Autostrady w Polsce
1 | Data: Kwiecien 22 2008 06:23:27 |
Temat: Autostrady w Polsce | |
Autor: | Witam 2 |
Data: Kwiecien 22 2008 15:29:10 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Robert J. | Ta autostrada nie może przynajmniej w tym kształcie nie odgrywa żadnej Autostrada nie ma odgrywać roli dla ruchu lokalnego, ale dla tranzytowego :-). Ruch lokalny odbywa się po drogach lokalnych. 3 |
Data: Kwiecien 22 2008 06:29:44 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Bard13 | <ciach>
Słusznie prawi, wódki mu dać. 4 |
Data: Kwiecien 22 2008 16:29:52 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Lewis |
Słusznie prawi, wódki mu dać. On chyba jeden trzeźwy sie ostał a Ty chcesz jeno odrazu go spoic? ;) -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 na sprzedaż Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 5 |
Data: Kwiecien 22 2008 14:39:20 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Rafal | BO jest jedna zasadnicza roznica: autostrady amerykańskie (a także niemiecie i 6 |
Data: Kwiecien 22 2008 17:02:43 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Adam Kowalski | Użytkownik "Rafal" napisał w wiadomości BO jest jedna zasadnicza roznica: autostrady amerykańskie (a także U nas minimalne odległości między węzłami określa rozporządzenie ministra, aby droga miała parametry autostrady "odstępy między węzłami nie powinny być mniejsze niż 15 km, a w granicach lub sąsiedztwie dużego miasta lub zespołu miast - nie mniejsze niż 5 km; dopuszcza się wyjątkowo pojedyncze odstępy nie mniejsze niż 5 km, a w granicach lub sąsiedztwie dużego miasta lub zespołu miast - nie mniejsze niż 3 km". 7 |
Data: Kwiecien 22 2008 17:08:49 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: J.F. | On Tue, 22 Apr 2008 17:02:43 +0200, Adam Kowalski wrote: U nas minimalne odległości między węzłami określa rozporządzenie ministra, Platnej ? aby droga miała parametry autostrady "odstępy między węzłami nie powinny być Nie rozumiem celu tego rozporzadzenia .. J. 8 |
Data: Kwiecien 22 2008 18:06:46 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Adam Kowalski | U nas minimalne odległości między węzłami określa rozporządzenie ministra, Nie ma znaczenia czy płatna czy nie. Projektant publicznej autostrady musi się stosować do tego rozporządzenia. aby droga miała parametry autostrady "odstępy między węzłami nie powinny Chodzi o to, że węzły na autostradzie nie mogą być zbyt gęsto, są to miejsca teoretycznie najniebezpieczniejsze. Podobnie jest na drogach niższych klas (S, GP), tam też są ograniczenia co do odległości międzywęzłowych. 9 |
Data: Kwiecien 23 2008 08:40:41 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: J.F. | On 22 Apr 2008 16:39:20 +0200, Rafal wrote: U nas nie ma spójnego systemu i wizji tego co ma powstac i jak ma być docelowo lepsza taka autostrada niz zadna :-) Oraz niz ta co tam byla :-) A powyzsze - nie wiem jak to dokladnie bylo - czy unia dala pieniadze tylko na to, czy rzad musial zaplacic 1/3 wiec chcial jak najtaniej - dosc ze UE nikogo to nie zdziwilo.. J. 10 |
Data: Kwiecien 22 2008 17:56:22 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 22 Apr 2008 06:23:27 -0700 (PDT), Ta autostrada nie może przynajmniej w tym kształcie nie odgrywa żadnej Wpuszczenie ruchu lokalnego na autostradę może oznaczać jedno: krwii koryto. Jak jade z Krakowa na budowe i widze kilku kilometrowe korki w strone No to wyobraź sobie, że walisz 130+ po autostradzie, a nagle wytaczają się na nią te wszystkie kapelusze, ew. mietki w Żukach, jadące na targ? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 11 |
Data: Kwiecien 22 2008 20:36:27 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: cholo |
Mam przed soba projekt A4 w okolicach Krakow i wszystko jest super a wiesz moze kiedy skoncza ta A4 bo codziennie jade z wieliczki do zabierzowa i mnie szlag trafia. ile wiecej benzyny spalilem, jak zawieszenie rozwalilem (na objazdach korkow) i czasu stracilem to moje. a byla cala masa innych drog w krakowie, ktore wymagaly naprawy to sie za relatywnie dobra obwodnice wzieli. pozdrawiam, cholo 12 |
Data: Kwiecien 22 2008 22:44:04 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Maciej Browarczyk | pisze: 13 |
Data: Kwiecien 22 2008 23:21:51 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: J.F. | On Tue, 22 Apr 2008 22:44:04 +0200, Maciej Browarczyk wrote: Mnie boli to, ze "autostrady" (bo jak to obecnie inaczej nazwac?) sa Jak spojrzysz na mape to Poznan i Wroclaw leza "z boku", troche za daleko na "odnoge". Owszem, cos typu Warszawa-Lodz-Kalisz i dalej odnogi na Wroclaw i Poznan moze by i bylo [kiedys] sensowne. ps. Nie mam nic do gorali, gornikow i warszawiakow, do innych hanysow A po co nam autostrada polnoc-poludnie ? :-) Wladza sie obudzila mniej wiecej w tym samym czasie ze autostad nie mamy praktycznie zadnych i przydaloby sie zbudowac. I jak sie obudzila to sie okazalo ze na poludniu wszystko gotowe do budowy czeka od 1935 wystarczy tylko sypnac groszem :-) Natomiast z Warszawy na poludnie to juz prowadzila gierkowka, moze nie autostrada, ale dosc przyzwoita i 180 pojechac sie da :-) J. 14 |
Data: Kwiecien 23 2008 00:01:42 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Cavallino |
A dobrym pomyslem byloby wybudowanie np. Kombinujecie jak konie pod górke. A1 jest w trakcie realizacji, przecina A2 pod Lodzia, odnoga bedzie S5 i S8. 15 |
Data: Kwiecien 23 2008 00:11:54 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Przemek V |
Mozna to wreszcie powiedziec otwarcie. Autostrady to chytry plan warszawiaków. Cala Polska bedzie musiala pomykac platnymi autostradami, którymi sfinansuja darmowe ekspresówki o praktycznie identycznych parametrach dla Warszawy. :) 16 |
Data: Kwiecien 23 2008 06:38:27 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: rafal |
Mozna to wreszcie powiedziec otwarcie. Autostrady to chytry plan "będą" to dobre określenie - zwłaszcza że bez żadnych ram czasowych :/ Ale faktem jest że sieć autostrad którą się projektuje jest IMHO bez sensu... no poza A4 i A2.. S8 na odcinku Wwa - Piotrków jest bez sensu gdy prawie równolegle powstaje A2 z Konotopy do Strykowa (i tam łaczy się z A1) - no chyba że faktycznie przyjąć spiskową teorię którą głosisz (IMHO dla mnie to jedyne uzasadnienie). tzn jest do wybudowania ale z niskim priorytetem, przede wszystkim trzeba ją budowac z Piotrkowa (od A1) do Wrocławia i dlaej do A4 (a może i przejścia z Czechami) S7 - IMHO zamiast budować z Płońska do Gdańska, raczej nalezałoby zbudować S10 z Płońska do Torunia i tam połaczyć się z A1 - to "załatwia" kwestię połączenia W-wy z trójmiastem i najprawdopodobniej doprowadziłoby do znacznego zmniejszenia ruchu na 7-ce od Płońska do Elbląga (a S7 z Gdańska do Elbląga zdecydowanie jest potrzebna) - ekspresówkę można więc budować w późniejszym terminie a uwolnione zasoby skierowac na inne drogi S7 do Radomia jest potrzebne i dobrze że budują, do Kielc pewnie też potrzebna, ale Kielce - Kraków? już nie wiem... Wpakowano kupę kasy w remont DK50 (taki "pseudo-ring" W-wy dla TIRów) - tylko że ta droga nadal jest wąska, prowadzi przez wioski itp.. Zamiast tej przebudowy (która IMHO g...o dała) należało raczej przeprojektować ja z zbudowac ekspresówkę (S50?) która to byłąby 1-szą możliwością obejścia W-wy dla TIR-ów, podczas gdy dziś wiele z nich i tak pakuje się przez miasto (bo sporo bliżej) -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 17 |
Data: Kwiecien 23 2008 19:23:37 | Temat: Re: Autostrady w Polsce | Autor: Przemek V |
S7 - IMHO zamiast budować z Płońska do Gdańska, raczej nalezałoby zbudować Tu się zgadzam w 100% ale nikt w GDDKiA nie myśli w kategoriach, że możnaby do Gdańska inaczej jeździć niż 7ką. Zresztą skrót z Sierpca do Grudziądza i dalej 1ką jest już dziś najszybszą trasą z Wawy do znacznej części Trójmiasta i na półwysep. |
Re: Autostrady w Polsce

