | On Thu, 24 Jul 2008 08:39:30 +0200, "szerszen" > wypadki z udzialem pieszych, rowerzystow to, ze stajesz sie wulgarny oznacza, ze mam racje ;o)) i jak zwykle karkolomne wnioski wyciagasz, ja? poczytaj sobie w internecie. zainteresuj sie o ile poiwiekszyla sie na ulicach w tym czasie liczba tak, tak. tworcy nakazu to przywidzieli. > prezydenta PiSu wez sie lepiej za likwidacje absurdu made in PO. NIE. Pomysl zglosila PO. PiS w wiekszosci wstrzymalo sie od glosu. -- HeSk "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/manie2006 http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci 29 |
Data: Lipiec 25 2008 08:41:14 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: szerszen |
to, ze stajesz sie wulgarny oznacza, ze mam racje ;o)) polecam ci zapoznanie sie z definicja slowa "wulgarny" bo uzywasz slow, ktorych pojecia nie znasz ja? poczytaj sobie w internecie. no wlasnie, poczytaj, bo jak narazie klepiesz bzdury tak, tak. tworcy nakazu to przywidzieli. no pewnie, jesli fakty nie pasuja do twojej teori tym gorzej dla faktow, skads to znamy NIE. Pomysl zglosila PO. PiS w wiekszosci wstrzymalo sie od glosu. jasne jasne :) 30 |
Data: Lipiec 25 2008 17:50:41 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | $ heŽsk pisze: On Thu, 24 Jul 2008 08:39:30 +0200, "szerszen" wrote: Nie masz. I jesteś nie tylko wulgarny, ale i CHAMSKI, skoro ciągle zmieniasz pole "from" by wyłazić z KF'a ludziom nie mającym ochoty czytać twoich bredni. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 31 |
Data: Lipiec 24 2008 08:50:01 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: michaça | a ten dalej swoje, 32 |
Data: Lipiec 24 2008 09:24:02 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Lewis |
nasi nie umieli, nie umieja i nie beda umiec jezdzic (no moze za 50 lat sie Zgadzam sie, duzy odsetek naszych to buraki z wiosek w polonezach, golfach 2,maluchach, CC i innych z recyklingu którzy najdalej gdzie byli sami autem to 50km od domu i tacy faktycznie nie umieja jezdzic, ale nasi, to przede wszystkim nie maja po czym jezdzic! Widziales w Polszcze normalna droge? Ja jeszcze nie a troche jezdze, daleko nam nawet do Bialorusi a o bardziej zaawansowanych krajach nie wspomne. I zawsze komentarze: nadmierna predkosc, nie zauwazyl ble ble, zeby tam byla droga z prawdziwego zdarzenia rozdzielona pasem zieleni min 2-3 pasy w 1 kierunku i bez dziur jak w serze gwarantuje ze liczba wypadków drastycznie by sie zmniejszyla, a tymczasem polaczki szczwany naród wola postawic ograniczenie najpierw 60 a jak juz bedzie wiecej dziur to 30 i czekac az same sie zalataja i stawiac setki skrzynek na fotoradary które "podwyzszaja bezpieczenstwo", tabliczka z napisem "Fotoradar" bardziej podnosi bezpieczenstwo niz taki kretynski slup ze skrzynka. Dlaczego w niemczech nie uswiadczysz pojazdu z CB radiem poza ciezarówkami i polakami oczywiscie? Bo im takowe nie potrzebne, jadac zgodnie z przepisami utrzyma srednia 100-120km/h przejezdzajac cale niemcy wzdluz i wszerz, gdzie w naszym pieknym kraju nie lamiac przepisów tyle osiagniesz??? Nasza infrastruktura przypomina bardziej jakies OS-y z rajdów WRC niz drogi publiczne. I szkoda sliny i tuszu na beznadziejne dywagacje ze a to swiatla a moze to a moze tamto. A ze nowi kierowcy PRoD to znaja tylko testy zakute na paiec i technike jazdy potrzebna na zdanie egzaminu a nie poruszanie sie na drogach to odrebny temat BTW zapytaj Niemca czy potrafilby poruszac sie autem w Polsce, wymieknie prawie kazdy. Sumasumarum nasi kierowcy sa najlepsi ;) -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 33 |
Data: Lipiec 24 2008 00:49:31 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Chris | On 24 Lip, 09:24, "Lewis" wrote: > nasi nie umieli, nie umieja i nie beda umiec jezdzic (no moze za 50 lat Nie ma to jak ponarzekac na jakosc drog. Tylko powiedz mi co ma do rzeczy jakosc drogi do sytuacji np. takiej: Teren zabudowany, jade jakies 80 ( fakt nie jestem swiety ale dorga spoko i warunki pozwalaja na to zeby jechac nawet szybciej nie stwarzajac zagrozenia ) no i zapierdziela za mna koles, wyprzedza mnie na trzeciego. Rozumialbym gdyby mu sie spieszylo, jeszcze bym mu z drogi zjechal, niech jedzie. Ale koles wyprzedza mnie i natychmiast hamuje bo skreca w boczna uliczke. Ile zaoszczedzil na tym manewrze czasu ? Dwie sekundy ? Takich i podobnych sytuacji mozna wyliczac wiele. A co tu maja drogi do rzeczy ? Mozna narzekac na jakosc drog, fakt przydaly by sie lepsze, wiecej autostrad, ekspresowek itp itd. Jednak drogi nie maja nic do rzeczy, decydujacym czynnikiem jest ilosc kretynow na tych drogach. Pozdrawiam, Chris. 34 |
Data: Lipiec 24 2008 19:24:23 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: $ heŽsk | On Thu, 24 Jul 2008 09:24:02 +0200, "Lewis" Zgadzam sie, duzy odsetek naszych to buraki z wiosek w polonezach, golfach tak, tak. wiekszosc to kmioty. buraki i barachlo. gdzie im do takiego "miszcza" jak ty. nawet email masz cudowny. -- HeSk "Nieprawdš jest, jakoby Internet byÂł ziemiš niczyjš i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/manie2006 http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci 35 |
Data: Lipiec 31 2008 22:23:18 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Lewis |
tak, tak. wiekszosc to kmioty. buraki i barachlo. gdzie im do takiego A powiedz ze tak nie jest. Przejedź siÄ po prowincji w niedziele około godziny 10-11... Każdy jeździ tym na co go staÄ, ale jak nie patrzeÄ znaczny odstetk tych polonezowców to jednak kretynizm wtórny. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 36 |
Data: Lipiec 24 2008 09:22:20 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Arek (G) | michaça pisze: a ten dalej swoje, Na tym polegają dyskusje w usenecie:) Ale zgadzam się z Tobą prawie w całej rozciągłości. Pozdrawiam, Arek 37 |
Data: Lipiec 24 2008 14:49:36 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: J.F. | Uzytkownik "michaça" napisal w wiadomosci pieprzysz gosciu jak potluczony, mam nadzieje ze nie zlikwiduja Przeszczepu sie obecnie nie oplaca robic. Nawet jesli przeszczep - czy to ma wplyw na ilosc przejechanych pieszych ? pomysl ile by bylo wypadkow gdyby nie obowiazek jazdy ze Boilosc samochodow wzrasta szybko od maja 2004, i co - do tej pory wypadkow ubywalo. A w ogole to wzrasta od dluzej, itez od paru lat ubywalo. nasi nie umieli, nie umieja i nie beda umiec jezdzic (no moze za Mnie tam rzadko ktos na polskiej drodze przeszkadza, jedyne na co narzekam to wolniejsze niz moj pojazdy i ostatnio slupki fotoradarow :-) poki co jestem za kazdym rozwiazaniem ktore podnosi No tak, ale ono zmiejsza bezpieczenstwo. Czyli .. powinno tego zabronic :-) J. 38 |
Data: Lipiec 24 2008 19:24:23 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: $ heŽsk | On Thu, 24 Jul 2008 08:50:01 +0200, michaça wrote: a ten dalej swoje, wlasnie... pieprzysz gosciu jak potluczony, ubolewam... mam nadzieje ze nie zlikwiduja obowiazku jazdy ze swiatlami tylko dlatego ze kilku kmieciom oooo.ty panisko, reszta kmiecie. no, no. szkoda 8zl na nowa H4-ke albo chca zmieniac acu co 7lat a nie co 5 totalna bzdura. liczba wypadkow wzrosla bo lawinowo wzrosla liczba aut oczywiscie tworcy nakazu to przywidzieli. nie? ale plama! ;o) np skod czy paskow w tedeku "po starszym panu" sprowadzonych od wroga takim czyms jezdzisz? jaki to ma zwiazek ze swiatlami ? pomysl ile by bylo wypadkow gdyby nie obowiazek jazdy ze swiatlami byloby mniej. statystyki tego dowodza. a nie o ile wzroslo - nie rozumiem dlaczego patafiany nie podaja dwoch parametrow czyli o przeciez tworcy nakazu brali pod uwage wzrost liczby aut w CALEJ EU. poczytaj sobie: link do pliku *.pdf w mojej stopce.. a nie, zawsze tylko jeden parametr w oderwaniu od drugiego wlasnie, co brano pod uwage nakazujac manie swiatel ? (i trzeci by sie przydal - liczba remontow i utrudnien) i kilometrowozow... tak, tak. nasi nie umieli, nie umieja i nie beda umiec jezdzic tylko ty "miszcz zwirowki" potrafisz, tak. reszta to kmioty. (no moze za 50 lat sie naucza jak jakas tradycja motoryzacyjna pojawi sie w tym kraju) to twoj kraj czy juz jestes europejczykiem ? poki co jestem za kazdym rozwiazaniem ktore podnosi bezpieczenstwo nawet jak a sobie kupuj ile chcesz tylko nie zmuszaj mnie do twoich fanaberii. -- HeSk "Nieprawdš jest, jakoby Internet byÂł ziemiš niczyjš i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/manie2006 http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci 39 |
Data: Lipiec 24 2008 15:11:03 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Skiraz | > wzrost o 17%! No i mamy to o czym przestrzegali znawcy przedmiotu! wzrok kierowcy przyzwyczail sie i "poszukuje" Ciekawe bo ja wyczytałem coś takiego Tymczasem w porównaniu z rokiem 2006, po wprowadzeniu obowiązku jazdy na światłach, w analizowanym okresie odnotowano 18,5% spadek wypadków drogowych z udziałem rowerzystów przy utrzymanej na zbliżonym poziomie liczbie osób zabitych. Podobny trend odnotowano jeśli chodzi o wypadki drogowe z udziałem pieszych. W tym obszarze nastąpił spadek liczby wypadków o 10,4% . źródło: http://tinyurl.com/6xd6f2 Więc chyba cóś ściemniasz -- pozdrawiam Skiraz 40 |
Data: Lipiec 24 2008 19:42:36 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: AnToni |
> wzrost o 17%! No i mamy to o czym przestrzegali Coś chyba nie tak z tymi statystykami, ja czytałem inną ;): http://tiny.pl/2ckb 41 |
Data: Lipiec 24 2008 21:28:25 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Ra | >heŽsk< pisze: Niedawno na jednym z portali policja udowadniala, ze ilosc wypadkowmanipulujesz, ciągu roku sprowadzono chyba ok 800tys pojazdów napewno część z nich powiększał statystyki wypadków 42 |
Data: Lipiec 25 2008 12:57:30 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: wojtek | Jest 100% racji w tym że wzrok się przyzwyczaja. Już kilka razy sam się na 43 |
Data: Lipiec 25 2008 14:32:28 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: DoQ | >heŽsk< pisze: przyczynach. 40% to wypadki z udzialem pieszych, rowerzystow i motorowerzystow. wzrost o 17%! No i mamy to o czym przestrzegali Ile w/w wypadkow zdarzylo sie w nocy, a ile w dzien? Masz taka wiedze czy celowo generujesz herezje? Pozdrawiam Pawel 44 |
Data: Lipiec 25 2008 14:50:51 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Alex81 | > przyczynach. 40% to wypadki z udzialem pieszych, rowerzystowGeneruje je mniej więcej tak samo szybko jak nowe nicki pozwalające mu chwilowo wyzerknąć z plonkownicy :) -- pzdr alex prawopaśny typowy maruder :) 45 |
Data: Lipiec 25 2008 15:00:43 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: DoQ | Alex81 pisze: Ile w/w wypadkow zdarzylo sie w nocy, a ile w dzien? Masz taka wiedze czy celowo generujesz herezje?Generuje je mniej więcej tak samo szybko jak nowe nicki pozwalające mu chwilowo wyzerknąć z plonkownicy :) TO jakas kolejna lajza znaczy sie? :/ Pozdrawiam Pawel 46 |
Data: Lipiec 25 2008 14:22:33 | Temat: Re: Ale plama! | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 24 Jul 2008 06:39:12 +0200, >heŽsk< napisał(a): |