Pompka tylej szyby i szyby ptrzedniej sa to dwa niezalezne urzadzenia -
Bzdura!
Czemu wprowadzasz człowieka w błąd.
Prawdopodobnie spuchł tłoczek w zaworku zmieniajacym kierunek tłoczenia
szyba przód/szyba tył.
Wówczas spada ciśnienie i na przód jeszcze leci a na tył już nie.
1. Zdjąć koło - dla wygody
2. zdjąć nadkole, (zaopatrz sie w dwie lub trzy spinki do nadkoli po około 
1,40 szt)
3. wyciągnąć pompkę, ciągnąc do góry, jest tylko wcisnięta, nie przykręcona
4. przy korpusie pompki jest plastikowa obudowa z tłoczkiem ( po obu jej
końcach sa wyloty) trzeba to rozebrać.
5. Naprawa nr 1 jeżeli guma w tłoczku spuchła to należy żyletką ściąć ją na
równi z plastikową rurką w której jest.
Naprawa nr 2 jezeli gume szlag trafił to ją wydłubać i ta rurke zalać
silikonem i nadmiar z obu końców sciąć.
6. Złozyc wszystko
7. Cieszyc sie mocnym strumieniem
-- 
Jacek T.
Megi K4M '99 RXE (oklejony)
ex Clio C1E '91
Merida Kalahari 510 SX (black and yellow)
| 4 | 
Data: Lipiec 15 2007 12:33:48 | 
| Temat: Re: [Clio] Awaria spryskiwacza | 
| Autor: Marcin  | 
  Jacek 
 
  Dzieki za konrketną odpowiedź. Też mi się wydawało, że tam jest jedna  
pompka a 
to co napisałeś potwierdzałoby słowa mechanika o jej uszkodzeniu. 
 
 Spróbuje to naprawić, ale na zapytam jeszcze czy nie orientuejsz się czy  
pompki w 
ph1 i ph2 sa takie same ? 
 
  pozdrawiam 
 Marcin. 
 
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości  
 
 Pompka tylej szyby i szyby ptrzedniej sa to dwa niezalezne urzadzenia - 
 
 
Bzdura! 
Czemu wprowadzasz człowieka w błąd. 
Prawdopodobnie spuchł tłoczek w zaworku zmieniajacym kierunek tłoczenia 
szyba przód/szyba tył. 
Wówczas spada ciśnienie i na przód jeszcze leci a na tył już nie. 
1. Zdjąć koło - dla wygody 
2. zdjąć nadkole, (zaopatrz sie w dwie lub trzy spinki do nadkoli po około  
1,40 szt) 
3. wyciągnąć pompkę, ciągnąc do góry, jest tylko wcisnięta, nie  
przykręcona 
4. przy korpusie pompki jest plastikowa obudowa z tłoczkiem ( po obu jej 
końcach sa wyloty) trzeba to rozebrać. 
5. Naprawa nr 1 jeżeli guma w tłoczku spuchła to należy żyletką ściąć ją  
na 
równi z plastikową rurką w której jest. 
Naprawa nr 2 jezeli gume szlag trafił to ją wydłubać i ta rurke zalać 
silikonem i nadmiar z obu końców sciąć. 
6. Złozyc wszystko 
7. Cieszyc sie mocnym strumieniem 
 
--  
Jacek T. 
Megi K4M '99 RXE (oklejony) 
ex Clio C1E '91 
Merida Kalahari 510 SX (black and yellow) 
 
 
 
| 5 | 
Data: Lipiec 15 2007 23:06:07 |  | Temat: Re: [Clio] Awaria spryskiwacza |  | Autor: Jacek  |  
Spróbuje to naprawić, ale na zapytam jeszcze czy nie orientuejsz się czy  
pompki w 
ph1 i ph2 sa takie same ? 
 
Specem nie jestem i powiem szczerze ze nie wiem. 
Ja naprawialem w swojej megi phase 2.
 
--  
Jacek T. 
Megi K4M '99 RXE (oklejony) 
ex Clio C1E '91 
Merida Kalahari 510 SX (black and yellow)
  |  |