no i sie zabawki pozbyłem :D
1 | Data: Listopad 20 2011 19:56:48 |
Temat: no i sie zabawki pozbyłem :D | |
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html 2 |
Data: Listopad 20 2011 20:28:04 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Kamikaze | W dniu 2011-11-20 19:56, pisze: http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html ale szrot 3 |
Data: Listopad 20 2011 20:28:52 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 08:28 PM, Kamikaze wrote: W dniu 2011-11-20 19:56, pisze: I dlatego już go nie chciałem. I ma słaby silnik. 4 |
Data: Listopad 20 2011 19:39:20 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin ale szrot Fakt, też bym go wyrzucił. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 5 |
Data: Listopad 20 2011 20:37:33 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Arbiter |
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html dlaczego worek pasażera wybiło? Nie jechales sam? 6 |
Data: Listopad 20 2011 20:43:10 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyÂłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 08:37 PM, Arbiter wrote: napisaÂł w wiadomoÂści Sam jechałem. Dlaczego wyjechał prawy worek? Nie wiem. Podobno on tak ma. 7 |
Data: Listopad 20 2011 20:41:22 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Kamikaze | W dniu 2011-11-20 19:56, pisze: http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html Naucz siÄ jeździÄ 8 |
Data: Listopad 20 2011 20:42:22 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 08:41 PM, Kamikaze wrote: W dniu 2011-11-20 19:56, pisze: No to musisz mi pokazaÄ jak siÄ jeździ 9 |
Data: Listopad 20 2011 20:47:13 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-11-20 20:42, pisze: On 11/20/2011 08:41 PM, Kamikaze wrote: PatrzÄ c na nick nauczyłby CiÄ tylko ten jeden jedyny raz ;) Pozdrawiam ! 10 |
Data: Listopad 21 2011 14:52:02 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Andrzej Lawa | W dniu 20.11.2011 20:47, Czarek Daniluk pisze: W dniu 2011-11-20 20:42, pisze: JeĹli megrims to ten, co sobie latał z pasa na pas i "deczko" siÄ spóźnił z hamowaniem, to bardziej jemu ta ksywka pasuje ;-> 11 |
Data: Listopad 20 2011 21:49:04 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Kamikaze | W dniu 2011-11-20 20:42, pisze: On 11/20/2011 08:41 PM, Kamikaze wrote: Nie staÄ CiÄ na to, abym pokazał Tobie jak siÄ jeździ. 12 |
Data: Listopad 20 2011 21:50:26 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 09:49 PM, Kamikaze wrote: W dniu 2011-11-20 20:42, pisze: Fakt. Ĺťycie akurat mam jedno. 13 |
Data: Listopad 20 2011 23:01:27 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Kamikaze, Nie stać Cię na to, abym pokazał Tobie jak się jeździ.No to musisz mi pokazać jak się jeździhttp://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.htmlNaucz się jeździć Aj, waj! Świezutki kibord-łorior się trafił! Moja wyobraźnia buzuje, widząc pryszczatego studencika, w rozciągniętym sweterku, z wypiekami na twarzy walącego w klawisze w zacisznym pokoiku w akademiku. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 14 |
Data: Listopad 21 2011 05:49:59 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: MichaĹ sirapacz Gut |
Aj, waj! Ĺwiezutki kibord-łorior siÄ trafił! Moja wyobraźnia buzuje, lol nic dodac nic ujac:) 15 |
Data: Listopad 20 2011 20:25:26 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RafaĹ Grzelak | wrote: http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html Ta przebitka to przez naklejke PMS, bo to deficytowy towar ostatnio. ;] -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 16 |
Data: Listopad 20 2011 21:32:29 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 09:25 PM, Rafał Grzelak wrote: wrote: Mam parÄ jeszcze. KtoĹ chÄtny? 17 |
Data: Listopad 20 2011 21:43:11 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello MegrimsNOSPAM, Mam parę jeszcze. Ktoś chętny?http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.htmlTa przebitka to przez naklejke PMS, bo to deficytowy towar ostatnio. ;] 20 kPLN/sztukę? Drogo trochę... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 18 |
Data: Listopad 20 2011 21:45:02 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 09:43 PM, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello MegrimsNOSPAM, e tam. Oddam za darmo :D 19 |
Data: Listopad 20 2011 22:03:54 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: MadMan | Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:45:02 +0100, Oddam za darmo :D To ja bierę. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 20 |
Data: Listopad 20 2011 22:18:32 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrims | W dniu 2011-11-20 22:03, MadMan pisze: Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:45:02 +0100, napisał(a): poznan. to na priva dawaj 21 |
Data: Listopad 20 2011 22:22:56 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: neoniusz | W dniu 20.11.2011 22:18, megrims pisze: Oddam za darmo :D Ja tez bym chcial... Krakuff. Juz od dlugiego czasu szukam i ni mo. 22 |
Data: Listopad 20 2011 21:50:12 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-20 21:32, pisze: On 11/20/2011 09:25 PM, Rafał Grzelak wrote: Z jakiego kanału? 23 |
Data: Listopad 20 2011 21:51:20 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/20/2011 09:50 PM, Artur MaĹlÄ
g wrote: W dniu 2011-11-20 21:32, pisze: Pytasz skÄ d je mam? 24 |
Data: Listopad 20 2011 21:53:14 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-20 21:51, pisze: On 11/20/2011 09:50 PM, Artur MaĹlÄ g wrote: W skrócie chyba tak... 25 |
Data: Listopad 20 2011 22:17:52 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrims | W dniu 2011-11-20 21:53, Artur MaĹlÄ
g pisze: W dniu 2011-11-20 21:51, pisze:kiedyĹ zlecałem robotÄ w drukarni to mi dodrukowali. wzór z google 26 |
Data: Listopad 20 2011 22:19:54 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-20 22:17, megrims pisze: W dniu 2011-11-20 21:53, Artur MaĹlÄ g pisze: Tak myĹlałem. 27 |
Data: Listopad 20 2011 22:23:02 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrims | W dniu 2011-11-20 22:19, Artur MaĹlÄ
g pisze: W dniu 2011-11-20 22:17, megrims pisze: to źle? 28 |
Data: Listopad 20 2011 22:57:42 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-20 22:23, megrims pisze: W dniu 2011-11-20 22:19, Artur MaĹlÄ g pisze: Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego z zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale cóż poradziÄ... 29 |
Data: Listopad 20 2011 21:59:58 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego z A jakie sÄ te zasady? Ĺťeby dostÄ piÄ zaszczytu posiadania naklejki PMS trzeba najpierw dotknÄ Ä Twojej stopy? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 30 |
Data: Listopad 20 2011 23:19:43 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-20 22:59, to pisze: Artur MaĹlÄ g Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkÄ uzyskaÄ to trzeba było wziÄ Ä udział w jakim zlocie, spotkaÄ siÄ z innymi. StÄ d pewnie starsi bywalcy pms siÄ znajÄ i dyskusja z nimi wyglÄ da trochÄ inaczej niż z anonimowymi trollami... 31 |
Data: Listopad 21 2011 00:16:22 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkÄ uzyskaÄ to trzeba było wziÄ Ä Przecież teraz nie ma zlotów, wiÄc o co Ci właĹciwie chodzi? StÄ d pewnie starsi bywalcy FascynujÄ ce. OpowiedziałeĹ o tym wnukom? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 32 |
Data: Listopad 21 2011 07:16:49 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-21, to wrote: Nie ma zlotow to nie ma naklejek. Proste. Teraz elita jezdzi z wyblaknietymi naklejkami i po tym ich poznasz. -- Artur ZZR 1200 33 |
Data: Listopad 21 2011 11:15:00 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin AZ Nie ma zlotow to nie ma naklejek. Proste. Teraz elita jezdzi z Od dzisiaj bÄdÄ wypatrywał trolla Artura i jego wyblakłej nalepki, a gdy już wypatrzÄ to oddam należny pokłon jemu i naklejce! Czy w ten sposób dostÄ piÄ zaszczytu posiadania własnej? PS. Zastanawia mnie jeszcze jeden problem logiczno-moralny -- czy zlotowy rozdawca nalepek może sobie nalepiÄ jednÄ z nich na własne auto? Czy może wtedy też bÄdzie niekoszernie? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 34 |
Data: Listopad 21 2011 20:33:14 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Cavallino | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci On 2011-11-21, to wrote: Ja tam w sobotÄ przykleiłem nowÄ naklejkÄ na niedawno polakierowany zderzak, mało wyblakniÄta jest. ;-) 35 |
Data: Listopad 21 2011 19:40:18 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-21, Cavallino wrote: Trzeba bylo fotoszopem troche ja "zmeczyc". -- Artur ZZR 1200 36 |
Data: Listopad 21 2011 20:44:00 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Cavallino | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci On 2011-11-21, Cavallino wrote: Ja już otrzymałem wyprodukowanÄ , wiÄc musiałbym jÄ jakÄ Ĺ polerkÄ zmÄczyÄ co najwyżej. ;-) 37 |
Data: Listopad 21 2011 19:46:46 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Cavallino Ja już otrzymałem wyprodukowanÄ , wiÄc musiałbym jÄ jakÄ Ĺ polerkÄ zmÄczyÄ Szmatka z nitro, chwila roboty i bÄdziesz elitarny jak Troll Artur. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 38 |
Data: Listopad 21 2011 20:32:10 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci begin Artur MaĹlÄ g Już nie wspominajÄ c o tym, że to bzdura, bo dyskusja z futrzakiem wyglÄ da dokładnie tak samo, jak z każdym innym trollujÄ cym kapelusznikiem. Nic sensownego nie powie, wiÄc i tak po jednym zdaniu musiałby wylÄ dowaÄ w kiblu. 39 |
Data: Listopad 21 2011 19:48:58 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Cavallino Już nie wspominajÄ c o tym, że to bzdura, bo dyskusja z futrzakiem On ma chyba jakÄ Ĺ traumÄ zwiÄ zanÄ z prÄdkoĹciÄ . Pewnie jakiĹ wypadek czy wypadki w rodzinie albo wĹród bliskich znajomych, po prostu nie jest obiektywny. Nic sensownego nie powie, wiÄc i tak po jednym zdaniu Na zlocie byĹ Futrzaka chciał do sedesu wrzuciÄ? Bez przesady. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 40 |
Data: Listopad 21 2011 20:54:43 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci news: Nic sensownego nie powie, wiÄc i tak po jednym zdaniu Na szczÄĹcie nie kojarzÄ sierĹciucha z żadnego zlotu, jakoĹ siÄ mijaliĹmy widaÄ, wiÄc nie było potrzeby. ;-) 41 |
Data: Listopad 21 2011 20:50:09 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Cavallino Nic sensownego nie powie, wiÄc i tak po jednym zdaniu musiałby To może dobrze, bo mógłby siÄ nie zmieĹciÄ, a poza tym to chyba nielegalne. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 42 |
Data: Listopad 21 2011 21:39:17 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-21 20:48, to pisze: Cavallino WidzÄ, że wyciÄ gasz podobne wnioski jak mistrz prostej po kursach asertywnoĹci dla przedstawicieli handlowych. Jednak w przeciwieĹstwie do tego osobnika nie posunÄ łeĹ siÄ do manipulacji w postaci zmiany wypowiedzi interlokutora w cytatach. Trauma zwiÄ zana z prÄdkoĹciÄ - długo siÄ bÄdÄ Ĺmiał. 43 |
Data: Listopad 23 2011 02:39:48 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g WidzÄ, że wyciÄ gasz podobne wnioski jak mistrz prostej po kursach Sam "chwaliłeĹ siÄ" że byłeĹ obserwatorem poważnego wypadku i bodaj uczestnikiem innego. ByÄ może to nie wszystko. To zostawia Ĺlady w psychice. Do tego dołóżmy Twoje uporczywe trollowanie na temat prÄdkoĹci i już mamy prawie pewnoć, że zostawiło. Jednak w przeciwieĹstwie do A po co miałbym to robiÄ? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 44 |
Data: Listopad 21 2011 11:34:34 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrims | W dniu 2011-11-20 23:19, Artur MaĹlÄ
g pisze: W dniu 2011-11-20 22:59, to pisze: Należy zorganizowaÄ zlot. 45 |
Data: Listopad 21 2011 11:42:39 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello megrims, Należy zorganizować zlot.Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkę uzyskać to trzeba byłoNie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego zA jakie są te zasady? Zdecydowanie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 46 |
Data: Listopad 21 2011 18:26:42 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | RoMan Mandziejewicz pisze: Hello megrims, Ewentualnie spot... Zawsze to coś. Seco 47 |
Data: Listopad 20 2011 22:21:04 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-20, to wrote: To czy mozesz miec naklejke ustalane jest na walnym zgromadzeniuNie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego z najwiekszych trolli PMS-u. -- Artur ZZR 1200 48 |
Data: Listopad 21 2011 00:14:08 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin AZ To czy mozesz miec naklejke ustalane jest na walnym zgromadzeniu ....pod przewodnictwem trolla Artura. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 49 |
Data: Listopad 22 2011 16:55:34 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: jerzu | On Sun, 20 Nov 2011 22:57:42 +0100, Artur Maśląg Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego Nie ma to jak dorabianie ideologii do kawałka naklejki... -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 50 |
Data: Listopad 22 2011 17:12:33 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2011-11-22 16:55, jerzu pisze: On Sun, 20 Nov 2011 22:57:42 +0100, Artur wrote: Masz rację, niech każdy sobie ściągnie z netu i się oklei. Albo bądź kreatywny - zamów 1000 sztuk i sprzedawaj na alledrogo. 51 |
Data: Listopad 22 2011 17:41:34 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: jerzu | On Tue, 22 Nov 2011 17:12:33 +0100, Artur Maśląg Masz rację, niech każdy sobie ściągnie z netu i się oklei. Widzisz w tym coś zlego? Taka naklejka jest gorsza? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 52 |
Data: Listopad 22 2011 16:49:07 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, jerzu wrote: Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac? -- Artur ZZR 1200 53 |
Data: Listopad 22 2011 17:54:39 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: DoQ | W dniu 22-11-2011 17:49, AZ pisze: Widzisz w tym coś zlego? Taka naklejka jest gorsza?Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac? Obawiam się, że się grubo mylisz ;) -- Paweł 54 |
Data: Listopad 22 2011 18:05:49 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2011-11-22 17:54, DoQ pisze: W dniu 22-11-2011 17:49, AZ pisze: A tak, dodatkowo zastanawiam się, jakie znaczenie mają naklejki przy dyskusjach w necie i w jaki sposób wykrywać ich obecność wirtualnie :) 55 |
Data: Listopad 22 2011 17:08:52 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, Artur MaĹlÄ
g wrote: Juz Ci mowilem, swiat nie konczy sie na gniazdku w scianie. -- Artur ZZR 1200 56 |
Data: Listopad 22 2011 18:12:23 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-22 18:08, AZ pisze: On 2011-11-22, Artur wrote: WyglÄ da na to, że jednak nie zrozumiałeĹ tego co pisałem, ale zupełnie mnie to nie dziwi. NapiszÄ może w prosty sposób - dystrybucja osobista w realu była właĹnie po to, by ludzie nie żyli w wirtualnej przestrzeni, tylko znali siÄ miej lub wiÄcej. ZresztÄ pisałem już, że z logikÄ to u Ciebie słabiutko. O wyczuwaniu ironii to w ogóle nie wspomnÄ. 57 |
Data: Listopad 22 2011 18:48:32 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello AZ, A tak, dodatkowo zastanawiam się, jakie znaczenie mają naklejki przyJuz Ci mowilem, swiat nie konczy sie na gniazdku w scianie. Chyba nie załapałeś ironii. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 58 |
Data: Listopad 22 2011 17:54:48 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-22 17:49, AZ pisze: On 2011-11-22, wrote: No i jak tu Ciebie poważnie traktowaÄ? 59 |
Data: Listopad 22 2011 17:02:26 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, Artur MaĹlÄ
g wrote: Dynda mi to, przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo masz wojownicze nastawienie do kazdego i juz na starcie wiesz, ze Twoja racja jest najtwojsza. -- Artur ZZR 1200 60 |
Data: Listopad 22 2011 18:05:16 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-22 18:02, AZ pisze: On 2011-11-22, Artur wrote: Tobie dynda wiele rzeczy - w tym PoRD. przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo Jak pisałem - jednak masz jakieĹ problemy emocjonalne. 61 |
Data: Listopad 22 2011 17:12:00 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, Artur MaĹlÄ
g wrote: No dynda mi i co?Dynda mi to, Zadnych. Umiem cieszyc sie z zycia, czego po Tobie nie widac.przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo -- Artur ZZR 1200 62 |
Data: Listopad 22 2011 18:21:29 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-22 18:12, AZ pisze: On 2011-11-22, Artur wrote: No i dynda. W zwiÄ zku z powyższym raczej Twoje opinie na temat przestrzegania przepisów/winy itd. zdajÄ siÄ byÄ zwyczajnie abstrakcyjne i zupełnie nieistotne w dowolnych dyskusjach na ten temat. Znaczy zdanie swoje mieÄ możesz, ale to nieistotne. Zadnych. Umiem cieszyc sie z zycia, czego po Tobie nie widac.przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo Wiesz, ludzie dzielÄ siÄ na chorych i źle zdiagnozowanych. Dodatkowo masz problem z "oczami" - podejrzewam, że tutaj okulista nie pomoże. No chyba, że jakoĹ mi pomożesz :) 63 |
Data: Listopad 22 2011 17:28:10 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, Artur MaĹlÄ
g wrote: Bo poniewaz? Miedzy mna a Toba jest ta roznica, ze ja lamie przepisy i nie mam do innych pretensji a Ty lamiesz a innych za to ganiasz. Zlamalem przepisy - spowodowalem kolizje (jak narazie nie spowodowalem), zlapali mnie - biore wine na klate i tyle. To ze mi dynda nie ma tu znaczenia, bo PoRD to prawo i obowiazuje wszystkich, wiec opinie zgodne z PoRD sobie moge glosic. No i o czym to powyzsze swiadczy? Ze jestes zwyklym pospolitym trollem usenetowym i tyle. -- Artur ZZR 1200 64 |
Data: Listopad 22 2011 18:40:01 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-22 18:28, AZ pisze: On 2011-11-22, Artur wrote: Z przykroĹciÄ muszÄ stwierdziÄ, że i tutaj siÄ mylisz. No, ale to wynika wprost z tego co pisałem wczeĹniej o Twoim wnioskowaniu i stawianych tezach. Zlamalem przepisy - spowodowalem kolizje (jak narazie nie spowodowalem), Tak, tak. Zdaje siÄ, że nie ma to wiele wspólnego z tym co pisałem na temat Twoich "opinii". To ze mi dynda nie ma tu znaczenia, bo PoRD to prawo i obowiazuje Napisałem wczeĹniej - opinie możesz sobie głosiÄ dowolne, ale ma siÄ to nijak do rzeczywistoĹci oraz sÄ one w sumie nieistotne w zakresie omawianych problemów. Wiesz, ludzie dzielÄ siÄ na chorych i źle zdiagnozowanych. DodatkowoNo i o czym to powyzsze swiadczy? Ze jestes zwyklym pospolitym trollem WrÄcz przeciwnie - Ĺwiadczy o tym, że nie masz pojÄcia o wielu kwestiach i żyjesz w swej wirtualnej rzeczywistoĹci. 65 |
Data: Listopad 22 2011 17:51:46 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, Artur MaĹlÄ
g wrote: Popelnilem blad, przepraszam. Wiecej sie to niepowtorzy. -- Artur ZZR 1200 66 |
Data: Listopad 22 2011 18:56:41 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2011-11-22 18:51, AZ pisze: On 2011-11-22, Artur wrote: MiałeĹ na myĹli swoje bredzenie? Miłe :) 67 |
Data: Listopad 22 2011 18:47:31 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello AZ, Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac?Masz rację, niech każdy sobie ściągnie z netu i się oklei.Widzisz w tym coś zlego? Taka naklejka jest gorsza? Mam wrażenie, że kulą w płot poszło... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 68 |
Data: Listopad 22 2011 17:57:29 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2011-11-22 17:41, jerzu pisze: On Tue, 22 Nov 2011 17:12:33 +0100, Artur wrote: Masz rację, proponuję jeszcze FB i wciskanie 'Lubię to'. 69 |
Data: Listopad 22 2011 18:46:52 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello jerzu, Masz rację, niech każdy sobie ściągnie z netu i się oklei.Widzisz w tym coś zlego? Taka naklejka jest gorsza? Nie wiem, czy taka jest gorsza. Wiem, że moja stara naklejka jest lepsza :P bo wiążą się z nią konkretne przeżycia związane z konkretnymi spotkaniami z ludźmi. I dlatego nie wymieniam na nowszą, choć mam gdzieś zadołowaną. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 70 |
Data: Listopad 20 2011 23:04:05 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello megrims, to źle?Tak myślałem.kiedyś zlecałem robotę w drukarni to mi dodrukowali. wzór z googleW skrócie chyba tak...Z jakiego kanału?Pytasz skąd je mam? Wiesz... kiedyś naklejki były rozdawane/sprzedawane na zlotach i spotkaniach jedynie. Ja mam juz kompletnie wyblakłą z bodaj drugiej edycji. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 71 |
Data: Listopad 20 2011 21:27:41 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g Tak myĹlałem. Ty szczwany lisie! -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 72 |
Data: Listopad 21 2011 01:22:53 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: kogutek | napisał(a): http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.htmlOdpalisz coś temu co mu samochód rozjebałeś? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 73 |
Data: Listopad 21 2011 07:19:20 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: ArekM |
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html BTW: Ostatnio robi sie jakas moda na takie manerwry, jak ten merc, ktorego trafiłeĹ ... -- Pzdr E90 74 |
Data: Listopad 22 2011 16:21:21 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: RafaĹ Grzelak | ArekM wrote:
Z miesiac temu na Raszynskiej w DC (2x3pasy, ja na srodkowym) ktos w jarisie skrecil mi przed nosem z prawego pasa w lewo. Ludzie sa dziwni. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 75 |
Data: Listopad 21 2011 12:40:17 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: J.F | Użytkownik napisał w wiadomoĹci grup http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html Ogloszenie juz zniklo ... ale czy bylo tam napisane "bezwypadkowy" ? W koncu nikt nie zginal :-) Przebitka 20.000!! W jakim sensie przebitka ? J. 76 |
Data: Listopad 21 2011 18:02:59 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w "J.F" >Przebitka 20.000!! Z OC + ze sprzedaży = wartość nieuszkodzonego + 20kPLN. 77 |
Data: Listopad 21 2011 19:20:51 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: ToMasz | W dniu 21.11.2011 18:02, pisze: Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, "J.F"wszyscy się na to zrzucimy w przyszłym roku. ToMasz 78 |
Data: Listopad 22 2011 16:23:49 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Rafał Grzelak | ToMasz wrote: > > > Przebitka 20.000!! Rozwin, bo chyba tego nie widze. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 79 |
Data: Listopad 22 2011 10:50:02 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Pabl_o |
Z OC + ze sprzedaży = wartość nieuszkodzonego + 20kPLN. A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe? Nie mogl znalezc frajera ktory by to kupil za te chore pieniadze, to z premedytacja rozpierdzielil... O ile metoda na "sprzedanie" w ten sposob auta jest hmm - dyskusyjna, o tyle ostentacyjne opisywanie tego na grupie jest glupota! -- Picasso 80 |
Data: Listopad 22 2011 18:53:16 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyÂłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/22/2011 10:50 AM, Pabl_o wrote: napisaÂł w wiadomoÂści nie wiem czy ROTFL, bo to w sumie mało Ĺmieszne. CoĹ mogło siÄ komuĹ staÄ. poczytaj to: http://pis24.blogspot.com/2011/11/j-kaczynskiego-piramida-spiskowa.html szczególnie ten fragment: ..... Prezydent i jego ludzie nie zginÄli w wyniku zamachu, ale sÄ przetrzymywani przez Ruskich na Syberii, gdzie codziennie trwajÄ ich krwawe przesłuchania. Wyniki bestialskich tortur Polaków trafiajÄ na biurka Putina i Tuska. to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym celowym wjechaniu w goĹcia. 81 |
Data: Listopad 23 2011 04:20:49 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyÂłem :D | Autor: marcin | to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym za to twoja o moim rzekomym polowaniu jest bezdyskusyjna. szemrany dorobkiewiczu. 82 |
Data: Listopad 23 2011 05:11:23 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyÂłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/23/2011 04:20 AM, marcin wrote: to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym No to jeĹli wziÄ łeĹ to na serio i do siebie, to przepraszam. 83 |
Data: Listopad 23 2011 17:06:36 | Temat: Re: no i sie zabawki pozby3em :D | Autor: Pabl_o |
Wystarczylo poskladac wszystko w logiczna calosc, to co tutaj pisales... Nie celowym wjechaniu ale o celowym niehamowaniu a to roznica, subtelna ale roznica. BTW Dopiero po takiej rozwałce cena byla adekwatna do wartosci... Dobrze, ze poszedles po rozum do glowy i teraz lyknales uzywke... -- Picasso 84 |
Data: Listopad 23 2011 04:19:19 | Temat: Re: no i sie zabawki pozby�em :D | Autor: marcin |
A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe? wreszcie to ktos napisal. a mi bedzie pierdolil o szukaniu dzwona przy martwym polu... 85 |
Data: Listopad 23 2011 08:57:04 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyďż˝em :D | Autor: masti | Dnia piÄknego Wed, 23 Nov 2011 04:19:19 +0100 osobnik zwany marcin A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe? Nie mogl odreagowujesz frustraciku? -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 86 |
Data: Listopad 23 2011 19:43:30 | Temat: Re: no i sie zabawki pozby�em :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/23/2011 04:19 AM, marcin wrote:
oo!!!! jaki smerf ważniak ;) Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieÄ takÄ psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizowaÄ sytuacje i stwierdziÄ, że o! temu to przyjebie. Zabije? Nie zabije? Moja wina? Nie moja wina?. W sumie spoko.. nie hamujemy I na to wszystko decyzja w sekunde. IMO, to odruch, że hamujemy, to chyba każdy normalny człowiek ma. Chyba, że nie jestem normalny, ale to NTG. 87 |
Data: Listopad 23 2011 19:54:49 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbylem :D | Autor: J.F | Użytkownik napisał w wiadomoĹci grup Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieÄ takÄ Niektorzy maja odruch wyprzedzania z prawej w podobnej sytuacji :-P W sumie to nieco wczesniej chyba narzekales ze sie nie chce sprzedac, a tu prosze bardzo - frajer sie trafil, kamera byla wlaczona - moze jednak masz silna psyche ? :-) J. 88 |
Data: Listopad 23 2011 20:12:02 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyďż˝em :D | Autor: Bydlę | On 2011-11-23 18:43:30 +0000, said: Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieć taką Na filmie było wyraźnie widać, że nie zrobiłeś niczego, by uniknąć zdarzenia. Nic dziwnego, że u kogoś zrodziło się podejrzenie, że być może celowo... ;> -- Bydlę 89 |
Data: Listopad 25 2011 12:57:13 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyďż˝em :D | Autor: kakmar | Dnia 23.11.2011 napisał/a:
Nie znasz siÄ na tym po prostu. Najpierw oglÄ da siÄ film do koĹca, potem komentujÄ c można siÄ wykazaÄ własnÄ mÄ droĹciÄ . Inna sprawa że wiÄkszoć dociska gaz dopiero jak siÄ 3x upewni że już jedzie po prostej, a i wtedy raczej niezbyt Ĺmiało. No chyba że wczeĹniej zauważÄ że ktoĹ ich chce wyprzedzaÄ. -- kakmaramaildotcom 90 |
Data: Listopad 22 2011 18:50:20 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/21/2011 12:40 PM, J.F wrote: Użytkownik napisał w wiadomoĹci grup Krotoski-cichy wylicytował wrak za 87000 Brutto, a wystawia za 106000 brutto. Ale jeĹli ja chciałbym ten wrak od leasingu odkupiÄ, to musiałbym 123000 brutto. TakÄ dostałem ofertÄ. :D 91 |
Data: Listopad 21 2011 17:48:27 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: R2r | W dniu 2011-11-20 19:56, pisze: http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.htmlBezwypadkowy? -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 92 |
Data: Listopad 21 2011 18:16:59 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/21/2011 05:48 PM, R2r wrote: W dniu 2011-11-20 19:56, pisze: Nikt nie zginÄ ł, ani nie został ranny. Nie ma plam krwi - bezwypadkowy. Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkładu finansowego, bla bla bla... 93 |
Data: Listopad 21 2011 17:46:44 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: kamil | On 21/11/2011 17:16, wrote: On 11/21/2011 05:48 PM, R2r wrote: Zapomniałeś o STAN IGŁA! -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net 94 |
Data: Listopad 21 2011 20:09:03 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: ArekM |
Nikt nie zginął, ani nie został ranny. I jeżdżony przez kobiete :) -- Pzdr E90 95 |
Data: Listopad 21 2011 20:19:32 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Lewis | W dniu 2011-11-21 20:09, ArekM pisze:
Nie palony, na polaku, w dizlu, w kombi i w czterech łapach. ;) A na poważnie uszkodzenia wyglÄ dały na znikome. -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 96 |
Data: Listopad 21 2011 20:20:55 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: DoQ | W dniu 21-11-2011 20:19, Lewis pisze: A na poważnie uszkodzenia wyglądały na znikome. Dokładnie, samochód do zrobienia - dla ASO to kosmetyka. -- Paweł 97 |
Data: Listopad 21 2011 20:25:27 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: Grejon | W dniu 2011-11-21 20:19, Lewis pisze: Nie palony Jasne. A przebieg to pewnie na holu robił ;) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Green Trafic 140 dCi 98 |
Data: Listopad 22 2011 13:25:16 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: kamil | On 21/11/2011 19:09, ArekM wrote:
Z pewnymi wyjątkami, widząc jak większość kobiet obsługuje skrzynię biegów i regularnie sprawdza poziom oleju i innych płynów, to na sam widok takiego ogłoszenia idę dalej. :) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net 99 |
Data: Listopad 22 2011 10:50:35 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: R2r | W dniu 2011-11-21 18:16, pisze: On 11/21/2011 05:48 PM, R2r wrote:Ale jest po wypadku. Może i naprawiony, ale po wypadku. ZresztÄ sam pisałeĹ, że na poczÄ tku groziła Ci szkoda całkowita (jak Ty lubisz siÄ piÄknie podkładaÄ...). W przypadku wiÄkszoĹci przeciÄtnych samochodów w wieku ponad piÄciu lat szkodÄ całkowitÄ faktycznie prosto jest zrobiÄ. Jednak w przypadku rocznego samochodu zwłaszcza tej klasy, koszty naprawy zbliżone do ceny całkowitej oznaczajÄ , że uszkodzenia jednak były całkiem poważne i ich naprawa według wszelkich standardów ASO i na oryginalnych, nowych czÄĹciach jest nieopłacalna. Zatem samochód jest nie "bezwypadkowy" ale jak napisałem na poczÄ tku: "po wypadku, naprawiony". I to prawdopodobnie tak naprawiony, aby zminimalizowaÄ koszty tej naprawy i szybko go opchnÄ Ä. W jaki sposób takÄ minimalizacjÄ kosztów siÄ realizuje to nietrudno sobie wyobraziÄ... -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 100 |
Data: Listopad 22 2011 10:07:41 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: AZ | On 2011-11-22, R2r wrote: W dniu 2011-11-21 18:16, pisze:Ironia to by chyba musiala wyjsc za krzaka... Przeciez w ogloszeniu byly zdjecia rozbitego wiec o co chodzi? -- Artur ZZR 1200 101 |
Data: Listopad 22 2011 13:13:54 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrims | W dniu 2011-11-22 10:50, R2r pisze: W dniu 2011-11-21 18:16, pisze: co C63 to wyglÄ da mniej wiÄcej tak: Komplet poduszek i konsola i podsufitka do Ĺrodka w ASO - jakieĹ 30.000 (alledrogo 4000) Komplet reflektorów ILS na przód 11000 PLN (alledrogo: 4500) Pokrywa silnika w ASO: 5500 (alledrogo 1800) i tak dalej i tak dalej. W przypadku AMG to te ceny sÄ kompletnie z sufitu. A ja po prostu nie chciałem już tym autem jeździÄ, bo dzieĹ wczeĹniej zostało naprawione po poprzedniej kolizji. Wtedy worki nie wyszły, koła i błotniki były na miejscu. Do wymiany były lampy, zderzak i chłodnice. A i tak wyszło na 70.000 Brutto. Ale wtedy zasnÄ łem :( JeĹli auto jest w Leasingu, to MUSI byÄ naprawione w ASO. MUSI!!!! Tak jest w umowie leasingowej i w przypadku naprawy poza ASO leasing nie wyrazi zgody na wypłatÄ odszkodowania ubezpieczycielowi. Nawet z OC sprawcy. Koniec i kropka. Ta naprawa wg opinii "fahofcuff" garażowych było do wykonania za 40.000 maksymalnie. Ale nie wg stawek ASO. A co do wypadkowoĹci? Gorsze auta po Polsce jeżdżÄ . A to ktoĹ zrobi i znajdziemy je na Allegro za 4 miesiÄ ce za 170.000 jako bezwypadek, salon RP itp. Jak ktoĹ trafi na to auto, to niech podrzuci. :D 102 |
Data: Listopad 22 2011 16:09:42 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 22 Nov 2011 13:13:54 +0100, w A co do wypadkowości? Gorsze auta po Polsce jeżdżą. A to ktoś zrobi Zarchiwizuj swoją aukcję. Z numerem VIN. (Sprawdzałem, google nie zarchiwizowało :) ). 103 |
Data: Listopad 22 2011 18:15:23 | Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D | Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | On 11/22/2011 04:09 PM, wrote: Tue, 22 Nov 2011 13:13:54 +0100, napisał(-a): Zdjęcia mam porobione. VIN również w paru miejscach się pojawia. Inna sprawa, że to nie była jakaś masakra. Przednie słupki całe. Tylko koszmarnie wygląda i naprawa w ASO nie opłacalna. |