Automat i diesel
1 | Data: Sierpien 18 2010 14:46:42 |
Temat: Automat i diesel | |
Autor: Wangog | Witam 2 |
Data: Sierpien 18 2010 13:50:23 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: kamil |
Witam Ja mysle, ze jesli w instrukcji nie ma o tym ani slowa, powinienes przestac sluchac urban legends i skupic sie na jezdzie. Ja swego czasu uslyszalem od mechanika, ze silnikow w japonczykach z lat 90-tych nikt nie naprawia, bo sa nitowane. Pozdrawiam Kamil 3 |
Data: Sierpien 18 2010 15:09:22 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: MM | Dnia 18-08-2010 o 14:46:42 Wangog napisał(a): Jako ze jest to moj pierwszy diesel to mam pytanko odnosnie jego eksploatacji zima? Tankuj na znanych oraz tam gdzie jest ruch (duży ruch = szybka rotacja paliwa = częste dostawy paliwa o odpowiednich parametrach) oraz jak będą duże mrozy to dolać, chyba nie chcesz testować czy paliwo było do minus 20. 4 |
Data: Sierpien 18 2010 14:05:26 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Massai | Wangog wrote: Witam Chodzi o to że w klasycznych automatach przy starcie nie opłaca siÄ naciskaÄ gazu do dechy, zwiÄksza to tylko zużycie skrzyni a nie przekłada siÄ na szybszy start. DodaÄ gazu można, tylko nie ma sensu cisnÄ Ä do dechy. Optymalnie, jeĹli chce ktoĹ wystartowaÄ szybciej, to po prostu płynnie docisnÄ Ä gaz. Nieoptymalnie i niezdrowo to wszelkie manewry w stylu "hamulec, gaz do dechy i puszczamy" czy "N, gaz do dechy i wrzucamy D". -- Pozdro Massai 5 |
Data: Wrzesien 08 2010 13:22:49 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Brzezi | śro, 18 sie 2010 o 16:05 GMT, Massai napisał(a): Chodzi o to że w klasycznych automatach przy starcie nie opłaca się A to niby czemu? Pozdrawiam Brzezi 6 |
Data: Sierpien 18 2010 16:44:31 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: krzyss | W dniu 2010-08-18 14:46, Wangog pisze: Witam Jedyne co mi przychodzi do glowy to to ze wtedy auto ruszy szybciej niz bys odrazu cisnal gaz do podlogi. U mnie przynajmniej tak wlasnie jest. 130@170KM & tiptronic :) -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 7 |
Data: Sierpien 18 2010 21:04:07 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: PB | Wed, 18 Aug 2010 14:46:42 +0200, na pl.misc.samochody, Wangog Slyszalem rade aby po ruszeniu spod swiatel nie wciskac od razu gazu, Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie jechał na krawędzi zerwania. Więc mu dociskaj z wyczuciem. Nie ma sensu dawać podłogi od zera. Jako ze jest to moj pierwszy diesel to mam pytanko odnosnie jego Tankuje swojego diesla tylko na Shellu - każdym jaki jest pod ręką - bo mam kartę flotową. Nie zauważyłem problemów z paliwem zimą, a ostatnia była długa i mroźna. Tankuję raz w miesiącu, bo bydlę ma bak który pozwala zrobić prawie 1000km po mieście... -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) 8 |
Data: Sierpien 18 2010 21:13:57 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Mario |
Czy dobrze Cię zrozumiałem? Jeśli wciśniesz do podłogi to automat nie zerwie przyczepności?! pozdrawiam mario 9 |
Data: Sierpien 18 2010 21:44:45 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: J.F. | On Wed, 18 Aug 2010 21:13:57 +0200, Mario wrote: Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie A bo panie, tym wszystkim steruje teraz Komputer :-) J. 10 |
Data: Sierpien 18 2010 22:08:11 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: MadMan | Dnia Wed, 18 Aug 2010 21:44:45 +0200, J.F. napisał(a): Czy dobrze Cię zrozumiałem? Automat połączony z silnikiem 2.8l też nie zerwie przyczepności na asfalcie :) -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 11 |
Data: Sierpien 18 2010 23:11:29 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: PB | Wed, 18 Aug 2010 22:08:11 +0200, na pl.misc.samochody, MadMan Automat połączony z silnikiem 2.8l też nie zerwie przyczepności na nie wiem jak 2.8, ale 3,0; 2,5; 1.9 - nie zrywały. Jak był suchy asfalt to po prostu toto jechało... -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) 12 |
Data: Sierpien 19 2010 12:11:01 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Mario | W dniu 2010-08-18 23:11, PB pisze: Wed, 18 Aug 2010 22:08:11 +0200, na pl.misc.samochody, MadMantak jak Ci pisałem poniżej, jechałeś jakimś gównem. Pierwszy lepszy film z YT. Gaz do podłogi i ciekawe co to za pisk opon? nieee, przecież automat nie zrywa ;-) http://www.youtube.com/watch?v=R6PsA_eiFNA&feature=related pozdrawiam mario 13 |
Data: Sierpien 19 2010 12:44:40 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: J.F. | On Thu, 19 Aug 2010 12:11:01 +0200, Mario wrote: W dniu 2010-08-18 23:11, PB pisze: No tak, ale to jest automat polaczony z silnikiem 3.8 lub wiekszym :-) J. 14 |
Data: Sierpien 19 2010 13:28:03 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Mario | W dniu 2010-08-19 12:44, J.F. pisze: On Thu, 19 Aug 2010 12:11:01 +0200, Mario wrote:dokładnie to 5.7, ale PB napisał, że z automatem nie zerwie przyczepności i już. Nie było mowy o pojemności. Udowodniłem że jego teoria jest nieprawdziwa. pozdrawiam mario ps. wiem, że to benzynowe autka, ale dieslem V8 też zerwie przyczepność. 15 |
Data: Sierpien 18 2010 23:10:26 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: PB | Wed, 18 Aug 2010 21:13:57 +0200, na pl.misc.samochody, Mario Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-) -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) 16 |
Data: Sierpien 19 2010 00:12:57 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Lewis | W dniu 2010-08-18 23:10, PB pisze: Wed, 18 Aug 2010 21:13:57 +0200, na pl.misc.samochody, Mario Hmm jeździłem Toyotą Camry 2005r 2.2Benzyna (chyba taki,albo 2.4) coś około 140KM, i zrywa trakcję bez najmniejszego problemu, 4biegowe ASB. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis 17 |
Data: Sierpien 19 2010 00:18:05 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: AL | Lewis pisze: W dniu 2010-08-18 23:10, PB pisze: masz piasek w oleju? ;) -- pozdr Adam (AL) TG 18 |
Data: Sierpien 19 2010 09:28:26 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: PB | Thu, 19 Aug 2010 00:12:57 +0200, na pl.misc.samochody, Lewis Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa Coś dziwnego. Objeździłem sporo automatów i one po to mają sprzęgło hydrokinetyczne żeby nie zrywać właśnie. Sztuczką którą opisał kolega niżej da się zerwać, ale chodzi o normalne ruszanie z miejsca. -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) 19 |
Data: Sierpien 19 2010 12:03:05 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Mario | W dniu 2010-08-19 09:28, PB pisze: Thu, 19 Aug 2010 00:12:57 +0200, na pl.misc.samochody, Lewis dobry text :-DD pozdrawiam mario 20 |
Data: Sierpien 19 2010 08:12:47 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Piotr Wasil | PB napisał(a): Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa Da sie zerwac. Trzymasz hamulec lewa noga, prawa dajesz gazu, puszczasz hamulec i zrywa. Sprawdzone na kilku automatach ;) -- -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com 21 |
Data: Sierpien 19 2010 11:17:15 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: kamil |
PB napisał(a): Cos jak tutaj? :) http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM Pozdrawiam Kamil 22 |
Data: Sierpien 19 2010 12:02:17 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Mario | W dniu 2010-08-18 23:10, PB pisze: Wed, 18 Aug 2010 21:13:57 +0200, na pl.misc.samochody, Mario Zerwie. Jeździłem kilka lat automatem i zawsze wciskanie do podłogi powodowało zerwanie przyczepności i pisk kół później przy zmianie z 1 na 2. Cóż, nie moja wina że miałeś doświadczenie z jakąś popierdółką "dwa litry". :-P pozdrawiam mario 23 |
Data: Sierpien 19 2010 11:31:09 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Massai | Mario wrote: W dniu 2010-08-18 23:10, PB pisze: Pisk przy zmianie 1 na 2? No cóż, nie jego wina że miałeś zwaloną skrzynię ;-) -- Pozdro Massai 24 |
Data: Sierpien 23 2010 21:17:22 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: wowa |
Dobrze, że maja 325is o tym nie wiedziała :) Trzeba było delikatnie z gazem. I to nie tylko przy ruszaniu.Tak, to była wersja amerykańska, z szerokimi zderzakami :) Wojtek -- Powódź ma też plusy dodatnie, każdy dostał darmowe oczko wodne w ogrodzie :) 25 |
Data: Wrzesien 08 2010 13:24:48 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Brzezi | śro, 18 sie 2010 o 21:04 GMT, PB napisał(a): Wed, 18 Aug 2010 14:46:42 +0200, na pl.misc.samochody, Wangog automat nie ma nic wspolnego z "pozwalaniem" na zerwanie przyczepnosci, jezeli bedziesz mial odopwiednia moc, to zerwie, ale tak samo tyczy sie to do manualnej skrzyni, tyle ze w ASB bedzie potrzeba wiecej mocy, bo nie da sie "strzelic ze sprzegla" PS. na przyszlosc nie wprowadzaj ludzi w blad.. Pozdrawiam Brzezi 26 |
Data: Wrzesien 08 2010 21:14:03 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: ąćęłńóśźż | Zartujesz sobie. 27 |
Data: Wrzesien 09 2010 01:34:24 | Temat: Re: Automat i diesel | Autor: Brzezi | śro, 08 wrz 2010 o 21:14 GMT, ąćęłńóśźż napisał(a): Zartujesz sobie. Odpowiada sie pod cytatem, poza tym, to nie moj cytat, wiec nastepnym razem odpowiadaja temu, kogo cytujesz... Pozdrawiam Brzezi |