Ale urwał w Warszawce
1 | Data: Listopad 26 2010 11:42:53 |
Temat: Ale urwał w Warszawce | |
Autor: Mateusz | http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrecilem-vt56756.htm#457210 2 |
Data: Listopad 26 2010 20:57:50 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: ALGI | Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:42:53 -0800 (PST), Mateusz napisał(a): http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrecilem-vt56756.htm#457210 Taaa.. Warszawa ... trasa WZ...... Kierowcy gratulujemy rozumu ;) 3 |
Data: Listopad 26 2010 21:10:35 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-11-26 20:57, ALGI pisze: Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:42:53 -0800 (PST), Mateusz napisał(a): Kiedyś było głośno o jakimś motocykliście co zrobił podobnie - tylko że trafił go autobus ;) Pozdrawiam ! 4 |
Data: Listopad 26 2010 21:28:47 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Seba | Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:42:53 -0800 (PST), Mateusz napisał(a): http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrecilem-vt56756.htm#457210 Z pomysłu kierującego/sprawcy co do tego manewru to lekko ręce opadają. Dobrze, że uderzenie otrzymał już poza drzwiami kierowcy - być może nikt za bardzo nie ucierpiał fizycznie. Najbardziej mi się "podoba" kierownik czerwonej Pandy - otrzymał uderzenie w bok, po czym "spokojnie" zjechał do prawej krawędzi jezdni, na krawężnik/trawnik i zgasił auto - być może to nie pierwszyzna w Jego karierze w takiej sytuacji ;) -- Pozdrawiam, Sebastian S. 5 |
Data: Listopad 26 2010 20:30:24 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: to | begin Seba Z pomysłu kierujÄ cego/sprawcy co do tego manewru to lekko rÄce opadajÄ . Dobrze, że uderzenie było pod kÄ tem i auto siÄ odbiło od tramwaju, a nie było pchane przed nim... -- ignorance is bliss 6 |
Data: Listopad 26 2010 21:34:53 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: neoniusz | W dniu 10-11-26 21:28, Seba pisze: Najbardziej mi się "podoba" kierownik czerwonej Pandy - otrzymał I dobrze! ;) Najbardziej mnie wkurzaja ludzie, ktorzy przy stluczce zostawiaja wszystko tak jak sie uderzylo i mysla, ze sa sami na drodze. Nie jest istotne, ze robi sie 10km korka, bo "TERAZ TO JA TU JESTEM NAJWAZNIEJSZY". 7 |
Data: Listopad 27 2010 12:48:27 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Myjk | Seba napisal: Z pomysłu kierującego/sprawcy co do tego manewru to lekko ręce Z tego co ja widzę, to dostał w tylne drzwi a potem poszło do przodu aż po błotnik. Kierowcę uratował brak haka, który jeszcze parę lat temu jeździł na przodzie tramwajów. Kanciasty skos na rogu tramwaju też zmniejszył szkody. Najbardziej mi się "podoba" kierownik czerwonej Pandy Ten pas i tak się kończył, mógł zostać na jezdni, zamiast niszczyć sobie jeszcze gumy. Mnie tylko zastanawia, co to za śpiąca królewna w tym ciemnym aucie. :P -- Pozdor Myjk xCarLink *MP3* player http://xcarlink.pl 8 |
Data: Listopad 26 2010 21:50:44 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: bratPit | > http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrecilem-vt56756.htm#457210 przy zemście kierowcy to jest nic ;) wydawało by się -przynajmniej na filmie - że prędkość tramwaju tuż przed uderzeniem była już niewielka ale o dużej sile uderzenia świadczy to jak te auta się od siebie odbijają :/ brat 9 |
Data: Listopad 26 2010 22:42:23 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Jacek | Użytkownik "bratPit" napisał w wiadomości > siła = masa x prędkość. Taki tramwaj raz ze waży kilkanaście ton albo i wiecej. Dwa tramwaj na torach nie zamortyzuje odbicia. Prędkość tej osobówki po uderzeniu była wieksza niż przed. Jacek 10 |
Data: Listopad 26 2010 23:16:09 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Pawel "O'Pajak" | Powitanko, siła = masa x prędkość. Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach, dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* 11 |
Data: Listopad 26 2010 14:20:54 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Mateusz | Często słyszę o korkach w Warszawie, tylko nie wiedziałem, że jest aż 12 |
Data: Listopad 27 2010 01:31:18 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Rabbit McCroolick |
Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach, A widział Ty crash-test Volvo740 vs Renault Modus? ;-))) 13 |
Data: Listopad 27 2010 01:51:28 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Pawel "O'Pajak" | Powitanko, A widział Ty crash-test Volvo740 vs Renault Modus? ;-))) To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* 14 |
Data: Listopad 27 2010 11:51:23 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Rabbit McCroolick |
To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem. W porównaniu do 940 to jest maluszek - okruszek :-) 15 |
Data: Listopad 27 2010 13:13:45 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Mateusz Mirski | W dniu 2010-11-27 11:51, Rabbit McCroolick pisze: Użytkownik "Pawel napisał w wiadomości Modus: Masa własna od 1155 kg Volvo: Masa własna od 1350 kg Różnicy jest tylko 200kg, a nie kilkanaście/dziesiąt ton. Poza tym inne lata produkcji, ewentualna korozja, inne materiały... Pozdrawiam Mateusz Mirski 16 |
Data: Listopad 27 2010 11:04:46 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: newsy |
Powitanko, Taaa... i z większym pędem wbić się w drzewo 17 |
Data: Listopad 29 2010 14:55:44 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Jakub Witkowski | W dniu 2010-11-26 23:16, Pawel "O'Pajak" pisze: Powitanko, Ale jakby napisał: siła x czas = masa x prędkość to by było trochę lepiej, chociaż... dalej źle :) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 18 |
Data: Listopad 27 2010 09:26:47 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-11-26 22:42, Jacek pisze: siła = masa x prędkość. Wszędzie jak ostrzegają przed zderzeniami z tramwajem zawsze podawali 40t ;) Pozdrawiam ! 19 |
Data: Listopad 27 2010 10:41:42 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Szuwaks | Witam, Taki tramwaj raz ze waży kilkanaście ton albo i wiecej. Dwa tramwaj naWszędzie jak ostrzegają przed zderzeniami z tramwajem zawsze podawali 40t ;) Pusty wagon waży 17 ton. Dwa wagony w składzie to 34 t. Miejsc siedzących 22, stojących 110. Załóżmy śr. wagę pasażera na 70 kg. 132 osoby * 70 kg to 9.24 t. (w jednym wagonie) Pełny skład waży 52.48 t. Czyli te 40 t., to poza szczytem. I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie lustra!) niż wjechać przed przecinaka. -- Pozdrawiam Szuwaks 20 |
Data: Listopad 27 2010 11:09:37 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-11-27 10:41, Szuwaks pisze: Pusty wagon waży 17 ton. Ja w życiu pod przecinaka nie wjechałem i nie zamierzam wjeżdżać :) Ile waży Swing ? Pozdrawiam ! 21 |
Data: Listopad 27 2010 10:36:17 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: masti | Dnia piÄknego Sat, 27 Nov 2010 11:09:37 +0100 osobnik zwany Czarek Daniluk W dniu 2010-11-27 10:41, Szuwaks pisze:dokładnie 40 ton :) http://pl.wikipedia.org/wiki/PESA_120Na -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 22 |
Data: Listopad 27 2010 22:03:32 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Jacek_P | Szuwaks napisal: I warto siÄ 10 razy obejrzeÄ (lustra! lustra! od czego macie ZwroÄ uwagÄ, z której strony wysiada kierowca. On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie. -- Pozdrawiam, Jacek 23 |
Data: Listopad 27 2010 22:32:12 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: masti | Dnia piÄknego Sat, 27 Nov 2010 22:03:32 +0000 osobnik zwany Jacek_P Szuwaks napisal: ale to jego decyzja i jego problem. Anglik też ma lusterko od strony tramwaju. zauważ, że chciał zacwaniaczyÄ bez kierunku -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 24 |
Data: Listopad 27 2010 23:27:59 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Jacek_P | masti napisal: ale to jego decyzja i jego problem. Ehm, testosteron prÄgierzowy przerzucił siÄ wam na psm? ;) Nie tłumaczÄ goĹcia, jedynie zwróciłem uwagÄ na możliwoć martwego pola. Dokładnie tyle. I tylko tyle. -- Pozdrawiam, Jacek 25 |
Data: Listopad 28 2010 00:00:31 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: masti | Dnia piÄknego Sat, 27 Nov 2010 23:27:59 +0000 osobnik zwany Jacek_P masti napisal: pms jeĹli już czy kierownica po niewłaĹciwej stronie wpływa na martwe pole przy wpieprzaniu siÄ na buspas? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 26 |
Data: Listopad 27 2010 23:57:17 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Szuwaks | Witam, Szuwaks napisal: I co z tego? "Anglikiem", Ĺmiech na sali. Dlatego jadÄ c w korku postanowił sforsowaÄ liniÄ ciÄ głÄ ? No tak "ciÄ gła nie murek" A martwa strefa zabrania upewnienia siÄ poprzez obrócenie głowy? No tak pewnie był w gorsecie. -:))) A skÄ d wiesz, że to nie uciekał pasażer? No tak w Krakowie wszystko jest na odwrót. :)))) -- Pozdrawiam Szuwaks 27 |
Data: Listopad 28 2010 08:49:34 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Shrek | W dniu 2010-11-27 23:57, Szuwaks pisze: A skÄ d wiesz, że to nie uciekał pasażer? Obstawiam, że mu siÄ po tej akcji lewe drzwi nie bardzo chciały otworzyÄ;) Nie tam żaden anglik. Shrek. 28 |
Data: Listopad 28 2010 11:28:04 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: J.F. | On Sat, 27 Nov 2010 10:41:42 +0100, Szuwaks wrote: Wszędzie jak ostrzegają przed zderzeniami z tramwajem te 52t to z dodawania 9.24 do 34 ? Czyli te 40 t., to poza szczytem. Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost sily uderzeniowej nie daja. Owszem, jak sie 130 osob zaprze i powiedzmy 50kG na uchwyty w tramwaju przeniosa .. to one sie urwa :) J. 29 |
Data: Listopad 28 2010 12:25:11 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Szuwaks | Witam, Pusty wagon waży 17 ton.te 52t to z dodawania 9.24 do 34 ? Ech... 9.24 to waga ludzi w jednym wagonie 34 to waga dwóch wagonów. Przepisz 3 razy i rozwiąż zadanie jeszcze raz. Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost sily Taaaaak. A jak się wszyscy pochylą w przeciwną stronę do kierunku jazdy to tramwaj hamuje. -:))) -- Pozdrawiam Szuwaks 30 |
Data: Listopad 27 2010 11:06:02 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Mario | W dniu 2010-11-26 20:42, Mateusz pisze: http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrecilem-vt56756.htm#457210 motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-) pozdrawiam mario 31 |
Data: Listopad 27 2010 11:01:58 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Michal Lukasik | Dnia 27.11.2010, Mario napisał(a): motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-) Hehe. W komentarzach do filmu też go obwiniają. ;D "Wina tramwaju, motorniczy wyprzedzał na trzeciego!" -- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559 |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p l 32 |
Data: Listopad 28 2010 11:30:54 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: J.F. | On Sat, 27 Nov 2010 11:06:02 +0100, Mario wrote: motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-) Tak prawde powiedziawszy to reagowal z pewnym opoznieniem. Jakby tak wolniej jechal i szybciej hamowal to pewnie dalby rade :-) J. 33 |
Data: Listopad 28 2010 21:10:16 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Mario | W dniu 2010-11-28 11:30, J.F. pisze: On Sat, 27 Nov 2010 11:06:02 +0100, Mario wrote:Bez jaj, specjalnie dodałem na końcu ";-)". Skąd wiesz czy on nie hamował? Tylnych świateł nie widać, słychać też, bo niby jak? Przecież takie 40t zahamuje jak samochód. A poza tym może, motorniczy stawia sobie w kabinie kreseczki jak coś zaliczy i teraz będzie miał jedną więcej? ;-) pozdrawiam mario 34 |
Data: Listopad 29 2010 08:40:45 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Myjk | 2010-11-28 21:10:16 Mario Skąd wiesz czy on nie hamował? Hamował z pewnością, aczkolwiek pewnie tak, żeby ludzi nie poobijać. Zresztą, tam jest z górki. Do tego dzwońcował, co słychać. ;) A poza tym może, motorniczy stawia sobie w kabinie To proste, po dzwonie urlop dostają na odstresowanie. ;) -- Pozdor Myjk 35 |
Data: Listopad 29 2010 05:48:05 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Mateusz | ten tramwaj to hamował już jak motorniczy stwierdził, że jakiś gość w 36 |
Data: Listopad 29 2010 14:06:52 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Myjk | 2010-11-29 14:48:05 Mateusz ten tramwaj to hamował już jak motorniczy stwierdził, że jakiś gość w Kierujący tramwajem ma pod nogą jeszcze hamulec szynowy, ale chyba się nim nie posiłkował w tym wypadku. -- Pozdor Myjk 37 |
Data: Listopad 29 2010 16:01:29 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Szuwaks | Witam, 38 |
Data: Listopad 29 2010 09:25:50 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: wharton | On 29 Lis, 16:01, "Szuwaks" wrote: Witam, Szuwaks zapewne chce Tobie powiedzieć że w tramwaju nie da się zbloczyć kół. To prawda, ale ja wam powiem że z patrząc na tramwajowy ruch zakwalifikowałbym go jako "zdecydowanie jednostajnie opóxniony" :P 39 |
Data: Listopad 29 2010 19:31:18 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Szuwaks | Witam, Że się tak zapytam: fizyki to pewnie nie lubiłeś i naSzuwaks zapewne chce Tobie powiedzieć że w tramwaju nie da się zbloczyć kół. To prawda, ale ja wam powiem że z patrząc na tramwajowy ruch zakwalifikowałbym go jako "zdecydowanie jednostajnie opóxniony" :P === Jeśli się na tym znasz, to nie będę zaprzeczał, jednak niejednokrotnie widziałem sunący tramwaj i nieobracające się jego koła. :) Jednostajnie opóxniony - tak. Ale w tym przypadku dochodzi jeszcze to, że "tram" jechał z górki. Dochodzi tam jeszcze jedna wartość w równaniu decydującym o długości drogi hamowania. Zresztą co by nie pisać. Nie zatrzymasz w miejscu 40 ton. http://www.warszawa.pl/Bezpieczenstwo/1178,936,1,1,0,120-Samochodem_nie_zatrzymasz_40-tu_ton!.html -- Pozdrawiam Szuwaks 40 |
Data: Listopad 29 2010 22:35:15 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: Jaroslaw Berezowski | Dnia Mon, 29 Nov 2010 19:31:18 +0100, Szuwaks napisał(a): ZresztÄ co by nie pisaÄ.W miejscu to nawet grama nie da sie zatrzymac. A tramy maja elektromagnetyczne hamulce szynowe i potrafia calkiem skutecznie jak na pojazd szynowy hamowac. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski 41 |
Data: Listopad 29 2010 22:32:19 | Temat: Re: Ale urwał w Warszawce | Autor: J.F. | On Sun, 28 Nov 2010 21:10:16 +0100, Mario wrote: W dniu 2010-11-28 11:30, J.F. pisze: Ale przez pol dystansu nie widac zeby zwalnial, co nawet uzasadnione, kto by taka glupote podejrzewal :-) A poza tym może, motorniczy stawia sobie w kabinie kreseczki jak coś Dawno dawno temu we Wroclawiu wprowadzili zasade ze motorniczy ktory uczestniczy w wypadku nie dostaje premii. Niezaleznie z czyjej winy. Wtedy pomoglo :-) J. 42 |
Data: Listopad 30 2010 01:04:01 | Temat: Re: Ale urwa? w Warszawce | Autor: Jacek_P | J.F. napisal: Dawno dawno temu we Wroclawiu wprowadzili zasade ze motorniczy ktory Jak szybko mieli przegranÄ w sÄ dzie pracy? ;) -- Pozdrawiam, Jacek |